Legnicka inwersja. Filmik PPG.

wrob...@wp.pl

Klilka ujęć z rekreacyjnego latania w Legnicy.

https://www.youtube.com/watch?v=oRkA1Orhe8I

Pozdrawiam, Krzysiek.

SŁAWEK PARALUSZ

Pięknie.
Skąd startujesz?
Miejsce wygląda znajomo...
Pozdrowionka
S.

wrob...@wp.pl

Gościnnie startowałem z lotniska w Legnicy.

Pozdrawiam.

AnTonio

środa, 2 grudnia 2020 o 11:44:48 UTC+1 wrob...@wp.pl napisał(a):
> Gościnnie startowałem z lotniska w Legnicy.
>
> Pozdrawiam.

Widzę, że nawet trafiłeś na nasze lądowisko. Tam Ci nic nie groziło ze strony władz. Jest opłacone.
Pozdrawiam z Lotniska w Legnicy. AnTonio.

wrob...@wp.pl

czwartek, 3 grudnia 2020 o 19:46:54 UTC+1 AnTonio napisał(a):

> Widzę, że nawet trafiłeś na nasze lądowisko. Tam Ci nic nie groziło ze strony władz. Jest opłacone.
> Pozdrawiam z Lotniska w Legnicy. AnTonio.

Ok, nie wiedziałem, następnym razem pojawię się z odpowiednim załącznikiem:)