pmp 2017 serbia cos sie dzieje?

Sław(ny)

Jak w temacie.
Airteibune się zesrał i nie działa.
Nie używam twarzoksiążki i nie wiem co i jak na PMP.
Sław(ny)

Mateusz SP8EBC

W dniu 16.08.2017 o 20:29, Sław(ny) pisze:
A że się AT zesrał to żadna nowość. Jak próbowałem uczynić tam konto na
zawody celnościowe do Krosna do link aktywacyjny przyszedł dopiero
tydzień przed imprezą, czyli po ponad miesiącu po próbie rejestracji.

pwar...@gmail.com

Task odwołany przed startem. Za silny wiatr ze wschodu

Winger

Bry,

On 16/08/2017 20:29, Sław(ny) wrote:
> Jak w temacie.

Dzisiaj tak odwołany ze względu na zapowiadane burze. Od rana takie
bałwany przechodzą że aż dziwne że już nie trzaska piorunami.
Coś pechowy ten rok.
Zostają nam dwa dni, czyli max 3 taski, a jutro pogoda ma być identyczna
jak wczoraj (kiedy wiało zbyt silnie).

--
Pzdr,
Winger

Jarek Jx TryFly

Od dziś będziemy prowadzić pełną relacje na TryFly.pl w jednym newsie będą updaty z każdego dnia

Mariusz Wiśniowski

Cześć,

Zapraszam na relację z jedynej dotychczas konkurencji.

http://paralotniarz.com.pl/pl/node/277

Pozostałe wpisy dotyczące MP2017 znajdziecie tutaj:

http://paralotniarz.com.pl/pl/mp2017

Pozdrawiam,
Mariusz

Sław(ny)