Potrzebuję zdjęcia szybowca ewentualnie paralotni

fram...@gmail.com

Pilnie poszukuje zdjęcia szybowca, gdzie widać dwie osoby w kabinie. Ewentualnie tandemu paralotni z tym samym warunkiem.
Materiał do wykorzystania w ulotce reklamowej. Oczywiście w grę wchodzi odpłatność. Tel. 792 dziewięć 97 054.

Krystian Pyrzak

W dniu poniedziałek, 23 października 2017 16:22:41 UTC+2 użytkownik fram...@gmail.com napisał:
> [...]
> Materiał do wykorzystania w ulotce reklamowej. Oczywiście w grę wchodzi odpłatność. Tel. 792 dziewięć 97 054.

napisz
pyrzak....@gmail.com

mam kilka zd. może coś Ci się przyda ;)

fram...@gmail.com

Proszę na mail gas...@icloud.com
Z góry dziękuję.

fram...@gmail.com

Najbardziej pożądane z szybowcem. Jeśli uda się "nagiąć" projekt będzie to, co mojemu sercu bliższe :-)

ZK

Poszło