Przekładanie zapasów we Wrocławiu w 2021

u2

W tym roku robimy zmianę. Zapasy przyjmujemy razem z uprzężami, nie
rozpuszczone. Sami je wietrzymy, składamy i montujemy do uprzęży. Punkt
przyjmowania sprzętu to Kiełbaśnicza 31, po wcześniejszym umówieniu,
codziennie od 10.00 nad ranem do 23.00.
Mój numer telefonu to 792 874 856

Cena nie ulega zmianie, 100 PLN za całość. Nie składamy zapasów
trójkątnych, wszystkie inne figury geometryczne jak najbardziej.

--
u2

Merytoryczne dyskusje paralotniowe przeniosly sie na www.pgforum.pl

Curro Jimenez

niedziela, 28 lutego 2021 o 20:35:04 UTC+1 u2 napisał(a):
> Cena nie ulega zmianie, 100 PLN za całość. Nie składamy zapasów
> trójkątnych, wszystkie inne figury geometryczne jak najbardziej.

Oferujesz nie składanie zapasów, a nawijanie makronu na uszy - frajerów najprędzej znajdziesz na www.pgforum.pl, tam idź spamować. To chyba najwyższa cena w PL za czynność porównywalną ze starannym złożeniem skrzydła...

CJ

Rozmowy o dupie Maryni zostały przeniesione na www.pgforum.pl

u2

W dniu 2021-03-01 o 16:03, Curro Jimenez pisze:
Jak zwykle blysnales znajomoscia tematu. Ty chyba jestes masochista i
lubisz kiedy ktos ci publicznie wytyka niekompetancje.

Zajrzyj tutaj, poczytaj cene skladania zapasu i odszczekaj.

https://paragliding.com.pl/cennik/

Statler

poniedziałek, 1 marca 2021 o 16:03:04 UTC+1 Curro Jimenez napisał(a):
> [...]

Curro, nie przejmuj się postami dupka, który przymiera głodem, bo wszystko przehulał a teraz próbuje się ratować dumpingiem.

"Dumping łupieżczy (predatory dumping): celem takiej polityki jest zdobycie jakiegoś rynku i wyeliminowanie konkurencji poprzez zaproponowanie cen niższych"

ghs blar

No to się w końcu zdecydujcie , drogo czy tanio ?

Statler

wtorek, 2 marca 2021 o 08:15:23 UTC+1 cm...@wp.pl napisał(a):
> No to się w końcu zdecydujcie , drogo czy tanio ?

Najtaniej było u Adama z Krasnegostawu, bo za free:)
Całe Jego Stowarzyszenie się spotykało w jakiejś sali gimnastycznej i przekładali se paki pod okiem doświadczonego spadochroniarza i przy okazji uczyli się samodzielności.
Ciekawe czy praktykują to nadal?

Romek

Teraz zobacz ja jest do dupy bo trzeba wysłać uprząż żeby ktoś ci dał pieczątkę jak włoży zapas o ile go przełoży w ogóle ,mimo setek zapasów złożonych jak Adam czy ja np. to jedynie pieczątka z ziemniaka :))).
pozdrawiam

adamparagliding

wtorek, 2 marca 2021 o 16:58:01 UTC+1 Statler napisał(a):

> [...]
> Całe Jego Stowarzyszenie się spotykało w jakiejś sali gimnastycznej i przekładali se paki pod okiem doświadczonego spadochroniarza i przy okazji uczyli się samodzielności.
Już nie praktykujemy, bo nauczyłem około 100 pilotów składać samodzielnie.

Romek

Ja robiłem akcje składania z chłopakami bo warto umieć to samemu latając samemu, może to strach przed oddaniem komuś ostatniej deski ratunku.
pozdrawiam serdecznie

u2

W dniu 2021-03-02 o 19:15, Romek pisze:

> Teraz zobacz ja jest do dupy bo trzeba wysłać uprząż żeby ktoś ci dał pieczątkę jak włoży zapas o ile go przełoży w ogóle ,mimo setek zapasów złożonych jak Adam czy ja np. to jedynie pieczątka z ziemniaka :))).
> [...]

Pieczatka jest potrzebna wylacznie tandemowcom i szkolom. Poza tym skad
wniosek, ze trzeba? Ide na reke pilotm, zeby nie musieli w domu wieszac
spadochronow po zyrandolach, poniewaz mam 70 m kw wolnego strychu, a na
dodatek taki wietrzony w salonie jest najczesciej poplatany. Droga
przemyslen doszedlem do wniosku, ze mniej sie narobie samodzielnie
wietrzac, niz rozplatujac po kims. Statystyki mowia, ze nie otwiera sie
5% zapasow zlozonych przez amatorow. Najczestsza przyczyna problemow z
otwarciem, sa blady powstale podczas montazu do uprzezy, a nie w czasie
skladania czaszy (choc widzilem w zyciu 3 paczki zlozone na lewa
strone). Dlatego wole zamontowac zapas do uprzezy samemu.
Jesli pomimo to ktos zechce mi dostarczyc sama rozpuszczona czasze z
majtkami, to tez poskladam bez wiekszego obrzydzenia.
Swoja droga, piszac posta zawsze staram sie, zeby byl klarowny.
Zadziwiaja mnie tworcze metody interpretacji. A przeciez jeszcze
niedawno w szkole sredniej byla wykladana logika. Teraz mlodziez ma 2
godziny religii tygodniowo, wiec maja prawo do pewnych luk w
umiejetnosci rozumowanie, ale ty chyba konczyles jeszcze normalna szkole?

adamparagliding

To jedenasta i ostatnia edycja naszej Akcji Paka https://www.youtube.com/watch?v=ZRMKk6xVOPY&t=831s

Romek

oczywiście masz racje ,wiele osób nie ma pojęcia o niczym, nie chce sie nauczyć, im się nic nie przytrafi lub nie ma zaufania do siebie żeby coś spróbować. Kiedyś pisałem post o zapasie do którego włożyłem liście i wysłaliśmy na przegląd i z liśćmi wrócił "przełożony, był front z niepodpięta V-taśmą , oczywiście nie mówię tutaj o Tobie bo wiesz co i jak robić. Tutaj nie ma żadnej złej intencji do Twojego posta i Twojej akcji ,jestem bardzo na tak jednak jestem też za tym żeby każdy pilot na kursie choć zobaczył jak to robić, znać zasadę działania , i nie targać w razie W za uchwyt transportowy.
Takie akcje to skarbnica wiedzy dla nowych pilotów lub chętnych nauki.

u2

W dniu 2021-03-02 o 20:36, Romek pisze:
> [...]
> Takie akcje to skarbnica wiedzy dla nowych pilotów lub chętnych nauki.

Kiedy robilem skladanie zbiorcze w spadochroniarni Aeroklubu
Wroclawskiego, to chetnych do samodzielnego skladania pod moim nadzorem
bylo 1-2 osoby. Reszta wolala zebym ja poskladal.
Kiedys byly wylacznie okragle spadochrony i metod skladania bylo w
zasadzie dwie: z tasiemkami i bez tasiemek, plus jeden "wariant APCO" z
zawijaniem obrzeza. Teraz co druga paczka ktora do mnie trafia jest
kwadratowa, a tu kazda firma ma swoj sposob skladania. Niektore tak
powydziwialy (np Charly), ze najchetniej wyslalbym klienta do wszystkich
diablow. Mysle, ze zaden amator tego za diabla nie posklada, bo
instrukcja jest absurdalna. Jak tak dalej pojdzie, to bedzie tak, jak ze
spadochronami ratunkowymi, ze bez specjalnego osprzetu sie tego nie
posklada. Wszystko idzie w kierunku komercji i czasy samodzielnego
skladania pewnie sie skoncza. Nie z powodu zakazu administracyjnego,
tylko z powodow technicznych (nie masz czym, to nie poskladasz).
Swoja droga, poniewaz tez jestem za tym, zeby ludziska umialy
samodzielniie zlozyc sobie zapas, zauwazam absolutny brak filmikow o tym
jak skladac. Znaczy sa dziesiatki filmow jak poskladac dobrze, ale nie
ma ani jednego o tym, jakie bledy mozna popelnic podczas skladania,
czyli prawdziwy film szkoleniowy. Niestaty, jedyny moj znajomy, ktory
moglby w miare fachowo pomoc mi nakrecic taki film zginal podczas
ratowania sie na zapasie. Za pozno go rzucil.

adamparagliding

wtorek, 2 marca 2021 o 21:09:07 UTC+1 u2 napisał(a):

Kłamiesz uriuk, nie ma takich spadochronów , których nie da się złożyć bez spacjalistycznego osprzętu. Ten specjalistyczny osprzęt jest dla nowicjuszy. Ułożyłem tysiące spadochronów desantowych, treningowych, ratowniczych, wyczynowych, specjalnego przeznaczenia, kwadratowych ,trókatnych, szczelinowych, latajacych skrzydeł, RSH i oprócz kawałka sznurka nie potrzebowałem żadnego "specjalistycznego osprzetu" Wszystkie się otworzyły plus moje własne dwa spadochrony przy 2542 skokach ( nigdy sie nie ratowałem).
Pozdro

adamparagliding

Mam nadzieję, że nie podejmiesz rękawicy, bo cię przeżuję i wypluje w tym temacie. Możesz szpanować i naginać młodych na swoim forum a nie tutaj. Pokaż ten specjalistyczny sprzęt, który pewnie pożyczasz ze spadochroniarni ( dla nowicjuszy) deskę z gwożdziami, haczyk i ciężarki z piaskiem :). Najlepiej gdybyś się tutaj nie wypowiadał na te tematy, bo dla mnie jesteś zwykły obszczymurek, amator w tym temacie i nigdy nie powierzyłbym ci złożenia mojego zapasu.
Pozdro

Curro Jimenez

Co mam niby odszczekiwać, nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, gimbazo? Nie mam zamiaru szukać jeszcze droższej oferty od twojej, żadna z okolicznych szkół nie bierze takiej kasy za prymitywną usługę, najbliżej mnie jest http://www.alti-paralotnie.pl/serwis. W mojej szkole przełożenie zapasu kosztuje 200 Kc (poniżej 40 PLN). U ciebie jest drogo i do dupy - to nie ty przyjebałeś, bo cie się nie otworzyła własnoręcznie poskładana paka? Rozumiem, że skończyło się ruchanie amatorów marokańskich klifów i chcesz sobie jakoś odbić, ale to nie www.pgforum dla naiwnych miśków. Bardzo wam nie odpowiadali użytkownicy pl rec paralotnie, ale widzę, że nie macie oporu, żeby tu dalej wpadać jak nie po jałmużnę na opłacenie powrotu z marokańskiego królestwa (żwirkowi najwyraźniej było głupio, bo - jeśli dobrze pamiętam - wypchnął córę z kapelusikiem), to z zakamuflowanym spamem dla frajerów. Idź do kąta i wstydź się.

CJ

Rozmowy o dupie Maryni przeniosły się na www.pgforum.pl

u2

W dniu 2021-03-02 o 23:31, Curro Jimenez pisze:
> Bardzo wam nie odpowiadali użytkownicy pl rec paralotnie,

Ja na tej grupie jestem od 25 lat, a ty jestes swiezym przybleda.
Rozumiem, ze dla ciebie moje uslugi sa za drogie. Nie musisz korzystac.
Moge ci tylko dac pewna rade z dziedziny marketingu. Na grupach
usenetowych watek jest dosc szybko przysypany innymi i po kilku
godzinach moze byc niewidoczny. Nalezy go wyciagnac na wierzch. Tyle, ze
ponawianie ogloszenia jest spamem. Co zrobic? Ano potrzebny jest tzw
"poleznyj idiot", czyli ktos, kto poswieci swoj cenny czas na wyciaganie
watku. Nie wazne co pisze, wazne, zeby pisal. Dzieki tobie ida do mnie
zapasy z roznych stron Polski, choc kierowalem ogloszenie do mieszkancow
Wroclawia i okolic. Mysle, ze naleza ci sie podziekowania.
Dasz rade popisac jeszcze dwa tygodnie? Mam akurat troche wolnego i moge
poprzekladac zapasy, a dla rozprostowania gnatow chetnie z toba
pokonwersuje, choc przyznaje, ze jestes dosc przewidujacy i monotonny.
Jak kundel za ogrodzeniem. Wystarczy przejechac patykiem po sztachetach
i otrzymujemy staly, choc niewyszukiwany repertuar.
Ciurro, daj glos!

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

> [...]

> Wroclawskiego, to chetnych do samodzielnego skladania pod moim nadzorem
> bylo 1-2 osoby. Reszta wolala zebym ja poskladal.

Uriuk a będziesz coś działał u chłopaków na lotnisku?

Bo jak pod nadzorem to bym sobie poskładał sam.

Błażej Macieszonek

środa, 3 marca 2021 o 06:35:51 UTC+1 7van.krzysztof napisał(a):
> Po obejrzeniu twoich filmów na YT i wysłuchaniu komentarzy, sądziłem że jesteś w porządku facet, ale ten wpis dowodzi, że się myliłem. Także w tym momencie sam się przeżułeś i wyplułeś.

Przyznam szczerze, że i ja dałem się oszukać. Wysryw niepohamowanego ego wprost z poradnika "ABC Polak Polakowi Polakiem".

u2

W dniu 2021-03-03 o 06:26, Łukasz Serafin "QbaEPP11" pisze:
Mysle, ze bede. Trzeba ustalic termin, wziac klucze do spadochroniarni i
mozemy dzialac.

Curro Jimenez

środa, 3 marca 2021 o 00:26:09 UTC+1 u2 napisał(a):

> Ja na tej grupie jestem od 25 lat

Być może ukrywałeś się pod różnymi nikami, bo U2 to dla mnie wyłącznie zespół muzyczny i nie potrafię tego w żaden sposób połączyć z paralotniarstwem, ale mniejsza o to, możemy uzgodnić, że pajacujesz tu od zawsze i to jest twoje największe osiągnięcie. Nie jestem zainteresowany rywalizacją o tytuł najstarszego clowna tej grupy, w ogóle nie wiem, po co to piszesz...

> Rozumiem, ze dla ciebie moje uslugi sa za drogie. Nie musisz korzystac.

Jak zwykle gówno rozumiesz: jak mi się przepali żarówka, to nie wzywam elektryka, tylko sam wymieniam, dlatego twoje prymitywne usługi mnie nie interesują, tym bardziej jeśli chodzi o bezpieczeństwo, boś partacz (i do tego drogi).

> Moge ci tylko dac pewna rade z dziedziny marketingu.

Wsadź se swoje rady w dupę, ja ludziom nie wciskam kitu.

> Dasz rade popisac jeszcze dwa tygodnie? Mam akurat troche wolnego

Ale ja mam lepsze zajęcia. Naprawdę wychodzisz z założenia, że będę dyskutować z durniem tylko dlatego, że się nudzi?

> Jak kundel za ogrodzeniem. Wystarczy przejechac patykiem po sztachetach

Strasznie monotonny jesteś, nie wiem, po raz który zapodajesz ten głodny kawałek - zawsze, jak ci brakuje argumentów... Za dużo czasu wśród psów spędzasz i faktycznie nie masz co robić, skoro ciągle z tym badylem łazisz i naparzasz po sztachetach. A szkoda, miałeś okazję opowiedzieć młodszym użytkownikom pl rec paralotnie jak to mdlałeś, spadając, bo ci się paka nie chciała otworzyć, co (to omdlenie) oczywiście nie przeszkadzało ci przyciągać i ponownie rzucać zapas - i tak bez końca, aż wryłeś w glebę...

Reasumując: drogi kit wciskaj babci, albo na www.pgforum.pl, gdzie przeniosły się dysputy o dupie Maryni.

CJ

ghs blar

Oj krompik , na grupie gwiazda, na Żarze pizda. Zjedz snickersa, czy tam studentską. Co taniej. Albo sam sobie czekolady nagotuj. Ewidentnie ci cukier siadł.

Statler

piątek, 5 marca 2021 o 20:09:20 UTC+1 Curro Jimenez napisał(a):
> Być może ukrywałeś się pod różnymi nikami, bo U2 to dla mnie wyłącznie zespół muzyczny

Był/jest jeszcze taki samolot . Zestrzelony nad ZSRR;)

Statler

A w Moskwie jest restauracja z szyldem URIUK:)

ghs blar

piątek, 5 marca 2021 o 21:28:47 UTC+1 Statler napisał(a):
Dzisiejsza akcja paka w Poznaniu. Na 25 dwie nie otworzyły się wcale !
Jedna złożona przez właściciela, druga przez "kolegę", pewnie obaj przeczytali już gdzieś że taka stówa to najwyższa cena w PL za czynność porównywalną ze starannym złożeniem skrzydła...
Jak się ktoś nie nadaje, to niech się nie bierze. Są tacy co i kulkę od łożyska potrafią popsuć. Dzięki temu nim i podobnym gospodarka jakoś się kręci. Nie trzeba być krawcem, by się ubrać, nie trzeba być mechanikiem by jeździć samochodem. Za pięćdziesiąt, stówę czy nawet dwie stracić życie to niezła chujnia.

Budyń

zrób sobie rozpiskę/fotki w czasie rozkładania to bez problemu sam poskładasz,
żadne czary mary. Byle myśleć.

b.

Curro Jimenez

piątek, 5 marca 2021 o 20:43:32 UTC+1 cm...@wp.pl napisał(a):

> na grupie gwiazda, na Żarze pizda.

Nie wiem, do kogo kierujesz ten wyrafinowany żart, piczko, ale podpisałaś się pod moim postem, więc zapytam: co to chciałaś wyrazić na temat?

CJ

Curro Jimenez

niedziela, 7 marca 2021 o 16:44:59 UTC+1 Budyń napisał(a):
> zrób sobie rozpiskę/fotki w czasie rozkładania to bez problemu sam poskładasz,
> żadne czary mary. Byle myśleć.

Nawet myśleć nie trzeba, więc i piczka cmr by sobie poradziła (gdyby nie była taka posrana), wystarczy zapoznać się z instrukcją producenta (szanujący się udostępnia) albo obejrzeć instruktaże.

CJ

voice

W dniu 06.03.2021 o 18:45, ghs blar pisze:

> Dzisiejsza akcja paka w Poznaniu. Na 25 dwie nie otworzyły się wcale !

Przyczyna ?
I co to znaczy nie otworzyły się wcale. Jakiś zapis wideo?

pozdrawiam
v.

Statler

niedziela, 7 marca 2021 o 19:10:53 UTC+1 voice napisał(a):
> [...]

Uriukowi otwierały się zawsze! Nawet na pokazach w Hali wrocławskiej.
Kiedyś tu pisał, że po użyciu, ładowali pakę z powrotem do kperty kolanem a przedtem owijali linkami. Bez jakiegokolwiek składania/układania a i tak każda się otwierała "terminowo":)

> Przyczyna ?

Uriuk jest geniuszem!

ghs blar

Paczki przekładam sobie sam. Ale dlaczego ty sobie sam nie szyjesz to ni cholery nie kumam. Pamiętam, że jak ci się
z 10 lat temu stacyjka zjebała przy tym starym zardzewialcu to też się jakoś sam za wymianę i programowanie hc08as32 nie brałeś. A to prostsze od składania paczki. Z powodu jednego czy drugiego wykonawcom wywodów nie czynię. Bo od tego jest wolny rynek. Jak kogoś stać to kupuje. Towar, sługę, wiedzę. A jak nie stać to podciera dupę szkłem . Np latając na zajechanych glajtach. Wiesz coś o tym, co nie?

Curro Jimenez

niedziela, 7 marca 2021 o 21:44:44 UTC+1 cm...@wp.pl napisał(a):
> [...]
> z 10 lat temu stacyjka zjebała przy tym starym zardzewialcu to też się jakoś sam za wymianę i programowanie hc08as32 nie brałeś. A to prostsze od składania paczki. Z powodu jednego czy drugiego wykonawcom wywodów nie czynię. Bo od tego jest wolny rynek. Jak kogoś stać to kupuje. Towar, sługę, wiedzę. A jak nie stać to podciera dupę szkłem . Np latając na zajechanych glajtach. Wiesz coś o tym, co nie?

Hmmm, przez chwilę myślałem, że my się może znamy, bo pisałaś o Zarze (masz jakiś uraz do tej góry, że rzucasz pizdami?), a ja tam faktycznie czasem latam, ale najwyraźniej mnie z kimś mylisz, ciągle widzisz jakieś krompiki... Jeżdżę dobrymi wózkami, więc zmieniam je nie częściej niż po 15 latach, aktualnie mój starszy Daimler jest ze mną nawet dłużej, ale nigdy, w żadnym z aut nie miałem problemu ze stacyjką... Jakie programowanie? Co tobie się naroiło? To ty chciałaś ode mnie kupić MB 4 lata temu, jak wystawiałem uprząż? I co ja mam niby wiedzieć o zajechanych glajtach? Glajty traktuję tak jak auta - używam, dopóki mi dają to, czego od nich oczekuję. Uwagi o szyciu paczek kompletnie nie rozumiem. Jak masz odrobinę cywilnej odwagi, to napisz do mnie na gs-flieger malpa prokonto pl, pomogę ci rozwiać wszelkie wątpliwości i zobaczysz, że się mylisz we wszystkim, co tu wypisujesz. Nie rozczaruj mnie i pokaż, że masz jaja, dziewczyno...

CJ
Message has been deleted

Maciej paralotniarz

Cześć

Uriuka można lubić lub nie, swoje za uszami ma jak większość ale nie rozumiem czepiania się kogoś kto tylko oferuje jakąś usługę - tym bardziej, że ma na ten temat wiedzę.
Ten kto nie wie jak, bądź nie chce mu się składać, wyślę paczkę do Uriuka. Życzę mu na przekór tym Waszym wypowiedzią aby w tym roku poskładał jak najwięcej tych paczek a wam dystansu i wysokich lotów.

Pozdrawiam

Robert Grubba

Osoby nie lubiące Uriuka mogą nawet cieszyć się z faktu, że w tym roku chce aby wysyłać mu nierozmontowany zestaw uprząż+zapas. Jeśli ktoś z daleka wysyłał mu rsh, to teraz zastanowi się czy nie skorzystać z usług konkurencji (zwiększone koszty wysyłki i większy kłopot z zapakowaniem) :)

Pozdrawiam,
Robert

--
https://leonardo.pgxc.pl

Curro Jimenez

niedziela, 7 marca 2021 o 21:44:44 UTC+1 cm...@wp.pl napisał(a):

> Paczki przekładam sobie sam

Tak jak myślałem, myszka podkuliła ogonek i ani myśli wyjść z dziury - jesteś mocna w gębie i tylko przy klawiaturze, przy czym to ostatnie też nie do końca, bo jako półanalfabeta piszesz tak, jak piszesz, i trzeba domniemywać, co chcesz przekazać światu. Dlatego najlepiej jakbyśmy osobiście wyjaśnili parę rzeczy. Moja oferta pozostaje aktualna, jak nie chcesz wyjść z dziury tutaj, to się ujawnij na priv, wyleczę cię z lęków i urojeń, piczko.

CJ

Curro Jimenez

wtorek, 9 marca 2021 o 22:44:09 UTC+1 Maciej paralotniarz napisał(a):

> Uriuka można lubić lub nie, swoje za uszami ma jak większość ale nie rozumiem czepiania się kogoś kto tylko oferuje jakąś usługę

To nie kwestia sympatii/antypatii (która też skądś się bierze) tylko przyzwoitości: niejaki U2, ktokolwiek się za tą ksywką nie kryje, wielokrotnie narzekał, że na na pl rec paralotnie to tylko dupki siedzą. Ale nie przeszkadza mu to szukać tutaj frajerów i śmiecić spamem. To nieładnie, tym bardziej, że ofertę ma drogą i do dupy - w sam raz na jego miśkowe www.pgforum.pl, niech tam wciska kit.

CJ

Ulo Żak

Curro. Płaczesz i płaczesz od tygodnia chłopaku. Rozumiem, że prawda kole cię w oczy i nie potrafisz przełknąć bolesnej prawdy o samym sobie, żeś na Żarze pizda , ale nie musisz dodatkowo tego udawadniać swoim lamentem, bo i tak już wie o tym cała Polska.
A jak chcesz się wypłakać, to wracaj do mamusi pod podusię, bo tu nikt ci nie pomoże chłopaku

ghs blar

Nie ma sensu palców strzępić. Będę przejazdem przez Bierną, to trzeba wjechać i to przy piwie przegadać, a nie stroszyć przerzedzone piórka.

Curro Jimenez

czwartek, 11 marca 2021 o 08:21:18 UTC+1 pokoi...@gmail.com napisał(a):

NapisałA, zdecydowanie napisałA :-))). Wprawdzie obrażasz moją inteligencję, ale też mnie i rozbawiłaś: myślisz, że jak sobie włączysz słownik, mozolnie sklecisz parę zdań, zwrócisz się do mnie dla niepoznaki po imieniu i wyślesz to z innego konta, to ja to kupię? Czuć cię z kilometra. Był tu kiedyś niejaki fragles vel error vel - nie pamiętam już co, który też mnożył własne byty i dyskutował sam ze sobą :-))). Nie idź w jego ślady, źle skończył.

> Curro. Płaczesz i płaczesz od tygodnia chłopaku. Rozumiem, że prawda kole cię w oczy i nie potrafisz przełknąć bolesnej prawdy o samym sobie, żeś na Żarze pizda

Wprawdzie nie widzę związku z tematem tj. spamem U2 (u ciebie to norma), ale to jest jedna z tych kwestii, które chętnie omówiłbym z tobą osobiście, choć to najwyraźniej niemożliwe... W takim razie wytłumacz tu, nie wychodząc ze swojej nory: co to znaczy, "żem na Zarze pizda"? Czyżbym cię tam na mojej 10 letniej mantrze obleciał? To ci tak doskwiera? Czyli to taki komplement ma być, tak?

CJ

Curro Jimenez

czwartek, 11 marca 2021 o 08:53:38 UTC+1 cm...@wp.pl napisał(a):

> Nie ma sensu palców strzępić. Będę przejazdem przez Bierną, to trzeba wjechać i to przy piwie przegadać, a nie stroszyć przerzedzone piórka.

To próba ugody czy zastraszenia? Widzę, że zrobiłaś kolejny rekonesans i w końcu do ciebie dotarło, że od dawna nie mieszkam w Bielsku - kolejna informacja, którą zdobyłaś. Zachowujesz się jak klasyczny stalker: śledzisz z ukrycia każdy mój ruch, na żywo i w necie, sprawdzasz moją aktywność, jak wystawiam ogłoszenie, to z lupą studiujesz fotki w poszukiwaniu najdrobniejszych szczegółów, nawet lacie ogrodowe stanowią dla ciebie cenne źródło informacji (tak, to były oryginalne, amerykańskie crocsy), chcesz wiedzieć na czym latałem, na co się przesiadam, interesujesz się moim parkiem samochodowym, moim stanem majątkowym, wszystkim, co jak ci się wydaje, możesz użyć przeciwko mnie... Naprawdę wierzysz, że chciałbym z kimś takim piwo wypić? Gdybyśmy byli dobrymi znajomymi, to byś to wszystko wiedziała i nie musiała grzebać - to jest dobra informacja, bo mnie tacy znajomi nie są do niczego potrzebni. Zła jest taka, że najwyraźniej jesteś lokalesem i możemy się spotkać, dlatego po raz trzeci i ostatni proponuję: wyleź z nory. Nie bój się, nic ci nie zrobię (tak mi się wydaje :-), ja już w ogóle nic od ciebie nie chcę, tylko chciałbym wiedzieć, komu nie podawać ręki na startowisku. Nawet na tyle cię nie stać? Obiecuję, że nikt się nie dowie, coś za jedna...

CJ

ghs blar

Każdy ruch, to ty Uriuka i Gotkiewicza śledzisz, masz zwyczajną fobię. Ja tylko próbuję podkreślić, że choć ci się wydaje, to anonimowy nie jesteś. Choćbyś nie wiadomo jak wypierał się faktów i własnego nazwiska.

valent...@wp.pl

Nawet na tyle cię nie stać? Obiecuję, że nikt się nie dowie, coś za jedna...
> CJ
Curro drogi Przyjacielu, dawno uryniukowi i jegi funflom nikt pieprzu na ogon nie nasypal, ale jak widzisz bida zaglada w oczki bo uczciwa praca brzydzi, to i tu przylezie ze swoimi "uslugami"..:-) bo tam u niego na tym dupnym P(ierdolenie) G(lupot) Forum to ze 20 adoratorow wzajemnych...to sie nie utrzyma z nich...:-)
Ale masz swieta racje, ze jak sie robi cieplo, to i on i ten (ta)o calkiem malym rozumku do norki podazaja, zeby na merytoryczne pytanie nie odpowiedziec.
I zawsze uryniuk znikal z tematow z cyklu "bajki z mchu i paproci " przekazywane misiom na niby metytorycznym...zawsze pytania do niego trafialo w nicosc jaka prezentuje.....i tak jak znikal z tematu nadcisnienia w skrzydle, spieprzyl tez chylkiem po tym jak dostal z plaskacza w zapodanej gimbazie heroicznej opowiesci o wypadaniu z uprzerzy czy teorii ze szkolenie na motoszybowce jest drozsze jak samolotowe.
Co zrobic, po prostu maly cykor i oslizlgly kretacz. o wielu twarzach i niezliczonej ilosci nickow....taki typ i takich jak on ma obroncow...:-)

Curro Jimenez

Jak zwykle zmieniasz temat, nie wiem, po co ich nagle wyciągasz z niebytu. Mnie oni ani ich ruchy nie interesują, nie podobało im się tutaj, to założyli miśkowe www.pgforum.pl, ale i tak z rok trwało, zanim do nich dotarło, że nie są tu do niczego potrzebni i wreszcie sobie poszli. Jest spokojniej i kulturalniej, a jak będą wracać żebrać, to będę im grzecznie zwracał uwagę, że po ich dotychczasowych dokonaniach nie wypada. To konsekwencja, nie fobia, nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz.

> Ja tylko próbuję podkreślić, że choć ci się wydaje, to anonimowy nie jesteś.

Jak koniecznie chcesz coś podkreślić, to napisz sobie na czole "cykuś" i podkreśl to wężykiem, żebym cię rozpoznał. Na twoim miejscu anonimowości bym nie poruszał. W przeciwieństwie do ciebie nigdy nie chowałem się niczym szczur w kanale. Na startowisku powiem ci to samo, co tutaj. Jak się z kimś starłem (z Pawłem, Dankiem, Kumem, Muzykiem i innymi - trochę tych starć było :-), to i oni, i ja wiedzieliśmy z kim dyskutujemy, a jak ktoś nie wiedział i chciał się dowiedzieć, to się dowiedział na priv albo na żywo. Dalej spotykamy się na lataniu i nikt nie ma problemu. A ty się czaisz wydygany w norze.

Rozumiem, że sprawy "pizdy na Zarze" też nie chcesz kontynuować/wyjaśnić?

CJ