Kupię rozrusznik 16 zębów

Frajda z latania

Cześć
Czy zalega komuś rozrusznik Fiem MG16552 na 16 zębów 0,25 KW ?

Montowany był w Bullmaxie i innych naszych sprzętach takich jak motoroma, solo, techno itd

Na marginesie:
Zamówiłem sobie zębatkę by pasował zwykły rozrusznik AM6 na 14 zębów, ale jakoś nie ma siły kręcić na Bullmaxie - za duża kompresja więc mam na wydanie powyższy nowy rozrusznik AM6 i idealnie spasowaną zębatka - sprawdza się to doskonale np w C-maxie. Na mojej pojemności 230cc niestety nie...

667 siedem 99 686
frajdazlatania(małpa)gmail.com

Frajda z latania

Skoro nikomu nie zalega :) to pomóżcie proszę i podpowiedzcie kto mi to sprzeda w normalnych pieniądzach ?

Rozrusznik Fiem MG16552 na 16 zębów 0,25 KW

Tomek Pilotppg

hej
wyslalem meila i fotki i co nie pasuje?
pzdr

General Brygady

ja mam taki rozrusznik, od simonini mini2 - sprawny, jak coś to pisz bo leży już drugi rok i nie ma się gdzie podziać :). Co to znaczy normalne pieniądze ? :-)

Pozdrawiam!

Sebastian BnO

Witam, proszę o kontakt ,jestem zainteresowany tym rozrusznikiem 6949328o2