Srebrna Góra - bramka

radzjiu

Kurwa pierdolona rasa mac... Czego kurwa nie można zrozumieć??? Był kiedyś płot przez który by wejść na Startowisko trzeba było skakać. Zrobiliśmy bramkę specjalnie by ułatwić wejście i kurwa jaki problem gdy dupa znajdzie się po drugiej stronie zamknąć ją za sobą??? Kurw Mac... Po całym dniu ciężkiej pracy nie potrzebuję rozrywki w postaci łapania koni przez 2 Godziny.... Kurwa tyle gadać i nie dociera. Rozumiem że to Czesi którzy rozpierdalają wypracowany układ ale jaki problem na Startowisku pilnować się wzajemnie??? Tak jak dziś rano gdy szedłem z grupą, zwróciłem uwagę jednemu Oczywiście Czechowi... Na fakt otwartej bramki. Czech z wyraźnymi polskimi korzeniami bo gadał całkiem jak polak po polsku musiał kurwa dyskutować że potem zamknie. Kiedy kurwa zamkniesz??? Jak wystartujesz??? A po tobie przyjdzie następny i będzie myślał że ma być otwarte... Uffff... Uprzejmie proszę za sobą zamykać bramkę za każdym razem... Czy dopiero jak zamknę Startowisko czegoś nauczy??? Zamiast chociaż wieczornego złota zrobić zaserwowaliscie mi łapanie koni... Zajebiscie...

voice

W dniu 08.08.2020 o 21:15, radzjiu pisze:

> Kurwa pierdolona rasa mac... Czego kurwa nie można zrozumieć??? Był kiedyś płot przez który by wejść na Startowisko trzeba było skakać. Zrobiliśmy bramkę specjalnie by ułatwić wejście i kurwa jaki problem gdy dupa znajdzie się po drugiej stronie zamknąć ją za sobą??? Kurw Mac... Po całym dniu ciężkiej pracy nie potrzebuję rozrywki w postaci łapania koni przez 2 Godziny.... Kurwa tyle gadać i nie dociera.

Rozwiązanie jest jedno, gwoździe... I powrót do skakania. Nie ma się co
łudzić...

Albo zapamiętaj preferencje koni...

pozdrawiam
v.

ps. Na tabliczkę "zamknij qwa bramkę" szkoda kasy

Jarosław Szmidt

Samodomykacz, sprężyna, guma nie załatwiło by sprawy?

voice

W dniu 09.08.2020 o 08:43, Jarosław Szmidt pisze:
> Samodomykacz, sprężyna, guma nie załatwiło by sprawy?

Obstawiam że każdy z tych elementów zostałby zniszczony w ciągu
najbliższych 72 godzin.

v.