[spam] [KUPIE] Kupie skrzydło dolne en-B, lub en-A 3 linowe.

slawoslawo

Kupie używane skrzydło na 95 kg pilota (bez szpeju). Skrzydło nie starsze niż 2012 r., bez jakiś większych wypadkowych historii w bardzo dobrym stanie :). Tyle z życzeń, dzięki za propozycje.

Ps. Nie, nie kupie górnego B - "bo sobie na nim poradze", żadnego C itp. za takie propozycje dziękuje :)

grzeg...@gmail.com

W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 16:58:36 UTC+2 użytkownik slawoslawo napisał:
> [...]
>
> Ps. Nie, nie kupie górnego B - "bo sobie na nim poradze", żadnego C itp. za takie propozycje dziękuje :)

mam takie trzy powrozowe dwa powrozy w zapasie mozna sie pasac by co

slaw...@gmail.com

?
Message has been deleted

KRISS

kecaj13

> [...]
>
> Ps. Nie, nie kupie górnego B - "bo sobie na nim poradze", żadnego C itp. za takie propozycje dziękuje :)

Cześć mam na sprzedaż
Nova Ion w przedziale wagowym 80-100, z przełomu 2011/2012 rok.
wiecej info na maila

slawoslawo

Pisze jak byk że na wagę 95 kg :). czyli skrzydlo musi mieć dopuszczalną wagę minimum 120 kg!

Rusłan Buszczak

Witam!
Mam do sprzedania dwa skrzydła SOL Atmus 2XL i SOL Sycross One XL.

SOL Atmus2 XL - 105-125kg, cena za nowy 2115euro brutto, a ten demo, sprzedaje za 1950euro brotto z nalotem 2 godziny, rok produkcji 2017.
Skrzydło wstępnie zarezerwowany, myslę że w poniediałek- wtorek będę widział co i jak, to wtedy proszę dwonić, jak jeś Pan zainteresowany.
http://www.solparagliders.com.br/solid/atmus2.php
Wideo, to dokładnie ten Atmus2 na sprzedaż co na filmie.
https://www.youtube.com/watch?v=nsQ6nyi019A
https://www.youtube.com/watch?v=QTGOmqqKf2o

Drugie skrzydło to SOL Sycross One XL do 125kg, tak zwane górne B. Rok produkcji 2016, nalot 25 godzin, cena za nowy to 2385 euro, ja chce za mój 2000 euro
http://www.solparagliders.com.br/solid/sycross_one.php
Wideo
https://www.youtube.com/watch?v=MX1p4GP68FQ&t=8s
https://www.youtube.com/watch?v=tTDlk_pLdis&t=44s

Serdecznie pozdrawiam Rusłan Buszczak
Lotnia Aeros Discus C15, Paralotnia SOL Sycross One
www.aeros.com.ua
www.aerospara.com
www.solparagliders.com.br
www.avasportcentral.com