potrzebuję schemat oplotu starej solówki

Bomb...@poczta.onet.pl

tej z koszem 2 połówkowym bo jakoś nie udaje mi się nic w internecie wykombinować chyba nie wiem jak szukać

AnTonio

W dniu wtorek, 17 października 2017 20:19:19 UTC+2 użytkownik Bomb...@poczta.onet.pl napisał:
> tej z koszem 2 połówkowym bo jakoś nie udaje mi się nic w internecie wykombinować chyba nie wiem jak szukać

Chłopie pleć jak Ci się żywnie podoba. Netopelek 210 Janusz Męczyński udowodnił kiedyś, że oplot wcale nie jest potrzebny. Ale możesz zrobić z fantazją.

mirek...@poczta.fm

Bill Kelso

Schematu Ci nie podpowiem, bo u mnie zawsze była to improwizacja. Przy odrobinie szczęścia i pomyślunku unikniesz konieczności kilkukrotnego przewlekania linki przez ten sam otwór. Tak układaj linki w oplocie, żeby kolejne skrzyżowania linek były naprzemiennie - góra - dół. Pozwoli to niejako "usztywnić" oplot. Do wyciągania linki przez mały otworek w rurce kosza zrób sobie przyrząd z drutu miedzianego (np do instalacji elektrycznych) o przekroju ~ 0,75 mm2, którego koniec zagnij i podpiłuj na kształt zakończenia zwykłego szydełka. Wsuwasz linkę w otwór kosza ustawionego tak, by linka miała pożądaną drogę w dół a w następnym otworze swoim szydełkiem, trochę na czuja ją wyciągasz na zewnątrz. Mozolna praca...

marek...@gmail.com

> Chłopie pleć jak Ci się żywnie podoba. Netopelek 210 Janusz Męczyński udowodnił kiedyś, że oplot wcale nie jest potrzebny. Ale możesz zrobić z fantazją."

Napewno da się latać bez oplotu ale według mnie jest to mało rozsądne. Jako dowód można podać tragiczny wypadek Chrisa Atkinsona, któremu z tego co pamiętam właśnie śmigło w locie na małej wysokości złapało sterówkę.... Brak oplotu w koszu i niskie podwieszenie to spore ryzyko właśnie takiego wypadku...
Pozdrawiam!

ak...@poczta.fm

W dniu wtorek, 17 października 2017 20:19:19 UTC+2 użytkownik Bomb...@poczta.onet.pl napisał:
> tej z koszem 2 połówkowym bo jakoś nie udaje mi się nic w internecie wykombinować chyba nie wiem jak szukać

Miałem coś takiego dokładnie rozrysowanego ,poszukam i dam znać.Może być mms, bo ja nie do końca kumaty jak to wrzucić na" grupe".Właśnie znalazłem ,mogę przesłać i możesz upublicznić , może się komuś jeszcze przyda.Pozdrawiam. Adam9p.

Bill Kelso

Również jestem chętny. Jeśli można, to poproszę na kelso1 małpa vp.pl (oczywiście bez spacji w adresie).

Bomb...@poczta.onet.pl

tel 731546850

ak...@poczta.fm

W dniu czwartek, 19 października 2017 20:18:22 UTC+2 użytkownik Bomb...@poczta.onet.pl napisał:
> tel 731546850

Bombie "pojszlo" -do przeciągania proponuję starą strunę od gitary oczywiście zakrzywioną .Adam9p

Bomb...@poczta.onet.pl

rozumiem że masz nie równo pod kopułą ale starą strunę od gitary to stosowano w technice duszenia taksówkarzy w latach trzydziestych w Stanach

ak...@poczta.fm

W dniu czwartek, 19 października 2017 21:47:31 UTC+2 użytkownik Bomb...@poczta.onet.pl napisał:
> rozumiem że masz nie równo pod kopułą ale starą strunę od gitary to stosowano w technice duszenia taksówkarzy w latach trzydziestych w Stanach

Bomb:Potrzebowałeś plan linek.Zadałem sobie jakiś tam trud ,odszukałem schemat Igora z ponumerowanymi dziurkami kosza (lewa,prawa połówka)i kolejnością przeplatania sznurka.Struną (ok.25cm.)łatwo się przeciąga sznurek przez otworki w koszu .Zrobiłem zdjęcie telefonem i wieczorem przesłałem mms na nr.tel podany przez Ciebie.Chciałem pomóc a ramach rewanżu dowiedziałem się że mam nie równo pod kopułą.RĘCE OPADAJĄ.Zamurowało mnie,spodziewałem się ewentualnie wpisu -dziękuję.Adam9p.

PawelMppg

Zasada jest prosta, jak się pije, to się nie pisze.

adamparagliding

> [...]
> rozumiem że masz nie równo pod kopułą ale starą strunę od gitary to stosowano w technice duszenia taksówkarzy w latach trzydziestych w Stanach

Czytam i nie wierzę. Znalazł się uczciwy i chętny do bezinteresownej pomocy człowiek, który poświecił swój czas i pieniądze by ci zrobić dobrze i zamiast usłyszeć - dziękuję, to dowiedział się , że ma nie równo pod sufitem. Powinieneś się tego wstydzić i nie licz raczej, że znajdzie się następny, który ma "nierówno pod sufitem", który zechce ci pomóc.
Nie pozdrawiam

TeamFly Rzeszow

W dniu piątek, 20 października 2017 08:56:29 UTC+2 użytkownik ak...@poczta.fm napisał:
Adam, brawo Ty! Bezinteresowna pomoc zawsze popłaca :) jak ktoś nie potrafi docenić pomoc, a nawet jak napisać 'nierówno', to spokojnie można uznać, że o podstawach kultury, też wie całe g.. :)

Jurek

bartoszs...@gmail.com

Kolega zrozumiał,że do zrobienia oplotu trzeba użyć struny a nie jako narzędzie.Ja używam obranego z plastiku zamknięcia od torby z chlebem albo drutu do spawania kwasówki fi 0.8 do przewlekania.

xcwalter

A ja nie użuwam. Oplot wewnętrxny robię samą żyłką i wystarcza.
Można też zewnętrzne otwory wiercić na 6 mm i też fajnie wygląda. Tylko że to przed malowaniem.

xcwalter

Nie przejmuj się Adam. Niedawno zostałem zwyzywany za nić dentystyczną.
Chłopy są po prostu jeszcze bez paralotniowej wyobraźni opartej na doświadczeniu.

AlexF

I taki kozak się znajdzie, co sam mózgu użyć nie umie a później o kopule kazania będzie prawił.

Innymi słowami, też mnie zamurowało.

Pozdrawiam,

Alex

waldemarl...@gmail.com

W dniu piątek, 20 października 2017 08:56:29 UTC+2 użytkownik ak...@poczta.fm napisał:
Adam przekonałem się na własnej skórze dwa razy , że wysłałem jakieś części do naszego sportu na własny koszt za darmo i nawet SMS-a nie dostałem z podziękowaniami. Raz to były taśmy kompletne od Paramani Fusion a drugi kielch używany do mostera do regeneracji. Teraz nic bezinteresownie nie zrobię bo to tylko opierdal można złapać .Waldek Lewicki

Conrado

> rozumiem że masz nie równo pod kopułą ale starą strunę od gitary to
> stosowano w technice duszenia taksówkarzy w latach trzydziestych w Stanach

Ale pojechałeś burakiem w podzięce za bezinteresowną pomoc... Ręce
opadają.... :/

Conrado

krzysiekp...@gmail.com

I przez takich burakow jak Bomb coraz trudniej bedzie jakakolwiek pomoc uzyskac -jak powiedzial Waldek.
On potrzebowal czlowiek mu pomogl i teraz ma w du..e-ale nie zdaje sobie sprawy ze po oplocie tej solowki za miesiac moze dwa znowu przylezie w łaski ..........ale ludzie go zapamietaja.(mam nadzieje)

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

W dniu poniedziałek, 23 października 2017 13:47:15 UTC+2 użytkownik krzysiekp...@gmail.com napisał:
> [...]
> On potrzebowal czlowiek mu pomogl i teraz ma w du..e-ale nie zdaje sobie sprawy ze po oplocie tej solowki za miesiac moze dwa znowu przylezie w łaski ..........ale ludzie go zapamietaja.(mam nadzieje)

Pewnie zmieni nicka, bo nie sądzę by miał jaja przeprosić :)

Conrado

> Pewnie zmieni nicka, bo nie sądzę by miał jaja przeprosić :)

Pewnie po kolejnych pytaniach (a wiele tu zadaje), padną odpowiedzi
"rozumiem, że masz nierówno pod kopułą" :D

Conrado

Piotr W

Nie takie tuzy grupowe nie maja jaj zeby przeprosić.

pzdr

peter

Bomb...@poczta.onet.pl

no to muszę coś wyjaśnić wdepnąłem po ciemku w garażu w kosz i pozrywałem oplot ,napisałem na grupie prośbę o schemat oplotu , parę osób odpisało ,ktoś napisał coś o strunach ,pomyślałem że sobie robi jaja bo ja grupie jest sporo pisarzy więc też odpaliłem ,zwłaszcza że ostatnio wymieniłem struny w gitarze na nowe więc miałem ich trochę ,potem zabrałem się za oplot ,powiedzmy że taki sobie na następny dzień mms em dostałem fajny schemat więc bardzo się ucieszyłem a dzisiaj chciałem zobaczyć kto mi to przysłał i podziękować no i teraz się naczytałem bardzo przepraszam że nie skojarzyłem że osoba która przysłała mi schemat to ta sama którą pisała o strunie co też opacznie zrozumiałem

Mirek

waldemarl...@gmail.com

Ze zdziwieniem odebrałem maila z przeprosinami od kolegi od taśm :). Oczywiście przeprosiny przyjęte:) W grupie siła :) Waldek Lewicki