Loty Biwakowe Pytanie do Krkonoskiego Klubu Paralotniowego

Pilot

Rozegrane zostały Loty Biwakowe jedno etapowe . Wygrywa lot - pilot co na miejsce startu wjechał kolejka ,marszu z buta zero Druga lokata dla Pilota który wykonał super piesze i lotne etapy ale nie jest członkiem KKP .ON również powinien podać lot z Kozakowa i wygrać jednym lotem ,chyba ze organizator nie poinformował go o takiej mozliwosci Interpretacji regulaminu czyt kombinacji .BO był by pierwszy .Lokata trzecia znowu lot jedno etapowy a jeden z organizatorów jest czwarty .W takim układzie istnieje możliwość że trzy pierwsze miejsca to były by -loty jednego dnia a od tego jest XCC i XCportal. Fajna zapowiedz na przyszłość jak się interpretuje regulaminy . Jesli jakies luki były to powinno sie je uszczelnić a nie wykorzystywać.
Pytanie .
Gdzie Są te loty Biwakowe i jaki jest sens w starcie w takiej imprezie kiedy jednym telefonem mozna stracic miejsce na żecz lotu jednego dnia.

Piotr Blachnik

A co Ty tak kolego G. z okopów nadajesz? :) Wystaw głowę, nikt nie strzela...

--
PBl
Message has been deleted

grzeschicago

- pokaż cytowany tekst -
Witam już do mnie dzwoniono w/w temacie , cieszę- się ze jest taki Temat podpisuje się pod pytaniem i kieruje je bardziej precyzyjnie do Piotra.
Pozdrawiam Grzegorz

gora...@gmail.com

W dniu piątek, 4 grudnia 2015 13:57:16 UTC+1 użytkownik Pilot napisał:
> [...]
> Gdzie Są te loty Biwakowe i jaki jest sens w starcie w takiej imprezie kiedy jednym telefonem mozna stracic miejsce na żecz lotu jednego dnia.

Grzegorz.
Nie zgłosiłem lotu z Kozakowa, bo nie było dla mnie najważniejsze wygrać za wszelką cenę, tylko wykonać zadanie w/g idei jaka przyświeca LB.Owszem mogłem zgłosić jeden z lotów z kozakowa i wygrać , ale straciłbym całą przyjemność z wycieczki z Bogatyni na Smedavę , następnego etapu ze Smedavy na Klin i cd. do kotliny kłodzkiej. Pamiętaj Grzegorz , że jest to przysłowiowa gra o "złote kalesony " , więc nie końcowe miejsce ma znaczenie , ale poświęcenie jakie się włożyło w wykonanie zadania. Dla mnie Makoś jest największym fighterem tych zawodów.

Pozdrawiam Goray.