ventor i hadron xx

ju388j1

pytanie czy ktos z was lata na hadronie xx z napedem ventor jak sa tutacy toprosze powiedzcie na jakim rozmiarze i w jakiej masie startowej no i pokrotce opiszcie czy taki zestaw ma sens dzieki za konkretne odpowiedzi pozdrawiam

Paweł

W dniu wtorek, 25 lipca 2017 15:16:32 UTC+2 użytkownik ju388j1 napisał:
> pytanie czy ktos z was lata na hadronie xx z napedem ventor jak sa tutacy toprosze powiedzcie na jakim rozmiarze i w jakiej masie startowej no i pokrotce opiszcie czy taki zestaw ma sens dzieki za konkretne odpowiedzi pozdrawiam

Podczas pararudnik
Hxx20
88kg goły motoroma z elektryką zapas 4kg
I szczerze mówiąc bardzo fajnie to lata lubię takie agresywne"hadronowe" bardzo czułe sterowanie
małą sterówki bajka sporo skuteczniejsze w szczególności na zaciągniętych trymerach w porównaniu do sxx20 gdzie w wolnej konfiguracji praktycznie nie działają
Na full prędkości szybszy od sxx20, na samych odpuszczonych trymerach chyba też na zaciągniętych również
MAŁE TRYMERKI W KAŻDEJ KONFIGURACJI ODPUSZCZONE, nie wiem jak z zaciągniętymi nie używałem
Skrzydło super ale jak dla mnie tylko z t250 i tylko dlatego że go jeszcze nie kupiłem mam sxx20 jak dla mnie jest ekonomiczniejszy
https://youtu.be/5-z5wohE4Ak
https://youtu.be/0d6EGiPphuw

furtak

Bajka ,chyba robi wielką różnicę ale szacun za czucie skrzydła po jednym locie .

andrzej:]

Miałem przyjemność polatać hadronem 20 tym pierwszym nie xx i ventorem.
Moja masa ciała to 65 kg. Odczucia z wznoszenia podobne do mojego nucleona
25.

--
andrzej:]

Tomasz W.

> [...]
> pytanie czy ktos z was lata na hadronie xx z napedem ventor jak sa tutacy toprosze powiedzcie na jakim rozmiarze i w jakiej masie startowej no i pokrotce opiszcie czy taki zestaw ma sens dzieki za konkretne odpowiedzi pozdrawiam

Zamiast pytać i dyskutować, po prostu znajdź kogoś kto ci udostępni skrzydło i sam się na nim przelecisz na swoim napędzie czyli Ventorze!
Ventor spokojnie poradzi sobie z Snake XX 18, natomiast jak Z Hadronem XX nie powiem, bo nie miałem przyjemności testowania. Ja jak kup[owałem Sxx 18 to niektórzy mi mówili na grupie, że mój Rotor nie da rady, że będę topił itp... do dziś na nim latam i nie narzekam. Do przelotów dalekich i szybkich wystarcza i do małych wariacji też mi wystarcza. Wiadomo, że jak będe zmieniał napęd to na pewno już kupię coś mocniejszego.
Polecam ci przed zakupem Hadrona XX przelecieć się również na Snake XX 18. Mój syn ma Snake xx 15 i zaznaczam, że to już jest zupełnie inne skrzydło niż rozmiar 18. Mój rotor na sxx15 dał radę, ale po wciśnięciu speeda musiałem dać w palnik na maxa i było opadanie! W locie na zaciągniętych trymerach spokojnie dawał radę, a ja ważę w majtkach 97kg!
Pozdrawiam

furtak

Właśnie kto lata hadronem xx 20

Baron

Latam Hxx 22 + Octagon waga 96kg
Mocy wystarcza na 360°
Na odpuszczonych trymerach i pełnej beli
lepsze śmigło 3 łopatowe ale 2 też daje rade tylko obroty wyższe.
Na polatanym Mielnie wygraliśmy riksze i były robione tandemy na Hadronie Cabrio oraz Orce.