A wy się martwicie lataniem :-)

PawelPoznan

Cytat:
Dziś w nocy szaleńcy z Prawa i Sprawiedliwości uchwalili możliwość
korespondencyjnego głosowania dla wyborców, którzy podlegają w dniu
wyborów obowiązkowi kwarantanny, izolacji lub izolacji w warunkach
domowych oraz dla tych, którzy najpóźniej w dniu głosowania kończą się
60 lat.
Warto dodać, że zmiany te zostały przeprowadzone w trybie łamiącym
regulamin Sejmu.

Co to oznacza?

Oznacza to, że zgraja nieodpowiedzialnych ludzi pragnących władzy,
drżących przed konsekwencjami jej utraty, w obliczu wielokrotnego
łamania konstytucji i zasad procedowania w parlamencie zamierza wysłać
miliony Polek i Polaków do urn wyborczych w prawdopodobnym w tym okresie
szczycie zachorowań.
Oznacza to, że obecna izolacja dużej części społeczeństwa, kwarantanna,
zamknięcie szkół, stan epidemii i wszelkie środki ostrożności podjęte
przez rząd pozostają bez znaczenia wobec planów tego rządu, który nie
dba w rzeczywistości o zdrowie i bezpieczeństwo Polek i Polaków
narażając miliony z nich na infekcję i jej konsekwencje w tym śmierć
wyłącznie, dla jednego celu, który tym konstytucyjnym przestępcom
przyświeca, mianowicie - dla posiadania władzy.
Być może wyobrocy Prawa i Sprawiedliwości, kiedy w konekwencji majowych
wyborów zaczną grzebać swoich bliskich zorientują się o co chodzi tej
klice opętanych ideą zepchnięcia tego kraju i jego mieszkańców w
przepaść, nad którą ten kraj przywiedli.
Z tą różnicą, że tym razem nie chodzi o członkostwo w Unii Europejskiej,
nie chodzi o demokrację, brak demokracji, nie chodzi o faszyzm, państwo
wyznaniowe, państwo policyjne, ograniczanie wolności obywatelskich,
czyli o wszytko to co PiS usiłuje instalować i powoli odbierać Polkom i
Polakom, na co jego elektorat ma wyjebane, bo przecież "wina Tuska",
"Tupolew" i 1000 plus.
Tym razem chodzi o życie.
O katastrofę, przy której ta w Smoleńsku będzie jak wypadek
paralotniarza wobec eksplozji na pokładzie airbusa.
Jesteśmy na pokładzie tego samolotu. Wszyscy. My i nasze dzieci. Nasi
partnerzy, partnerki, rodzice, dziadkowie, przyjaciele, a za sterami tej
zabójczej machinerii siedzi ponury starzec, który naprawdę nam to zrobi.
Znowu podejmie próbę lądowania we mgle, co oznacza kolejne ofiary.
Ciężarówki trumien to oznacza.
Nic poza tym.

Koniec cyt.

Pozdrawiam
PawelPoznan

areks...@gmail.com

Dobrze napisane szacun

flaj

pl.rec.polityka

PawelPoznan

W dniu 28.03.2020 o 10:09, flaj pisze:
> pl.rec.polityka

można by rzec, dobre,
gdyby nie fakt że to dotyczy także nas latających,
ja chciałbym ze wszystkimi spotkać się na startowisku za jakiś czas
a nie
dowiedzieć się że kogoś już nie ma wśród nas, bo był głosować.

Pozdrawiam
PawelPoznan

flaj

Jak jest, wiadomo.
Dla mnie ten temat jest jak cukier w herbacie, który przestał się już rozpuszczać i który ciągle jest dosypywany :P.
Mdli niesamowicie... może to Konona-wirus? Kononowicz obiecywał, że nie będzie nic ;).

flaj

Mnie może kiedyś spotkasz, ja do wyborów przestałem chodzić już jakiś czas temu.
Po prostu obecny wybór albo-albo jest dla mnie upokarzający...

altus0

Już mi się rzygać chce od politykierstwa z każdej strony.... A co z wyborami. Ktoś kogoś na siłę do urny wyborczej zapędzi ? No chyba nie. Myślisz że inny rząd lepiej by sobie poradził ta cała platformerska mafia z obecną sytuacją ?

jare...@tlen.pl

Do Paweł Poznań,twoje niezadowolenie i flustracja jest żenujaca biorąc pod uwagę fakt że jest to jak sama nazwa wskazuje forum paralotniowe i powinny tu przewijać się głównie takie tematy a ty ciągle uprawiasz to swoje poletko polityczne,spróbuj może w wyborczej czy innej jej podobnej tubie ,chyba ze ci ktoś za te wypociny płaci

PawelPoznan

W dniu 28.03.2020 o 11:16, altus0 pisze:
> Już mi się rzygać chce od politykierstwa z każdej strony....

Nie tylko Tobie.

> A co z wyborami. Ktoś kogoś na siłę do urny wyborczej zapędzi ? No chyba nie.

Udział w wyborach powinien być obowiązkowy, pójdą ci którzy chcą,
ja samobójstwa w planie nie mam.
Pytanie dlaczego część będzie mogła głosować korespondencyjnie a nie
wszyscy?

> Myślisz że inny rząd lepiej by sobie poradził ta cała platformerska mafia z obecną sytuacją ?

wątpliwe,
ale czy nie widzisz co się dzieje?
ja chcę być w UE,
nie chcę żyć w kraju wyznaniowym,
nie chcę powrotu centralnie sterowanej gospodarki i bać się powiedzieć
cokolwiek krytycznego pod adresem władz widząc kim obsadzają sądy itd.
Pamiętam czasy kiedy np. o zagranicznych wojażach itd. mogłeś pomarzyć,
nie chce powrotu czasów kiedy żyło się lepiej tylko wyznawcom jedynie
słusznej partii, a do tego zmierzają.

Pozdrawiam
PawelPoznan

jare...@tlen.pl

Paweł wyjdź z domu przewietrz gacie i głowę jak to powiedziała była premier "ciesz się wiosną"

seisu...@gmail.com

Witam
Spróbuję wyjaśnić o co chodzi Naczelnikowi Państwa.
Na początku lat 90 Kaczyński udzielił wywiadu w którym dokładnie wyjaśnił o co mu chodzi.
Powiedział że nie jest ważne czy Polska będzie biedna czy bogata.Katolicka czy nie, tylko czyja.I ten program realizuje obecnie.
Reszta go nie interesuje.
Pozdrawiam

jare...@tlen.pl

Paweł niebawem wszystko wróci do normy otworzą granice ,jak się dusisz w tym kraju to Europa i świat stoi przed tobą otworem bo jak twierdzisz wszędzie jest lepiej blablablabla.....

Romek

Żar działa i zaczynają się loty.

hynek...@onet.eu

W dniu sobota, 28 marca 2020 09:40:50 UTC+1 użytkownik Pawel Poznan napisał:

Drogi obronco praw uciemiezonych.
Podsune Ci bardzo proste rozwiazanie. Popros opozycje, zeby wycofala, swoich kandydatow, tak aby zostal tylko jeden (starajacy sie o reelekcje). W tedy wybory musialyby byc przesuniete na inny termin. I kazdy rzad by to uszanowal.
Obawiam sie drogi mlody gniewny, ze zaden kandydat opozycji nie przystanie na to.

Bij wiec w dzwony, pociagajac za wlasciwe sznurki i walcz dalej

poz.pawel

Piotr W

Ja tylko nieśmiało chciałbym zauważyć,że ewentualność wycofania wszystkich kandydatów opozycji naczelnik też przewidział. I w trybie ekspresowym jego działacze zebrali podpisy dla pewnego piwowara 😆

pzdr

peter

u2

W dniu 2020-03-28 o 11:44, jare...@tlen.pl pisze:
flustracja

Sądząc po znajomości języka polskiego, to kolega jest z petersburskiej
fabryki troli?
Polak zna jezyk polski. Zwłaszcza patriota.

--
u2

Merytoryczne dyskusje paralotniowe przeniosly sie na www.pgforum.pl

hynek...@onet.eu

Nie jest to za bardzo mozliwe. Lista kandydatow musi byc zamknieta, i pozniej nie ma mozliwosci zebrac podpisow. Tak wiec do boju droga opozycjo, tylko cusik mi sie widzi, ze odwagi zabraknie. :)

poz.pawel

Zbigniew Kluska

Nawet Putin odpuścił, nasz jest twardszy 😁

Piotr W

adamparagliding

W dniu sobota, 28 marca 2020 19:18:19 UTC+1 użytkownik Piotr W napisał:
> Czyżby ?

> https://www.google.com/amp/s/wiadomosci.onet.pl/kraj/wybory-prezydenckie-2020-zamieszanie-wokol-list-poparcia-dla-marka-jakubiaka/ytmld4b.amp

Niestety z TVP nikt tego się nie dowie :(

altus0

A znasz np zakład pracy gdzie kierownik nie chodzi z listą do podpisów na jakiegoś kandydata ?...Gdzie tu sensacja?....

Piotr W

To nie sensacja. Wystawianie "zająca" po to żeby wybory były ważn,to klęska demokracji.
A jak to świadczy o tym, który pociąga za sznurki - chyba nie trzeba komentować.

pzdr

peter

seisu...@gmail.com

W dniu sobota, 28 marca 2020 09:40:50 UTC+1 użytkownik Pawel Poznan napisał:
Zadźumionych PiSem przed koronawirusem nie brakuje , ta pandemia trzyma naród już 5 lat. Pamiętaj obywatelu że państwo jest od tego żeby dawać a kasa to problem państwa. Takie polskie Milkiway

flaj

... a nie 13 przypadkiem? ;).

voice

W dniu 28.03.2020 o 20:17, Piotr W pisze:
> To nie sensacja. Wystawianie "zająca" po to żeby wybory były ważn,to klęska demokracji.
> A jak to świadczy o tym, który pociąga za sznurki - chyba nie trzeba komentować.

Że o klakierach nie wspomnę... Wstających z kolan klakierach...

v.

Tomasz Poznański

W dniu 28.03.2020 o 13:05, u2 pisze:
> [...]
> fabryki troli?
> Polak zna jezyk polski. Zwłaszcza patriota.

Uriuk, sądząc po znajomości języka polskiego, to na tej grupie ruskich
troli jest znacznie więcej :).

Pozdrawiam
Tomek
P.S.
Bardzo starałem się napisać to językiem literackim :)

JarosH

W dniu sobota, 28 marca 2020 11:16:55 UTC+1 użytkownik altus0 napisał:
> Już mi się rzygać chce od politykierstwa z każdej strony....

Szkoda, że wiele osób ma takie podejście i ucieka od tego jak najdalej tylko może. A gdyby tylko trochę się pochyliły i zastanowiły, mogłyby dojść to pewnych wniosków.

> Myślisz że inny rząd lepiej by sobie poradził ta cała platformerska mafia z obecną sytuacją ?

Czyli co? Jest ch*jowo, ale jest. Tylko, że za jakiś czas może już nic nie być i co wtedy?

W dniu sobota, 28 marca 2020 11:47:27 UTC+1 użytkownik Pawel Poznan napisał:
> pójdą ci którzy chcą, ja samobójstwa w planie nie mam.

Szkoda, że wiele osób właśnie tak zrobi, a ci, którzy wiedzą na kogo _mają_ zagłosować zrobią swoje. I takim sposobem nic się nie zmieni.

Żeby była jasność, nie jestem za żadną konkretną partią. Natomiast uważam, że gdyby społeczeństwo zainteresowało się choć trochę polityką i zaczęło chodzić na wybory, mielibyśmy możliwość wywierania presji na rządzących, a to już dużo.
Pamiętajcie, to my, społeczeństwo jesteśmy PRACODAWCAMI rządu. Ale jeśli pracodawca ma w d***e, co robi pracownik, to nie będzie mógł na nim polegać.
Znikąd nie wzięło się powiedzenie: KOTA NIE MA, MYSZY HARCUJĄ.

Pozdrawiam.
Jarek

altus0

Chyba Mark Twain napisał...,,gdyby wybory coś mogły zmienić były by zakazane"..?

januch...@wp.pl

Nie ta grupa
Message has been deleted

u2

W dniu 2020-03-30 o 23:30, JerzyPPG pisze:
> Człowieku czy ty jesteś normalny.Co ty chcesz od tego rządu.Myślisz że to żydostwo platformowe lepiej poradzilo by sobie z tym problemem mylisz się.Gdyby rządzili do tej pory to nasz LOT byłby juz w niemieckich rekach.Pomysl zanim coś napiszesz

Ja jestem juz dosc stay, ale pamietam takich, ktorym sie wladza podobala
bez zastrzerzen. Miali mudurki z napisem ORMO i wszedzie wpierdlali sie
z ta swoja miloscia do partii.
Ja bym to azotoxem sypal.
Message has been deleted

u2

W dniu 2020-03-31 o 00:10, JerzyPPG pisze:
> Porównujesz ten rząd do komunistycznego z tamtych czasów.Koronawirus zaatakował twój mózg

Ja widze bardzo duza analogie pomiedzy komunistami a tym rzadem.Nie ma
wielkie roznucy pomiedzy obowiazkowa akremia ku czci rewolucji
pazdziernikowej, a obowiazkowymi rekolekcjami. Dla mnie jeden chuj.
Na pocieszenie podpowiem ci, ze wiekszosc zetempowcow utracila swoja
rewolucyjna czujnosc po kilku latach i przeszli do opozycji.
Ale na razie ORMO czuwa!

fram...@gmail.com

Ja też dostrzegam tę analogię. Za moich czasów specjalni goście byli czerwoni a dzisiaj są czarni. Wystarczy wejść na strony www losowo wybranych szkół aby to zobaczyć.

Tomasz Poznański

W dniu 31.03.2020 o 00:35, u2 pisze:

> Ja widze bardzo duza analogie pomiedzy komunistami a tym rzadem.Nie ma
> wielkie roznucy pomiedzy obowiazkowa akremia ku czci rewolucji
> pazdziernikowej, a obowiazkowymi rekolekcjami. Dla mnie jeden chuj.

Kwestia rekolekcji została co prawda zapisana ponad 20 lat temu w
rozporządzeniu ministra edukacji z 1992 roku. Ale w jakim akcie prawnym
wprowadzono obowiązek uczestniczenia w rekolekcjach? Jeśli jest, to
który rząd go wprowadził?

Pozdrawiam
Tomek

Adam Cee

W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 23:30:17 UTC+2 użytkownik JerzyPPG napisał:
> Człowieku czy ty jesteś normalny.Co ty chcesz od tego rządu.Myślisz że to żydostwo platformowe lepiej poradzilo by sobie z tym problemem mylisz się.Gdyby rządzili do tej pory to nasz LOT byłby juz w niemieckich rekach.Pomysl zanim coś napiszesz

Lepiej schowaj się w tej nędznej norze, z której wypełzłeś.
Nie pozdrawiam

u2

W dniu 2020-03-31 o 01:21, Tomasz Poznański pisze:
> [...]
> rozporządzeniu ministra edukacji z 1992 roku. Ale w jakim akcie prawnym
> wprowadzono obowiązek uczestniczenia w rekolekcjach? Jeśli jest, to

Niedawno odwiedzilem pewna szkole podstawowa. Zdebialem, myslalem, ze
jestem w zakrystii. WSZEDZIE byly oltarzyki. Nawet na kotytarzu i w sali
do muzyki.
A na scianach takie kwiatki:
https://photos.google.com/share/AF1QipO7ifo6ECM4PULq7pCP_pS8yQVxh8SiWHKryN9K5L_VwhGku2uIIK-gWC7QBCPr6Q?key=Q21kRks3b3QyNk1MS0hnMXk0enRPUWgyTVVEQUZ3

Komuchy tez przesadzly z propaganda, ale nikt, lacznie dyrekcja, nie
traktowal tego powaznie, ot taki rytual. Teraz jest pelna okupacja
watykanska.

Ta podstawowka nie byla pod Tarnowem, tylko w wojewodztwie, w ktorym do
kosciola chodzi 20% mieszkancow, wliczajac w to te dzieciaki zaganiane
pod przymusem. Jak inaczej wytlumaczysz religiny zamordyzm w szkolach,
niz dzialaniami oczadzialych aparatczykow?

cmr...@wp.pl

Akurat plany całkowitej restrukturyzacji LOTu sięgają daleko. Przełomu lat 2008/2009 i ta trwa do dziś.

Rafal 'RAV' Miszczak

u2 pisze:

> Niedawno odwiedzilem pewna szkole podstawowa. Zdebialem, myslalem, ze
> jestem w zakrystii. WSZEDZIE byly oltarzyki. Nawet na kotytarzu i w sali
> [...]

Chyba nie zrozumiałeś pytania Tomka... To ma być odpowiedź?

Moje dzieci chodzą do dwóch różnych podstawówek, na religię nie chodzą i
żadnych problemów ani nacisków z tego powodu nie ma. Co prawda za
którymś razem dyrekcja wyskoczyła z pomysłem, że jak dziecko ma nie
chodzić na religię, to należy je wypisać, ale powiedziałem, że nie będę
go wypisywał z zajęć nieobowiązkowych i to był koniec tematu.

Rafał "RAV" Miszczak . . . . . . . . . . . . . . . . www.e-rav.pl

xcp...@gmail.com

Wchodzę na tę grupe raz na miesiąc nie piszę od lat chyba dziesięciu, dziś mnie naszło i pierwszy post na górze o czym. Co to znowu za mapety ? Gdzie ich kurwa hodujecie ?

Piotr Gałkowski

Tomasz Poznański

W dniu 31.03.2020 o 01:49, u2 pisze:

> Niedawno odwiedzilem pewna szkole podstawowa. Zdebialem, myslalem, ze
> jestem w zakrystii. WSZEDZIE byly oltarzyki. Nawet na kotytarzu i w sali
> [...]

Na podstawie jednego zdjęcia religijnego kalendarzyka mam wnioskować o
prawnym nakazie uczestniczenia dzieci w rekolekcjach? Sam by tego raczej
na trzeźwo nie wymyślił :).

> [...]
> pod przymusem. Jak inaczej wytlumaczysz religiny zamordyzm w szkolach,
> niz dzialaniami oczadzialych aparatczykow?

Nie wiem gdzie taki straszny zamordyzm w szkole panuje :), bo nawet u
Salezjanek (chodzi syn kumpla) siłą dzieci do koscioła nie naganiają.
Jako ciekawostkę przyrodniczą opowiem, że bywając w wielu szkołach,
również podstawowych (prelekcje paralotniowe), nigdzie nie widziałem
nawet jednego ołtarzyka. Ale to jest w archidiecezji, gdzie regularnie
do kościoła uczęszcza ponad 53 % populacji.

Pozdrawiam
Tomek

u2

W dniu 2020-03-31 o 12:37, Tomasz Poznański pisze:
> nigdzie nie widziałem nawet jednego ołtarzyka. Ale to jest w
> archidiecezji, gdzie regularnie do kościoła uczęszcza ponad 53 % populacji

Ja w ciagu roku bylem w trzech szkolach podstawowych. W kazdej z nich, w
kazdej klasie, widnial wizerunek obnazonych zwlok mezczyzny.

PawelPoznan

Co by nie mówić czy się to komuś podoba czy nie,
podobno żyjemy w państwie świeckim.
(jeszcze)
W większości szkół, szpitalach, (mówię o państwowych bo w prywatnych
każdy sobie rzepkę skrobie i jego prawo) czasem urzędach,
zamiast w kościołach,
mamy do czynienia z ostentacyjnym okazywaniem swojej wiary.
Wyobraźmy sobie jak czuje się muzułmanin, żyd, czy wyznawca
jakiegokolwiek innego wyznania
np. leżąc pod krzyżem w szpitalu?
to tak żeby zwrócić uwagę na realia jakie nam wszystkim towarzyszą
w obiektach użyteczności publicznej j.w.

Pozdrawiam
PawelPoznan

altus0

Jak będziesz zdychał jeden z drugim to nie raz wspomnisz do tego rozebranego faceta....

fram...@gmail.com

No, na taką przełomową chwilę lepszą alternatywą jest wspomnienie nagiej kobiełki.

PawelPoznan

W dniu 31.03.2020 o 16:52, altus0 pisze:
> Jak będziesz zdychał jeden z drugim to nie raz wspomnisz do tego rozebranego faceta....

No patrz,
a ja myślałem że ludzie umierają.
:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

fram...@gmail.com

Niedaleko pada człowiek od nietoperza, węża, czy łuskowca. Zdychanie w swojej istocie nie różni się niczym od umierania.

u2

W dniu 2020-03-31 o 16:52, altus0 pisze:
> Jak będziesz zdychał jeden z drugim to nie raz wspomnisz do tego rozebranego faceta....

Spadalem z zaplatanym zapasem do samej ziemi. Lezalem na dnie Odry
przypiety do napedu. Dwa razy przelecialem nad osobowka z powodu glupoty
kierowcy, raz przejechala nade mna ciezarowka. Znalazlem sie tez pod
lodem i to w lyzwach.
I dalej uwazam religie za wymysl oszustow skierowany do naiwniakow.
Marnuj dalej czas i kase na ksiezy frajerze.

o o

Wlasciwie efekt koncowy jest ten sam ALE! kolega chcial chyba zasugerowac ze nie do konca. Niewierni zdychaja jak zwierzeta i obracaja sie w proch (wczesniej gnijac(no chyba ze ktos zaplaci za pominiecie tego etapu)).
Ludzie wierzacy przenosza sie tylko do lepszego miejsca (tu chyba jest to zalezne od wiary) i to chyba jest umieranie.

Ale moge sie mylic.

cygan

Panowie! Dajcie spokój. Moze byc tak ze swiat sie nie skonczy i trzeba bedzie sobie spojrzec w twarz na startowisku.
Wiadomym jest ze trudne sytuacje wyzwalaja w ludziach to co najlepsze i to co najgorsze ale moze da sie to jeszcze kontrolowac.
Tak ze przed wcisnieciem Enter gleboki oddech, lyczek piwa, siku i ewentualnie wtedy po ponownym przeczytaniu :)

Tomasz Poznański

W dniu 31.03.2020 o 16:36, PawelPoznan pisze:
> Co by nie mówić czy się to komuś podoba czy nie,
> podobno żyjemy w państwie świeckim.
> (jeszcze)

Chyba jeszcze nie, przynajmniej nie słyszałem o tym. Polska nie jest
państwem świeckim, bo musiałoby to być zapisane w jakimś akcie prawnym,
najpewniej w konstytucji. Obecna konstytucja gwarantuje neutralność
światopoglądową.

> [...]
> mamy do czynienia z ostentacyjnym okazywaniem swojej wiary.
> Wyobraźmy sobie jak czuje się muzułmanin, żyd, czy wyznawca

Nic mu nie będzie, to zbyteczna i nadmierna troska o uczucia religijne.
Będzie się czuł jak muzułmanin, czy Żyd jak napisałeś (chociaż nie wiem
co to ma z wyznaniem wspólnego) w Stanach. Jakoś nie słyszałem aby
amerykańscy Żydzi, czy muzułmanie przezywali jakąś wybitną traumę
posługując się np. amerykańską walutą.

Pozdrawiam
Tomek

altus0

Spadalem z zaplatanym zapasem do samej ziemi. Lezalem na dnie Odry
przypiety do napedu. Dwa razy przelecialem nad osobowka z powodu glupoty
kierowcy, raz przejechala nade mna ciezarowka. Znalazlem sie tez pod
lodem i to w lyzwach.....no i tu mamy przyczynę twojego stanu umysłowego..

fram...@gmail.com

Gdyby ich wiara w przeniesienie do lepszego miejsca była uzasadniona, to nie siedzieliby zatwardziale na tym łez padole.

fram...@gmail.com

... a zapierniczali na drugą stronę jak chytra baba po trzy cytryny albo po wiadra z Castoramy.

PawelPoznan

W dniu 31.03.2020 o 17:27, Tomasz Poznański pisze:
> Polska nie jest
> państwem świeckim,

tylko nie mów że wyznaniowym :-)

> nie słyszałem aby
> amerykańscy Żydzi, czy muzułmanie przezywali jakąś wybitną traumę
> posługując się np. amerykańską walutą.
>

> Pozdrawiam
> Tomek

kurcze, ja też.
:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

PawelPoznan

W dniu 31.03.2020 o 17:39, fram...@gmail.com pisze:
> Gdyby ich wiara w przeniesienie do lepszego miejsca była uzasadniona, to nie siedzieliby zatwardziale na tym łez padole.

:-)))
Ja to nawet przez moment się zastanawiałem nad zmianą,
bo ponoć jedno z wyznań obiecuje pośmiertnie 70 dziewic,
ale zrezygnowałem bo nie mówili czy to na pewno chodzi o dziewczyny.
:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

jare...@tlen.pl

Do Paweł Poznań,i u2 ,panowie dla mnie to możecie wierzyć w psa,kota,czy jakieś drzewo ale zastanawia mnie fakt waszego ataku na chrześcijan i wy tu rozpisujecie się o komunie pieprzycie jak to by się czuł żyd,muzeumanin,leżąc na szpitalnym łóżku - frustraci i malkontenci chcecie by wasz szanowani zacznijcie szanować innych bo jak wyjeżdzacie na wakacje do ciapatych to nie obnosicie się z swoją europejskością tylko przyjmujecie ich lokalne zwyczaje ,chyba że jesteście odważni i głupi zarazem by ryzykować zdrowiem

fram...@gmail.com

Jest ktoś, kto nie wierzy w psa, kota i drzewo? Chociaż, czasami nie należy wierzyć w psy. Może to się źle skończyć.

u2

W dniu 2020-03-31 o 17:58, jare...@tlen.pl pisze:
> Do Paweł Poznań,i u2 ,panowie dla mnie to możecie wierzyć w psa,kota,czy jakieś drzewo ale zastanawia mnie fakt waszego ataku na chrześcijan i wy tu rozpisujecie się o komunie pieprzycie jak to by się czuł żyd,muzeumanin,leżąc na szpitalnym łóżku - frustraci i malkontenci chcecie by wasz szanowani zacznijcie szanować innych bo jak wyjeżdzacie na wakacje do ciapatych to nie obnosicie się z swoją europejskością tylko przyjmujecie ich lokalne zwyczaje ,chyba że jesteście odważni i głupi zarazem by ryzykować zdrowiem

Niedawno lezalem w szpitalu i lazil tam taki jeden bez fartucha, tylko
przebrany za dziwaka i sie panoszyl.
Miezkalem 9 lat w kraju musulmanskim, lezalem tam tez w szpitalu, ale
takiego cyrku to tam nie bylo. I religii w szkolach tez nia maja.

jare...@tlen.pl

A czy ten "bez fartucha" nawracał cie,kazał ci myśleć tak jak on,zabraniał ci czegoś ,krytykował twoją wiarę czy też brak wiary jak ty to przy każdej okazji robisz ?

jare...@tlen.pl

Wytłumaczyć cóż było tam tak dobrego ze podjołeś decyzję o powrocie po9 latach ,przecież to kawał czasu i jak jest ok to można korzenie zapuścić i osiąść na stałe a nie wracać jak twierdzisz do tego pokreconego kraju?

u2

W dniu 2020-03-31 o 18:34, jare...@tlen.pl pisze:
> A czy ten "bez fartucha" nawracał cie,kazał ci myśleć tak jak on,zabraniał ci czegoś ,krytykował twoją wiarę czy też brak wiary jak ty to przy każdej okazji robisz ?

Dezorganizowal prace personelu, nie spelnial wymogow ubioru w szpitalu i
ogulnie byl meczacy. Zatesknilem za marokanskim szpitalem, tam takich
przebierancow nie ma.
Wyobrzaz sobie wuszczanie szamana do miejsca, ktore powinno byc
sterylne? To jakas paranoja a nie cywilizowany kraj.
A najdziwniejsze jest to, ze sie do tego przyzwyczailiscie.

jare...@tlen.pl

u2 jak jak czytam i próbuje zrozumieć dwoje posty to stwierdzam że szkoda czasu jesteś nie reformowany i jak sądzę to studia w Moskwie kończyłeś ,chociaż oni \a znam kilku\ choć wykształcenie wykuwali młotem i sierpem to odrobinę szacunku do ludzi mieli chodź z wiary się śmiali -czego i tobie życzę, może kiedyś dorośniesz

andre...@gmail.com

Uriuk!
Przeczytaj przed publikacją to co napisałeś.

u2

W dniu 2020-03-31 o 20:03, andre...@gmail.com pisze:
> Uriuk!
> Przeczytaj przed publikacją to co napisałeś.

Masz racje. Az mi lyso. Nie wiem jak moglem napisac "ogolnie" przez u

andre...@gmail.com

Nie tylko.Czytaj uważnie.

PawelPoznan

W dniu 31.03.2020 o 17:58, jare...@tlen.pl pisze:
> Do Paweł Poznań,i u2 ,panowie dla mnie to możecie wierzyć w psa,kota,czy jakieś drzewo ale zastanawia mnie fakt waszego ataku na chrześcijan i wy tu rozpisujecie się o komunie pieprzycie jak to by się czuł żyd,muzeumanin,leżąc na szpitalnym łóżku - frustraci i malkontenci chcecie by wasz szanowani zacznijcie szanować innych bo jak wyjeżdzacie na wakacje do ciapatych to nie obnosicie się z swoją europejskością tylko przyjmujecie ich lokalne zwyczaje ,chyba że jesteście odważni i głupi zarazem by ryzykować zdrowiem

Możesz polecić jakieś fajne miejsca do latania i jak się tam dostać do
tych "ciapatych" ?
gdzie to jest bo przeglądam mapy i nie mogę znaleźć.

Pozdrawiam
PawelPoznan

voice

W dniu 30.03.2020 o 23:30, JerzyPPG pisze:
> Człowieku czy ty jesteś normalny.Co ty chcesz od tego rządu.Myślisz że to żydostwo platformowe lepiej poradzilo by sobie z tym problemem mylisz się.Gdyby rządzili do tej pory to nasz LOT byłby juz w niemieckich rekach.Pomysl zanim coś napiszesz

Jakbym słyszał członka aktywu robotniczego który w imię
internacjionalizmu komunistycznego pacyfikował każdego kto miał inne
zdanie i jakikolwiek majątek, krzycząc "śmierć kułakom" i "chwała
stalinowi" wymachując w wolnej chwili transparentem "syjoniści do syjonu"

v.

voice

> [...]
> Człowieku czy ty jesteś normalny.Co ty chcesz od tego rządu.Myślisz że to żydostwo platformowe lepiej poradzilo by sobie z tym problemem mylisz się.Gdyby rządzili do tej pory to nasz LOT byłby juz w niemieckich rekach.Pomysl zanim coś napiszesz

A tak z innej beczki to na huy niemcom nasz LOT? Możesz wyjaśnić?

v.

voice

W dniu 31.03.2020 o 16:52, altus0 pisze:
> Jak będziesz zdychał jeden z drugim to nie raz wspomnisz do tego rozebranego faceta....

No tak, tylko dlaczego akurat do niego to po pierwsze a po drugie to jak
my będziemy zdychać to kto zarobi 1000 zł na twoje dzieci? Pomyślałeś o
tym ?
Bo przecież nie Ty, ty dostajesz 1000 zł, nie zarabiasz, prawda?

v.

voice

W dniu 31.03.2020 o 17:02, PawelPoznan pisze:

> No patrz,
> a ja myślałem że ludzie umierają.

A to widzisz w błędzie byłeś. Prawdziwi katolicy-polacy-patrioci
przepełnieni miłością bliźniego umierają, my zdychamy...

pozdrawiam
v.
ps. kamerka nie działała dzisiaj, niestety

u2

W dniu 2020-03-31 o 18:39, jare...@tlen.pl pisze:
> Wytłumaczyć cóż było tam tak dobrego ze podjołeś decyzję o powrocie po9 latach ,przecież to kawał czasu i jak jest ok to można korzenie zapuścić i osiąść na stałe a nie wracać jak twierdzisz do tego pokreconego kraju?

Sa tez fajne rzeczy. Np wydanie wszystkim nienachalnie rozgarnietym
legitymacji pisu i zatrudnienie ich na rzadowych posadkach.
Tu macie przyklad poziomu intelektualnego kadr TVPIS
https://www.youtube.com/watch?v=UBh4cAs_fjU&feature=youtu.be
Ksztalca przyszlych obywateli do poziomu akceptowalnego w PIS

PawelPoznan

W dniu 31.03.2020 o 21:15, voice pisze:
No widzisz cholera,
człek całe życie się uczy a i tak głupi umiera ;-)

a co do kamerki to zauważyłem raz działa raz nie :-(

Pozdrawiam
PawelPoznan

voice

W dniu 31.03.2020 o 17:24, u2 pisze:

> [...]
> I dalej uwazam religie za wymysl oszustow skierowany do naiwniakow.
> Marnuj dalej czas i kase na ksiezy frajerze.

Uriuk, może nie tak od razu "frajerze", wszak każdy zawsze do jakiejś
Mocy się odwołuje. Jedni tą Moc nazywają Bogiem inni Fartem jeszcze inni
Szczęściem. Problem w tym czy na swojej drodze spotkasz takiego któremu
jego Moc nie służy do poniżania innych. Spotkasz takiego - wygrałeś

Ale faktem jest ze to interesujące, jak kończy życie sikh, muzułmanin,
katolik, buddysta.... Który z nich zdycha a który umiera... Ciekawe jaką
teorię ma w tym temacie nasz kolega. Ciekawe czy nasz kolega w swoim
katolickim umiłowaniu człowieka dopuszcza śmierć pozostałych (nie
katolików) czy tylko oferuje im zdychanie...

v.

seisu...@gmail.com

> [...]
> zabójczej machinerii siedzi ponury starzec, który naprawdę nam to zrobi.
> Znowu podejmie próbę lądowania we mgle, co oznacza kolejne ofiary.

Czytając posty to mam wrażenie że na pandemie zwaną PiS jeszcze nie wynaleziono lekarstwa ani szczepionki. Dotyka ona tą lepszego sortu obywateli część narodu. Jak Jarosław zwany inaczej zbaw polskę, naczelnik państwa powiedział motłoch łyknie wszystko tylko trzeba mu to odpowiednio zapakować.

voice

W dniu 31.03.2020 o 18:34, jare...@tlen.pl pisze:
> A czy ten "bez fartucha" nawracał cie,kazał ci myśleć tak jak on,zabraniał ci czegoś ,krytykował twoją wiarę czy też brak wiary jak ty to przy każdej okazji robisz ?

Nie wiem jak to tam u uriuka było, ale znam sytuacje w której pewni inni
pojechali w świat tam gdzie nigdy ich nie było. I postanowili ze
wykorzenią i zniszczą wiarę ojców ludzi którzy tam mieszkali. Że
wyplenią ich kulturę, ich tradycje, zniszczą ich bogów. Wykorzystają
swoją przewagę, spacyfikują i przymuszą do własnej wiary.
A kto wyprze się wiary ojców dobrowolnie to siłą....
Kojarzysz coś?

v.

valent...@wp.pl

Choc co do meritum to sie wyjatkowo zgadzam z teza dotyczaca batmanow w szkolach,szpitalach, wojsku, policji i.t.d.to jednak znow zaczynasz tu zgrywac sie na super-hero dla gimbazy..upsss sorry, liceabazy:)

> Spadalem z zaplatanym zapasem do samej ziemi.-opiszesz to dokladnie,czyli kiedy to bylo,na czym polegalo to splatanie,czy wypiales sie z glownego,czy byl on prawidlowo wypelniony, a ty zaplatales sie w zapas w panice ciagnac za uchwyt jak juz pusciles trzymane kurczowo tasmy..:) wiec okresl, jakie to byly spadochrony i jak to sie stalo ze przezyles to wielce traumatyczne doswiadczenie ciagnace sie "do ziemi" i czy to ratowanie bylo zgloszone /bo nie wyobrazam sobie inaczej/i w jakim Biuletynie bylo opisane.

Lezalem na dnie Odry -to akurat slyszalem, jeden gosc opowiadal z tym kiedys na gorce, wiec ten naped byl "testowany", a glebokosc wody 40 cm /ale faktycznie to DNO/,wiec nie pytam czy sie niedotleniles w miedzyczasie... bo podobno troche wystawales nad powierzchnie otworami:)....a widac ze strat w ludziach/no moze troche"na umysle"/ i sprzecie/twoim/ nie bylo :)

Dwa razy przelecialem nad osobowka z powodu glupoty
> kierowcy..zdarza sie :)

raz przejechala nade mna ciezarowka...podobno we snie :)

Znalazlem sie tez pod lodem i to w lyzwach...ale podobno jak glosi wiesc gminna, ...ze po pas..:)

PawelPoznan

W dniu 31.03.2020 o 21:28, u2 pisze:

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=UBh4cAs_fjU&feature=youtu.be
> Ksztalca przyszlych obywateli do poziomu akceptowalnego w PIS

"wykształciuchów" im nie potrzeba.
za chwilkę będą uczyć że koło jest kwadratowe
:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

Rafal 'RAV' Miszczak

voice pisze:
> Prawdziwi katolicy-polacy-patrioci
> przepełnieni miłością bliźniego umierają, my zdychamy...

Partyjni notable mogą też zginąć w służbie narodu.

Rafał "RAV" Miszczak . . . . . . . . . . . . . . . . www.e-rav.pl

PawelPoznan

W dniu 31.03.2020 o 22:02, Rafal 'RAV' Miszczak pisze:

> Partyjni notable mogą też zginąć w służbie narodu.

zginąć?
a mówią że polegli.

Pozdrawiam
PawelPoznan

Rafal 'RAV' Miszczak

jare...@tlen.pl pisze:
> panowie dla mnie to możecie wierzyć w psa,kota,czy jakieś drzewo

Ja wierzę. Psy, koty i drzewa istnieją.

Rafal 'RAV' Miszczak

PawelPoznan pisze:
A, to też. Tyle możliwości, a śmierć tylko jedna...

Tomasz Poznański

W dniu 31.03.2020 o 21:46, voice pisze:

> [...]
> swoją przewagę, spacyfikują i przymuszą do własnej wiary.
> A kto wyprze się wiary ojców dobrowolnie to siłą....

Uchodźcy z ISIS?
No dobra, żartowałem :), oni chyba jeszcze nie mają przewagi.
Miałeś zapewne na myśli najazd Maurów na Hiszpanię w VIII wieku.
Zgadłem? :)

Pozdrawiam
Tomek

Tomasz Poznański

W dniu 31.03.2020 o 21:37, voice pisze:

> [...]
> Szczęściem. Problem w tym czy na swojej drodze spotkasz takiego któremu
> jego Moc nie służy do poniżania innych. Spotkasz takiego - wygrałeś

A czemu nie "frajerze"? Przecież to Uriukowy synonim katolika lub innego
chrześcijanina. Po co miałby eufemizmów używać i frustrować się
dodatkowo. Już widok kapłana w szpitalu był dla niego wystarczającą traumą.

Pozdrawiam
Tomek

voice

W dniu 31.03.2020 o 22:59, Tomasz Poznański pisze:
W sumie fakt. Masz rację.
Ma prawo tak twierdzić. Dlaczego nie, wszak to my jesteśmy drugi sortem,
kandydatami do "wypierdolenia z kraju", zdychającymi organizmami.
Odmawianie mu prawa do opinii byłoby chyba nie na miejscu.

Tym bardziej że Bóg wszechmogący, wszechwiedzący, będący dobrocią
nieskończoną potrzebuje nasłuchującego w budce gościa.
Czyżby wszechmogący z tak prostą sprawą sobie nie radził ?

v.

voice

W dniu 31.03.2020 o 22:48, Tomasz Poznański pisze:

> Uchodźcy z ISIS?
> No dobra, żartowałem :), oni chyba jeszcze nie mają przewagi.

Super dowcip, jakiż finezyjny małopolski szyk. Może warto podesłać to
zabitym przez nich ludziom, a właściwie ich rodzinom?

Nie myślałeś o tym, może byś jakieś tantiemy dostał, można by plakat
zrobić i podpisać "Tomasz rozbawia", i od razu to uwielbienie dla ciebie
spod zielonych flag...

A może byś qwa przyszedł na spotkanie tych co z ajsis mieli styczność?
Byś qwa rozbawił towarzystwo "tak sobie żartując". Na luzaku mógłbyś bo
ludzie na wózkach, o kulach i bez nóg szybko nie biegają....

> Miałeś zapewne na myśli najazd Maurów na Hiszpanię w VIII wieku.
> Zgadłem? :)

Nie.... Żartownisiu, nie zgadłeś...

v.

Tomasz Poznański

W dniu 31.03.2020 o 23:28, voice pisze:

> [...]
> kandydatami do "wypierdolenia z kraju", zdychającymi organizmami.
> Odmawianie mu prawa do opinii byłoby chyba nie na miejscu.

Chyba troszeczkę Isiu pochlebiasz sobie z tym drugim sortem, bo nie wiem
czy wiesz do kogo odnosiło się to sformułowanie. Wątpię abyś był fanem
wywiadów Kaczyńskiego, dlatego przyjąłeś najprostszą narrację
mainstreamu, czyli założyłeś, że to o "lud" chodzi. Tam chodziło o
odniesienie się do konkretnego działania "elit" władzy. A każda władza
lubi utożsamiać się z ludem, suwerenem, kolektywem, obywatelami czy jak
ich tam zwał. Niemniej każdy może to interpretować jak chce, trzeba
tylko przeczytać cytat.

> Tym bardziej że Bóg wszechmogący, wszechwiedzący, będący dobrocią
> nieskończoną potrzebuje nasłuchującego w budce gościa.
> Czyżby wszechmogący z tak prostą sprawą sobie nie radził ?

To akurat nie mój problem. Myślę, ze wszechmogący ma ważniejsze sprawy
na głowie :). Dowcip o modlącym się Amerykaninie pod ścianą płaczu może
daje jakąś odpowiedź :).

Pozdrawiam

Tomasz Poznański

W dniu 31.03.2020 o 23:53, voice pisze:

> [...]
> Nie myślałeś o tym, może byś jakieś tantiemy dostał, można by plakat
> zrobić i podpisać "Tomasz rozbawia", i od razu to uwielbienie dla ciebie

Masz rację, z ISIS lepiej nie żartować, śmiertelnie poważna sprawa. Już
nie będę.
Lepiej sobie podworować z innych bardziej frajerskich wyznań, bo za to
nawet w mordę trudno oberwać.

> Nie.... Żartownisiu, nie zgadłeś...

Widać trudna zagadka, a przy próbie odgadnięcia znów kogoś się obrazi i
jak przyjść na spotkanie tych co mieli z tamtymi styczność...

Pozdrawiam

Józef Dusza

https://www.youtube.com/watch?v=PKh68MFd2Do

Tomasz Poznański

> [...]

> https://www.youtube.com/watch?v=UBh4cAs_fjU&feature=youtu.be
> Ksztalca przyszlych obywateli do poziomu akceptowalnego w PIS

Niezłe :). Jednak w telewizyjnym przedszkolu, lepsza do opowiadania
bajek byłaby ta pani:
https://www.youtube.com/watch?v=xY1I2DpF5YY
Bajki o zabijaniu dinozaurów kamieniami, długo jeszcze nikt nie przebije.
I takich premierów nam trzeba :).

Pozdrawiam
Tomek

Roman

Jesteś pewien, że to bajka ? :)...

andrzej....@gmail.com

Tyle lat. Chłopie zgnijesz od tej nienawiści.

jare...@tlen.pl

Paweł co tam bajkę obejżałeś i dech zaparło ,palce zesztywniały że żadnej riposty, wszak to twoi wspaniali ,e to do ciebie nie podobne wywal swoją frustrację bo wszędzie jest lepiej \włochy,Hiszpania ........ tam nawet służba zdrowia działa lepiej w takich sytuacjach i nie chodzi " jakiś który się dziwnie zachowuje i robi zamieszanie" jak to stwierdził u2

Tomasz Poznański

W dniu 02.04.2020 o 13:47, Roman pisze:

> Jesteś pewien, że to bajka ? :)...

Trzeba Uriuka zapytać, bo on chyba do tych światłych i wyedukowanych
należy. Ten wykład, obrazowy i sugestywny, przekazywany w telewizji
przez panią premier (byłą minister zdrowia nomen omen), nie był
adresowany do ciemnych mas ludu, tylko do młodych i wykształconych z
wielkiego miasta. Może więc się wypowie w temacie progresywnych i
postępowych idei kreacjonizmu.
Dla Mateusza: można też rozwinąć temat wpływu plemiennych polować na
dinozaury, na walkę o praworządność i demokrację w okresie dyktatury i
wojny biologicznej z koronawirusem :).

Pozdrawiam
Tomek

PawelPoznan

TVPis za 2mld.
https://www.youtube.com/watch?v=JI4nURsvle8
:-)

Pozdrawiam
PawelPoznan

fram...@gmail.com

Te lekcje jeszcze długo będą inspiracją dla kabaretów. Co tym nauczycielom dano GHB, pawulon? Mam wrażenie, że dostali zadanie skompromitowania swojego środowiska. Teraz, z gaciami na kostkach, trudno będzie protestować.

u2

W dniu 2020-04-03 o 03:20, fram...@gmail.com pisze:
> Te lekcje jeszcze długo będą inspiracją dla kabaretów. Co tym nauczycielom dano GHB, pawulon? Mam wrażenie, że dostali zadanie skompromitowania swojego środowiska. Teraz, z gaciami na kostkach, trudno będzie protestować.

To jest tylko przyklad poziomu kadr ktore tworza "dobra zmiane". Nie ma
sie co ludzic, tak jest we wszystkich dziedzinach. Fachowcy sa
podejrzani ideologicznie, a prezne nowe kadry sa jakie sa. I z nimi na
czele kroczymy w przyszlosc wytyczona przez Jaroslawa Karlowatego.
Polinteligenci, nieudacznicy i frustraci istnieli zawsze, ale dopiero
jemu udalo sie ich zagospodarowac i obsadzic nimi praktycznie wszystkie
stanowiska.
A gawiedz przyklaskuje, bo to fajnie, jak zrzucaja ze stolkow paskudne
stare elity.

altus0

Nawet najlepszym akademickim wykładowcą zdarzają się wpadki słowne.

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 05:16:41 UTC+2 użytkownik altus0 napisał:
> Nawet najlepszym akademickim wykładowcą zdarzają się wpadki słowne.

Ale wykładowca wali na żywo. A ten program oprócz tych babek, ma scenarzystę, reżysera i masę innych ludzi. Ktoś to potem posklejał i puścił. A takich kwiatków jest więcej. nie tylko matma, geografia, chemia z ołowiem. to są wpadki?

altus0

No wyglądało jak na żywo....

cmr...@wp.pl

W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 05:16:41 UTC+2 użytkownik altus0 napisał:
> Nawet najlepszym akademickim wykładowcą zdarzają się wpadki słowne.

"wykładowcom".
Co do reszty, zlituj się, przecież to była jakaś totalna żenada. Elementarne błędy dla dzieciaków mieszające średnicę z obwodem i skracanie po przecinku z błędem zaokrąglania. ktoś te materiały przygotował. Ktoś musiał to zatwierdzić przed emisją. Na żywioł to można pójść na dwójkę między kaktusy. A nie robić telewizję publiczną.

Kiedy zobaczyłem formę i oprawę tych dziwadeł, przypomniałem sobie "domowe przedszkole", które przy tym, było produkcją na skalę hollywood. O 5-10-15, tik-taku nie wspomnę.
It is loading more messages.