opowiadanka

Alexus

mam drobne pytanie co jest z opowiadankami będzie kontynuacja... ??
IMHO fajnie by było poczytać o dalszych losach naszych dzielnych bohaterów

Alexus
al...@kki.net.pl
We are Continuum. Resistance is futile. We will make fun of you anyway.

Kai

Alexus napisał(a):

> mam drobne pytanie co jest z opowiadankami będzie kontynuacja... ??
> IMHO fajnie by było poczytać o dalszych losach naszych dzielnych bohaterów

No właśnie. AFAIK to tylko TNG story zostało oficlalnie zakończone. A co
z resztą?

"Łomot gniecionej blachy wypełnił korytarz." ...

"Rozmawiali dalej i nikt, nawet nasz ciąg dalszy nie miał chwilowo
zielonego pojęcia jak mogą potoczyć się ich losy." ...

"Nigdy nie obawiał się wroga, ale tym razem wolał ocalić własne
życie..." ...

"Chwilę później parsknął niekontrolowanym śmiechem i gdyby nie to, że
był związany, pewnością zacząłby tarzać się po podłodze." ...

Coś pominąłem ?
Uprasza się autorów powyższych fragmentów o szybką publikację następnych
odcinków :)

p.s.
A co z Fizyką i OHV ???

--
pozdrawia
Kai, the Last of the Brunnen G

Lord Glublak diRampa

Alexus napisał(a) w wiadomości: ...

>mam drobne pytanie co jest z opowiadankami będzie kontynuacja... ??
>IMHO fajnie by było poczytać o dalszych losach naszych dzielnych
bohaterów

A ja z pytaniem czy ktoś ma wszystkie opowiadanka o ST, jakie się
pojawiły na grupie?
Za [podesłanie ich byłbym dźwięczny.
--
Glublak diRampa, Lord Lorekeeper From The Brotherhood Of The Sith

Aleksander Szczesniak

Michał Witkowski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

>: bohaterów
>: >
>: A ja z pytaniem czy ktoś ma wszystkie opowiadanka o ST, jakie się

Ja tez prosze

Pozdrawiam
Alek

Lord Glublak diRampa

Kai napisał(a) w wiadomości: <3730BF59...@alpha.net.pl>...

>A co z Fizyką i OHV ???

OHV to do Ubika, a z tego co wiem to on jest teraz niedostepny

Jelon

Kai wrote:

> No właśnie. AFAIK to tylko TNG story zostało oficlalnie zakończone. A > co
> z resztą?
[...ciach...]

> p.s.

> A co z Fizyką i OHV ???

Fizyka bedzie... milo, ze ktos sie tym jeszcze przejmuje :)
powinna sie ukazac w weekend, bo nareszcie znowu mam CZAS!!! :)))))))))

--
Pozdrowienia
Jakub Jelonek, aka Jelon

WooYek

Aleksander Szczesniak wrote:
> Ja tez prosze

Niech kazdy wrzuci adresiki jakis stronek na ktorych sie znajduja, na
grupe tutaj to bedzi mozna do nich dostac jak ktos nieoptrznei nie
zapisal ich (tak jak ja) przed przeczytaniem i newsior wywalil po
przedawnieniu newsow..........
--
WooYek
<:> n...@friko4.onet.pl <:> http://www.ea.w.pl <:> ICQ UIN:: 483202 <:>

Jelon

WooYek wrote:

> [...]
> grupe tutaj to bedzi mozna do nich dostac jak ktos nieoptrznei nie
> zapisal ich (tak jak ja) przed przeczytaniem i newsior wywalil po
to ja pozbieram dzisiaj i jutro (albo pozno dzisiaj) bedzie u mnie na
stronie :)

Peter

On Wed, 5 May 1999 00:18:12 +0200, "Alexus" <ale...@friko6.onet.pl>
wrote:

>mam drobne pytanie co jest z opowiadankami będzie kontynuacja... ??
>IMHO fajnie by było poczytać o dalszych losach naszych dzielnych bohaterów

Losy Jamesa Borga (jesli to kogos interesuje) beda kiedys mialy ciag
dalszy. Kiedy? Nie wiem, bo nawet nie znam poprzednich (czernobyl, la
la la). Ale obiecuje, ze kiedys powstanie kontynuacja.

A a propos czernobyla, to cudo to skasowalo mi 40 mb nowego dziela -
tym razem calkowicie powaznego (ktore postanowilem NAJPIERW napisac, a
potem wysylac :-)
Szkoda, bo chyba bylo fajne, a nie wiem czy bedzie mi sie chcialo
pisac je od nowa...

Peter
grafoman

Jelon

juz sa (przypominam adres: http://www.zamoyski.edu.pl/~jjelonek/):
James Borg
Deep Nine Trouble
DS9 Story

TNG Story bedzie jutro, bo juz dzisiaj mnie palce od wciskania "ctrl-v"
bola :)

JFK

Tak siedze, patrze i cieszy mnie to, ze "Aleksander Szczesniak"

[...]

i ja i ja i ja i ja :-)))
--
____________________________J a c e k _K a w a=-=-J F K
I met a girl across the sea, her hair the gold that gold can be,

Kai

Peter napisał(a):

> Losy Jamesa Borga (jesli to kogos interesuje) beda kiedys mialy ciag
> dalszy. Kiedy? Nie wiem, bo nawet nie znam poprzednich

Poczytaj u Jelona i pisz dalej ... plizzzz :)

> (czernobyl, la
> la la). Ale obiecuje, ze kiedys powstanie kontynuacja.

Jeśli JB skończy jak Świat Dysku to się załamę ... :(((

> A a propos czernobyla, to cudo to skasowalo mi 40 mb nowego dziela -
> tym razem calkowicie powaznego (ktore postanowilem NAJPIERW napisac, a
> potem wysylac :-)

Programy antywirusowe ... może na Enterprise ich już nie używają ale my
jeszcze powinniśmy ... :)

King of Borg

Kai napisał w wiadomości:

[ciach ciarach o ST Stories]

"Nigdy nie obawiał się wroga, ale tym razem wolał ocalić własne
życie..."

Ooh, jestem mile zaskoczony. Ktos pamieta moje opowiadanie ;-)
Chyba jednak sie spreze i napisze ciag dalszy, bo mamy w szkole
jako taki luz (hie, maturki - duza absencja nauczycieli).
Wszyscy, ktorzy odwarzyli sie czytac moje DS9 Story moga
spodziewac sie kolejnej czesci jutro w nocy, natomiast wersja
specjalna (poprawione bledy, moze jakies picsy) juz wkrotce.

"A co z Fizyką i OHV ???"

O ile mi wiadomo Ubik musial sie wycofac z dzialalnosci w I-Necie
i oddal komus innemu do prowadzenia Ambasade Vulcanu przy
USS Volshchan. Too bad, bo mialem nadzieje nauczyc sie
jezyka OHV. Eh...

={Kha'Nuun Jade}= :===8(o)8===: ={King of Borg}=
___==>>11 Days Remaining to Episode I<<==___
))>31 Days Remaning to End of The Final Chapter<((
++]>>32 Days Remaining to the New Era of Babylon<<[++
ja...@box43.gnet.pl <==> borg...@box43.gnet.pl

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl

Peter

On Thu, 06 May 1999 19:36:07 GMT, pet...@kki.net.pl (Peter) wrote:

>A a propos czernobyla, to cudo to skasowalo mi 40 mb nowego dziela

Oj...wpadka...
Mialem na mysli oczywiscie 40 KILObajtow.
40 mb to bylby niezly tasiemiec :-)

Peter

Jarosław Polewka

Hej !

King of Borg <borg...@box43.gnet.pl> napisał(a) w artykule
<7gvujd$n4d$1...@gemini.webcorp.com.pl>...
> [...]

> i oddal komus innemu do prowadzenia Ambasade Vulcanu przy
> USS Volshchan. Too bad, bo mialem nadzieje nauczyc sie

Hmmm został odwołany na macierzystš planetę ????
A może rachunek za I-Net ???? ;(((

Ale miejmy nadzieję, że wróci.....

Jarek

Jarosław Polewka

Hej !

Michał Witkowski <mic...@itnet.pl> napisał(a) w artykule
<slrn7j2dft....@localhost.localdomain>...

> Dnia Wed, 5 May 1999 23:46:42 +0200, Lord Glublak diRampa napisał(a):
>

> Obiecuję, że dokończę, ale na razie muszę pisać pracę magisterską :-(
A propos - czy powstała kiedykolwiek praca magisterska na temat serialów SF
np. Star Wars, Star Trek ???

Gdzies czytalem, ze ponoc napisano prace nt. Quake czy tez Dooma....

Jarek

Aleksander Szczesniak

Peter napisał(a) w wiadomości: <3734af41...@news.task.gda.pl>...
Brazylijski:-))).

Pozdrawiam
Alek

Delta

JFK napisał(a) w wiadomości: <375df28a...@news.onet.pl>...

>Tak siedze, patrze i cieszy mnie to, ze "Aleksander Szczesniak"
><al...@rci.com.pl> napisal(a):
>
>[...]
>
>i ja i ja i ja i ja :-)))

ajajajaj NIE ZAUWAŻYŁEM TEGO POSTU JA TEŻ!!!!!!!!!!!

Delta

Delta

Jarosław Polewka napisał(a) w wiadomości:

>Gdzies czytalem, ze ponoc napisano prace nt. Quake czy tez Dooma....

Quaka, ale za cholerę nie mogę jej znaleźć. Podobno jest gdzieś na
necie.

Delta

Jarosław Polewka

Cześć !

Delta <ab...@polbox.com> napisał(a) w artykule
<eCxZ2.5805$I1.1...@news.tpnet.pl>...

Zdaje mi się, że mam tę pracę, sprawdzę i ci jutro wyślę na priva.

Jarek

Alexus

Jarosław Polewka napisał(a) w wiadomości:
<01be9bad$bbe2c100$6f3f...@jpo-roz.katowice.computerland.pl>...
[..]

>Zdaje mi się, że mam tę pracę, sprawdzę i ci jutro wyślę na priva.
>
>Jarek
jak to nie sprawi kłopotów to też poproszę