PPgPS i SmartWatch

michu

Wie ktoś jak zainstalować na smartwatchu Samsung PPgPs.? Zainstalowało się na telefonie, w ustawieniach zaznaczyłem łączenie ze smartwatch, zakupiłem appkę na smartwatch i za nic nie wiem jak to odpalić na zegarku

Romek

Jaki masz zegarek?,uzywam w garminie apek do latania i fajnie działają,a po połączeniu z telefonem masz mnóstwo danych z lotu,tylko musisz sprować dobrze zestaw.
Pozdrawiam.

paraptaszek

To przecież niewygodne.

Romek

Wszystko dane jakie Ci potrzeba masz na zegarku,ustwisz tylko co Cię interesuje sam sobie zrobisz pola danych a telefon w kieszeni. Bardzo wygodne☺.
Pozdrawiam

czwo...@interia.pl

Romek, a zegarek masz z barometrem? Mozna ustawic pikanie?
Moj Polar juz dokonuje zywota i zastanawiam sie czy sa juz takie cuda w zegarkach sportowych zeby za wario robiły, do PPG Polar rewelacja ale nie pika :(

cygan

Romek

Pawel polecam garmin fenix 3 lub 5,jak zainteresowany zadzwoń masz nr do mnie Wszysko ci powiem.Ma barometr działa bardzo dobrze porównując np z garminem st 62 lub 64st. Możesz ustawić co Ci się podoba😁.

Tomo

Kosztowna ta wygoda z zegarkiem Garmin. Wolę już do etui telefonu zapiac smyczke i przykleić dwa krótkie rzepy. Po starcie wyciągam z kieszonki front kontenera i przykleja na nim telefon.

Romek

Tomo masz racje,ale zegarek uzywam też do innych celów i również w lataniu.Jednak jak mowisz zwykle nawi samochodowa i Lk 8000 też idealnie daje rady.
Pozdrawiam serdecznie

michu

W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 13:43:17 UTC+1 użytkownik Romek napisał:
> Jaki masz zegarek?,uzywam w garminie apek do latania i fajnie działają,a po połączeniu z telefonem masz mnóstwo danych z lotu,tylko musisz sprować dobrze zestaw.
> Pozdrawiam.

Ja mam Samsunga Galaxy Watch 46mm. I za chiny nie wiem jak włączyć na nim appkę PPgPs i jak to sparować ze smartfonem...też Samsung Galaxy S8+