IV Zimowy Paralotniowy Puchar Biegowy

Paweł Chrząszcz

Cześć!
Przypominam, że 15.10.17 ruszyła kolejna edycja naszej zimowej rywalizacji na endomondo.
W tym roku bawimy się w rywalizacji multidyscyplinarnej oraz wyłącznie biegowej.

https://www.endomondo.com/challenges/34953818

Rodzaj: Najwięcej km - Bieganie, Chodzenie, Wędrowanie, Nordic walking, Wycieczki na nartach, Rakiety śnieżne, Canicross, Bieg na orientację, Biegi terenowe.

https://www.endomondo.com/challenges/34966444

Rodzaj: Najwięcej km - bieganie

Interesują nas treningi tylko rejestrowane z urządzenia z GPS

Osoby chcące brać udział w rywalizacji proszę o udostępnianie treningów publicznie. Uczestnicy z ukrytymi treningami mogą zostać usunięte z rywalizacji.

Ograniczenia:
Minimalny dystans treningu:3.00 km
Minimalny czas trwania treningu:9m:00s

Start:2017-10-15 00:01
Koniec:2018-03-19 23:59

Pozdrawiam!
Chrząszczu

mal...@gmail.com

Kurwa zaspalem, trzy dni jestem w plecy :/ i wygrana zlotych kalesonow poszla sie je... :p

Sław(ny)

W dniu wtorek, 17 października 2017 10:46:43 UTC+2 użytkownik Paweł Chrząszcz napisał:
> Cześć!
> Pozdrawiam!
> Chrząszczu

Zaczyna sie walka ze smogiem (ludzie zaczeli grzac "beleczym")
Czy ktos ma ogarniety temat masek antysmogowych.
Jego + lub -
Poprosze swoje przemyslenia/doswiadczenia lub moze link do wartosciowego artykulu...

Sław(ny)

Roman

Taa.. sezon ogórkowy się zaczyna...

cygan

To chyba temat nie na grupe a dyskusje w komentarzach rywalizacji.

cygan

cygan

W dniu wtorek, 17 października 2017 10:46:43 UTC+2 użytkownik Chrząszczu napisał:
> Cześć!
> Przypominam, że 15.10.17 ruszyła kolejna edycja naszej zimowej rywalizacji na endomondo.
>
> Pozdrawiam!
> Chrząszczu

Kiedy start w tym roku?

cygan

Marek Dmochowski

W dniu sobota, 29 września 2018 21:04:11 UTC+2 użytkownik cygan napisał:

> Kiedy start w tym roku?
>
> cygan

Właśnie, kiedy start w tym roku?
Zwłaszcza że właśnie się skończył Wiosenno-letni Biegowy Puchar Paralotniowy.
Może 15.10.2018 tak jak w zeszłym roku?

Pzdr
Marek