Motoroma Boxer 350

ppgs...@gmail.com

Ktos slyszal, Widzial ?

altus0

W dniu piątek, 16 lutego 2018 18:18:05 UTC+1 użytkownik ppgs...@gmail.com napisał:
> Ktos slyszal, Widzial ?

na stronie Pana Kaplera widziałem motoszybowiec z takim silnikiem.
Message has been deleted

g...@o2.pl

Stoi u Pana Romana

hak...@interia.pl

Z tym śmigłem ?

g...@o2.pl

W dniu sobota, 17 lutego 2018 08:43:42 UTC+1 użytkownik hak...@interia.pl napisał:
> Z tym śmigłem ?

chyba nie ,ale jakie to ma znaczenie

ppgs...@gmail.com

Co ,,z tym smiglem" ? Zdjecia widzialem, chodzi bardziej o uzytkownikow.

g...@o2.pl

W dniu sobota, 17 lutego 2018 17:38:15 UTC+1 użytkownik ppgs...@gmail.com napisał:
> Co ,,z tym smiglem" ? Zdjecia widzialem, chodzi bardziej o uzytkownikow.

Należy zapytać u źródła ,ale latać to tego za wiele nie lata ,z tego co mówił Pan Roman to bardziej do poduszkowców

furtak

Moc tora jakiego poduszkowca chcesz zasilać.krupek latał tym samym siła ciągu statyczna 130 kg wznoszenie gorsze od tora

ppgs...@gmail.com

Nie chce do poduszkowca bo nie mam i nie interesuje sie poduszkowcem, chce silnik do trajki.

coole...@gmail.com

a to nie jest silnik taki sam jak Hirth F-23 2

furtak

Kup tora 250 będziesz miał na lata

g...@o2.pl

W dniu sobota, 17 lutego 2018 19:47:59 UTC+1 użytkownik ppgs...@gmail.com napisał:
> Nie chce do poduszkowca bo nie mam i nie interesuje sie poduszkowcem, chce silnik do trajki.

Może żle sie wyraziłem :) częściej jest sprzedawany do tych urządzeń

adamparagliding

W dniu sobota, 17 lutego 2018 20:14:19 UTC+1 użytkownik coole...@gmail.com napisał:
> a to nie jest silnik taki sam jak Hirth F-23 2

To jest kopia Stratosa od Minari zrobionego z dwóch cylindrów F1 i nowym karterem.

ppgs...@gmail.com

Tora mialem i nie chce.

Adam: cylindry wydaja sie byc inne.

furtak

Możesz napisać czemu nie tor

fram...@gmail.com

Nie Adam, to nie jest w żadnym stopniu kopia Minari. Nie ma tam nic, co by uzasadniało takie twierdzenie. Pierwsze egzemplarze boksera były chyba nawet wcześniej niż projekt włoski.

adamparagliding

W dniu niedziela, 18 lutego 2018 02:27:53 UTC+1 użytkownik fram...@gmail.com napisał:
> Nie Adam, to nie jest w żadnym stopniu kopia Minari. Nie ma tam nic, co by uzasadniało takie twierdzenie. Pierwsze egzemplarze boksera były chyba nawet wcześniej niż projekt włoski.

Nie wiem, kto był pierwszy, ale zdaje się były budowane na tych samych karterach Minari, przynajmniej przez jakiś czas.
https://www.youtube.com/watch?v=Q3RxEQ9wWnQ
https://www.youtube.com/watch?v=M_YKhYDuRNo

furtak

One są identyczne

acti...@tlen.pl

W 2008 roku na paragiełdzie był pokazany prototyp boxera Motoromy
Pojemność 350 cm, moc 35-40 KM, sprężanie 10:1

Krzysztof Kamiński

adamparagliding

W 2008 roku już latała u nas Motoroma Boxer. YT wyciszył ściezke dźwiękową i jakość już nie na dzisiejsze czasy.
https://www.youtube.com/watch?v=7PO4WQxBOig

fram...@gmail.com

Nie idźcie tą drogą. Naprawdę bokserki nic identycznego nie mają oprócz układu cylindrów. W żadnym okresie nie miały ze sobą nic wspólnego, tak w częściach, jak i rozwiązaniach technicznych. Tylko jednocylindrowe motoromy miały niekiedy kartery F1 i/lub cylindry Parmy.

ppgs...@gmail.com

Z tego co sie dowiedzialem to Motoroma 350 ma cylindry Malossi (takie jak w Motoromach Jr180 czy JPX 25), karter jest Romana wykonany na CNC.

Marek F. - priv bo nie chce tutaj wywolac gownoburzy i psuc meritum tematu.

furtak

To moja hobby dlatego interesuje się tymi silnikami skoro to forum publiczne a produkt jest po to by na nim zarabiać rozmowa powinna być publiczna chociaż z tego powodu ze brak możliwości polatania tymi silnikami.Spoko nie ma tematu

adamparagliding

Tak się przypadkiem stało, źe chcąc nie chcąc stałem się w pewnym czasie tlumaczem pomiedzy tymi firmami. To są tajemnice biznesowe tych producentow i nie koniecznie trzeba mowic o tym publicznie.