[spam] Sprzedam deskę L i podnóżek carbon Dudka

Paragliding Podlasie

Witam,

Podnóżek carbon rozm. universalny i deska pod żopę rozm L, też carbon od Dudka.
Kupiłem tej zimy i nie oblatałem, zmieniłem uprząż. Całkiem nowe rzeczy.

Deska siedziska wygląda jedynie na lekko podziurkowaną (wsiąkanie żywicy podczas produkcji czy coś), ale to chyba normalne.

Jestem w stanie dostarczyć zdjęcia.

sprzedaję za 75% ich wartości.

Paragliding Podlasie

up

Paragliding Podlasie

UP

Podnóżek - 100
Deska - 200
+dostawa

beb...@o2.pl

Poprosze fotke deski wraz z wymiarami na priva:
bebinio(m-pka)o2.pl
Dzieki

Paragliding Podlasie

up

Marcin Kawula

Czy deska wejdzie do Mki? Byłbym chętny.

Paragliding Podlasie

dolna szerokość 32cm, górna 27cm, długość 37,5cm. Wyjmij swoją, zmierz i porównaj dane. Nic innego nie doradzę niestety.
Podnóżek ma rozmiar uniwersalny.

Podnóżek bazując na moich doświadczeniach uważam za konieczny. Linki z czasem wyrabiają rowki w desce i przecierają/niszczą uprząż.

Marcin Kawula

Jeden wymiar większy o 1.5cm ale jest luz. Zdzwonimy się po Świętach.

Paragliding Podlasie

Ok, w takim razie Trzymam Cię na zaklepanym.

Marcin Kawula

Podaj proszę kontakt lub zadzwoń do mnie 695 pięć 91819

Paragliding Podlasie

Zadzwonię ok. 17:00.
Pozdr.
TM