Pytanie dla znawcy . OLEJ CASTROL

Krystian Pyrzak

Czy to są te same oleje ??

Zamówiłem na allegro CASTROL POWER 1 RACING 2T

a dostałem ''trochę'' inne opakowanie

https://www.google.pl/search?q=CASTROL+POWER+1+RACING+2T&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiiqsTZ_9vUAhXGa5oKHc_ZDUsQ_AUIBigB&biw=1440&bih=686#tbm=isch&q=CASTROL+POWER+RS+&imgrc=6e3JxjVl0W7FIM:

CASTROL POWER RS

Bill Kelso

Dostałeś olej do 4 suwa. Nie nadaje się. Reklamuj.

Bill Kelso

Wróć... Podaj pełną nazwę oleju. Jeśli 2T - to jest to syntetyk i się nadaje. Ale i tak reklamuj - dostałeś towar inny niż zamówiłeś.

Yti

A to nie jest przypadkiem to samo co power 1 tylko przeznaczone na inne rynki?

netope...@gmail.com

Masz internet to korzystaj z niego - to nie boli tylko TRZEBA CHCIEĆ.
Nie słuchaj głupot pseudo fachowców którym się tylko wydaje.

15 sekund stukania w klawiaturę i możesz znaleźć m.in. takie dane TEGO OLEJU:

"Castrol Power RS 2T to w pełni syntetyczny olej przeznaczony do nowoczesnych wysilonych silników 2-suwowych charakteryzujących się wysokimi obrotami. Jego szybko spalająca się formuła o wysokich parametrach ochronnych pozwala osiągnąć maksymalnych moc nawet w pełni stuningowanym silnikom. Castrol Power RS 2T poprawia reakcję na otwarcie przepustnicy, skutkując wzrostem przyspieszenia oraz gwarantując najwyższe osiągi przy ekstremalnej jeździe.

Castrol Power RS 2T jest odpowiedni do wszystkich nowoczesnych 2-suwowych silników motocyklowych zarówno europejskich jak i japońskich producentów. Odpowiedni zarówno do wtrysku oleju jak i przygotowania mieszanki (w proporcji 1:50 z paliwem).
Specyfikacje:
Przewyższa JASO FD, ISO EGD i API TC
... "

Dalej znajdź sobie sam - to proste jak je...ie.

Pozdro

Yti

Umiesz skopiować opis, gratulacje. Jak juz się tak wymądrzasz to odpowiedz jeszcze na pytanie OP

netope...@gmail.com

W dniu wtorek, 27 czerwca 2017 07:33:23 UTC+2 użytkownik Yti napisał:
> Umiesz skopiować opis, gratulacje. Jak juz się tak wymądrzasz to odpowiedz jeszcze na pytanie OP

Yti
Czy Wy nie potraficie naprawdę PATRZEĆ na naklejki na butelkach i czytać tego co TAM jest napisane ?
Czy parę sekund stukania (jak masz wątpliwość) w klawiaturę kompa (by się czegoś dowiedzieć u ŹRÓDŁA) taki bół Wam/Tobie sprawia?
Lepiej oczywiście pierdolić o jakimś tam 4T (siejąc zamęt w głowach laików) a przecież PISZE "jak wół" na naklejce butelki 2T ( czyli do DWUTAKTÓW tj. do naszych pierdziawek TEŻ).
Jak sądzisz SKĄD ludzie czerpią wiedzę na różne tematy?
Odpowiem Ci, ze szkoły, studiów, książek, instrukcji, CZYTANIA, MYŚLENIA, łączenia FAKTÓW, teraz dodatkowo jest łatwiej bo jest jeszcze internet - kto KUMATY to skorzysta/ł.
Wchodzę na Grupę "od wielkiego dzwona" i widzę że nic się TU nie zmieniło , TYLKO biadolenie/stękanie teoretyków idących na ilość durnych wpisów, ciągle TYCH samych osób-teoretyków "fachowców" którym wydaje się że coś wiedzą.
Jak chcesz to sobie ROZKODUJ oznaczenie. Mi TO jest narazie nie potrzebne i szkoda mi czasu ale jak będę potrzebował tej informacji to ZNAJDĘ u ŹRÓDŁA - teoretycy grupowi nie są dla mnie wiarygodnym ŻRÓDŁEM - za dużo im się "wydaje".
Twoje gratulacje mam .... wiesz gdzie.

Krystian - ja bym zastosował w swojej pierdziawce ten olej który otrzymałeś.

Yti

Ale pytanie nie było czy można to stosować, tylko czy jest to to samo co castrol power 1. Takie pytanie padło. Moim zdaniem jest to to samo, tylko przeznaczone na inny rynek, pod inna nazwa. Zależy jeszcze gdzie kupione, bo ten olej jest chyba najczęściej podrabianym ze wszystkich różne odmiany opakowań powstają.

Krystian Pyrzak

W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 19:12:10 UTC+2 użytkownik Krystian Pyrzak napisał:
Dzwoniłem do sprzedawcy. Tj. ten sam olej tylko w nowej szacie graficznej, nowa naklejka. Za niedługo będzie tylko RS.

Mateusz M

Mam obie butelki , dokladnie jest ta sama specyfikacja. Mam jednak inne pytanie , czy wasze oleje maja zabezpieczenie? (chodzi o zlota folie pod zakretka) taka jak np: w olejach Castrol do disla.

Yti

Olej w takim opakowaniu z taka grafika, ale innymi napisani był juz sprzedawany wcześniej na zachodzie, u nas pierwszy raz taka etykietę widzę, ale nie latam tez na tym.