Po drugiej stronie

Viking

Hej,

Znowu będzie tendencyjnie. Tym razem dla odmiany o nowych technikach
ładowania akumulatorów przed zimą. Materiał jest w zasadzie
samo-komentującym więc ograniczę się do ostrzeżenia o wysokiej
zawartości substancji wysokooktanowych: seryjne zderzanie z widmem
brockenu uzależnia ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=XO4HgoWK77c

Pozdrawiam,
Viking, który w takich okolicznościach przeżył chwile zwątpienia w
ortodoksyjną doktrynę niezabierania kamer na pokład ;-)

fotolot

Viking napisał:
> Hej,
>
>" Znowu będzie tendencyjnie."

Akurat wczoraj też za pomocą lotni zaliczyłem co prawda bardziej wyznaczoną trasę widokową nad jesiennymi pejzażami, a dopiero na powrocie pomyszkowałem pomiędzy barankami z kilkukilometrowym dolotem w ciszy.

Na równinach lotniarstwo może przetrwać dzięki napędom pomocniczym i pozwala na fakcie latać kilkadziesiąt godz/sezon jednak takie wielogodzinne latanie to "nałogowe zażeranie się" i nie ma już w nim tego głodnego od przypadku ze smakiem " delektowania się ulotną chwilą"

Dzięki świetnej amatorsko zbudowanej holówce o ekonomicznych parametrach macie tam w Lesznie jak widać ośnieżone szczyty alp na wyciągnięcie rąk i to jest wspaniałe.

Pozdrowienia dla całej Waszej ekipy Wiesiek.