ump wawa

Szuwarek

Ponieważ zapotrzebowanie jest a p0li sam wszystkiego nie zrobi proszę o
dopisywanie się do listy osoby, które chcą umpnąć kawałek naszego pięknego
miasta. Jest nas już trzech: Alfred, Bartek i niżej podpisany. Kolejni
chętni mile widziani - proszę o jakiś kontakt na priv. Podzielimy się na
nowo pracą i zaczniemy umpować - żeby nie zasmiecac grupy juz we własnym
gronie

--
Pozdrv!
Andrzej

p0li

->

> [...]
> chętni mile widziani - proszę o jakiś kontakt na priv. Podzielimy się na
> nowo pracą i zaczniemy umpować - żeby nie zasmiecac grupy juz we własnym

chętnych to trochę jest - kwestia jest taka że nie ma ludzia który by to
wszystko poskładał, trzymał nad tym pieczę i wypuszczał dystrybucję (czyli
takiego drugiego ja ;))
a adresy osób które coś robiły przy ump-ie wraz z ich robotą są dokładnie
opisane w jednym z plików txt (nie pamiętam teraz w którym)

czy jest jakiś chętny na przejęcie funkcji KUMP-a ?? - zaznaczam - dużo
czasu jest raczej warunkiem koniecznym

--
p0li - KUMP (jeszcze)

Szuwarek

p0li wrote:
> czy jest jakiś chętny na przejęcie funkcji KUMP-a ?? - zaznaczam -
> dużo czasu jest raczej warunkiem koniecznym

no to wychodzi że ja, ale czasu za wiele raczej nie mam - w każdym razie
spróbuję.
oczywiście liczę na Twoją pomoc - bo chyba nie zamierzasz się zupełnie
wycofać?

---

---