(spam) Kupię skrzydło EN B o zakresie do 95 kg

Piotr K

Witam,

Kupię skrzydło,
"środkowe" lub "górne" B
Masa startowa: do 95 kg
Wydłużenie najlepiej: 5,5-6
Używane lub po testowe.

Pisać najlepiej na: pietro.k(zwierzę z chwytnym ogonem)interia.pl

Message has been deleted

Piotr K

Dla jasności, chodzi o skrzydło o zakresie masy startowej 70-95 kg

Piotr K

Poszukiwania nadal aktualne i tak do odwołania.

grzeg...@gmail.com

W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 18:07:01 UTC+1 użytkownik Piotr K napisał:
> Poszukiwania nadal aktualne i tak do odwołania.

zobacz na olx jest ellusik 4 do 95 kg

voice

W dniu 2017-02-27 o 18:06, Piotr K pisze:
> Poszukiwania nadal aktualne i tak do odwołania.

proszę http://advance.ch/en/products/paragliders/epsilon-8/

pozdrawiam
v.

Piotr K

Dzięki, biorę pod uwagę, chociaż generalnie chodzi mi o troszkę ostrzejsze skrzydło.

Piotr K

Dzięki ale na razie szukam czegoś używanego. Znalezienie nowego skrzydła dla siebie nie jest problemem.

rk.m...@gmail.com

W dniu środa, 1 marca 2017 20:47:11 UTC+1 użytkownik Piotr K napisał:
> Dzięki ale na razie szukam czegoś używanego. Znalezienie nowego skrzydła dla siebie nie jest problemem.

Witam,
Mam do sprzedania SOL Ellus 4 M 2013 z nalotem 30h.
Więcej informacji pod adresem https://www.olx.pl/oferta/paralotnia-sol-ellus-4-m-en-b-75-95kg-nalot-30h-sprzedam-CID767-IDkulMm.html
Krzysztof

antosia...@gmail.com

Cześć, mam do sprzedania Swing Astral 6,24. masa startowa 70-95kg z 2011 roku, nalot ok 50h, za 1800,00zl.info 602641364

Piotr K

W dniu piątek, 3 marca 2017 14:14:02 UTC+1 użytkownik antosia...@gmail.com napisał:
> Cześć, mam do sprzedania Swing Astral 6,24. masa startowa 70-95kg z 2011 roku, nalot ok 50h, za 1800,00zl.info 602641364

Dzięki, ale to jest C, jeszcze nie dla mnie.

Piotr K

Dzięki, przyglądam się mu i biorę pod uwagę.

Piotr K

Może jeszcze coś ktoś ma?

Piotr K

Może teraz coś się pojawiło?

daro...@gmail.com

Posiadam sky paragliders atis2 po przegladzie u producenta waga 75-95kg nalot 70godz tel 695579602

mgo

W dniu 2017-04-17 o 16:11, daro...@gmail.com pisze:
> Posiadam sky paragliders atis2 po przegladzie u producenta waga 75-95kg nalot 70godz tel 695579602

NOVA ION-3 do 100kg, prawie nowy
http://allegro.pl/nova-ion-3-80-100kg-2016-i6790504468.html

nc-ko...@netcologne.de

Piotr,mam dwa skrzydla ,pierwsze to :U-Turn Blacklight XS czarno-zielone,50-80 kg,08/2013 za 1300 euro
drugie to :NOVA ION 3,brazowa,60-80 kg,02/2014,zaledwie kilka lotow testowych za 1700 euro.Obydwa skrzydla sa w kategorii EN-B i maja nowe przeglady.
Pozdrawiam Artur

Piotr K

Cześć,
Super, ale to nie mój zakres wagowy ;-)

Rusłan Buszczak

Witam!
Polecam zamówić paralotnie SOL Sycross One, cena 2385 euro brutto
http://www.solparagliders.com.br/solid/sycross_one.php

Tu kilka filmów z mojego latania na takim skrzydle.
Skrzydełko super. Zwrotne, nośne i bezpieczne. Na przeskoku nie ustępuje nawet paralotnią z klasy C.
https://www.youtube.com/watch?v=tTDlk_pLdis
https://www.youtube.com/watch?v=lxcEBV5Bqac&spfreload=5
https://www.youtube.com/watch?v=MX1p4GP68FQ&t=19s
https://www.youtube.com/watch?v=gTP4PgL03FI&t=281s

Serdecznie pozdrawiam Rusłan Buszczak
Lotnia Aeros Discus C15, Paralotnia SOL Sycross One
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.solparagliders.com.br
www.avasportcentral.com
www.kievprop.com/index.html
www.blu-eye.com/extreme-airsports.html
Skype: ruslan-b,
tel. +48 503 547 987
ae...@interia.pl

Krzysiek Zawadzki

Proponuję Tequilę 4 rozmiar S 70-95 kg Pierwszy lot luty 2015 r. Najbardziej pasuje przedziałem wagowym. Jak nie, to może podejdzie ci jakieś inne skrzydło zarówno w dziale nowe jak i używane. http://sklep.paralotniarstwo.pl/pl/c/Paralotnie/20
Pozdrawiam Krzysztof Zawadzki

Michał T

Mam ICARO INSTINCT S za 1500zł z 2007r.
Mało latane , trzymane w przewiewnej kiszce.
http://para2000.org/wings/icaro/instinct.html
Michał