[spam] Na pandemię - książka Thermal Flying - bestseller światowy o lataniu

Maciek C

Cześć

Szczegóły: www.thermal-flying.pl

Mamy mniejsze mozliwości latania z uwagi na ograniczenia pandemiczne, więc przypomnę się z polską wersją książki THERMAL FLYING, którą przetłumaczyłem i wydałem.

Warto poczytać albo sprawić komuś prezent na Mikołaja żeby się doszkolił.

Absolutny bestseller światowy o lataniu w termice na paralotniach. Przetłumaczona już na kilkanaście języków świata. Książka dla osób zaczynających latanie termiczne jak i dla pilotów doświadczonych.
Polskie wydanie zostało przyjęte bardzo dobrze. Nie dotarła do mnie żadna opinia negatywna – gdyby co – czekam .

Usłyszałem dużo ciepłych słów i miałem okazję ciekawie podyskutować na tematy omówione w książce z wieloma czytelnikami – dziękuję !

Polecana przez niemal wszystkie szkoły paralotniowe w Polsce.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję wszystkim za dobre słowo.

Maciek Cieslik
+48605302069

www.thermal-flying.pl

Maciek C

Powtarza się pytanie - czy to jest książka dla ludzi tuż po kursie ?

Moim zdaniem jeśli ktoś chce po kursie dalej latać, szczególnie w termice (choć jest tam również omówione latanie na żaglu),
to jest to książka dla niego. To takie kompendium najważniejszych rzeczy, które warto poznać od razu, a nie odkrywać w bólach
latami, jak to robiliśmy kiedyś :)

Z latania pod tytułem "jak się coś złapie, to się wykręcę" przechodzi się do latania świadomego "wiem, gdzie i dlaczego tam lecę", które jest efektywniejsze, przyjemniejsze i na pewno bezpieczniejsze.

Pozdro
Maciek

www.thermal-flying.pl