Nasi na euro - o krok od tragedii.

aleppg

Dobrze ,że nie napisali spadachroniarz lub motolotia - tak poprawnie....

Statler

?

Romek

wtorek, 15 czerwca 2021 o 22:17:16 UTC+2 aleppg napisał(a):
> Dobrze ,że nie napisali spadachroniarz lub motolotia - tak poprawnie....
ale za to jaka widownia:)))

PawelPoznan

Lotać łon to może i umi,
ale wzrok panie to ciniutki łoj ciniutki mo :-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

Statler

wtorek, 15 czerwca 2021 o 22:31:11 UTC+2 Pawel Poznan napisał(a):
> Lotać łon to może i umi,
> ale wzrok panie to ciniutki łoj ciniutki mo :-)

A Ty co? Siedziałeś dwie tury w Zakopanem na kwarantannie?

NETOPELEK210

wtorek, 15 czerwca 2021 o 22:15:07 UTC+2 aleppg napisał(a):
> Chociaż nie napisali ,że spadochroniaż lub motolotnia....
>
> https://eurosport.tvn24.pl/euro2020/francja-niemcy-intruz-na-paralotni-wyladowal-na-boisku-euro-2020-2021,1064710.html?magazineSlug=euro2020&magazineId=185

Ale napisali : "Na otwarcie turnieju zostaliśmy zaskoczeni zdalnie sterowanym samochodem, który dowiózł futbolówkę na środek boiska... "

Romek

PawelPoznan

W dniu 15.06.2021 o 22:52, Statler pisze:
mniej więcej :-)

Muszę też poprawić - uzupełnić wpis bo po ostatnich filmikach stwierdzam
że jednak "pilot" z niego żaden :-)))
a jeszcze czytam że ludzi chciał pozabijać:

https://www.onet.pl/sport/onetsport/euro-2020-nowe-wiesci-ws-spadochroniarza-na-stadionie/j7btmh9,d87b6cc4

łot ciurmynga :-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

czwo...@interia.pl

Filmu nie ma z tej akcji?
Śmigło połamane, kosza brak.
Jakiś kozak :)
cygan

Statler

W końcu lotniarz, paralotniarz czy spadochroniarz?

Zdecydujcie się:(

aleppg

aleppg

Zranił dwie osoby .... widać jak rozwla kosz.

Kaziuk

Am 17.06.21 um 18:55 schrieb aleppg:
> Zranił dwie osoby .... widać jak rozwla kosz.

Mówią, że policyjni snajperzy mieli go dłuższy czas na muszce.
Ale niemiecka policja jest impotentna i ubezwłasnowolniona.
Amerykanie by się nie patyczkowali.
K.

czwo...@interia.pl

czwartek, 17 czerwca 2021 o 18:55:20 UTC+2 aleppg napisał(a):
> Zranił dwie osoby .... widać jak rozwla kosz.

Ja patrząc na fotki pomyślałem że jakiś fanatyk oszołom kupił na ebayu napęd bez kosza
i po godzinnym szkoleniu na youtube "zaatakował" :)
Teraz widzę iż miałem rację że to oszołom bo nie wysłał zwiadu na trybuny :), ale pojęcie o lataniu chyba miał.

cygan

voice

W dniu 17.06.2021 o 20:38, Kaziuk pisze:
I zabili by człowieka i co dalej.... ?
A może ta ichnia policja jest nie tyle ubezwłasnowolniona jak piszesz,
tylko na tyle kumata ze potrafi ocenić właściwie kiedy strzelać czy też
łamać ręce a kiedy nie....

wysokości
v.

Rafal 'RAV' Miszczak

Kaziuk pisze:

> Amerykanie by się nie patyczkowali.

Facet jest biały, więc niekoniecznie...

Rafał "RAV" Miszczak . . . . . . . . . . . . . . . . www.e-rav.pl

Kaziuk

Am 19.06.21 um 15:30 schrieb voice:

> [...]
> A może ta ichnia policja jest nie tyle ubezwłasnowolniona jak piszesz,
> tylko na tyle kumata ze potrafi ocenić właściwie kiedy strzelać czy też

Mieli dużo szczęścia w tym kumaniu.
Parę lat temu na Breitscheitplatz w Berlinie nie mieli.
A tego Amriego mieli wtedy "na muszce" już dłuższy czas...
Przypomnę, że wtedy oprócz kilkunastu osób zginął też polski kierowca tira.
A ty Isiu nie bądź taki "demokratyczny humanista". Dzisiejszy świat na
to nie zasługuje.
K.

voice

W dniu 23.06.2021 o 17:58, Kaziuk pisze:
Czyli co, zastrzelić gościa niech spadnie i przy okazji jeszcze kogoś
spadając zabije? Rozumiem ze w twojej ocenie to co widziałeś
kwalifikowało się do strzelania? Ja szczerze pisząc widziałem tylko
kilkusekundowy film z jakichś serwisów więc nie będę robił z siebie
fachmana-opiniodawcy i oceniał co wiedzieli, kto wiedział itd...

A co z francuzami w Nicea na promenadzie Anglików, kumali czy nie kumali?

pozdrawiam
v.
ps. A to przypomnienie ze zginą Polski kierowca to ma czegoś dowodzić
czy ze jak? Byłaby jakaś różnica gdyby kierowcą był Rumun lub Włoch?