ventor po remoncie kapitalnym za 7600pln

ju388j1

sprzedam ventora po remoncie kapitalnym nowe tlok glowica cylinder kola zebate przekladni wszystkie uszczlki wszystkie lozyska nowa manetka na prawa lub lewa reke nowe smiglo 130 gaznik po pelnej regeneracji szarpaczka po regeneracji kosz blackbird stan idealny gratis dokladam drugi kosz z rama plus sporo innych dodatkow telhttp://allegro.pl/naped-ppg-ventor-po-remoncie-kapitalnym-i7014459393.html 728928401

ju388j1

W dniu wtorek, 24 października 2017 11:54:09 UTC+2 użytkownik ju388j1 napisał:
> sprzedam ventora po remoncie kapitalnym nowe tlok glowica cylinder kola zebate przekladni wszystkie uszczlki wszystkie lozyska nowa manetka na prawa lub lewa reke nowe smiglo 130 gaznik po pelnej regeneracji szarpaczka po regeneracji kosz blackbird stan idealny gratis dokladam drugi kosz z rama plus sporo innych dodatkow telhttp://allegro.pl/naped-ppg-ventor-po-remoncie-kapitalnym-i7014459393.html 728928401

ponawiam

ju388j1

silnik smiglo manetka gotowy zestaw do montazu sprzedam za 6000 tel728928401

ju388j1

> [...]
> sprzedam ventora po remoncie kapitalnym nowe tlok glowica cylinder kola zebate przekladni wszystkie uszczlki wszystkie lozyska nowa manetka na prawa lub lewa reke nowe smiglo 130 gaznik po pelnej regeneracji szarpaczka po regeneracji kosz blackbird stan idealny gratis dokladam drugi kosz z rama plus sporo innych dodatkow telhttp://allegro.pl/naped-ppg-ventor-po-remoncie-kapitalnym-i7014459393.html 728928401

ju388j1

ventor komplet plus wspomniane gratisy za 7500 nalot 0 h

ppgs...@gmail.com

Nikt wincyj jak 5 tys pln to nie da...

ju388j1

> [...]
> sprzedam ventora po remoncie kapitalnym nowe tlok glowica cylinder kola zebate przekladni wszystkie uszczlki wszystkie lozyska nowa manetka na prawa lub lewa reke nowe smiglo 130 gaznik po pelnej regeneracji szarpaczka po regeneracji kosz blackbird stan idealny gratis dokladam drugi kosz z rama plus sporo innych dodatkow telhttp://allegro.pl/naped-ppg-ventor-po-remoncie-kapitalnym-i7014459393.html 728928401

za pic tysiyncy to se nerke sprzedaj jak w dobrym stanie to sie kupiec nejdzie

jmecz...@gmail.com

Zbastuj "prorok" z tymi twoimi przepowiedniami. Juz raz prorokowales ze ktos nie kupi uzywki T250 w miare tanio a ja sprzedalem za 12 tys roczny, w 100% Sprawny naped.
Twoje proroctwa sa gowno warte.

ppgs...@gmail.com

Juz pisalem: spieprzaj dziadu !

netope...@gmail.com

W dniu sobota, 9 grudnia 2017 15:08:14 UTC+1 użytkownik ppgs...@gmail.com napisał:
> Juz pisalem: spieprzaj dziadu !

Jednak jesteś "chamskim burakiem" onanizującym się tu, na Grupie.
Dziadem to będziesz ty, na stare lata a na razie wychodzi ci "słoma z butów" - prostaku.

ppgs...@gmail.com

I nie pisalem ze nikt nie KUPI, tylko ze nikt nie SPRZEDA, ale jak widac znalazl sie jelenmco sprzedal za pol darmo :-)

I nie fukaj, bo ci dziurkacz od voxa nie stwardnieje...

Tomo

Myślę, że źle zatytułowałeś ogłoszenie. Użyłeś słowo " po Remoncie", a powinieneś był użyć słowo "SERWISIE". Remont kojarzy się z rozbitym trupem samochodu itp. Ja wysłałem mojego w 100% sprawnego Rotora na serwis po 200h do TechoFly. Wrócił z niego w 80% nowy. Dla profilaktyki wymieniono w nim na nowe: Łożyska, cylinder, tłok, gaźnik, szarpaczkę, linkę manetki i manetkę, ramę, bak paliwa (bo był żółty od paliwa), przewody paliwowe, uszczelki, oba koła pasowe, pasek. Napęd wrócił jak NOWY! Zapłaciłem za to wszystko 1670zł po rabatach za to że jestem ich stałym i nie upierdliwym klientem.

Ciekawe ile taki serwis kosztowałby w jakimkolwiek innym napędzie np Thor
200, albo simonini, ale w to już nie wnikam.

Darek Magusiak

On Sunday, 10 December 2017 10:06:00 UTC-5, Tomo wrote:

> Ciekawe ile taki serwis kosztowałby w jakimkolwiek innym napędzie np Thor
> 200, albo simonini, ale w to już nie wnikam.

Ja bym zadal to pytanie inaczej: czy w Thor200 albo simonini konieczna o porwonywalnym resursie bylaby wymiana 80% silnika?

pzdr
Darek

ppgs...@gmail.com

I nie fukaj az tak bo pompka juz nie ta... Przyjmij wiekszosc postow tutaj pol zartem pol serio...

robertjab...@gmail.com

Po 200h profilaktycznie w każdym napędzie trzeba wymienić wszystko.TOMO napisał " Ja wysłałem mojego w 100% sprawnego Rotora na serwis po 200h do TechoFly"

Tomo

Wymieniają, bo części są w stosunku do włoskich napędów bardzo tanie. Po co czekać aż cylinder się zużyje jak można go wymienić zanim padnie w locie. Myślę, że gdyby nie wymienili, to spokojnie zrobiłby kolejne 200h.
Ile kosztuje cylinder do obojętnie jakiego włoskiego napędu??, o w TF kosztuje 370zł. Tłok kosztuje 70 zł.. to dlaczego go nie zmieniać. Wymiana tych bazowych elementów silnika kosztuje mnie 1000zł, gażnik 150 (po co łatać stary.. membranki i sprężynki) jak lepiej wstawić nowy, bo jest tani!
Kilka razy szarpaczka nie chciał mi wciągnąć sznurka, to wymienili na nową, bo jest tania! Zmieniali pasek klinowy, to i zmienili oba koła pasowe bo są TANIE! Ramę zmienili, bo kilka razy miałem twarde lądowanie i w jednym miejscu było pęknięcie, wiec zmienili na nową, BO JEST TANIA!! Manetka była obskubana i pomechacony rzep, to zmienili na nową, bo jest TANIA!

Ogólnie Serwis w TF jest tani i nie rozumiem czasem ludzi, którzy zaczynają dłubać przy napędzie samemu, żeby zrobić jeszcze taniej. Zaczynają szukać na grupie części zamienników itp...
Czekam aż wypuszczą Tornado i na wiosnę od razu zamawiam.
Jak na razie nic mnie nie przekona do włoskich silników.
Pozdrawiam

P.S.
Darku... napisz ile kosztuje zestaw tłok, cylinder i głowica wraz ze wszystkimi uszczelkami drobiazgami potrzebnymi do wymiany dla np Thor 200, Thor 250, simonini, albo Moster.
Zmieści się w 1000 zł wraz z robocizną? Bo w TF tak.

Darek Magusiak

On Monday, 11 December 2017 09:08:26 UTC-5, Tomo wrote:

> [...]
> Zmieści się w 1000 zł wraz z robocizną? Bo w TF tak.

Nie wiem. W zyciu nie robilem takiego remontu. :) Rama, 80% silnika i robocizna za 1000 nom... zdecydowanie czapki z glow. Pytanie czemu nowy naped kosztuje 14k.. (czy ile on kosztuje teraz).

pzdr
Darek

mirek...@poczta.fm

Wychodzi że nie drogo - na brak chętnych nie narzekają

fotolot

Tomo napisał:

>".... Ogólnie Serwis w TF jest tani i nie rozumiem czasem ludzi, którzy zaczynają dłubać przy napędzie samemu, żeby zrobić jeszcze taniej. Zaczynają szukać na grupie części zamienników itp..."

I to jest świetny pomysł na tani napęd dla tych skromniejszych finansowo co potrafią i chcą sobie sami dłubać by nie szukać zamienników, a składać sobie tanie napędy z oryginalnych sprawdzonych i tanich elementów.(co myślisz Bartosz?)

Pozdrawiam Wiesiek.

bartoszs...@gmail.com

Tani w naprawie to jest teraz jpx bo tuleja z tłokiem to 450zł a wał można wstawić od motóra używkę za 150 zł i po taniości wymieniać korbowody :-).

robertjab...@gmail.com

Ostatnii model Rotora h130 kosztował coś koło 10.000Pln Dlaczego tyle kosztuje skoro części sa tak tanie? A no dlatego że ktos to musiał wymyśleć,zaprojektowac ,zbudować prototyp,ponieśc koszty wieku dziecięcego itd itp.

fotolot

bartoszs...@gmail.com napisał:
> Tani w naprawie to jest teraz jpx bo tuleja z tłokiem to 450zł a wał można wstawić od motóra używkę za 150 zł i po taniości wymieniać korbowody :-).

Miałem na myśli nie naprawy, a całe składaki z tanich części. ( Mam takiego wała, jak nówka i myślisz, że korba z bocznym smarowaniem zaraz siądzie?)

fotolot

robertjab...@gmail.com napisał:
".... Dlaczego tyle kosztuje skoro części sa tak tanie? A no dlatego że ktos to musiał wymyśleć,zaprojektowac ,zbudować prototyp,ponieśc koszty wieku dziecięcego itd itp."

Rynek ma swoje prawa, ludzie się poświęcają by z reguły zarabiać(coraz częściej tracą),kwestia wysokich cen może mieć znaczenie zachęcające dla powstawania konkurencji, można też opracowywać towary dla bardziej i mniej zamożnych zaspokajając większość potrzeb rynkowych-zwykłe reguły.

ju388j1

> [...]
> sprzedam ventora po remoncie kapitalnym nowe tlok glowica cylinder kola zebate przekladni wszystkie uszczlki wszystkie lozyska nowa manetka na prawa lub lewa reke nowe smiglo 130 gaznik po pelnej regeneracji szarpaczka po regeneracji kosz blackbird stan idealny gratis dokladam drugi kosz z rama plus sporo innych dodatkow telhttp://allegro.pl/naped-ppg-ventor-po-remoncie-kapitalnym-i7014459393.html 728928401

ta na marginesie tej dyskusji ventor sprzedany

jmecz...@gmail.com

No i SPRZEDAL- a tobie buraku nic do tego - sloma ci tylko w butach ZOSTALA.

Conrado

> Nikt wincyj jak 5 tys pln to nie da...

Nie przejmuj się takimi wstawkami. Wystaw na Allegro a gość z Anglii łyka
wszystkie TF jak leci na handel... Ostatnio Rotor poszedł tam coś za około
8600

Conrado