Egzamin na ŚK we Wrocławiu 05.07.2020

arek.po...@gmail.com

Informujemy, że w niedzielę 05.07.2020 o godzinie 14:00 odbędzie się sesja egzaminacyjna dla uprawnień PP,PPG,PPGG,Tandem.
Więcej informacji na silp.paralotnie.pl

Arek Pomarański
Szkoła Latania
Sprzęt paralotniowy: Dudek/Niviuk/Ozone/Woody Valley/
Triple Seven/Flymaster/Charly/EC Extreme/Icaro /Techno-Fly

tel.:+48 601 710 522

info małpa paragliding.com.pl

www.paragliding.com.pl
http://siv.paragliding.com.pl/
http://tandem.paragliding.com.pl/
www.lotyparalotniowe .eu
www.silp.paralotnie.pl

areks...@gmail.com

Czy istnieje możliwość wypożyczenia trajki z dopuszczeniem w celu odbyć egzaminu

areks...@gmail.com

No i się nie dowiem a wystarczy napisać tak albo nie

AnTonio

Artur będzie startował na mojej trajce z Atestem. Jest Tylko mały problem. Ona kosztuje 30 tysięcy złotych. Ja mogę zaryzykować wypożyczenie jak zapewnisz, że zwrócisz mi taką na jakiej wystartowałeś. Pozdrawiam AnTonio607260755telefon.

justy...@gmail.com

" Jest Tylko mały problem. Ona kosztuje 30 tysięcy złotych. Ja mogę zaryzykować wypożyczenie jak zapewnisz, że zwrócisz mi taką na jakiej wystartowałeś."

To jest teraz DUŻY PROBLEM w niby demokratycznym kraju, REŻIMOWO zafundowany przez nieobliczalnego, tajniackiego DYKTATORA.

Chwilowa przesiadka pilota nawet z 15-letnim doświadczeniem na nie swoją trajke o mały włos zakończyła się totalną rozpierduchą sprzetu w momencie oderwania,a co dopiero gdyby to był nowicjusz?!
Najbardziej zdroworozsądkowo jest kiedy uczeń jest szkolony na tym sprzęcie na jakim będzie kontynuował swoje samodzielne latanie. Moim skromnym zdaniem procedury dopuszczania posiadanych przez uczniów napędów, powinny być bardzo proste. Aby nowicjusze dostali wieksze szanse zachować ręce i nogi.

areks...@gmail.com

Antek Dzięki za dobre serduszko jestem już niestety 500 km od Wrocka ale bardzo doceniam twój koleżeński gest

Robert_nealko

W dniu 2020-07-04 o 11:46, justy...@gmail.com pisze:
[...]
> To jest teraz DUŻY PROBLEM w niby demokratycznym kraju, REŻIMOWO zafundowany przez nieobliczalnego, tajniackiego DYKTATORA.
[...]
Po pierwsze to nie jest grupa dyskusyjna o polityce, więc może idź z tym
problemem gdzie indziej, a po drugie jeżeli Ci się nie podoba silny,
niezależny kraj, ze wzrastającą gospodarką i lepiej sytuowanymi ludźmi,
to może pojedź sobie do jakiegoś bardziej demokratycznego kraju...

eR :-)

--
Droga na szczyt zawsze prowadzi pod górę. Tylko upadek nie wymaga wysiłku...

Człowiek bez pomysłów jest jak okręt bez żagli.

justy...@gmail.com

".. jeżeli Ci się nie podoba silny,
> niezależny kraj, ze wzrastającą gospodarką i lepiej sytuowanymi ludźmi,
> to może pojedź sobie do jakiegoś bardziej demokratycznego kraju...
>
> eR :-)

To są akurat Twoje wizje...":-)" . A mi się w poruszonej kwestii nie podoba jedynie niekompetentna samowładcza "polityka" ULCu .Odpowiedzialnego za tajne niekonsultowane z środowiskiem wprowadzenie ustawki certyfikacyjnej. Pod kilkoma praktycznymi względami niebezpiecznej dla skromnych finansowo ludzi chcących bezpiecznie uprawiać paralotniową rekreację. W dyskusji możemy więc zawęzić się do niekompetentnej odgórnej "polityki" ULCu wobec paralotniarzy polskich. Dziś zresztą gdzie indziej wyraził się na temat paralotniowej niekompetencji urzednikow również Robert Machel.

Marcin Wowry

Aleś dojebał :)

Cezar100

W dniu sobota, 4 lipca 2020 13:56:10 UTC+2 użytkownik Robert_nealko napisał:
silny,
> niezależny kraj, ze wzrastającą gospodarką i lepiej sytuowanymi ludźmi,

To jakiś żart, prawda :)

Pozdrawiam, Cezar100

PawelPoznan

W dniu 04.07.2020 o 16:45, Cezar100 pisze:
Nigdy nie widziałeś głęboko wierzących w to że to nie żart?
mamy wszelkie bogactwa, więc jesteśmy niezależni,
budujemy promy, dwie wierze , CPK itd. gospodarka kwitnie
towary i usługi coraz droższe tzn. że się poprawiło jak stać nas na
wzrost wszelkich opłat i cen.
Kraj mlekiem i miodem płynący, tylko żeby tych opozycji jeszcze nie było
;-)
https://twitter.com/i/status/1279034323585454082
:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

areks...@gmail.com

Pominę tutaj kwestie polityczne Wrócę jednak do dopuszczeń mogę zrozumieć jeżeli ktoś woził ludzi No to sprzęt Trzeba mu przetestować ale jeżeli latasz sam na własną odpowiedzialność chcesz się szkolić na własnym sprzęcie chcesz na nim podejść do egzaminu To po chuja ci dopuszczenie

andre...@gmail.com

Zbuduj sobie samochód i wyjedź nim na drogę, bez dopuszczenia.

justy...@gmail.com

> Pominę tutaj kwestie polityczne Wrócę jednak do dopuszczeń mogę zrozumieć jeżeli ktoś woził ludzi No to sprzęt Trzeba mu przetestować ale jeżeli latasz sam na własną odpowiedzialność chcesz się szkolić na własnym sprzęcie chcesz na nim podejść do egzaminu To po chuja ci dopuszczenie

To jest proste pytanie do tego "wuja" ,który to sobie ustawił. Czy ktoś w PL wie jaki to samowładczy "..uj" tak właśnie to sobie ustawił?
I to jest największa "chujnia" paralotniarstwa polskiego ,że nie wiadomo z kim w ULCu możnaby na temat oczywistych absurdów,zdroworozsądkowo porozmawiać.

PawelPoznan

W dniu 04.07.2020 o 17:24, areks...@gmail.com pisze:
> Pominę tutaj kwestie polityczne Wrócę jednak do dopuszczeń mogę zrozumieć jeżeli ktoś woził ludzi No to sprzęt Trzeba mu przetestować ale jeżeli latasz sam na własną odpowiedzialność chcesz się szkolić na własnym sprzęcie chcesz na nim podejść do egzaminu To po chuja ci dopuszczenie

Nie po chuja, tylko po kasę
:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

areks...@gmail.com

Andre użyję delikatnego słowa pierdolisz później po egzaminie i szkoleniu możesz latać bez dopuszczenia człowieku Zastanów się i ogarnij o czym piszesz latanie to sport dla kumatych jak napisał nietoperz

fram...@gmail.com

W czym w ogóle problem. Sam sobie to dopuszczenie możesz zrobić. Takie masz do tego prawo jak każdy inny. Gdzie widzisz tu jakąś dyskryminację? Nanieś odpowiednie rubryczki na sprzęt i tyle. Egzaminator nie jest od tego, żeby sprawdzać czy zrobiłeś wszystko inne przed tym. On musi mieć ochronę własnego tyłka. Twoje dopuszczenie to twoja odpowiedzialność. Proste.

Robert_nealko

W dniu 2020-07-04 o 17:15, PawelPoznan pisze:
> [...]

Nie no pewnie, że żart... Co noc, pod osłoną ciemności ciężarówki wywożą
w nieznanych kierunkach, zwłoki rozstrzelanych opozycjonistów w
pokrwawionych t-shirtach z napisem OTUA, przepraszam niezutylizowane
odpady po Polsce z niesprawnej oczyszczalni Czajka, zarządzanej przez
pożal się Boże Prezydęta wybranego przez sfrustrowanych i
zakompleksionych słoików, robiących karierę w Stolycy i obecnie
kandadytata...
Wojsko z ostrą amunicją, rozpędza demonstracje próbujące na ulicach
przywrócić demokrację, wolność i braterstwo panów z UB, MO, ORMO, KGB i
STASI...
Codziennie rano, o brzasku łomocą kolby w drzwiach mieszkań internautów,
którzy niecenzurowanymi wpisami podważają legalnie wybraną władzę przez
większość narodu.
Wprowadzane są kartki i bony na internet. Każdy kto pracuje otrzymuje
bon na kilkugodzinny dostęp do wybranych portali rządowych. Bezrobotni
mogą oglądać internet tylko na wystawach zagranicznych sklepów.
Żywność i lekarstwa są przedmiotem podziemnego i nielegalnego obrotu, ze
względu na powszechny niedostatek i opustoszałe półki.
Niezależne i niezawisłe Sądy ścigają najmniejszy objaw nieposłuszeństwa
ze strony obywateli a zwłaszcza nadzwyczajnej kasty, kradnącej w
sklepach, na stacjach benzynowych, komorników niesłusznie zabierających
narzędzia pracy niewinnym ludziom. Gdy Sądy nie pomagają, rządowe
bojówki dopadają niewinnych tęczowych w barach, klubach GoGo, agencjach
towarzyskich a nawet na ulicach i w prywatnych mieszkaniach gdzie w
barbarzyński sposób zabraniają im narzucania reszcie społeczeństwa
swojego tęczowego nowego "Porządku Świata".
Rasistowsko-faszystowskie marsze Niepodległościowe rozlewają się
brunatną falą po wszystkich, jakże pięknych kiedyś, gdy ORMO patrolowało
ulice, dawniej naszych, polskich miastach, teraz niestety przejętych
przez Polaków.
Budowane są nowe, ogromne więzienia, obozy pracy, nowe kamieniołomy,
specjalnie nawet jakieś przekopy, gdzie pod pozorem rozwoju gospodarki i
Państwa prowadzi się przymusową indoktrynację przeciwników rządzącej
junty, stosuje się tortury, elektrowstrząsy, lobotomie, podtapianie wodą
a nieprzejednanych wrogów Kaczyzmu, rozstrzeliwuje potajemnie nocą i
ciała wrzuca do bezimiennych dołów pod pozorem poszukiwań prowadzonych
przez IPN na Łączce i w wielu miejscach w Polsce.
Zmienia się nazwy ulic z umiłowanej Armii Ludowej na tego przebrzydłego
Kaczora co go zaje...li pod Smoleńskiem, jakiejś INKI, jakiegoś
Kaczmarskiego Jacka, brrr - na szczęście resztki naszych dały radę...
itd.

A jak Ty we mnie linkiem w twarz...? To ja w Ciebie też linkiem:

https://wpolityce.pl/polityka/507744-synteza-wystapien-wyborczych-rafala-trzaskowskiego

> [...]
> wzrost wszelkich opłat i cen.
> Kraj mlekiem i miodem płynący, tylko żeby tych opozycji jeszcze nie było

Tez Was pozdrawiam chłopaki, i życzę trochę więcej samodzielnego osądu
sytuacji... (Cyt. Boję się ludzi, którzy całą swoją wiedzę czerpią z
jednej tylko księgi") Tak więc mniej TVN-u a więcej prawdy, ale nie tej
z Moskwy i z Berlina, tylko naszej polskiej.

areks...@gmail.com

Fram za cienki jestem Chyba że mi w tym pomożesz

Cezar100

W dniu sobota, 4 lipca 2020 18:42:33 UTC+2 użytkownik Robert_nealko napisał:

Robert, z całym szacunkiem, ale aż tak się dałeś omamić temu kurduplowi i całej tej klice która kupuje wyborców za kasę podatników ?

Kończmy tą chorą dyskusję, nie ma sensu się kłócić, własnie to im się udało najlepiej.
Pozdrówka i idźmy polatać :)

areks...@gmail.com

U mnie warun właśnie znajomych przeleciał nad moim domem

Robert_nealko

W dniu 2020-07-04 o 18:55, Cezar100 pisze:
Kogo poprzednia ekipa kupowała za kasę podatników?
No bo przecież tę naszą kasę dostawali tak samo, jak Ci teraz, a skoro
nie szła na kupowanie głosów wyborców, czyli nas, mnie, to gdzie szła...?
Na ośmiorniczki "U Sowy" to aż tyle nie było potrzeba. Co się stało z
resztą?
Musieli podatki podnieść, wiek emerytalny podnieść, zajumać sto
kilkadziesiąt miliardów zł NASZYCH oszczędności z OFE - gdzie to
wszystko szło, czyje głosy kupowali jeżeli głosy Polaków były im nie w
smak, hmm...?
Ano poklepywali ich po plecach w Moskwie i w Berlinie i może to jest
odpowiedź czyje głosy sobie kupowali, a ryży kurdupel sobie prywatną
karierę w Brukselce zafundował za nasze, to Cię nie razi?
Kaczka przynajmniej rozwija Polskę i polskie interesy, ale nie wszystkim
to w smak więc piorą umysły co bardziej słabych i podatnych, za
przeproszeniem, jak to powiedział kiedyś tow. Lenin "pożytecznych..." -
nie obrażając nikogo, to tylko terminologia historyczna, komunistycznej
dyktatury.

PawelPoznan

W dniu 04.07.2020 o 19:21, Robert_nealko pisze:
A jak deszcz pada a rura pęknie to wina PO, Tuska , Trzaskowskiego i w
ogóle tej całej drugiego sortu zdradzieckiej mordy, chamskiej hołoty
itd. tzn. opozycji,
oczywiście totalnej.
:-)))

Pozdrawiam
PawelPoznan

Piotr W

Teraz za to jest tak fantastycznie, że drukarnia NBP działa pełną parą... Ech..

pzdr

peter

ps. Dzisiaj próbowałem "włączyć samodzielne myślenie" - obejrzałem 15 minut wiadomości TVP. Goebbels i Urban się chowają.

andre...@gmail.com

Twoje kompetencje zawierają się w używanym przez ciebie języku

areks...@gmail.com

Wiesz moje wiadomości Piszę przez dyktafon bo nie chce mi się klikać w klawiaturę Tak jak ty na swojej Nokii 33 10 Proponuję zakończyć tą jałową dyskusja pozostań ze swoją świadomością latania na certyfikowanym sprzęcie niech on będzie dla ciebie bezpieczne Pozdrawiam Art

justy...@gmail.com

> W czym w ogóle problem. Sam sobie to dopuszczenie możesz zrobić. Takie masz do tego prawo jak każdy inny. Gdzie widzisz tu jakąś dyskryminację? Nanieś odpowiednie rubryczki na sprzęt i tyle. Egzaminator nie jest od tego, żeby sprawdzać czy zrobiłeś wszystko inne przed tym. On musi mieć ochronę własnego tyłka. Twoje dopuszczenie to twoja odpowiedzialność. Proste.

Przedewszystkim to zacznijmy od tego,że KAŻDY chce chronić własny tyłek. Więc jeśli Twoja rada nie będzie publicznym namawianiem do fałszerstwa to chyba nie powinieneś mieć Fram, żadnego problemu aby z tego miejsca pomoc Koledze Areks-owi ogarnąć tą prostą wg. Ciebie(?)formalność. Oraz przy okazji pomożesz wielu innym w podobnej jak On sytuacji. Pokaż wiec te wzorki tabliczek i innych wymaganych wypisanych papierow . Bo widać większość wcale nie wie tak jak Ty,że to jest taka prosta formalnosc. Nawet jak kazdy z osobna bedzie wykonywał sobie takie samo badanie wytrzymalosciowe np. seryjnie wytworzonego ,używanego napędu Parapower. Widziałem jakis czas temu taki napęd z "dopuszczeniem" wystawiony na Olx.

Pozdrawiam Wiesiek

cmr...@wp.pl

Hmmm. Krótką masz pamięć. a raczej wybiórczą.
Fakt.
rok 2013 "Premier ogłosił, w którym kierunku pójdzie reforma OFE. Powiedział, że rząd zdecydował, by część obligacyjna OFE, warta 152,8 miliarda złotych, została przekazana do ZUS, a podatnicy będą wybierali, czy chcą odkładać pieniądze w ZUS, czy OFE."

Do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych trafi za to część obligacyjna OFE. To na koniec lipca tego roku 53,7 procent ich portfeli. Dokładnie 152,4 miliarda złotych. Z tego 121,2 miliarda złotych to obligacje skarbowe, a pozostałe 31,2 miliarda to obligacje firm i instytucji.

Fakt
rok 2019
W poniedziałek premier Mateusz Morawiecki przedstawił założenia projektu likwidacji OFE. Zgodnie z nimi uczestnicy OFE będą mieli wybór:
pierwsza domyślna opcja, którą z dużym prawdopodobieństwem wybierze większość z 15,8 mln uczestników OFE, zakłada przekazanie środków OFE na prywatne IKE. Od zgromadzonych oszczędności pobrana zostanie 15-proc. opłata przekształceniowa, w zamian późniejsza wypłata tych środków ma już nie być opodatkowana;
druga opcja to przekazanie oszczędności z OFE do Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i zapisanie ich na podstawowym koncie emerytalnym FUS w I filarze. Ta opcja będzie wymagała złożenia specjalnej deklaracji.

Różnica ?
W 2013r nie wymyślano żadnych "opłat przekształceniowych" w wysokości 15% pozostałych środków dla chcących pozostawić swoje zgromadzone środki w OFE.
W 2019r wprowadzono obligatoryjny haracz w wysokości 15% od środków pozostawionych na IKE.

To kto tu kogo okrada ?

xcwalter

W dniu sobota, 4 lipca 2020 17:53:53 UTC+2 użytkownik andre...@gmail.com napisał:
> Zbuduj sobie samochód i wyjedź nim na drogę, bez dopuszczenia.
Proste

fram...@gmail.com

,"Przedewszystkim to zacznijmy od tego,że KAŻDY chce chronić własny tyłek."

Mądre spostrzeżenie.

"...Więc jeśli Twoja rada nie będzie publicznym namawianiem do fałszerstwa to chyba nie powinieneś mieć Fram, żadnego problemu aby z tego miejsca pomoc Koledze Areks-owi ogarnąć tą prostą wg."

Jakiego fałszerstwa? Sam oznacza sprzęt i jego dane mają być na tabliczce. Poczytaj komentarz do kodeksu karnego, jeśli nie radzisz sobie ze znamionami tego przestępstwa.

"Ciebie(?)formalność."

Tak, stosowanie się do przepisu to zawsze jest formalność, bo prawo jest w swojej istocie formalne.

[...]

Już dawno ten temat był przerobiony. Podawałem, i nie tylko ja, konkretny przepis który się do tego odnosi. Jest napisany w polskim języku.

"Nawet jak kazdy z osobna bedzie wykonywał sobie takie samo badanie wytrzymalosciowe np. seryjnie wytworzonego ,używanego napędu Parapower. Widziałem jakis czas temu taki napęd z "dopuszczeniem" wystawiony na Olx."

No i co z tego? Dopuszczenie jest indywidualne i nie jest wieczne. Dopuszczenie nie jest zarezerwowane dla producenta. To nie jest jego prawo, jak Ci się zdaje, tylko obowiązek i obciążenie.

justy...@gmail.com

fram...@gmail.com napisał:
>" Jakiego fałszerstwa? Sam oznacza sprzęt i jego dane mają być na tabliczce.
>

> Już dawno ten temat był przerabiany.."

I właśnie w tamtym czasie jeden z instruktorow chwalących się posiadaniem takowego dopuszczenia dla swojej trajki wspominał tu o sporządzeniu coś ok. 80-cio stronicowej dokumentacji z(100godzinnych?) lotów testowych . Co w polskich warunkach pogodowych uwzgledniajac czyjas pracę zawodową moze zająć pilotowi testowemu(?)kilka lat. Jak ma wg. takiej paranoi, dokonać tego legalnie ,taki kandydat na szkolenie i egzamin? Tabliczka z danymi to jest pikuś(to jest tylko element i sama w sobie nie jest ona faktycznym dokonaniem formalnego dopuszczenia), po co by było naniesione dane znamionowe falszowac?

justy...@gmail.com

"Widziałem jakis czas temu taki napęd z "dopuszczeniem" wystawiony na Olx."

> "No i co z tego? Dopuszczenie jest indywidualne i nie jest wieczne. Dopuszczenie nie jest zarezerwowane dla producenta..."

Czy ty jesteś pilotem czy jakims obcym teoretykiem bo producent wspomnianego napedu Parapower wcale nie dokonał mu tamtego dopuszczenia, ponieważ wiele lat temu zakonczyl dzialalnosc. Tych najbardziej popularnych seryjnych ,znanych z bardzo wysokiej niezawodności napędów na rynku wtórnym wciąż jest multum. Tamten sprzedający chyba też nie wiedział jakie to proste zrobic sobie dopuszczenie dla takiego napedu i zakupił sobie kwitek ,gdzie ktoś inny napisał mu: "poświadcza się.." ,a w tle nawklejał mu jeszcze orzełki i loga ULCu...

areks...@gmail.com

Walter wiesz że te dopuszczenia to jedna wielka sciema nie popieraj tej dyskusji która prowadzi do znikąd nie chcę tu opisywać jak to wygląda bo temat jest mi znany więc bez komentarza fajnej niedzieli życzę warun się zapowiada pozdro

u2

W dniu 2020-07-05 o 07:41, areks...@gmail.com pisze:
> Walter wiesz że te dopuszczenia to jedna wielka sciema nie popieraj tej dyskusji która prowadzi do znikąd nie chcę tu opisywać jak to wygląda bo temat jest mi znany więc bez komentarza fajnej niedzieli życzę warun się zapowiada pozdro

Jesli polowa badanego sprzetu rozlatuje sie podczas badania nie
uzyskuje dopuszczenia, to chyba nie jest to sciema, jak sugerujesz.

--
u2

Merytoryczne dyskusje paralotniowe przeniosly sie na www.pgforum.pl

justy...@gmail.com

> Jesli polowa badanego sprzetu rozlatuje sie podczas badania nie
> uzyskuje dopuszczenia, to chyba nie jest to sciema, jak sugerujesz.
>
> "pseudomedyczne przeniosły się..."

Wszystko jest względne i moze być zależne np. od fantazji danego propagandysty lub zaburzeń znachora pragnącego zdemolować np. wszystkie swietnie służące dotychczas Parapowery. Na dodatek znachor ów może nie miec zielonego pojęcia o materii którą złapał w swoje łapy, ponieważ sam nigdy niczego poprawnie latającego, samodzielnie nie zbudował.

voice

W dniu 04.07.2020 o 16:45, Cezar100 pisze:
> W dniu sobota, 4 lipca 2020 13:56:10 UTC+2 użytkownik Robert_nealko napisał:
> silny,
>

> To jakiś żart, prawda :)

Obstawiał bym raczej coś w rodzaju "aktywu partyjno-robotniczego"
któremu przywódcy narodu wskazali wroga. :-)

v.
ps. "Lepiej sytuowani ludzie" posiadają jak wiemy tysiąc złotych więcej.
Dzielą się na tych którzy ten tysiąc zarobili i tych co go dostali.
Pozostaje pytanie skąd się wziął tysiąc dla tych co go dostali a nie
zarobili. Przechodziłęm koło sadu i na drzewach tysiące nie rosną...

cmr...@wp.pl

Isiu jaliś ty nieogarnięty. Przecież każdy głupi wie, że Duda dał. A Czajkowski odbierze.

voice

W dniu 04.07.2020 o 18:42, Robert_nealko pisze:

> Nie no pewnie, że żart... Co noc, pod osłoną ciemności ciężarówki wywożą
> w nieznanych kierunkach, zwłoki rozstrzelanych opozycjonistów w
> pokrwawionych t-shirtach z napisem OTUA, przepraszam niezutylizowane

Wiesz co Robert, były takie lata 70-te, Polska była silna sojuszami z
przyjacielskim ZSRR a z każdej gazety i kanału telewizyjnego można było
się dowiedzieć jakim jesteśmy zajebistym krajem i jaki zajebisty jest
system który nam się funduje. Innych kanałów i TV nie było. Zostały
skasowane jako "wrogie". I oczywiście byli wrogowie, wredni imperialiści
winni wszystkich nieszczęść.
Były banany, pomarańcze i czekolada.

A potem nie było żarcia, paliwa, surowców, kasy i jakiejkolwiek nadziei.
Były kolejki, kartki na żywność i benzynę ale przede wszystkim BYŁ
bezkrytyczny "aktyw robotniczy" pałujący ludzi domagających się swoich praw.

Poza propagandowym bełkotem oderwanym od rzeczywistości niczego twój
post nie wnosi. Piszesz o jakichś bliżej nieokreślonych członkach
jakichś komunistycznych organizacji, masz może na myśli jakichś
prokuratorów którzy w stanie wojennym karali robotników?

Nie odpisuj, nie ma sensu. Masz prawo wierzyć w co ci się żywnie podoba.
Ale obrzucanie innych epitetami ze są z SB,UB itp tylko dlatego że się z
władzą nie zgadzają to trochę słabe jest i świadczy wyłącznie o Tobie.
Jestem przekonany ze pojęcia nie masz jak wygląda człowiek z UB ale
krzyczysz bo Ci w TV powiedzieli....

Marzy Ci się komunistyczno-faszystowska dyktatura? Masz prawo do marzeń
ale może niekoniecznie to MY musimy się wynosić do innych krajów zgodnie
z twoim zyczeniem. Może tym razem TY jedz tam gdzie sa realizowane twoje
ideały...

v.

PawelPoznan

W dniu 05.07.2020 o 21:09, voice pisze:

> [...]
> Były kolejki, kartki na żywność i benzynę ale przede wszystkim BYŁ
> bezkrytyczny "aktyw robotniczy" pałujący ludzi domagających się swoich

Patrząc co robi np. milicja bo na miano Policji nie zasługuje,
z domagającymi się swoich praw, odnoszę wrażenie że te czasy wróciły,
a przynajmniej nadchodzą wielkimi krokami małego człowieczka
marzącego o władzy absolutnej.

Pozdrawiam
PawelPoznan

justy...@gmail.com

voice napisał:
>"Robert... obrzucanie innych epitetami ze są z SB,UB itp tylko dlatego że się z
> władzą nie zgadzają to trochę słabe jest...
> Jestem przekonany ze pojęcia nie masz jak wygląda człowiek z UB.."
Isiu ,mi kiedyś niektorzy komuniści to nawet w rozwijaniu biznesów pomagali jako młodemu gołodupcowi. :). Znam tez takiego jednego emerytowanego oficera co zaproponował mi na osobności nawet:"wciągnięcie na członka"- nie zmieniając dla niepoznaki uśmiechu na twarzy, w duchu sobie wtedy pomyślałem :' no chyba cię kolego do reszty na spruchnialej muzgownicy pojebało". Stary alkoholik dał się podejść na bajere pod wlos jak małe dziecko... Jak byś mi powiedział Isiu że zmusili Cię kiedys do podpisania lojalki by pozwolic wyjechac za miedzę to powiedziałbym Ci "a chuj mnie to obchodzi, umówmy się lepiej gdzieś na wspólne latanko..itp." To forum jest akurat dla pasjonatow latania .Proponuje wiec nawiedzonym politycznie zgredom aby się starali tu nie kompromitowac personalnymi żygowinami. >"...niekoniecznie to MY musimy się wynosić do innych krajów zgodnie
> z twoim zyczeniem. "
W tej kwestii Robert odniósł się do mnie i aluzyjnego zdania o nieszczęsnej miejscami ustawce ULCu(które to na opak antyrządowo odebrał ,a tak naprawde poglady mamy raczej bardzo podobne:). Nie winie też za wprowadzenie tych kilku baboli, obecnego Prezesa Pana Samsona ,którego darze bardzo dużym szacunkiem za zaakceptowanie innych liberalizujacych inicjatyw. Ponieważ nie jest On paralotniarzem aby zdawać sobie sprawę jak niektóre zapisy okazały sie dla nas w praktyce absurdalne. Politykierów zachęcalby do merytorycznej i aktywnej dyskusji o obronie naszych praw do zdroworozsądkowego uprawiania wspólnych pasji wzgledem odgórnej polityki Ulcu. Zamiast wzajemnymi gównoburzami z dosrywaniem drugiemu jak nie o styl wypowiedzi to chociażby o przecinek bo ktoregos jakaś naga prawda w zafalszowane czy ukolila?

Pozdrawiam Wiesiek.

justy...@gmail.com

xcwalter napisał:
> Proste

A nawet "Prostackie", jeśli byś przyrownał ważący ponad tonę , 5-cio osobowy samochod(czy samolot) do 20-kilogramowego pomocniczego plecaka ,samotnego rekreacyjnego biegacza(albo do jego butów..bez dopuszczenia ;).
A tak przy okazji to może wyobraź sobie w równie "prosty" lub "prostacki" sposob ,że i Ty być może dożyjesz jeszcze i takich czasów gdzie wg. podobnie uchwalonego w zaciszach prawa ("mafii"?) ,inny handlarzyna ,uzna Ciebie jako PPGanta np. za "statek kosmiczny" naruszający przestrzeń okołoziemską :-) ?. I w imieniu tego "prawa" dla twojego "dobra" oraz dla "urojonych dupochronow innych sprzedawcow" zostaniesz "podśmiechujkowo" w "prosty" lub "prostacki" sposób zmuszony np. do zakupu i abonentow za przyczepny w okolicy jajek,promieniujący transponderek .

furtak

Walter mam pytanie czy po wprowadzeniu wymogu ceryfijacji Twoje napędy zmieniły się konstrukcyjnie i dlaczego przed wprowadzeniem tego wymogu odbyły się dwa szybkie kursy mechaników paralotniowych gdzie kilkanaście lat wstecz nie było ani jednego.

Robert_nealko

W dniu 2020-07-06 o 02:39, justy...@gmail.com pisze:
[...]
W tej kwestii Robert odniósł się do mnie i aluzyjnego zdania o
nieszczęsnej miejscami ustawce ULCu(które to na opak antyrządowo
odebrał[...]
> Pozdrawiam Wiesiek.

Sorry, rzeczywiście tak było jak mówisz. Tak mnie jakoś ruszyło, że na
Grupie polityka się zaczyna.
Resztę przepraszam, że nie wchodzę w dalszą polemikę - przedstawiłem
zręby swojego punktu widzenia, jak ktoś ma inne poglądy to jego sprawa.
Latajmy wysoko i z dużą chyżością...

xcwalter

Nie musiały. Znacznie przekraczają w niektórych punktach niebotyczne

furtak

Więc nic się nie zmieniło tylko tyle że mechanik przytuli trochę grosza.Ciewkaw jestem ilu mechaników z ostatnich szkoleń faktycznie naprawia sprzęt a ilu ogarnia tylko papiery.Poczescu uważam że to dobry kierunek ale czytajac ze ulozenie zapasu z pląba czy bez ma inną cenę ma wrażenie że chodzi tylko o jedno.W sporcie poprwnym który uprawiam jest szeroki dostęp do uprawnień instruktorskich i mechaników i nikt nie kwestionuje ich zasadności wręcz przeciwnie ceny spadły jakość wzrosła a zostają tylo najlepsi

Robert_nealko

W dniu 2020-07-05 o 00:02, fram...@gmail.com pisze:
Tak się głośno zastanawiam, może bez sensu, a może kogoś to naprowadzi
na jakąś przydatną ścieżkę.
Certyfikat i dopuszczenie - W przypadku seryjnie produkowanych urządzeń
i sprzętu wymagane są różne, zewnętrzne (niezależne od producenta)
często badania, certyfikaty i dopuszczenia.
Jeżeli chodzi o _prototypy_ czyli sprzęt wytworzony bodajże w ilości do
3 (trzech) identycznych egzemplarzy, to nie ma tych wymagań jak w
przypadku sprzętu wytwarzanego seryjnie.
Prototyp, producent/wytwórca certyfikuje sobie sam, w sensie, że może to
zrobić. Może napisać Deklarację Zgodności, nadać sobie znak CE, gdzie
wymienia z jakimi Normami jest zgodny jego wyrób i podpisuje się. Wyrób
musi być zgodny z Normami właściwymi dla danego wyrobu i jego
zastosowania/przeznaczenia.
Teraz być może otwiera się droga do dopuszczenia dla sprzętów, które
wymagają Certyfikatów/Deklaracji Zgodności.
Wytwórca prototypu, który certyfikował samodzielnie swój wyrób zwraca
się o dopuszczenie do stosownego organu przedstawiając
Certyfikat/Deklarację Zgodności .

Pozdrówka,