SPAM - wszystko na sprzedaz (Tequila4, EvoXC3+ i inne)

lotni...@gmail.com

Czesc,

Z braku czasu koncze przygode z lataniem. W zwiazku z tym mam do sprzedania:
Kultowa uprzaz z jednym z najbezpieczniejszych protektorow:

Uprzaz: Supair Evo XC 3+ z kokonem. Uprzaz daje tyle mozliwosci regulacji ze mozna jej uzywac zaraz po kursie ale tez bez problemu cisnac przeloty.
Rozmiar L, rocznik 2014. Stan bardzo dobry, cena 550Euro.

Skrzydlo: Tequila 4M (do 110kg) rocznik 2014 swiezo po pelnym przegladzie w stanie prawie idealnym (wylatane okolo 50h) - w komplecie plecak. Cena 1350Euro.

Zapas: Kupiony w tym roku w lipcu u Pawla Farona Airwuse. Rewelacyjne parametry. Wagowo do 125kg. 350Euro

Kask: Skyrunner Perla rozmiar M - w bardzo dobrym stanie, zadnych obic, rysek do tego pokrowiec i wszyty zestaw do gadania (pasuje do wouxunow/navocomow). Cena 70Euro

Radio Wouxun KG-UV2D z dodatkowa bateria (baterie trzymaja jak nowe), kablem USB, ladowarka samochodowa, zestawem do kasku, najlepsza do tego radia dodatkowa antena i innymi pierodlami. Obecna cena takiego zestawo to ponad 165Eur. Oddam za 95Eur.

Szybkopak (concertina bag) Ozona. Cena: 45Euro

Do tego posiadam: pikawka blueflyvario, vario blueflyvario komunikujace sie przez BT, frontkontener SOL... i pewnie cos tam jeszcze.

W komplecie oddam wszystko co mam do latania za 10000,00.
Pojedynczo mozemy lekko negocjowac.

Zdjecia jakies tam mam i moge wyslac wiec jesli ktos jest zainteresowany to prosze o kontakt na: iatawiec malpa o2 kropa pl
Przepraszam ale nie mam czasu sledzic precla.

Sprzet jest mega, zarowno dla zoltodzioba jak i dla juz latajacych. Kupilem go w tym roku pod rekreacyjne wyjazdy ale to nie ma sensu. Notoryczny brak czasu. Moze przesiade sie na PPG (niestety ;) ).

Pozdrawiam i polecam.
Jarek(agrest)

voice

W dniu 2017-11-15 o 20:10, lotni...@gmail.com pisze:
A z którego kraju jesteś ?

pozdrawiam
v.

lotni...@gmail.com

> A z którego kraju jesteś ?
>
> pozdrawiam
> v.

Mysle ze to bez znaczenia ale Twoje pytanie zwrocilo mi uwage na fakt ze zapomnialem dodac iz ceny podaje w euro ale rozliczenie moze byc tez w zlotowkach (przeliczenie po aktualnym kursie).

Tomasz Poznański

W dniu środa, 15 listopada 2017 20:10:19 UTC+1 użytkownik lotni...@gmail.com napisał:

> W komplecie oddam wszystko co mam do latania za 10000,00.
> Pojedynczo mozemy lekko negocjowac.

10 tyś euro? - bogato.
Pojedynczo nawet bez negocjacji wychodzi znacznie korzystniej, ale co tam, są różne strategie handlowe.

Pozdrawiam
Tomek

bodzio123

Moze nie na temat,ale czy tak po prostu można zakończyć latanie? tak normalnie jak wczasy albo coś..albo już nie chodzę na dyskoteki :).

cmr...@wp.pl

Można. Na przykład zostać sam z dwójką dzieci.

cygan

Moge byc nie dokładny bo to było dawno ale kiedys znajomy instruktor powiedzial chyba ze po kursie lata 1-2 na 10.
Więc można :)

cygab

MD

W dniu czwartek, 16 listopada 2017 14:45:15 UTC+1 użytkownik Tomasz Poznański napisał:

> 10 tyś

Tyśący?

Pozdrawiam :)

bodzio123

W dniu czwartek, 16 listopada 2017 20:00:03 UTC+1 użytkownik cmr...@wp.pl napisał:
> Można. Na przykład zostać sam z dwójką dzieci.

A no to jest opcja. Ale ja to bym szpej schował na razie.

cmr...@wp.pl

Szpeju w takim przypadku należy się pozbyć na wstępie. By z powodu głupiej decyzji dzieci nie osierocić. Poza tym to nie wino czy skrzypce.

bodzio123

Nic bardziej mylnego

cmr...@wp.pl

W dniu sobota, 18 listopada 2017 00:47:23 UTC+1 użytkownik bodzio123 napisał:
> Nic bardziej mylnego

W sensie, że sprzęt na starość zyskuje na wartości ?

Jeśli masz bodzio jakieś doświadczenia w tym czy innym temacie negującym moją teorię, to podziel się nimi.
Z pewnością każdy z chęcią poczyta.

A ja autorowi tym samym podbiję wątek, bo tequila4 to fajne skrzydło.
O !