Trajka Hybryd- może komuś się spodoba :)

xcwalter

Arecki

Do motoromy ?da rady.jestem zainteresowany.

AlexF

O gustach się nie dyskutuje. Podoba mi się ten dżihad:).

Pozdrawiam,

Alex

xcwalter

W dniu wtorek, 23 października 2018 16:42:55 UTC+2 użytkownik Arecki napisał:
> Do motoromy ?da rady.jestem zainteresowany.

Bez problemu.
Możemy wykonać całość ( ramę, kosz, wypory, części jezdne) pod silnik Motoroma.
Można też wykorzystać twój kosz. Z ramą bywa różnie. Zdejmowanie z niej silnika i osprzętu, wyjmowanie kołków, by wspawać gniazda i wzmocnienia, jest tak pracochłonne, że raczej jestem za wykoananiem nowej ramy. Trzeba też uwzględnić miejsce na gniazda części jezdnych, planując zbiornik paliwa i stary zbiornik może nie pasować ( np. wysokie zbiorniki od TF). Ale w zamian można użyć zbiornik 19 produkcji Cygana.

Tomo

W dniu wtorek, 23 października 2018 16:23:44 UTC+2 użytkownik xcwalter napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=o9NUrrN7VPw

Świetny patent! Do Motoromki sobie sprezentuję :)

Arecki

Jaka cena pod motoromę kosz i zbiornik moj😉?

AREK

Bardzo fajna sprawa ta hybryda.pozdrawiam

tomek kowalczyk

A czinkleczento robicie moze?:)))

cmr...@wp.pl

https://youtu.be/vacat8teQl4

Przed czy po złożeniu?

xcwalter

W dniu wtorek, 23 października 2018 18:33:11 UTC+2 użytkownik Arecki napisał:
> Jaka cena pod motoromę kosz i zbiornik moj😉?

- 800 zł za kosz = 3200 zł Cena z zabezpieczeniami ręcznymi. Do zautomatycznych trzeba dopłacić 50 zł za sztukę. Wchodzi 7 zabezpieczeń. 2x wypory, 2x koło, 2x półoś, 1x przód trajki do ramy.

ew. zbiornik 15 l. 260 zł, 20l. 350 zł

Arecki

Dzięki. Będę brał. Odezwę się. Pozdrawiam

marek_k

Czy byłaby możliwość zaadaptowania trajki tandemowej ?
Pozdrawiam
Marek

xcwalter

Nie.