spotkanie UMPWawa

Szuwarek

Ponieważ p0li przechodzi na emerytuę, a nowa ekipa właśnie zabiera się do
pracy, chciałbym zaprosić wszystkich, którzy chcieliby się przyłączyć do
projektu - zwłaszcza starych i nowych koordynatorów poszczególnych
obszarów - na spotkanie. Cel - wiadomo, statutowy :). Chciałbym żebyśmy się
poznali i w miłej atmosferzer podzielili teren i porozmawiali na temat
zbierania i formatu danych. Mamy parę spraw i pomysłów, które chcielibyśmy
obgadać (choćby indeksy).

gdzie?
Irish Pub (N 51'13,9630 E 21'1,4148) - Al. Jerozolimskie na przeciwko Muzeum
Narodowego.
kiedy?
najbliższa środa, 3.03.2004r, godz. 19.30

Zapraszam serdedcznie!

--
Pozdrv!
Andrzej

---

Bartek

> Irish Pub (N 51'13,9630 E 21'1,4148) - Al. Jerozolimskie na przeciwko Muzeum

Hmm, wypada gdzieś między Radomiem a Kielcami :-)
Ale i tak się stawię. Nikt nie mówił że UMPowanie będzie łatwe :-)

Bartek

Bartek

Bartek

> Irish Pub (N 51'13,9630 E 21'1,4148) - Al. Jerozolimskie na przeciwko Muzeum

Hmm, wypada gdzieś między Radomiem a Kielcami :-)
Ale i tak przyjadę. Nikt nie mówił że UMPowanie będzie łatwe :-)

Szuwarek

Użytkownik "Bartek" <grybicyc...@wp.pl> napisał w wiadomości

Muzeum

> Hmm, wypada gdzieś między Radomiem a Kielcami :-)
> Ale i tak się stawię. Nikt nie mówił że UMPowanie będzie łatwe :-)

podaję algorytm:
1. znacząco puknij się w czoło (dla w zmocnienia efektu możesz krzyknąć: Ale
ze mnie fujara! ;))
2. ustaw w GPSie format pozycji na hddd.mm.mmm'
3. wprowadź punkt
4. przybądź!

Szuwarek

Użytkownik "Szuwarek" <szuw...@w.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bartek" <grybicyc...@wp.pl> napisał w wiadomości

puk, ale ze mnie fujara - 52 a nie 51 oczywiście :)

Szuwarek

Dziękuję całej szótce(+1 :) ) przybyłych! Szczerze mówiąc nie
przypuszczałem, że zrobi się z tego prawie trzy godzinna nasiadówka, niemal
w całości poświęcona konkretom. Do ekipy przydałby się jeszcze ktoś z okolic
Tarchomina, bo tylko ta część mamy jeszcze nieobsadzoną - chętnych zapraszam
na priv.
Bieżące wiadomości będą zamieszczane regularnie na naszej stronie (adres na
samym dole).
Jeszcze raz dzięki!

http://ump.waw.pl