Nowe skrzydło PPG od Apco Aviation

xcwalter

Cześć,
Jest mi ogromnie miło zaprezentować Wam następcę Force 2. Całkowicie nowa konstrukcja przeznaczona dla pilotów rekreacyjnych i przelotowych. Oparta o założenia techniczne wykorzystane przy naszej wyścigówce F1. Pierwsze sztuki jadą już do Polski. Dla pierwszych 10 klientów przewidujemy promocyjne personalizowane podarunki Apco.
F3 to skrzydło zaprojektowane dla pilotów rekreacyjnych i zaawansowanych.
Dzięki wykorzystaniu założeń konstrukcyjnych z wyścigówki F1, F3 oferuje podobne osiągi, bardziej przystępne, łatwiejsze sterowanie oraz nieporównywalnie wyższe bezpieczeństwo.
Pseudonim ′′ Baby F1′′ jest jak najbardziej uzasadniony dla F3 ponieważ posiada ono wiele istotnych cech konstrukcyjnych swojego starszego brata.
✅ F.A.R - żeberka wygładzające opływ powietrza.
✅ cięcie w technologii 3D
✅ Nowy system taśm z dłuższymi trymami, które umożliwiają znaczny przyrost prędkości speedsystemu. Wszystko z zachowaniem wysokiego wskaźnika biernego bezpieczeństwa!
✅ O.A.A - Możliwość zintegrowania speedsystemu z trymerami
✅ HIT - zawory dolotowe wygładzające krawędź natarcia

Film z lotów testowych
https://youtu.be/prT_dT2HqHI

Niebawem na polskiej stronie opublikujemy dane techniczne i tłumaczenie opisu producenta.
pozdrawiam
Walter Wojciechowski
Apco Polska

K M

Wszystko fajnie tylko dlaczego nie pokazuje na filmie podwinięć lub prób ich wywołania na odpuszczonych trymerach??? wszak na zaciągniętych wygląda jak zwykłe B.

Darek1

piątek, 7 maja 2021 o 20:57:52 UTC+2 K M napisał(a):
> Wszystko fajnie tylko dlaczego nie pokazuje na filmie podwinięć lub prób ich wywołania na odpuszczonych trymerach??? wszak na zaciągniętych wygląda jak zwykłe B.
I tu widać na jakim poziomie jest wiedza wsród pilotów skoro zadają takie pytania.

K M

I jak zwykle merytorycznie...

Nie mam głupich pytań, są za to głupie odpowiedzi.

g...@o2.pl

> Nie mam głupich pytań, są za to głupie odpowiedzi.
Dlatego że prawdopodobieństwo wyjścia z takiej atrakcji kończyło by się rzuceniem paki .