Plecak Nova-kupię

Romek

Witam szukam takiego plecaka firmy Nova,jeśli ktoś chce sprzedać to proszę o kontakt.
pozdrawiam

ZToniS

Am 24.03.19 um 17:08 schrieb Romek:
> Witam szukam takiego plecaka firmy Nova,jeśli ktoś chce sprzedać to proszę o kontakt.
> pozdrawiam

Mam plecak Novej, ale nie wiem czy jest jak raz taki.
ZToniS były PG

Romek

Czego nie wiesz?
:)

hak...@interia.pl

Przeczytaj coś napisał a potem się dziw

Artur Krezel

W dniu niedziela, 24 marca 2019 17:08:35 UTC+1 użytkownik Romek napisał:
> Witam szukam takiego plecaka firmy Nova,jeśli ktoś chce sprzedać to proszę o kontakt.
> pozdrawiam

Daj linka jaki chcesz kupic to pewnie ulatwi sprawe.

Romek

Artur ,jakikolwiek byle był dosyć duży w dobrym stanie. Mam skrzydlo Nova bez plecaka,fajnie by miec komplet.

AnTonio

W dniu niedziela, 24 marca 2019 17:08:35 UTC+1 użytkownik Romek napisał:
> Witam szukam takiego plecaka firmy Nova,jeśli ktoś chce sprzedać to proszę o kontakt.
> pozdrawiam

Ja mam Plecak po Paralotni NOVA nie widział światła dziennego leży cały czas w kartonie. Powiedz ile chcesz dać i się go pozbędę. AnTonio Lotnisko Legnica tel. 607260755 dzwoń. FB Antek Poliwka

jaceksz...@gmail.com

Kupiłeś?jaką masz uprząż Ja latalem m 4 do tego uprząż skypper i to wraz z kaskiem zmieściło sie w plecaku o rozmiarze s ktory posiadam Kontakt 602562855 jacek

cia...@poczta.fm

Cześć,

Mam nówkę plecak Nova też na sprzedaż.
Ok 135 litrów, nie Black line.
Krzysiek

ZToniS

Am 24.03.19 um 17:08 schrieb Romek:
> Witam szukam takiego plecaka firmy Nova,jeśli ktoś chce sprzedać to proszę o kontakt.
> pozdrawiam

No proszę!
Jak się okazało JAKI to plecak, to i pojawiła się masa ofert.
;-))
ZToniS były PG ale nie NOVEJ; tylko plecak miałem NOVEJ.

Message has been deleted

Romek

W dniu piątek, 29 marca 2019 08:55:50 UTC+1 użytkownik jaceksz...@gmail.com napisał:
> Kupiłeś?jaką masz uprząż Ja latalem m 4 do tego uprząż skypper i to wraz z kaskiem zmieściło sie w plecaku o rozmiarze s ktory posiadam Kontakt 602562855 jacek

Tak kupiłem,uprząż mam Independence Spider i jest dosyć spora bo i ja nie za mały jestem:),więc takie 135l. to minimum.
Pozdrawiam

Romek

zostawię to bez komentarza to ręka świerzbi były pilocie pg ...

Romek

Możesz podesłać jakieś zdjęcie?
Może byc mms 602708679
Pozdrawiam