Sprzedam Paralotnię Dudek Report'air

Greg

Witam szanownych forumowiczów.mam do zaoferowania Paralotnię Dudek Report'air, rozmiar 28 , kolorystyka -Fire , rok produkcji 2017, pierwszy właściciel od nowości,symboliczny nalot.
Więcej informacji udzielę pod numerem 6 zero zero 1 zero 5 947

Greg

wtorek, 27 kwietnia 2021 o 12:23:47 UTC+2 Greg napisał(a):
> [...]
> Więcej informacji udzielę pod numerem 6 zero zero 1 zero 5 947
Oferta nadal aktualna, przegląd skrzydełka do kwietnia 2022, zainteresowanym mogę podesłać fotki .

piotr...@gmail.com

Oferty bez podanej ceny powinny być usuwane :/

NETOPELEK210

czwartek, 6 maja 2021 o 18:36:06 UTC+2 piotr...@gmail.com napisał(a):
> Oferty bez podanej ceny powinny być usuwane :/

A niby dlaczego?
Zainteresowany zadzwoni ( numer telefonu podał) a tak będzie długa gównoburza co do ceny.

voice

W dniu 06.05.2021 o 18:36, piotr...@gmail.com pisze:
> Oferty bez podanej ceny powinny być usuwane :/

ale że jak usuwane, przez kogo ?

pozdrawiam
v.