uszczelka wydechu raket 120

rob u

Ma ktoś może na sprzedaż uszczelkę wydechu do raketa 120? dokłądnie taką:
http://sklep.paramotor.pl/546-thickbox_default/uszczelka-wydechu-raket.jpg

Cichy

W dniu piątek, 13 września 2019 12:20:02 UTC+2 użytkownik rob u napisał:
> Ma ktoś może na sprzedaż uszczelkę wydechu do raketa 120? dokłądnie taką:
> http://sklep.paramotor.pl/546-thickbox_default/uszczelka-wydechu-raket.jpg

Przejdź się do mechanika / garażowca, z jakiś pozostałości wytnie Tobie porządną, grubą, zbrojoną. Mi kupiona "oryginalna" wypierdziała się po miesiącu, a ta "dorabiana" trzyma. Mnie kosztowała piwo...

bartoszs...@gmail.com

Zapytaj w serwisie husqvarna i partner może będą coś mieli.Może od motocykli coś podejdzie.Ciekawe na ile płaskie są przylgnie może uszczelni miedziana własnoręcznie zrobiona?

are...@vp.pl

> [...]
> Ma ktoś może na sprzedaż uszczelkę wydechu do raketa 120? dokłądnie taką:

Ja zakupiłem przez net w paramotor , tak wiem że drogo jak na masę uszczelki czy tam inne takie dywagacje . Zapewne można taniej itd . ale majątku nie straciłem. Można szukać do partnera 1250 (Garden Parts) .Ale chcesz szukać czy jeszcze w tym roku polatać ?

rob u

Najwczesniej w przyszlym roku polatam wiec nie pali mi sie. Chyba sprobuje z jakiegos dobrego materialu zrobic jak kolega pisal. :)

arek.w

> [...]
> Ma ktoś może na sprzedaż uszczelkę wydechu do raketa 120? dokłądnie taką:

U mnie najdłużej wytrzymuje własnoręcznie wykonana miedziana
grubości ok. 0,5mm.Żadnych nieszczelności, nic się nie poci.
Podgrzałem ją przed montażem a po pierwszym locie
ponownie dokręciłem mocowanie.