Smiglo do Mostera

Robert L

Witam jakie macie smigla w swoich mosterach? Wyrazi ktos swoje opinie

Oli

Helix od ecextreme. Daje rade.dość odporne na odpryski. Nie wiem jaki ciąg. Na Pararudnikach sprawdze.

sas...@wp.pl

E props zdecydowanie najlepsze śmigło jakie miałem w mosterze !

Oli

Najlepsze pod kątem ciagu? Mierzyles go? Czy może wytrzymałości?

Tomek

Mam plusa na 3 łopatach peszke 130 dmucha 83 kg.

sas...@wp.pl

Śmigło pięknie wykonane.
Super kultura pracy.

hak...@interia.pl

Do mostera tylko helix i nie czaruj . Jest wiele parametrów istotnych o których mogę napisać tylko nie wiem czy mi się chce . Mam na ten temat ogromną wiedzę . Kurwa : parametr "kultura pracy" co to jest ? Kurwa co to jest ? Wykonanie ? Co to jest ? Jakieś pierdolenie z rana .

areks...@gmail.com

To jak ci się już zachce no to coś napisz konkretnego bo moja wiedza w tym temacie jest mizerna a sam jestem szczęśliwym posiadaczem Mostera i chętnie bym się doszkolił

Romek

W dniu niedziela, 26 maja 2019 08:52:51 UTC+2 użytkownik hak...@interia.pl napisał:
> Do mostera tylko helix i nie czaruj . Jest wiele parametrów istotnych o których mogę napisać tylko nie wiem czy mi się chce . Mam na ten temat ogromną wiedzę . Kurwa : parametr "kultura pracy" co to jest ? Kurwa co to jest ? Wykonanie ? Co to jest ? Jakieś pierdolenie z rana .

Ogromna wiedza haka i tak samo ogromna kultura buraka prze huja,nie chce Ci sie pisać chłopakowi skarbnico wiedzy to po co w ogóle się udzielasz.Jak nie będzie helixa to mostery do kosza bo na innym nie latają,to jest dopiero pierdolenie z rana...
:))

hak...@interia.pl

Wiedza wiedza i jeszcze raz wiedza, a to kosztuje . Jak czytam głupoty to reaguje natychmiast . I pierdole opinię cwaniaków krętów i zwykłych tłuków .

Romek

W dniu niedziela, 26 maja 2019 10:49:48 UTC+2 użytkownik hak...@interia.pl napisał:
> Wiedza wiedza i jeszcze raz wiedza, a to kosztuje . Jak czytam głupoty to reaguje natychmiast . I pierdole opinię cwaniaków krętów i zwykłych tłuków .

pisząc takim tonem na takiego tłuka cwaniaka się lansujesz,ale to tak patrząc z boku.Każdy może mówić że wszystko wie a gówno wie,nie chcesz przekazać komuś wiedzy to nie pisz bo nic nie wniosłeś prócz sfrustrowania.

hak...@interia.pl

Czy ja cię obraziłem ? Piszesz o burakach a potem masz problem , do budy poszedł

Romek

Mnie nie obrazile piszę o twojej kulturze pisania, sam do dudy.
Message has been deleted

hak...@interia.pl

Przehuj . Kogo zacytowałem ?

sas...@wp.pl

To się kur ... znalazł znawca 😂
Normalnie fachowiec od śmigieł 😂

Romek

Hak źle zrozumiałeś słowo "prze huj" czytaj: znawca,fachowiec,człowiek kompetentny,o to chodziło a nie żeby cię obrazić słowem huj,bo do tego bardzo mi daleko,więc bez stresu nie było tutaj chęci do obrazy kogokolwiek.