Tucker testuje Warpa

Mattttt

midia...@gmail.com

W dniu sobota, 12 października 2019 15:29:32 UTC+2 użytkownik Mattttt napisał:
> https://www.youtube.com/watch?v=pf3cUeYgixE
> co o tym myslicie :D

Ja myślę, że nie cierpię agresywnego marketingu;) WARP to skrzydło zawodnicze i pewnie ma w związku z tym pewne ograniczenia. Zawodnik ma się ze skrzydłem dobrze poznać, zaznajomić, nauczyć się je obsługiwać, trudno żeby to nastąpiło w pierwszym locie czy przy pierwszych próbach startu. Ten film z daleka śmierdzi nieuczciwą konkurencją. Dla skrzydeł takich jakim jest WARP jedynym wyznacznikiem ich "doskonałości" są tabele wyników na zawodach i tego trzeba by się trzymać. Przerabialiśmy taki marketing na naszym podwórku gdzie wcale nie najszczęśliwsze konstrukcje podbiły 90% rynku a piloci się z tym do tej pory męczą nawet nie wiedząc, że nie trzeba i może być łatwiej.

Darek Magusiak

Myslimy ze to video to product placement dla Ozone :)

Dodatkowo wreszcie Tucker "wyszedl z szafy" i okazalo ze tan naprawde robi na pol etatu jako sales man w AviatorPPG.

Slabo, ze skopal sobie autorytet w taki sposob.

pzdr
Darek

Mattttt

No jakieś dziwne te jego starty najpierw strasznie hamowal skrzydło Ale na tych ostatnich powinno wskoczyć. Może ktoś nagra odpowiedź na jego film :)

lukw...@gmail.com

W dniu sobota, 12 października 2019 15:29:32 UTC+2 użytkownik Mattttt napisał:
A ja go będę bronił,to ze źle się wypowiedział o skrzydle to nie znaczy ze pracuje dla konkrecji. Oglądałem z nim filmy gdzie latał na reporterair i sobie bardzo chwalił.Tu trzeba spojrzeć troszkę z innej strony skrzydło jest sportowe wiec są inne priorytety następna rzecz to rozmiar 16m2 i bezwietrze. Dodam tylko ze on ma napęd 27 koni ,a nie tak jak zawodnicy latają na Thor 250
Myślę ze żaden z nas by nie wystartował z napędem 27koni w bezwietrzu za pierwszym razem.

mirek...@poczta.fm

Robi wszystko żeby nie polecieć ,

midia...@gmail.com

W dniu niedziela, 13 października 2019 08:58:52 UTC+2 użytkownik lukw...@gmail.com napisał:
> [...]
> Myślę ze żaden z nas by nie wystartował z napędem 27koni w bezwietrzu za pierwszym razem.

A co moc napędu ma wspólnego z tym, że skrzydło za każdym razem było niedociągnięte?
Pewnie skrzydło nie jest łatwe, pewne wymaga wypracowania odpowiedniej techniki. Kiedyś przesiadłem się z Sigmy na Avaxa RSE i przeklinałem na starcie ale nie na skrzydło a na siebie, że nie chciało się poćwiczyć pod domem. Taki już urok skrzydeł zawodniczych dlatego jestem zaskoczony jaką karierę w PPG robią niektóre skrzydła zawodnicze wśród pilotów rekreacyjnych.

alex86

Dokładnie Tak wyglądały moje starty na S16XX w bezwietrzu gdzie na 18 nie mam żadnego z tym problemu.
Poprostu trzeba wypracować technikę i tyle.
Pozdrawiam,
Kamil

furtak

Panowie już kiedyś rozmawialiśmy na ten temat odnośnie xx.Nie lecialem warp ale sądzę ze jest to podobna konstrukcja.Skrzydła Dudka sa zbyt mocno przyhamowane i pierwsze starty u większości osób tak wyglądają

Romek

Nikt z nas nie wystartuje?
Zapraszam na pokaz jak się startuje. Na filmie ewidentnie skrzydło jest hamowane. Przy flaucie z takim silnikiem lekko dmuchasz i glajt jest nad głową.
Pozdrawiam

furtak

Podepnij kolegę który lata starszym modelem albo wysko ręce podnosi przy starcie, zobaczysz co się dzieje.Jeśli ktoś pamięta pierwsze treningi kadry z modelem xx mało kto startował za pierwszym razem.Ale skoro wiesz lepiej to ok to tylko moje zdanie
Message has been deleted

Romek

Marku ja się zgadzam 100% że to inne skrzydła do startu,ale testuje ktoś kto latał na podobnych skrzydłach jak S'Sxx, tam taśmy są podobnie krótkie, a nie pilot reactiona co ma łapy wysoko.
Dodatkowo robiąc test skrzydła warto poczytać instrukcje,postawić na sucho itp i dopiero z napędem i oceniać bo tu widać brak odpowiedniego ustawienia skrzydła i bieg z zaciagnietym skrzydłem.
Są filmiki warpa first flight w sieci i start od razu.
Może zwyczajnie mu nie szło ze startem ale widząc spływ zaciągnięty i łapki nisko? Wina skoczka hihi 😂
To tylko moje odczucia ja amator jestem tylko 😁 nie Kadra..

paraptaszek

Jest błąd w tytule filmu, powinno być
"The absolutely worst pilot ..."

Że też taki bierze się akurat za recenzowanie. Z opisu własnych dokonań tego asa przestworzy wynika że lata już .. 5 lat, zachodzę więc w głowę jak dawał sobie dotąd radę bez umiejętności startu? Nadrabia pewnie tupetem. Ech.

mirek...@poczta.fm

O jednym świat zapomniał to się następny narodził tester

lojak

Nie było to bezwietrze, ale latałem Warpem 18 z Atomem 80, bez problemu.

Pozdrawiam Lojak

paraptaszek

On gdzieś w swiom monologu wspomina, że na snejku też miał problemy ;)

Tomo

Jak się hamuje podczas rozbiegu, to co tu się dziwić, że mu to skrzydło zostaje z tyłu.

furtak

Piotrek a Ty pamiętasz swoje pierwsze starty na xx

Tomo

Ja jak poszedłem pierwszy raz ze sxx18, to zanim oderwałem się od ziemi to 6x spaliłem. Zanim zakochałem się w lataniu na sxx18 minęło 15h w powietrzu.

paraptaszek

Marek, jasne że pamiętam, ale jak mi nie wychodziło to ćwiczyłem aż się nauczyłem i nie szukałem winy w skrzydle, a już na pewno nie nagrywałem filmów z takimi tytułami.

furtak

Fajny dobry tekst Piotrek

Darek Magusiak

Juz powstaja filmy instruktazowe dla Tuckera:

https://www.youtube.com/watch?v=4By-S7Y6gSc&feature=youtu.be

:D

pzdr
Darek

Darek Magusiak

Na margiesie... jest teoria (Tuckera) ze jego demo bylo krzywe.

Ponoc ktos fikolki robil na otwartych trymerach i sie liny ponaciagaly.

pzdr
Darek

Darek Magusiak

Mitch G dalej sie pastwi na Tuckerem :D

https://www.youtube.com/watch?v=YYP25HpRFNA

pzdr
Darek

maro...@gmail.com

No i dobrze, że się pastwi, bo trucker to chłopaczek, który nie powinien brać się za recenzowanie skrzydeł,gdy patrzę na jego wyczyny na tym filmiku. Warpem i na Snake xx doświadczony pilot o podobnej wadze do jego wystartuje nawet na lichej solówce.

Co jak co, ale film mógł zostać zatytułowany "pierwszy kontakt z warpem" a krytyka powinna być tylko i wyłącznie w kierunku truckera, z powodu braku umiejętności dociągniecia skrzydła.

Smutne, że tak wielu ludzi obserwuje takiego "lataka" i popiera jego zdanie w komentarzach, bo co jak co ale Dudek zdecydowanie nie zasługuje na tego typu krytykę.

Pozdrawiam
Marek

Mattttt

mysle ze to raczej bedzie dłuzsza akcja propagandy i wkoncu wybierze skrzydlo np ozone ktore bedzie cudowne pod kazdym wzgledem :D

Mateusz SP8EBC

W dniu 17.10.2019 o 14:05, maro...@gmail.com pisze:
> Smutne, że tak wielu ludzi obserwuje takiego "lataka" i popiera jego
> zdanie w komentarzach, bo co jak co ale Dudek zdecydowanie nie
> zasługuje na tego typu krytykę.

Oglądam gościa filmy od kiedy miał kilka tysięcy subskrypcji (poniżej 10
tysięcy). Wydaje mi się, że to co go wywindowało to fakt, że w Stańcach
raczej nie latają na czymś takim jak paralotnia i gro nie wie w ogóle co
to jest. Ma zresztą odcinek sprzed 3 lat gdzie ze względu na jakieś EA
pod wygłupy Trumpa musiał jechać na lotnisko oddalone x mil od jego domu
i tam dopiero tłumaczył obsłudze lotniska co to jest PPG bo nie wiedzieli.

Po prostu ma ciekawy i dobrze filmowo zrobiony content anglojęzyczny,
który jest dla amerykanów jakimś tam nowum. Nikt tak naprawdę nie wie
jak działają algorytmy YT ale może po prostu ktoś go namaścił w pewnym
momencie do bycia w kanale "Polecane" i potem już droga do miliona był
prosta. Robi fajne filmy, które dobrze się ogląda ale mnie też kiedyś
zastanowiło że trochę szybko wskoczył na Snake. Bardzo długo miał
Uniwersala, potem na krótko coś pomiędzy a potem zaraz Wąż. Fakt, że
szaleć lubi bo robi jeszcze Base.

cmr...@wp.pl

phi. W Polsce na snejkach się lata za raz po kursie. W razie czego się tylko spida nie używa :)

Mateusz SP8EBC

W dniu 18.10.2019 o 18:54, cmr...@wp.pl pisze:
> W dniu piątek, 18 października 2019 17:09:53 UTC+2 użytkownik Mateusz SP8EBC napisał:
>
> phi. W Polsce na snejkach się lata za raz po kursie. W razie czego się tylko spida nie używa :)

Phi po kursie... Dzisiaj na łące kolega mi przypomniał taką historię o
której już zapomniałem. Kiedyś w naszej okolicy pojawił się
spadochroniarz z Bielska, który kupił (albo zostało mu to sprzedane)
napęd oraz paralotnia Snake 16 albo 18. Otwarcie mówił, że skoro ma
prawie tysiąc skoków na małych spadochronach, to co to dla niego takie
PPG. Przecież na pewno da radę także szkoda sobie zawracać głowę jakimiś
tam pierdołami typu kurs... Na jego całe szczęście chyba dał sobie
spokój i to sprzedał bo poza dwoma - trzema razami nikt go nie widział.

// ML

Romek

Pokaleczyl się, nòżki bolały i tyle.
Sprzęt ma nadal i chce latać bo rozmawialiśmy o tym ,a instruktor happy bo sprzedał.

Romek

Mateusz zapomniałeś o najważniejszym,przecież mu powiedzieli że jak nie zepnie tych dwóch oczek czytaj PAP to Sxx jest skrzydłem rekreacyjnym bardzo spokojnym.Potem było bum na kolanka i ała.
:)))

furtak

Znam kilka przypadków latania snejkiem po kursie wszystkie bez urazów.Ja np uważam ze bezpieczniejszy jest hadron niż nucleon w przypadku zaistnienia klapy.Celowo nie wspomniałem o snejku.Znam te konstrukcje na wylot ,mówię tylko o zaistnieniu klapy drogi sterowania czy reakcja skrzydła na sterowanie to zupełnie inną sprawa .

Mateusz SP8EBC

W dniu 20.10.2019 o 09:52, furtak pisze:
A propos nucleona i reszty. Wczoraj przyszła mi na myśl jedna rzecz ale
być może jest to efekt mojej nieznajomości tego jak lata samostatek.
Jeżeli tego typu skrzydło całkiem żwawo skręca po zaciągnięciu spływu na
samym tylko stabilu, to jak zachowa się jak pół skrzydła zwali się znad
głowy? Odniosłem bowiem wrażenie (być może mylne), że w zasadzie to może
być coś jak EN-C albo nawet EN-D. Chciałbym mieć szybkie i zwinne
skrzydło ale nie powiem, że reakcję na mniejsze czy większe podwinięcia
trochę mnie martwią.

// ML

furtak

Praktycznie wszystkie skrzydła zwane samostatkami nawet te szklolne sa w klasie d z uwagi ze obecna testy badaja tylko jak skrzydło wychodzi z atrakcji nie jak jest podatne.

mateusz...@gmail.com

Furtak mógłbyś coś więcej napisać o tym bezpieczeństwie NXX vs Hadron (domyślam się że mowa o 1.1)? Ciekawi mnie temat.

Hadron ma dużo większe wydłużenie i chyba bardziej "pracuje" nad głową?

furtak

Mówię o hadron 1 i nucleon bo te skrzydła znam .Na nukleonie xx wylatalem może dwie godziny.Co do hadrona przy klapie skrzydło leci prosto bez utraty wyskosci nawet duża połówka nie powoduje utraty wyskosci zas nucleon bardzo mocno skręca z przejściem w zakręt.To są tylko moje spostrzeżenia jeśli M ktoś inne niech się wypowie.O drogach strowania czy reakcjach skrzydła na turbulencje nie rozmawiamy bo mam nadzieję ze już na pewnym etapie latania ma się samoswidomosc

Paweł Radziszewski

W dniu 20.10.2019 o 10:09, Mateusz SP8EBC pisze:

> [...]
> Jeżeli tego typu skrzydło całkiem żwawo skręca po zaciągnięciu spływu na
> samym tylko stabilu, to jak zachowa się jak pół skrzydła zwali się znad

Np. tak:

https://www.youtube.com/watch?v=tkgkMauCsbc&list=PL00acjViDbsWGzY-Wj-Mf5MRVIKcXYyxP&index=1

M.in. Nucleon XX i Snake 1.2.

> Odniosłem bowiem wrażenie (być może mylne), że w zasadzie to może
> być coś jak EN-C albo nawet EN-D.

Nucleon (a więc skrzydło nie takie znowu ostre) był certyfikowany EN-C.

--
PMR

furtak

Super z napędem ta prędkość jest o wiele większa a i deformacja większą ale tu przynajmniej coś widać .Nucleon chyba nie bardzo wypadł

Mateusz SP8EBC

W dniu 20.10.2019 o 12:21, Paweł Radziszewski pisze:
Mozna prosić o opis jakie skrzydło kiedy widać? Bo jakoś nie mogę się
połapać żeby mieć pewność.

// ML

Paweł Radziszewski

W dniu 20.10.2019 o 14:19, Mateusz SP8EBC pisze:

> Mozna prosić o opis jakie skrzydło kiedy widać? Bo jakoś nie mogę się
> połapać żeby mieć pewność.

"Udział wzięli:"
Żółto-czerwone Nemo
Biało-czerwony Universal
Biało-niebieski Universal
Żółto-niebieski Snake 1.2
Zielono-niebieski Hadron XX (wodujący)
Żółty Advance Epsilon
Żółto-niebieskie Nemo

--
PMR

furtak

To hadron xx

maro...@gmail.com

Wodujący to nucleon xx, a nie hadron xx.

Paweł Radziszewski

W dniu 20.10.2019 o 16:35, maro...@gmail.com pisze:
> Wodujący to nucleon xx, a nie hadron xx.

Tak jest - poprawka:

Żółto-czerwone Nemo
Biało-czerwony Universal
Biało-niebieski Universal