[spam] Sprzedam - Delta 2, EN-C, rozm. 95-115 (L), pomarancz-granat-bialy, ok. 170h, 1200EUR

mcie...@industri.pl

Czesc

Cóż Delta 2 to legenda :)

Sprzedam Delta 2 (95-115), rok prod 2013, ale użyta pierwszy raz w 2014.
Ja mam ją od 2016.
Kupiłem od Niemca co mi ją sprzedał prawie jak nową.

Przegląd kompletny z 04_2018 z trymowaniem i zrywaniem lin A.
Protokół do wglądu.
Przewiewność - tkanina prawie jak nowa.

Przelatałem 3 lata - ok. 140h, z czego 100h jest na xcportal i dalej bym latał, ale trochę schudłem i mniejsze sobie kupiłem.

Glajt bez wypadku, bez wodowania, bez SIV,
bez wydm, piasku, żwiru, itp. składany komora w komorę.

Ma 2 dziurki po konikach polnych takie 3mm zaklejone profesjonalnie obustronnie ripstopem.

pozdro
Maciek

PS Szczegóły - tel. 605 302 069

mcie...@industri.pl

Co do ceny jestem elastyczny,
bo lepiej żeby Delta latała niż leżała w pokoju.

Propozycje tel. 605 302 069

Pozdro
Maciek

mcie...@industri.pl

Ale to naprawdę dobre skrzydło jest.

Maciek

valent...@wp.pl

Pewnie ze lepiej zeby "legenda" latala, dobra rada, trzeba zmienic EUR na ZŁ albo sume, 1200.....:) to niestety pechowa cena,klatwa jakowas nad nia ciazy....:) i ofiara tego fatum padl onegdaj pewien Mentor4 z tej grupy, przeszacowany tak cirka 3 razy,choc 2 roki mlodszy w przegladzie "jak nowy" nie prawie :-) i B-classe.. sprzedajace sie ze 3 razy lekko liczac lepiej jak C-classe..... :-)

Powodzenia :-)

xcmichal

> Pewnie ze lepiej zeby "legenda" latala, dobra rada, trzeba zmienic EUR na ZŁ albo sume, 1200.....:) to niestety pechowa cena,klatwa jakowas nad nia ciazy....:) i ofiara tego fatum padl onegdaj pewien Mentor4 z tej grupy, przeszacowany tak cirka 3 razy,choc 2 roki mlodszy w przegladzie "jak nowy" nie prawie :-) i B-classe.. sprzedajace sie ze 3 razy lekko liczac lepiej jak C-classe..... :-)

> [...]

kto to jest ten Walenty?

valent...@wp.pl

> kto to jest ten Walenty?

Polak mały Panie Naczelniku.....:-)

kacper....@interia.pl

Nie wiesz kto? Walnięty i to chyba nie raz!

Maciek

Valenty to taki forumowy ekspert od skrzydeł, nikt nie wie kim on jest, skrzydła nigdy na oczy nie widział, ale wie lepiej w jakim jest stanie, ile ma nalotu od samego właściciela. Co więcej, wie nawet jaką cenę powinien zaproponować sprzedający, aby ktoś to skrzydło kupił. Dobrze, że jest taki "ekspert" bo przynajmniej coś się dzieje ;)

Pozdrawiam, Maciek

mcie...@industri.pl

W dniu środa, 10 kwietnia 2019 20:00:12 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> Valenty to taki forumowy ekspert od skrzydeł, nikt nie wie kim on jest, skrzydła nigdy na oczy nie widział, ale wie lepiej w jakim jest stanie, ile ma nalotu od samego właściciela. Co więcej, wie nawet jaką cenę powinien zaproponować sprzedający, aby ktoś to skrzydło kupił. Dobrze, że jest taki "ekspert" bo przynajmniej coś się dzieje ;)

> [...]

Tak jak mówiłem co do ceny możemy się dogadać.
Oczywiście za pół darmo nie oddam,
najwyżej zostanie moja kochana D2 na słabsze warunki :)

Pozdro
Maciek