Potrzebny numer do Krzysztofa Kołodziejka

marek_k

Czesc, potrzebuje numer komorki do Krzysztofa Kołodziejka.
Pozdrawiam Marek

Przemo Boosh

Numer do Krzysztofa jest na stronie techno-fly w zakładce kontakt. Może skoczyć ci jeszcze po kawę - leniu.

Statler

W dniu czwartek, 6 sierpnia 2020 23:18:27 UTC+2 użytkownik Przemo Boosh napisał:
> Numer do Krzysztofa jest na stronie techno-fly w zakładce kontakt. Może skoczyć ci jeszcze po kawę - leniu.

Zrób mu loda to może ci przejdzie;)

marek_k

"Numer do Krzysztofa jest na stronie techno-fly w zakładce kontakt. Może skoczyć ci jeszcze po kawę - leniu."

Gdyby to był numer do Krzysztofa to bym o to nie pytał chyba nie ?? Numer bezposrednio do Krzysztofa juz mam - jest inny niz na stronie. Nastepnym razem czytaj ze zrozumieniem.