Kupie Mostera Plus

Jony95

Ma ktos na sprzedanie Mostera plusa w stanie nie nagannym

scoutparam...@gmail.com

Mam.Kilka godzin nalotu.Wersja " millenium edition".Czarny karter nowego typu.
Sam silnik lub cały napęd.Siedzial w moim Scoucie demo.Klilkanascie lotow.Wymienilem na wersję z elektrostarterem i to był jedyny powód wymiany.Daje rękojmię i rok gwarancji.Silnik z roku 2017
Dzwoń
602794966
Wojtek

paraptaszek

Napęd w bardzo dobrym stanie, zadbany. Konstrukcja dobrze znana z niezawodności i wygody.

- Silnik: Vitorazzi Moster Plus (czyli ze sprzęgłem)

- Rama: Delta od Techno-Fly

- Kosz węglowo-aluminiowy z siatką

- Podwieszenie: średnie ruchome, wypory wzmocnione

- Uprząż: SupAir rozmiar M. Nosi ślady użytkowania.

- Zbiornik: 12l (produkcja: Miniplane Top80)

Inne drobiazgi w komplecie:
Zamontowana sonda EGT, tunel chłodzący na głowicy (węglowy)

Nalot: ok 170-190h
Waga 22,5kg
Ciąg: 77-81kg (zależnie od regulacji i pogodny)

Śmigło 2-łopatowe Peszke
Dodatkowo pokrowiec od Air Conception na kosz i śmigło (cordura)

Całość 100% sprawna, stan b. dobry, bezwypadkowy, normalne ślady użytkowania, żadnych wad ukrytych ani konieczności wymiany czegokolwiek.

Jestem pierwszym i jedynym właścicielem. Napęd jest zadbany, silnik regularnie serwisowany w ECExtreme. Na początku sezonu wymienione sprzęgło, poduszki, przewody paliwowe, membrany w gaźniku, oraz pierścień przy kolekrorze - zatem wykonany standardowy serwis na początku sezonu.

Sprzęt do obejrzenia pod Warszawą, możliwa wysyłka pocztą.

Kontakt: 6zero5 7osiem6 6trzy5

areks...@gmail.com

Czy do Mostera z szarpaczką da się założyć rozrusznik elektryczny

AnTonio

W dniu niedziela, 7 kwietnia 2019 13:48:37 UTC+2 użytkownik areks...@gmail.com napisał:
> Czy do Mostera z szarpaczką da się założyć rozrusznik elektryczny

Wszystko się da. Ale lepiej jak sprzedasz stary a kupisz nowy z rozrusznikiem. Tylko nie wiem po co. Ja nawet w locie zapalam szarpanką. Tylko trzeba umieć. Bo w locie po zgaszeniu naciskasz gaszenie zaciągasz trzy razy. Puszczasz gaszenie i na dwie ręce porządnie zaciągasz z lekkim gazem. Moster ma 420 h Rozrusznik to zbędny gadżet. ale Twoja wola. Pozdrawiam AnTonio z Lotniska w Legnicy.

areks...@gmail.com

Dzięki za info pytam z czystej ciekawości ale dzięki za poświęcony czas