Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Bassano / Lijak najbliższy weekend czy warto?

瀏覽次數:257 次
跳到第一則未讀訊息

Krzysztof Gołębiowski

未讀,
2017年9月19日 上午11:31:042017/9/19
收件者:
Jak w temacie.
Czy może ktoś podpowiedzieć czy warto (analizując prognozę pogody) wyskoczyć na przedłużony weekend na Lijak lub do Bassano.
Według mnie w Bassano może być lepiej.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Krzysiek

kstep...@gmail.com

未讀,
2017年9月19日 下午1:45:462017/9/19
收件者:
Am Dienstag, 19. September 2017 17:31:04 UTC+2 schrieb Krzysztof Gołębiowski:
> Jak w temacie.
> Czy może ktoś podpowiedzieć czy warto (analizując prognozę pogody) wyskoczyć na przedłużony weekend na Lijak lub do Bassano.
> Według mnie w Bassano może być lepiej.

W nabjlizszy czwartek ma w koncu zawitac w rejonie dlugo oczekiwany wyz. Wedlug dlugoterminowych prognoz powinien sie on utrzymac min. do konca weekendu. Zdaje sie, ze ma to byc "klin" wyzu azorskiego rozciagajacy sie w kierunku wschodnim. Z uwagi na fakt, ze wspomniany klin pewnie za jakis czas zacznie cofac sie na zachod, wiec teoretycznie im bardziej na zachod, tym wyz powinien dluzej sie utrzymac. Dla Slowenii na niedziele prognozowane jest wstepnie czesciowe (choc nie wiadomo, czy trwale) pogorszenie pogody (liczne lawice chmur warstwowych).
Najlepiej wiec zachowac elastycznosc co do miejsca i dostosowac plany do aktualnych prognoz na nabjlizsze 2 dni.

Idealnie byloby przedluzyc ten weekend o najblizszy czwartek i piatek - pogoda ma byc dobra w calym rejonie.

Pozdrawiam,
Kamil

Grzegorz Olejnik

未讀,
2017年9月20日 下午1:47:072017/9/20
收件者:
Bassano od czwartku do soboty będzie bardzo dobrze działać, niedziela prawdopodobnie

Oryf

未讀,
2017年9月20日 下午2:19:462017/9/20
收件者:
No my tez tak sie na weekend szykowalismy ale troche nas te prognozy rozbily niby sobota zaczela sie psuc i włączyło nam sie wujowanie
0 則新訊息