[SPAM] sprzedam napęd PPG Paramotor 7500 zł. jak nowy

arch.piot...@gmail.com

Cześć,
Sprzedam napęd PPG Paramotor Sky-100, jak nowy - wylatane ok. 12 godz. przez 5 lat (średnio - 2 loty w roku ok. godziny).
Cena 7500 zł.
Zdjęcia można obejrzeć tu:
https://allegro.pl/oferta/8424789381
Napęd regularnie odpalam, co jakiś czas - wszystko jest sprawne, był też na przeglądzie u producenta. Stoi w ciepłym i suchym garażu.
Napęd kupiłem w kwietniu 2014 w PARAMOTOR. Sprzedaję bo brak mi czasu żeby jeździć na latanie :( pracuję na 2 etaty...
Informacje techniczne na stronie producenta: http://sklep.paramotor.pl/naped-sky-100110-inox/371-naped-sky-100110-inox.html
Silnik SKY-100 jest chłodzony cieczą cicho pracuje i ma duży zapas mocy. W napędzie jest sprzęgło odśrodkowe. Solidny kosz ze stali nierdzewnej z porządnym oplotem. Ewentualne dodatkowe zdjęcia i pytania na email. Dane silnika na stronie producenta.

Można obejrzeć w centrum Warszawy - przy Dworcu Gdańskim. Zapraszam.
Zapraszam,
Piotr Żabicki (5 zero 6 1111 osiem 6)
piotr(podkreślnik)zabicki(małpa)poczta.onet.pl

pio...@onet.eu

arch.piot...@gmail.com

Up. Nowa cena: 6500 zł. + gratis: kask z peltorami, kanister z benzyną, olej 2 litry.
Pozdrawiam,
Piotr

areks...@gmail.com

Jaka ilość benzyny

arch.piot...@gmail.com

W dniu niedziela, 15 września 2019 12:22:16 UTC+2 użytkownik areks...@gmail.com napisał:
> Jaka ilość benzyny

Coś pomiędzy 1 a 5 litrów ;) Do negocjacji...

areks...@gmail.com

Daj mi trochę czasu Spróbuję na ruchać kasiorę

cmr...@wp.pl

Męska prostytutka ? :)