uprząż pg xl plus speed plus karabinki sprzedam

ju3...@onet.pl

jak w temacie sprzedam za 500 pln uprząż air time na pilota 180-205 cm Protektor 19 cm karabinki inox belka sped za plecami pojemna kieszeń plus dwie spore po bokach Uprząż w dobrym stanie zapięcia wszystkie działają bez zarzutu Fotki mogę wysłać na e mail Tel 728928401 lokalizacja okolice Opola

ju3...@onet.pl

W dniu piątek, 26 czerwca 2020 11:47:04 UTC+2 użytkownik ju3...@onet.pl napisał:
> jak w temacie sprzedam za 500 pln uprząż air time na pilota 180-205 cm Protektor 19 cm karabinki inox belka sped za plecami pojemna kieszeń plus dwie spore po bokach Uprząż w dobrym stanie zapięcia wszystkie działają bez zarzutu Fotki mogę wysłać na e mail Tel 728928401 lokalizacja okolice Opola

dorzucam kask nadal aktualne