Kajndla pietnuje :/

lolka

Bo jak wreszcie sie ogarnelam i dojrzalam do zakupu, to nie ma
bialych* :(
Oczywiscie zapytalam uprzejmie w Amazonie o powod:
"Hello,

Please understand that Kindle white is made for the voltage and other
requirements of U.S and hence, we're only be able to ship the White
Kindle only within the U.S.

We value our international customers and hope to make Kindle available
in White color that customers would love. I am sorry to hear that you
were unhappy with the graphite color.

I've forwarded your comments to our Kindle Development Team and I'm
sure they'll consider it while they plan for further development.

I hope you'll understand. Thank you for your interest in Kindle."

Grrr, gupie to jakies. ja chce bialy!
Zreszta jakis czas temu byly biale na Allegro, juz znikly, ale teraz
sie zastanawiam, czy rzeczywiscie byly w wersji hamerykanskiej (a
zatem nieladnie ze strony allesprzedawcow), czy to jakas sciema
Amazona.

* komentarze mozecie sobie darowac ;), tak laptopa tez kupowalam po
kolorze :P

--
*lolka*

Verox

On Wed, 6 Apr 2011 06:05:17 -0700 (PDT), lolka napisał:
> Bo jak wreszcie sie ogarnelam i dojrzalam do zakupu, to nie ma
> bialych* :(
>
> * komentarze mozecie sobie darowac ;), tak laptopa tez kupowalam po
> kolorze :P

Rasistka!!!jeden

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

Habeck Colibretto

Dnia 06.04.2011, o godzinie 15.05.17, na pl.pregierz, lolka napisał(a):

> * komentarze mozecie sobie darowac ;), tak laptopa tez kupowalam po
> kolorze :P

A w jakim kolorze? Bo może to warto popiętnować?! :P

*Habeck*
- Schutzbach

WhiteD

Użytkownik "Verox" <antispa...@bijspamera.veroxsystems.com> napisał w
wiadomości news:slrnipopd8.6ns...@matrix.verox.pl...

> Rasistka!!!jeden

Jeśli ona jest rasistką to co ja mam powiedzieć... na dodatek nie cierpie
Kobiego Bryanta i Michaela Jordana (ciężki rasizm), a uwielbiam Pete Maravicach,
Johna Stocktona i Steve'a Nasha (białasy górą!) :P Na swoje usprawiedliwienie -
lubie też Jasona Kidda, Krisa Humphriesa i Blake'a Griffina :P

WhiteD

Habeck Colibretto

Dnia 06.04.2011, o godzinie 15.15.03, na pl.pregierz, WhiteD napisał(a):

> [...]
> Johna Stocktona i Steve'a Nasha (białasy górą!) :P Na swoje usprawiedliwienie -
> lubie też Jasona Kidda, Krisa Humphriesa i Blake'a Griffina :P

My tu o kolorach a Ty coś o ludziach! Wstydź się!!1111

lolka

On 6 Kwi, 15:11, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> A w jakim kolorze? Bo mo e to warto popi tnowa ?! :P

Oczywiscie, ze w bialym :P

--
*lolka*

KRZYZAK

Dnia Wed, 6 Apr 2011 06:05:17 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> Please understand that Kindle white is made for the voltage and other
> requirements of U.S and hence, we're only be able to ship the White
> Kindle only within the U.S.

Sciemniaja. Wszystkie ladowarki sa takie same i dzialaja od 110 do 230V.
Poza tym mozna ladowac z USB.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

lolka

On 6 Kwi, 15:25, KRZYZAK <krzy...@krzyzak.pl> wrote:

> Sciemniaja. Wszystkie ladowarki sa takie same i dzialaja od 110 do 230V.
> Poza tym mozna ladowac z USB.

Tam jeszcze cos na stronie jest napisane o przystosowaniu do sieci
bezprzewodowych zaleznie od regionu.
Kurczę, no za glupia jestem technicznie, aby sie zorientowac czy to
faktycznie moze miec znaczenie...

Ale co by im zalezalo zeby te biale trzymac na US? :/

--
*lolka*

Dyzurny Informatyk Kraju

W dniu 06-04-2011 15:30, lolka pisze:

tak, u nich wifi w 2.4GHz ma zakres od 1 do 11 kanalu, a u nas 1-13.

KRZYZAK

Dnia Wed, 6 Apr 2011 06:30:21 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> Tam jeszcze cos na stronie jest napisane o przystosowaniu do sieci
> bezprzewodowych zaleznie od regionu.

To chyba dotyczy wersji 3G.

lolka

On 6 Kwi, 15:38, KRZYZAK <krzy...@krzyzak.pl> wrote:

> To chyba dotyczy wersji 3G.

No bo ja 3G wlasnie chcialam.

--
*lolka*

Verox

On Wed, 6 Apr 2011 15:11:18 +0200, Habeck Colibretto napisał:

> A w jakim kolorze? Bo może to warto popiętnować?! :P

Różowy, z futerkiem :-)

MSPANC

Cezar

tak dla porzadku.... 'Kindle' nie wymawia sie tak jak napisalas w tytule.

Mario

W dniu 2011-04-06 15:15, WhiteD pisze:

> Użytkownik "Verox" <antispa...@bijspamera.veroxsystems.com> napisał
> w wiadomości news:slrnipopd8.6ns...@matrix.verox.pl...

> Jeśli ona jest rasistką to co ja mam powiedzieć...

Że jesteś WhiteP (White Power).

MD

lolka

On 6 Kwi, 15:55, Cezar <ceza...@BEZtlen.pl> wrote:
> tak dla porzadku.... 'Kindle' nie wymawia sie tak jak napisalas w tytule.

A jak?
(serio pytam)

--
*lolka*

Ghost

Uzytkownik "lolka" <lo...@buziaczek.pl> napisal w wiadomosci
http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#en|pl|kindle

Pan Piskorz

W dniu 2011-04-06 16:08, lolka pisze:
> A jak?

"Kindel", ja, przeca to nosz rychtyk stary kindel. ;-)

P.

lolka

On 6 Kwi, 16:10, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:

> http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#en|pl|kindle

Nie mam glosnika, jakbym miala to bym nie pytala :)

--
*lolka*

Cezar

Marian Kuś

Dnia Wed, 6 Apr 2011 06:05:17 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> Grrr, gupie to jakies. ja chce bialy!

Na białym nie będzie widać, gdzie jest wyświetlacz.
Możliwe jest zatem, że nie będzie wiadomo, gdzie czytać.
Podpowiedź: kup szarego i naklekę na allegro.

--
maryjan
"Dupło, ale żech szczimoł"

lolka

On 6 Kwi, 16:36, Marian Kuś <marian...@wytnij.orange.pl> wrote:

> Na białym nie będzie widać, gdzie jest wyświetlacz.
> Możliwe jest zatem, że nie będzie wiadomo, gdzie czytać.
> Podpowiedź: kup szarego i naklekę na allegro.

Tez na to wpadlam i chyba tak zrobie*. Ale to nie to samo jednak :
( Bialy jest taki... bialy!

* o ile mi wykonaja jakas niepstrokata, bo mam wrazenie, ze te
wzorzyste to beda rozpraszac :/

--
*lolka*

lolka

On 6 Kwi, 16:34, Cezar <ceza...@BEZtlen.pl> wrote:

> http://www.thefreedictionary.com/kindle

Ojaaa, ale dziwnie, glupi ci Rzymianie ;)
Dzieki za info, przynajmniej nie bede juz z siebie robic glupka :D

--
*lolka*

ALEX

to Verox
W dniu Śr 6 04 2011 15:47, Verox pisze:

> Różowy, z futerkiem :-)
>
> MSPANC

Ja niedawno widziałem zewnętrzny twardysk w siakimś markecie w jadowicie
i perfidnie różowej obudowie :-( Ohyda :-(

--
ALEX CloneTrooper
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Marian Kuś

Dnia Wed, 6 Apr 2011 07:45:33 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> Tez na to wpadlam i chyba tak zrobie*. Ale to nie to samo jednak :

Szary też do dupy jest. Zlewa sie z tekstem z kolei. Ostatnio jak się
zaczytałem, to nie zauważyłem i obudowę zacząłem czytać.

> ( Bialy jest [...] bialy!

Politykę przynajmniej tutaj mogłaś se darować ;P

--
maryjan
"Lepiej napić się z kolegą, niż się bawić klockiem Lego."

rAzor

Darz bór! Użytkownik... he he - Verox raczył napisać:

:-)
--
Sátoraljaújhely

rAzor

Darz bór! Użytkownik... he he - lolka raczył napisać:

Grunt, że biały.
Ciekawe, czego jeszcze nie ma.
--
Sátoraljaújhely

rAzor

Darz bór! Użytkownik... he he - Marian Kuś raczył napisać:

> Na białym nie będzie widać, gdzie jest wyświetlacz.

Niewykluczone, że białe w ogóle nie mają wyświetlacza.
Bo istotą jest "białość", a nie wyposażenie w wyświetlacz.
--
Sátoraljaújhely

lolka

On 6 Kwi, 18:17, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:

> Grunt, że biały.
> Ciekawe, czego jeszcze nie ma.

Nie wiem skad ci przyszlo do glowy, ze w pracy pisze z prywatnego
laptopa :P

--
*lolka*

lolka

On 6 Kwi, 18:12, Marian Kuś <marian...@wytnij.orange.pl> wrote:

> Szary też do dupy jest. Zlewa sie z tekstem z kolei. Ostatnio jak się
> zaczytałem, to nie zauważyłem i obudowę zacząłem czytać.

To prawie jak "ogladac telewizor" :D

> Politykę przynajmniej tutaj mogłaś se darować ;P

Heh, dopiero skojarzylam. Znaczy, ze to nie ze mna jest zle ;)

--
*lolka*

lolka

On 6 Kwi, 18:15, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:

> :-)

Ale ja naprawde zdaje sobie sprawe, ze swiadomosc kobiecych gustow
estetycznych wsrod panow na pregu ogranicza sie do: a) nie wiem b)
rozowy z futerkiem.
Nie musicie mi tego radosnie udowadniac w kazdym watku na ten temat :)

--
*lolka*

Marian Kuś

Dnia Wed, 6 Apr 2011 09:30:46 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> To prawie jak "ogladac telewizor" :D

Nie tak do końca. Jak "oglądasz telewior", to nie kusi by zerknąc na
jego koniec i dowiedzieć się kto zabił.

--
maryjan
"Gdyby każdy tak pijaczek, puścił pawia raz na krzaczek

lolka

On 6 Kwi, 18:34, Marian Kuś <marian...@wytnij.orange.pl> wrote:

> Nie tak do ko ca. Jak "ogl dasz telewior", to nie kusi by zerkn c na
> jego koniec i dowiedzie si kto zabi .

Napisali na obudowie????!!!???? o_0 To ja nie kupuje szarego!!!!

--
*lolka*

Piotr 'Orlinos' Kozłowski

Eeee tam. Ja się znam.

Podoba wam się biały.

--
Pozdrawiam, Piotr 'Orlinos' Kozłowski ;-)
Zdecydowaliśmy się nie publikować sygnaturki,

Wazooon

On 06/04/2011 2:05 PM, lolka wrote:
[ciach]

Przynajmniej napisali ze wezma komentarz pod uwage.
Pomysl jak moglaby wygladac odpowiedz Jobsa na prosbe o rozpoczecie
produkcji mac'ow w kolorze czarnym/czerwonym/innym_niz_standardowy_szary.

Pozdr,
Wazooon.

lolka

On 6 Kwi, 20:06, Wazooon <chris...@onet.eu> wrote:

> Przynajmniej napisali ze wezma komentarz pod uwage.

Tak, absolutnie im nie wierze, lecz przyznaje, ze to bylo mile.

> Pomysl jak moglaby wygladac odpowiedz Jobsa na prosbe o rozpoczecie
> produkcji mac'ow w kolorze czarnym/czerwonym/innym_niz_standardowy_szary.

Mozna by podlozyc pod ten obrazek(z mojej ulubionej serii):

http://c0834752.cdn.imgwykop.pl/35_52c36ba4f38d81828b34aa29adff9b17.jpg

--
*lolka*

Verox

O następny zakamuflowany niemiec.

Wazooon

On 06/04/2011 7:27 PM, lolka wrote:
> http://c0834752.cdn.imgwykop.pl/35_52c36ba4f38d81828b34aa29adff9b17.jpg
dobre. usmialem sie.

KRZYZAK

Dnia Wed, 6 Apr 2011 09:50:06 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> Napisali na obudowie????!!!????

Tak - "kamerdyner"

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Marian Kuś

Dnia Wed, 6 Apr 2011 06:41:34 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> No bo ja 3G wlasnie chcialam.

Wersja amerykańska jest tylko z 3G + wifi.

Do kindli są dostepne różne rozszerzenia, spolszczenia menu, polskie
znaki, plejery, slejery, dupenszwance i inne takie tam. Na 99,9% jest
to jest bez znaczenia, ale załatwiając sobie 'amerykańca' możesz mieć
kłopoty z niektórymi z nich.

--
maryjan
"There was never any good old days. They are today, they are tomorrow.

Ghost

Użytkownik "Marian Kuś" <mari...@wytnij.orange.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znaki, plejery, slejery, dupenszwance i inne takie tam. Na 99,9% jest
> to jest bez znaczenia, ale załatwiając sobie 'amerykańca' możesz mieć

Rzadko ktory uzytkownik kindla potrzebuje spolszczenia.

Marian Kuś

Dnia Wed, 6 Apr 2011 06:41:34 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> No bo ja 3G wlasnie chcialam.

Aaaa i jeszcze jedno: przeglądarka jest wbudowana i... to wszytsko co
można na jej temat powiedzieć. Cudów nie oczekuj, aczkolwiek działa.
Przeczytaj zresztą:
http://swiatczytnikow.pl/kindle-3g-czy-warto-doplacac-50-dolarow/

--
maryjan
"Malżeństwo, to jedyna przygoda dostępna tchórzliwym"

lolka

On 6 Kwi, 21:56, Marian Kuś <marian...@wytnij.orange.pl> wrote:

> Aaaa i jeszcze jedno: przeglądarka jest wbudowana i... to wszytsko co
> można na jej temat powiedzieć. Cudów nie oczekuj, aczkolwiek działa.
> [...]

Dzieki, czytalam juz na tej stronie czesc artykulow i wyszlo mi, ze ja
chce 3G. O ile darmowego netu nie wylacza ;)
Bo tak: smartfona czy innego takiego dziwolaga nie mam i nie
zamierzam, bezprzewodowki w domu tez nie mam - no to moze mi sie to 3G
przydac.

Ta odpowiedz z Amazona jest dosc wymijajaca, w dodatku tak to sprytnie
urzadzili, ze nie da sie kontynuowac mailowej wymiany pogladow z
niejakim panem obslugantem Sureshem B. ;) Ale przechytrzylam ich i jak
rasowa blondynka dalej pytam co dokladnie mi tam nie bedzie dzialac w
tym bialym :D Zobaczymy, co napisza.

--
*lolka*

lolka

On 6 Kwi, 21:22, KRZYZAK <krzy...@krzyzak.pl> wrote:

> Tak - "kamerdyner"

W sumie ladna nazwa dla czytnika :P

--
*lolka*

Marian Kuś

Dnia Wed, 6 Apr 2011 21:51:26 +0200, Ghost napisał(a):

> Rzadko ktory uzytkownik kindla potrzebuje spolszczenia.

;))))
Moja matka (78 lat, z obcych ino niemiecki) se chwali. ;)

--
maryjan
"Obiecać nie grzech"

Piotr 'Orlinos' Kozłowski

Pan dzwonił, milordzie?

--
Pozdrawiam, Piotr 'Orlinos' Kozłowski

How could anyone be so unkind
To arrest a man for drivin' while blind? (ZZ Top)

lolka

On 6 Kwi, 22:18, Marian Kuś <marian...@wytnij.orange.pl> wrote:

> ;))))
> Moja matka (78 lat, z obcych ino niemiecki) se chwali. ;)

No i zabiles go :)

Powtarzam, powiedział, że matka siedzi z tyłu... "Matka siedzi z
tyłu!" Tak powiedział!

--
*lolka*

Marian Kuś

Dnia Wed, 6 Apr 2011 13:14:00 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> [...]
> Bo tak: smartfona czy innego takiego dziwolaga nie mam i nie
> zamierzam, bezprzewodowki w domu tez nie mam - no to moze mi sie to 3G

A to co innego. Ja mam dokładnie odwrotnie: smartfon w kapsie, wifi w
domu, dlatego pozostałem przy wersji wifi. Internet, tak ja pisałem:
przelew zrobisz, przez webowe gg pogadasz, strony poczytasz, ale szału
nie ma, bo nie może być. Już prędzej jakieś czilałtowe radyjko
internetowe, by se cichy podkład muzyczny zrobić do czytania. Albo
serwisy typu instapaper czy możliwość wysyłania se dokumentów poprzez
Amazona.

--
maryjan
"My hovercraft is full of eels."

Marian Kuś

Dnia Wed, 6 Apr 2011 22:19:00 +0200, Piotr 'Orlinos' Kozłowski
napisał(a):

> Pan dzwonił, milordzie?

Przynieś szkalnkę wody... biblioteka płonie. (Kindel sie zjarał)

--
maryjan
"Głupotą jest bać się tego, czego nie można uniknąć"

Przyjazny

On 2011-04-06 13:05, lolka <lo...@buziaczek.pl> wrote:
> Please understand that Kindle white is made for the voltage and other
> requirements of U.S and hence, we're only be able to ship the White
> Kindle only within the U.S.

1. znajomy jadący do USA
2. http://polameronline.com/ lub podobne (google://zakupy usa)

2late

On 06/04/2011 2:05 PM, lolka wrote:
> Bo jak wreszcie sie ogarnelam i dojrzalam do zakupu, to nie ma
> bialych* :(

[ciach]

> * komentarze mozecie sobie darowac ;), tak laptopa tez kupowalam po
> kolorze :P

Pomaluj sobie lakierem do paznokci. ;-P

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

2late

On 06/04/2011 2:47 PM, Verox wrote:

> Różowy, z futerkiem :-)

Do tego wysokie kozaczki.
;)

2late

On 06/04/2011 4:37 PM, ALEX wrote:

> Ja niedawno widziałem zewnętrzny twardysk w siakimś markecie w jadowicie i
> perfidnie różowej obudowie :-( Ohyda :-(

A ja mam twardy dysk z niebieska dioda w podwoziu jak bmw. ;)
http://pan.fotovista.com/dev/3/8/03023183/g_03023183.jpg

Marian Kuś

Dnia Wed, 06 Apr 2011 23:18:15 +0100, 2late napisał(a):

> A ja mam twardy dysk z niebieska dioda w podwoziu jak bmw. ;)
> http://pan.fotovista.com/dev/3/8/03023183/g_03023183.jpg

To nie jest HDD z diodą ino wiejsko stjuningowany monolit z Odysei
kosmicznej. Fstyć sie.

--
maryjan
Hajle Silesia!

lolka

On 7 Kwi, 00:18, 2late <deadlog_FIL...@wp.pl> wrote:

> A ja mam twardy dysk z niebieska dioda w podwoziu jak bmw. ;)http://pan.fotovista.com/dev/3/8/03023183/g_03023183.jpg

A robi umcy-umcy? :D

--
*lolka*

Ghost

> ;))))
> Moja matka (78 lat, z obcych ino niemiecki) se chwali. ;)

Ale do surfowania daj jej jakiegos starego laptoka, nie katuj mamusi
kindlem.

2late

To wlasnie mialem na mysli. Nadales mojej wypowiedzi szlif. ;)

2late

Paradoksalnie wydaje jakies dzwieki czasem, chociaz nic tam nie powinno
wirowac, o ile mi wiadomo. Chyba ze jakies panny w bialych kozaczkach na
tylnym siedzeniu. ;)

Ghost

Użytkownik "lolka" <lo...@buziaczek.pl> napisał w wiadomości

No znow dalas ciala - nie sprawdzilas czy nie ksiadz.

zly

Dnia Wed, 6 Apr 2011 06:05:17 -0700 (PDT), lolka napisał(a):

> * komentarze mozecie sobie darowac ;), tak laptopa tez kupowalam po
> kolorze :P

Arę dni temu w radio słyszałem o jakimś sklepie z laptopami tylko dla pań.
Właścicielka tłumaczyła, że panie to inny klient, ich nie interesuje co
laptop ma w środku, tylko jak wygląda etc.
I tak sobie myślałem. Nie to nie może się udać. Tak na chama robić z
klientów idiotów. Kto tam będzie chodził, wiedząc, że z góry jest
traktowany jak blondynka że będzie mu się wciskać szajs, byle ładny?
A tu proszę :)
--
marcin

Marian Kuś

Dnia Thu, 7 Apr 2011 08:00:57 +0200, Ghost napisał(a):

> Ale do surfowania daj jej jakiegos starego laptoka, nie katuj mamusi
> kindlem.

Nie wolno tak gwałtownie. Wiesz ile lat minęło, nim się kolorowe
telewizory pojawiły?

--
maryjan
"Robota to głupota"

Piotr 'Orlinos' Kozłowski

Ale dlaczego idiotów. Przy potrzebach typu WWW, poczta, Facebook -
niemal każdy współczesny laptop wystarczy. Byle był w miarę solidny (bo
nie będzie noszony w odpowiednio zabezpieczonej walizeczce, tylko
lekkiej torebusi; w sumie dobrze zresztą, jak się zrobi ryska - trzeba
będzie kupić kolejny).

Nie każdy ma potrzebę podniecania się megahercami.

--
Pozdrawiam, Piotr 'Orlinos' Kozłowski

Some girls gotta get coco chanel/Some get the luck of the draw
I got a girl lookin' naturally well/Hippest chick you ever saw (ZZ Top)

2late

Mniej wiecej to samo kiedy dorosly facet kupuje zajebiscie wypasiony drogi
komputer do gier.

lolka

On 7 Kwi, 10:07, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

> [...]
> klientów idiotów. Kto tam będzie chodził, wiedząc, że z góry jest
> traktowany jak blondynka  że będzie mu się wciskać szajs, byle ładny?

W pewnym zakresie cenowym wszystkie laptopy maja w srodku mniej wiecej
to samo. Z kolei awaryjnosc to i tak loteria.
Zatem z rowna skutecznoscia mozna je dobierac pod kolor szminki.
Moj dobrany w ten sposob ma trzy i pol roku, zyje i ma sie dobrze.
Natomiast na swoje potrzeby mozesz mnie nazywac blondynka, lata mi
to :)

--
*lolka*

Habeck Colibretto

Dnia 07.04.2011, o godzinie 11.08.50, na pl.pregierz, lolka napisał(a):

> Natomiast na swoje potrzeby mozesz mnie nazywac blondynka, lata mi
> to :)

Tylko dlatego, że nie jesteś... :)

*Habeck*
- Schutzbach

zly

Dnia Thu, 07 Apr 2011 10:00:10 +0100, 2late napisał(a):

> Mniej wiecej to samo kiedy dorosly facet kupuje zajebiscie wypasiony drogi
> komputer do gier.

No jakby nie do końca. Tak jakby Kubica wybierał samochód po kolorze, a nie
po osiągach. Zarówno w przypadku Kubicy, jak i faceta z grami kupuje się
sprzęt pod konkretne zastosowania.
--
marcin

Marsjasz

W dniu 2011-04-06 15:05, lolka pisze:

> Bo jak wreszcie sie ogarnelam i dojrzalam do zakupu, to nie ma
> bialych* :(

odpicuj sobie kindla:

http://allegro.pl/listing.php/search?string=kindle+naklejka&category=0&order=t

Pan Piskorz

W dniu 2011-04-07 11:08, lolka pisze:

> Zatem z rowna skutecznoscia mozna je dobierac pod kolor szminki.

I to jest jak najbardziej słuszne kryterium.
Ostatnio, szukając lapka dla siebie, zaważyłem, że wiele modeli marek
(pewnie ta lista jest dłuższa) Asus, Acer, Samsung, Lenovo, HP nie
różnią się nawet kształtem obudowy ani klawiatury. Kolorem i fakturą
plastiku jeszcze się różnią (to pewnie do czasu zapanowania jednolitej
globalnej mody).
P.

Jumal

On 07/04/2011 08:39, 2late wrote:

> Paradoksalnie wydaje jakies dzwieki czasem, chociaz nic tam nie powinno
> wirowac, o ile mi wiadomo. Chyba ze jakies panny w bialych kozaczkach na
> tylnym siedzeniu. ;)

Jak to nie powinno? To nie jest klasyczny twardziel?

Jumal

Gall

On Thu, 07 Apr 2011 09:44:46 +0200, Ghost wrote:

> No znow dalas ciala - nie sprawdzilas czy nie ksiadz.

No racja, skąd u księdza matka?!

--
Grzesiek

Ghost

Użytkownik "Gall" <od_t...@jestem.anonimem> napisał w wiadomości

> No racja, skąd u księdza matka?!

z boska?

Cezar

On 06/04/2011 23:13, 2late wrote:

> Do tego wysokie kozaczki.
> ;)

koniecznie biale. Takie z frendzelkami

c.

Yogi(n)

> Bo jak wreszcie sie ogarnelam i dojrzalam do zakupu, to nie ma
> bialych* :(

A czy ktos moze mi napisac w dwóch slowach, jak to dziala? To znaczy -
jakiego rodzaju pliki mozna czytac - txt. doc, pdf "wchodza" bez problemu,
czy trzeba to jakos konwertowac, przygotowywac itd? Do przegladania netu
mozna uzywac, czy tez absolutnie odpada?
Do tego - czyta z kart SD/USB ? Wifi? 3G?
Interesowaloby mnie czytanie pedeefów z karty SD, bo mam w takim formacie
kilkanascie tysiecy tekstów, ale nie sa to tylko ksiazki, lecz w doskonalej
wiekszosci artykuly, czesto gesto ilustrowane wykresami, rysunkami i
schematami. Jak sobie radzi z obiektami osadzonymi w dokumencie pdf?

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

KRZYZAK

Dnia Thu, 7 Apr 2011 16:55:55 +0200, Yogi(n) napisał(a):

> [...]
> czy trzeba to jakos konwertowac, przygotowywac itd? Do przegladania netu
> mozna uzywac, czy tez absolutnie odpada?

doc nie czyta. Natywny ichni format azw i wolny mobi, ktory mozesz sobie
uzyskac za pomoca narzedzia calibre.

> Do tego - czyta z kart SD/USB ? Wifi? 3G?

wifi i 3g. 4GB wbudowanej pamieci. Do dokumentacji lepiej kupic wersje DX z
10calowym ekranem.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

ALEX

to dea...@adres.w.stopce, 2late
W dniu Cz 7 04 2011 0:18, 2late pisze:

> A ja mam twardy dysk z niebieska dioda w podwoziu jak bmw. ;)
> http://pan.fotovista.com/dev/3/8/03023183/g_03023183.jpg

http://www.euro.com.pl/dyski-twarde1/adata-anh92-250gu-cpk-250gb-etui.bhtml
:-P

ALEX

W dniu Cz 7 04 2011 10:55, Piotr 'Orlinos' Kozłowski pisze:

> nie będzie noszony w odpowiednio zabezpieczonej walizeczce, tylko
> lekkiej torebusi; w sumie dobrze zresztą, jak się zrobi ryska - trzeba
> będzie kupić kolejny).

Są zamazywacze rysek do lakieru, wynajdzie się i do laptopów ;-)

ALEX

W dniu Cz 7 04 2011 11:08, lolka pisze:

> W pewnym zakresie cenowym wszystkie laptopy maja w srodku mniej wiecej
> to samo. Z kolei awaryjnosc to i tak loteria.
> Zatem z rowna skutecznoscia mozna je dobierac pod kolor szminki.

Zainteresuj się makami. Są takie słitaśne ;-)

DarkEntries

> "Kindel", ja, przeca to nosz rychtyk stary kindel. ;-)

prawdziwi twardziele mówia nan KUNDEL ;)

Jumal

On 06/04/2011 19:06, Wazooon wrote:

> Przynajmniej napisali ze wezma komentarz pod uwage.
> Pomysl jak moglaby wygladac odpowiedz Jobsa na prosbe o rozpoczecie
> produkcji mac'ow w kolorze czarnym/czerwonym/innym_niz_standardowy_szary.

To się zmienia. Przecież najpierw były białe, potem szare, potem takie
szmaragdowe przezroczyste, potem znowu białe, a teraz są srebrne z
czarnymi dodatkami. Fakt, że na danym etapie wszystkie są takie same,
ale kto tak naprawdę robi różne? To co zauważyłem, to net-booki od Sony,
ale wybór kolorów jest poza czarnym i białym tylko wśród oczojebnych :)

Jumal

Jumal

On 07/04/2011 10:08, lolka wrote:

> [...]
> Zatem z rowna skutecznoscia mozna je dobierac pod kolor szminki.
> Moj dobrany w ten sposob ma trzy i pol roku, zyje i ma sie dobrze.

Używasz białej szminki? O jaaa :)

Jumal

Yogi(n)

Użytkownik "KRZYZAK" <krz...@krzyzak.pl> napisał w wiadomości

> Dnia Thu, 7 Apr 2011 16:55:55 +0200, Yogi(n) napisał(a):
> wifi i 3g. 4GB wbudowanej pamieci. Do dokumentacji lepiej kupic wersje DX
> 10calowym ekranem.

OK, dzięki. Nie jestem gadżeciarzem, ale perspektywa wrzucenia tego
wszystkiego, co mi zalega i czeka na przestudiowanie na dedykowane
ustrojstwo, przy uzyciu którego będzie się czytało łatwiej niż na laptoku
(głównie ze względu na proporcje strony), coraz bardziej mnie kusi...

Ghost

Użytkownik "Jumal" <ju...@vp.pl> napisał w wiadomości

Jak kazda szanujaca sie blondi, a moze siwi?

KRZYZAK

Dnia Thu, 7 Apr 2011 19:24:16 +0200, Yogi(n) napisał(a):

> [...]
> ustrojstwo, przy uzyciu którego będzie się czytało łatwiej niż na laptoku
> (głównie ze względu na proporcje strony), coraz bardziej mnie kusi...

Warto, nie tylko ze wzgledu na proporcje. Przede wszystkim papierowy wyglad
i 170dpi. No i laptok nie chodzi miesiac na jednym ladowaniu i raczej
ciezko sie na nim czyta na lezaczku w ogrodzie w pelnym sloncu...
Ja nie zaluje ani jednej zlotowki (a zaplacilem sporo, bo celnicy zlapali
moja paczke). Teraz zamawiam jeszcze DX wlasnie do dokumentacji.

PS
Zamawiajac bezposrednio na amazonie vatu nie zaplacisz.

lolka

On 7 Kwi, 17:33, ALEX <czarnyjedyny-abc...@gazeta.pl> wrote:

> Zainteresuj si makami. S takie s ita ne ;-)

Opowiedz mi o tym.

--
*lolka*

lolka

On 7 Kwi, 11:33, Habeck Colibretto <hab...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> Tylko dlatego, że nie jesteś... :)

Czasami mam watpliwosci :)

--
*lolka*

lolka

On 6 Kwi, 22:14, lolka <lo...@buziaczek.pl> wrote:

> [...]
> niejakim panem obslugantem Sureshem B. ;) Ale przechytrzylam ich i jak
> rasowa blondynka dalej pytam co dokladnie mi tam nie bedzie dzialac w

No coz, poki co zawiesili sie. Minely 22 godziny (deklaruja odpowiedz
max. po 12) i cisza. Ciekawe czy:
- zebrali w trybie naglym zespol ekspertow do rozstrzygniecia moich
watpliwosci
- trafilam do folderu poczty "klienci upierdliwi, nie odpisywac"

:D

--
*lolka*

ALEX

W dniu Cz 7 04 2011 19:50, lolka pisze:

> Opowiedz mi o tym.

http://www.ispot.com.pl/MacBook_Air_c4682.html

Tom N

zly w <news:7vfa94og...@piki.fixed>:

Czyli niczym się to nie różni od kupowania przez lolkę, o czym napisała w
wiadomości rozpoczynającej ten wątek, wiedząc z góry, że komentarze będą...

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]

Marek Dyjor

2late wrote:

> Mniej wiecej to samo kiedy dorosly facet kupuje zajebiscie wypasiony
> drogi komputer do gier.

albo super drogą zajebistą furę sportową na bardzo niskim zawieszeniu,
mieszkając w Polsce

Marek Dyjor

KRZYZAK wrote:

> [...]
> dokumentacji.
>
> PS
> Zamawiajac bezposrednio na amazonie vatu nie zaplacisz.

Ale koloru nie ma?

jak zrobią kolorowy e-papier to będzie super.

Maciek

Dnia Wed, 6 Apr 2011 13:47:58 +0000 (UTC), Verox napisał(a):

> Różowy, z futerkiem :-)

Futerka sa niemodne juz od dluzszego czasu :P

--
Maciek

Habeck Colibretto

Dnia 07.04.2011, o godzinie 19.52.36, na pl.pregierz, lolka napisał(a):

> Czasami mam watpliwosci :)

Jeee tam! Ja tam nie mam. :)

*Habeck*
- Schutzbach

WhiteD

Piotr 'Orlinos' Kozłowski

On Thu, 7 Apr 2011 19:38:20 +0200, KRZYZAK wrote:

> [...]
>
> PS
> Zamawiajac bezposrednio na amazonie vatu nie zaplacisz.

Przy czym rozumiem, że do Polski, to tylko z Amazona brytyjskiego, nie
amerykańskiego? Zastanawiałem się dzisiaj, czy jednak nie zebrać tych
400 zł. Ale w wersji brytyjskiej jest dużo więcej. :(

--
Pozdrawiam, Piotr 'Orlinos' Kozłowski
You didn't have to love me like you did

Piotr 'Orlinos' Kozłowski

Hehe, ostatnio przypuściłem małe śledztwo w temacie. W Wielkiej Brytanii
od upowszechnienia się depilacji brazylijskiej spadł wskaźnik
zawszawienia.

Prowadzi to do ciekawych wnioskach co do stopnia higieny "nowoczesnych
czyścioszek".

--
Pozdrawiam, Piotr 'Orlinos' Kozłowski

She wanna pearl necklace.
She wanna pearl necklace. (ZZ Top)

lolka

On 7 Kwi, 21:06, Piotr 'Orlinos' Kozłowski <n...@ma.takiego.dziadka>
wrote:

> Przy czym rozumiem, e do Polski, to tylko z Amazona brytyjskiego, nie
> ameryka skiego? Zastanawia em si dzisiaj, czy jednak nie zebra tych
> 400 z . Ale w wersji brytyjskiej jest du o wi cej. :(

Ale ze co?
Kindle Wi-Fi, czyi ten tanszy kosztuje 139$ plus wysylka, niezaleznie
od kraju (tzn. do US jest za free, ale tylko tam).

--
*lolka*

Jumal

On 07/04/2011 19:50, Marek Dyjor wrote:

> Ale koloru nie ma?
>
> jak zrobią kolorowy e-papier to będzie super.

Juz zrobili

http://www.youtube.com/watch?v=O8yZTKVj6zA

Jumal

Wazooon

On 07/04/2011 5:46 PM, Jumal wrote:
> [...]
> ale kto tak naprawdę robi różne? To co zauważyłem, to net-booki od Sony,
> ale wybór kolorów jest poza czarnym i białym tylko wśród oczojebnych :)
Apple wersja standarodwa - $xxx
Apple w kolorze wybranym przez kupujacego $xxx + $xx. I wilk syty i owca
cala. Chociaz ja osobiscie nigdy bym nie zaplacil za "inny kolor" bo
kupuje produkt dla jego funkcji, a nie wygladu (a w kazdym razie napewno
w takiej kolejnosci).

WhiteD

Uzytkownik "Pan Piskorz" <pisk...@buziaczek.pl> napisal w wiadomosci

> "Kindel", ja, przeca to nosz rychtyk stary kindel. ;-)

Albo Kinder w wersji na Anne Gacek :P

WhiteD

WhiteD

Użytkownik "Habeck Colibretto" <hab...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> My tu o kolorach a Ty coś o ludziach! Wstydź się!!1111

I o pistoletach... w końcu "Pistol" Pete Maravich :P

WhiteD

lolka

[Bloga ciag dalszy :)]

Ha! Ha! Wysypali sie!
Po kolejnej odpowiedzi (nie na temat) przycisnelam ich, i teraz inny
pan z Amazona twierdzi cos innego niz pierwszy pan z Amazona:

"Hello,

I've reviewed our previous correspondence with you, and I'm very sorry
about the incomplete information you received.
There is no technical difference between white and graphite Kindle 3G.
Thank you for your interest in Kindle"

Hmmm... Przycisnac ich i dobic?...

--
*lolka*