Bassano / Lijak najbliższy weekend czy warto?

Krzysztof Gołębiowski

Jak w temacie.
Czy może ktoś podpowiedzieć czy warto (analizując prognozę pogody) wyskoczyć na przedłużony weekend na Lijak lub do Bassano.
Według mnie w Bassano może być lepiej.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Krzysiek

kstep...@gmail.com

Am Dienstag, 19. September 2017 17:31:04 UTC+2 schrieb Krzysztof Gołębiowski:
> Jak w temacie.
> Czy może ktoś podpowiedzieć czy warto (analizując prognozę pogody) wyskoczyć na przedłużony weekend na Lijak lub do Bassano.
> Według mnie w Bassano może być lepiej.

W nabjlizszy czwartek ma w koncu zawitac w rejonie dlugo oczekiwany wyz. Wedlug dlugoterminowych prognoz powinien sie on utrzymac min. do konca weekendu. Zdaje sie, ze ma to byc "klin" wyzu azorskiego rozciagajacy sie w kierunku wschodnim. Z uwagi na fakt, ze wspomniany klin pewnie za jakis czas zacznie cofac sie na zachod, wiec teoretycznie im bardziej na zachod, tym wyz powinien dluzej sie utrzymac. Dla Slowenii na niedziele prognozowane jest wstepnie czesciowe (choc nie wiadomo, czy trwale) pogorszenie pogody (liczne lawice chmur warstwowych).
Najlepiej wiec zachowac elastycznosc co do miejsca i dostosowac plany do aktualnych prognoz na nabjlizsze 2 dni.

Idealnie byloby przedluzyc ten weekend o najblizszy czwartek i piatek - pogoda ma byc dobra w calym rejonie.

Pozdrawiam,
Kamil

Grzegorz Olejnik

Bassano od czwartku do soboty będzie bardzo dobrze działać, niedziela prawdopodobnie

Oryf

No my tez tak sie na weekend szykowalismy ale troche nas te prognozy rozbily niby sobota zaczela sie psuc i włączyło nam sie wujowanie