Hike and Fly - namiot

ArekG

Hej,
Czy macie jakieś wypróbowany lekki namioty na Hike&Fly. Coś co da się w miarę łatwo upchnąć do uprzęży na czas lotu i w miarę normalnie kimnąć podczas nocy?
Jakie macie typy?

Dzięki!
Pozdrawiam!
ArekG

cmr...@wp.pl

Hamakowe?

mau...@stark.pl

0lea...@gmail.com

W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 20:29:40 UTC+2 użytkownik cmr...@wp.pl napisał:
> Hamakowe?

http://www.ddhammocks.com/product/dd_superlight_jungle_hammock?from_cat=20

barmaqwa

zbib...@gmail.com

W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 20:22:30 UTC+2 użytkownik ArekG napisał:
Hej,
w marcu byłem w Meksyku i miałem ze sobą namiot Naturehike Cloud UP2 (https://www.naturehike.com/cloud-up-2-ultralight-two-men-tent/ ). Spałem w nim nad oceanem i wysoko w górach (ok 4000m npm). W słońcu, w deszczu i nawet bylem trochę przysypany śniegiem (https://drive.google.com/file/d/0B27cmxYwNIFlaXRpVkpZZ0xhems/view?usp=sharing ) Dla jednej osoby sprawdził się w 100%. Na niego zdecydowałem się przede wszystkim na wagę ( cały dobytek miałem w plecaku i dużo z nim chodziłem). Najkorzystniej kupisz u chińczyka ( https://pl.aliexpress.com/store/product/Naturehike-Ultralight-One-Person-Tent-Camping-Tent-Waterproof-Tent-NH18A095-D1/810892_1954389884.html ) pod warunkiem że masz trochę czasu (realizacja do 1 m-ca). Polecam.

luke lelonkievitz

Ja mam ten i bardzo polecam
znakomita brytyjska jakosc i daje rade praktycznie 4 pelne sezony tyle ze nie ma kolnierza sniegowego…

http://www.terra-nova.co.uk/tents-and-spares/all-tents/laser-photon-1-tent/

calosc tylko 0.72Kg

ArekG

Ogromne dzięki za cenne podpowiedzi! :)
Hamakowe raczej odpadają. Wprawdzie raczkuję jeszcze w temacie, wiec mam zamiar spędzać pojedyncze noce gdzieś w górach w warunkach raczej kontrolowanych i bezpiecznych, ale jak sobie pomyślałem, jakie mam play, to tam poszukiwanie drzew czy słupów raczej nie wchodzi w grę.

Patent z pompowaniem genialny! W ogóle jakoś pewniej czułbym się wkładając to do uprzęży za plecami, zamiast jakiś twardych elementów.

Dostałęm też info od Spike'a, że na XAlps bedą trochę męczyć:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=0QpCXcBgZUE

Ale z tego co widzę, to Wasze propozycje jeszcze lżejsze ... przejże sobie dokładnie i pewnie coś się uda wybrać. Jeszcze raz dzięki!

T.J

Cześć ! Byłeś w Meksyku i jak nie zabili nie porwali ? Masz jakąś fotorelacja blog ?

0lea...@gmail.com

W dniu sobota, 1 lipca 2017 23:35:49 UTC+2 użytkownik ArekG napisał:
> [...]
> Hamakowe raczej odpadają. Wprawdzie raczkuję jeszcze w temacie, wiec mam zamiar spędzać pojedyncze noce gdzieś w górach w warunkach raczej kontrolowanych i bezpiecznych, ale jak sobie pomyślałem, jakie mam play, to tam poszukiwanie drzew czy słupów raczej nie wchodzi w grę.

Śpisz na skrzydle czy karimacie?

Paragliding Podlasie