Lk8000 na android jak uruchomić

Mario

Witam. Czy ktoś z kolegów używa może Lk8000 na telefonie?
Poprosił bym o poprowadzenie za rękę jak to skonfigurować i co pobrać żeby zaczeło działać.

paralud

W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2019 18:41:29 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
> Witam. Czy ktoś z kolegów używa może Lk8000 na telefonie?
> Poprosił bym o poprowadzenie za rękę jak to skonfigurować i co pobrać żeby zaczeło działać.

witam
jak pamietam ze lk8000 byl na windowsa, a na androida xcsoar. moze co sie zmienio po tylu latach.
pozdro

Sławomir Butryn

Lk8000 działa genialnie na android ... fakt kiedyś działał tylko pod Windows ale od jakiś bodajże 2-3 lat jest wersja dedykowana na android ...

Pozdrawiam
Sławomir Butryn

Mario

Nie wiem jak wgrać mapy i strefy

ZToniS

Am 08.04.19 um 20:31 schrieb Mario:
> Nie wiem jak wgrać mapy i strefy

A nie jest to przypadkiem gdzieś napisane?
ZTS

Mario

Patrzę, szukam i nie widzę.

marslen...@gmail.com

Zainstaluj ze sklepu Play Lkmaps i/lub z lotnik.org "aktualizator stref". W lk8000 : menu/ konfiguracja 2/3/ ustawienia lk8000/ustawienia systemu - ekran 1.

Mario

Mam. Doszedłem w trakcie. Nie wiedziałem jak je załadować. Dzięki.