Śmigło do Mostera Jakie ?

hak...@interia.pl

Jak w temacie ....

robertjab...@gmail.com

W dniu niedziela, 12 listopada 2017 14:45:50 UTC+1 użytkownik hak...@interia.pl napisał:
> Jak w temacie ....

Mariusz Werenc-polecam.

jse...@gmail.com

W dniu niedziela, 12 listopada 2017 14:45:50 UTC+1 użytkownik hak...@interia.pl napisał:
> Jak w temacie ....

Mi się bardzo dobrze latało ze śmigłem Peszke
http://www.stribo.pl/PX-130-3B-Moster-przelozenie-1-2-68/pid,831,product.html

Przemo Boosh

E-props dedykowany dla Vitorazzi. Peszke 1300/640 3łop.

paraptaszek

3-płatowe śmigo Peszke.
Jak dla mnie to #1

Przemo Boosh

Latałeś na dedykowanym e-propsie produkowanym dla vitorazziego?

Paweł

Ja tak i świetny jest ten dedykowany eprops który Wojtek ma w scoucie z mosterem.
Sxx 20 ze mną +90kg jest stabilne ciągłe 3.5 m do góry w porywach 3.7
Dla porównania motoroma na rusłanie dokładnie 1m mniej

paraptaszek

Cześć tak latałem na śmigle eprops dla mostera. Uważa mnie za bardzo udane ale Mam tu na myśli śmigło o smukłej wąskiej łopacie, bez żadnych dodatkowych elementów służących wymuszaniu chłodzenia. To smukłe śmigło uważam za bardzo udane niemniej trój płatowe Peszke jest dla mnie numerem jeden.

Jest jeszcze godne uwagi śmigło produkowane przez Roberta i Mariusza Werenca. Z całą pewnością śmigło to góruje nad resztą jakością wykonania i trwałością

Wszystkie trzy śmigła co naprawdę znakomite i różnice pomiędzy nimi są raczej kosmetyczne..

Przemo Boosh

No... z tą jakościa wykonania Werenca to przezadziłeś... Szału nima...Tragedii też. Mam akurat takie właśnie śmigło na.warsztacie. E-props to mistrzostwo świata. Ma tylko jedną wadę. Trudne toto w naprawie i golę za to jak cygan za matkę.

Pozdrówka
Przemo

Przemo Boosh

Aha... To chyba kumam Twój zachwyt Peszke.
Ono jest zajebiste jeśli chodzi o kulturę pracy i ciąg statyczny. Dzięki temu start jest banalnie prosty i krótki. To samo na zwykłym epropsie.
Niestety w funkcji prędkości Peszke "puchnie" jego sprawność spada dość gwałtownie. Na dedykowanym epropsie z wywinięciami do.chłodzenia start jest dłuższy, ciąg statyczny mniejszy ale w locie to bajka. Pod względem kultury pracy, wibracji itd. pomimo wąskiej cięciwy o chyba 8 cyfrowej liczbie.Re o dziwo nie hałasuje.
Oczywiście to moje odczucia przy mojej konfiguracji sprzętowej. Moster Plus, H24 i masa startowa ok. 145 kg.PPG.
Przy mniejszym obciążeniu powierzchni, wolniejszym glajcie Peszke byłoby dla mnie numerem JEDEN!
Pozdrówka
Przemo

Zbigniew Gotkiewicz

Przemo. Liczba Re nie ma wpływu na hałas.

robertjab...@gmail.com

Smigła Werenca nie dość że są świetnie wykonane,to jeszcze mają jedną ogromną zaletę.cena 900pln do Mostera,ewentualne naprawy wykonane są perfekcyjnie (po naprawie śmigło wygląda i pracuje jak nowe)

nowak...@ol.home.pl

Ja w Mosterze latałem na Helixsie i na śmigle Werenca. I nie ma czego porównywać, z tych dwóch tylko Werenc.

Przemo Boosh

Masz niby rację... To może ja się mylę... Porozmawiajmy zatem o liczbie Strouhala... Wszak te nasze napędy takie niedoskonałe są. ;)

Pozdrówka
Przemo

Zbigniew Gotkiewicz

Tobie to się wszystko kojarzy z Freudem. Liczbą Freuda.

fram...@gmail.com

Co chciałeś powiedzieć mówiąc o ośmiocyfrowej liczbie Reynoldsa? Możesz to rozwinąć?

paraptaszek

Tu się jednak będę upierał. Śmigła od Werenca są bardzo dobrze wykonane, powiedział bym wzorowo.

Latałem na różnych modelach śmigieł Werenca od bliski 7 lat i uważam za wykonane na wysokim poziomie, natomiast samo śmigło do Mostera jest porządnym produktem, godnym polecenia. Nie widzę aby ustępowało pozostałym na rynku modelom - różnice są w teh czołówce (eprops, Peszke, Werenc) kosmetyczne. Może mają znaczenie jak walczysz o mistrzostwo świata, natomiast w pozostałych przypadkach raczej nie.

hak...@interia.pl

Ale ja nie pytałem kto od kogo dostał śmigło za darmo ....

Przemo Boosh

Nie rozumiem jak różnice wykonania między trzema śmigłami wykonanymi w trzech różnych technologiach można nazwać kosmetycznymi.
Pozdrówka
Przemo

Przemo Boosh

To jak już teraz wiesz kto rozdaje śmigła za darmo to weź wszystkie i potestuj.
Śmigło dobiera się do własnej konfiguracji masy startowej, napędu, skrzydła i własnych preferencji. Nie istnieje jedno najlepsze śmigło dla wszystkich konfiguracji ktorych jedynym wspolnym elementem jest tylko silnik.
W zasadzie wszystkie proponowane i nieproponowane tutaj śmigła dedykowane gwarantują tylko tyle, że na ziemi Moster nie będzie się na nich wykręcał powyżej powiedzmy bezpiecznych, katalogowych obrotów. To czy Tobie przypasuje któreś z nich bardziej, a inne mniej zależy wyłącznie od Twojej konfiguracji i preferencji.
Testuj, testuj, testuj i jeszcze raz testuj - mnie to zajęło cały sezon...

Pozdrówka
Przemo

hak...@interia.pl

Też testowałem cały sezon ....myślałem że ktoś potwierdzi mój wybór ,niestety nie.... Ważne: nie latam na technologiach,momentach od śmigłowych a nawet na nieznacznych wibracjach latam na sprawności śmigła w pełnym zakresie obrotów

Przemo Boosh

Najważniejsze że jesteś zadowolony :)

Podziel się proszę szczegółami procedury testowej no i pochwal się jakie śmigło W Twojej konfiguracji najbardziej Ci odpowiada.

Pozdrówka
Przemo

mariolo...@gmail.com

W dniu czwartek, 16 listopada 2017 17:37:51 UTC+1 użytkownik Przemo Boosh napisał:
Szanowny Panie Przemo Boosh, to nie pierwszy raz, kiedy krytykuje Pan nasze smigla, prosze sie ustosunkowac, czy to przez ogolna niechec do nas, czy faktycznie nasze produkty posiadaja az tyle razacych wad, jezeli tak, bardzo prosimy o opis rzeczy, ktore sie Panu nie podobaja, poniewaz jako firma stawiajaca glownie na najwyzsza jakosc, chcemy by kazdy, nawet tak wymagajacy klient jak Pan, byl zadowolony z naszych produktow.

Serdecznie pozdrawiam Mariusz Werenc
werenc.pl

memorio...@gmail.com

Mam na stanie.dwa epropsy do mostera.Jestem jedynym.autoryzowanym przedstawicielem firmy Eprops na.Polske.
Moge Ci podeslac oba do testow,wybierzesz sobie ktore Ci bardziej pasuje.Wieksza dynamika czy ekonomia.
Wszystkie smigla eprops w cenie producenta.
Wystawiam fakture vat.
Pozdrawiam.
Wojciech Pierzynski
Dynamicsport
www.scoutparamotor.pl
Tel 602794966

paraptaszek

Mariusz, ja bym się taką "krytyką" nie przejmował na poważnie, bo cała "analiza" ma raczej charakter emocjonalny. Przemo pusze jedynie, że "Szału nima...Tragedii też". To żadna krytyka, ale raczej relacja własnych stanów emocjonalnych, ewentualnie poziomu osiągniętej satysfakcji.

Wykonanie, to też rzecz względna. Miałem np. Epropsa o łopatach nieco różnej długości. Jednocześnie śmigło było dobrze wyważone i pracowało doskonale. To jak, było dobrze wykonane, czy nie?

Jak dla mnie, to są spory dobre jedynie na niepogodę. Szkoda czasu.

fram...@gmail.com

Przemo policzył wartości Reynoldsa dla śmigieł i wasze widocznie miało najmniejszą liczbę. Musicie turbulizatory zamontować albo w rękaw śmigło opakować i będzie Pan zadowolony;-)

Przemo Boosh

Panie Mariuszu,
Nie krytukuję Pańskich produktów uważam, że są bardzo fajne.
Oczywiste jest że rynek tak samo jak produktów premium potrzebuje produktów budżetowych.
Robi Pan na prawdę dobrą robotę w tym segmencie. Tak trzymać.
Polski rynek Pana potrzebuje.

Miłego dnia.
Pozdrówka
Przemo