Dust Devil zatańczył z Icaro ;-)

Fickus

Nauka z tego taka by diabła nie chwytać za sznurki bo może łapki poucinać...za taśmy albo za szmać:
https://www.youtube.com/watch?v=GgZ5Uv26VXw

Zbigniew Gotkiewicz

Najbezpieczniej trzymać za stabilo.

Fickus

> Najbezpieczniej trzymać za stabilo.

Jak doskoczysz;-)

kaas...@gmail.com

Czyli klasyka,dwóch się rzuca na pomoc,reszta ciągnie łach i patrzy jak gościa wlecze i podnosi drugi raz,żeby nim ...ebnac o Matkę Ziemie,postawa godna wszelkich pochwał ! Bravo ! Tak trzymać chłopy !

Piotr

W dniu 17-08-2017 o 20:23, kaas...@gmail.com pisze:
> Czyli klasyka,dwóch się rzuca na pomoc,reszta ciągnie łach i patrzy jak gościa wlecze i podnosi drugi raz,żeby nim ...ebnac o Matkę Ziemie,postawa godna wszelkich pochwał ! Bravo ! Tak trzymać chłopy !

reszta trzymała swoje glajty i mojego (czterech w tym właściciel latawca
:)), bo byłem już wpięty glajta i w linę gdy devil wjechał zza krzaków
na stanowisko
Rzeczywiście postawa godna podziękowania kolega zostawił swojego glajta
żeby pomóc koledze który faktycznie mógł ucierpieć, więc może bez
szyderstw, poleciał sam glajt z uprzężą, a żarty były jak problem był
już załatwiony
Dzięki za pomoc tym co pomogli, mogłem mieć "ciepło"