Po imprezie Regny- Spała- Rogowiec

miko...@nospam.gazeta.pl

Dziękujemy za imprezę.
Linie, którymi jechaliśmy okazały się bardzo interesujące,
poza tym dobra organizacja, miła obsługa i doskonała pogoda sprawiła że wyjazd
zaliczam do udanych.
https://picasaweb.google.com/115683830855740069954/201204SPAA?authkey=Gv1sRgCMWOiN-Pi8WkiwE#

kolej

On 21 Kwi, 12:23, <mikol1...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]
> Linie, którymi jechaliśmy okazały się bardzo interesujące,
> poza tym dobra organizacja, miła obsługa i doskonała pogoda sprawiła że wyjazd

Brakuje opisu na fotkach. Ale fajne.

Marcin P.

W dniu 2012-04-21 12:23, miko...@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> Dziękujemy za imprezę.

Ponieważ było coś dla ducha i coś dla ciała, oprócz podziękowań za udaną
imprezę dziękujemy też za obiad podany do pociągu prosto z peronu :)

http://kolej.lodz.pl/dzial.php?dzial=spala

--
Marcin P.

Ciemny

Dołączam się do podziękowań.
Również dla znalazcy mojego polara, który gdzieś się odkręcił.

Kilka fotek ukazujących klimat tej imprezy:
http://ciemny.pl/20120420/
Bez opisów, kto był ten wie.
Kto nie był, niech żałuje :)

Pozdr. TC

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn0f4b$9tm$1...@node2.news.atman.pl>
Ciemny napisał(a):

> Dołączam się do podziękowań.
> Również dla znalazcy mojego polara, który gdzieś się odkręcił.

Znalazca czy polar? :)

> Kilka fotek ukazujących klimat tej imprezy:
> http://ciemny.pl/20120420/

No ladnie Ci to wyszlo.

> Bez opisów, kto był ten wie.
> Kto nie był, niech żałuje :)

:)

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://iwa...@gmail.com

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jmu1qh$p5d$1...@inews.gazeta.pl>
<miko...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Dziękujemy za imprezę.

My tez dziekujemy wszystkim uczestnikom za fajny klimacik.

> Linie, którymi jechaliśmy okazały się bardzo interesujące,
> poza tym dobra organizacja, miła obsługa i doskonała pogoda sprawiła że wyjazd
> [...]

Nie zdazylismy na Dokera, kilka fajnych miejsc trzeba bylo ominac ze
wzgledu na opoznienie, ale poza tym bylo chyba dobrze?

Zaparkowalismy pod najwieksza chlodnia kominowa w PL :)

ic_kolobrzeg

Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc przy organizacji pociągu specjalnego:

Iwan - wszelka okazana pomoc, fotostopy, maile i tysiąc innych rzeczy które
ogarnęliśmy razem

Gacek - dzięki za pomoc z rozkładem i pilnowanie czy przejedziemy każdą
łącznicę koluszkowską :) no i pomoc przy fotostopach z kierownikiem
pociągu.

Winger - dzięki za pomoc przy sprawdzaniu listy obecności i rozdawaniu
biletów i oraz bonów na jedzonko J

Bartini - projekt i wykonanie biletów - dzięki

Dziękuję całe naszej załodze zarówno naszym maszynistom jak również
kierownikowi pociągu, spisaliście się Panowie na medal

Elektrownia Bełchatów - dziękujemy za pozwolenie na wjazd na pod samiutką
bramę elektrowni jak również atrakcję w postaci wyciągania naszego składu
przez tamarę na stacji w Rogowcu

Zakład Linii Kolejowych w Skarżysku Kamiennej - wjazd do Spały i mały
problem z zamkiem

InterCity - wagony takie jak chcieliśmy nawet jeden zaraz po rewizji

Przewozy Regionalne Łódź - wspaniały kierownik pociągu

PKP Cargo Zakład Centralny w Łodzi - dwóch wspaniałych mechaników.

Kogo pominąłem - temu również dziękuję..

Mam nadzieję do zobaczenia na kolejnych naszych imprezach.

Kto by chiał rozkład służbowy proszę o @

ic_kolobrzeg

Je�li kto� by chcia� rozk�ady s�u�bowe prosz� pisa� maila.

ic_kolobrzeg

U�ytkownik "semaforek" napisa�
Dzi�kujemy za imprez�.

Reszt� odpowiedzia�em Ci w podzi�kowaniu za Twoj� imprez�, ale mog�
powt�rzy� w Piotrkowie byli�my na plan :)

semaforek

W dniu 22.04.2012 15:16, ic_kolobrzeg pisze:
> Resztę odpowiedziałem Ci w podziękowaniu za Twoją imprezę, ale mogę
> powtórzyć w Piotrkowie byliśmy na plan :)

Kwestia dobrego planu.

--
Łukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[małpa]o2.pl

semaforek

W dniu 21.04.2012 12:23, miko...@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> Dzi�kujemy za imprez�.

Ziemku, za twoje marudzenie zrobiďż˝ Ctrl+C Ctr+V twojej wypowiedzi :)

Ledwo zd��yli�my na osob�wk� do Cz�stochowy, tylko dlatego �e by�a
sp�niona.

"W takich sytuacjach fsesy nale�y ci�� a nie dodawa�.. "

--
�ukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[ma�pa]o2.pl

IC dispo Gacek

semaforek <mejla-...@w.sygnaturce> napisał(a):

> Ledwo zdążyliśmy na osobówkę do Częstochowy, tylko dlatego że była
> spóźniona.

I tak była skomunikowana, więc by poczekała ;-)

ic_kolobrzeg

forest

ic_kolobrzeg <ziemowit...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Dołączam się do podziękowań

> Iwan - wszelka okazana pomoc, fotostopy, maile i tysiąc innych rzeczy które

Moje zdjęcia będą sukcesywnie dodawane tutaj.

https://picasaweb.google.com/100599255107944172143/RegnySpaABeChatow

> Gacek - dzięki za pomoc z rozkładem i pilnowanie czy przejedziemy każdą
> łącznicę koluszkowską :) no i pomoc przy fotostopach z kierownikiem
> pociągu.

Chwile koluszkowskie od Widzewa do Gałkówka były bardzo napięte, prawdziwa
walka z czasem...

> Winger - dzięki za pomoc przy sprawdzaniu listy obecności i rozdawaniu
> biletów i oraz bonów na jedzonko J

Ja Wingerowi jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc przy aparacie i użyczenie
pendrivea, dzięki Tobie mogłem robić zdjęcia do samego końca.

> Bartini - projekt i wykonanie biletów - dzięki

Świetna pamiątka.

> Dziękuję całe naszej załodze zarówno naszym maszynistom jak również
> kierownikowi pociągu, spisaliście się Panowie na medal

Cała drużyna była po prostu przesympatyczna.

> Elektrownia Bełchatów - dziękujemy za pozwolenie na wjazd na pod samiutką
> bramę elektrowni jak również atrakcję w postaci wyciągania naszego składu
> przez tamarę na stacji w Rogowcu

Szkoda, że była zakaz robienia zdjęć...

> Zakład Linii Kolejowych w Skarżysku Kamiennej - wjazd do Spały i mały
> problem z zamkiem

Bywało gorzej, choć uprzedzałem Iwana i dlatego pytałem, jak będzie "technika
oblotu", najważniejsze, że byli tam Panowie monterzy z PLK.

> InterCity - wagony takie jak chcieliśmy nawet jeden zaraz po rewizji

Czy będzie ochrzan za rysy?

> Przewozy Regionalne Łódź - wspaniały kierownik pociągu
>
> PKP Cargo Zakład Centralny w Łodzi - dwóch wspaniałych mechaników.

Napiszę jeszcze raz... Przesympatyczni.

> Kogo pominąłem - temu również dziękuję..

Dziękuję. ;-)

> Mam nadzieję do zobaczenia na kolejnych naszych imprezach.

Niecierpliwie czekam.

Pozdrawiam
forest

Jeszcze na koniec film Znajomego z łącznicy 541.

http://www.youtube.com/watch?v=WiM8ceiKw-Y

forest

Ciemny <ad...@www.lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał(a):
Dziękuję za wspaniałą pamiątkę.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn103r$hr0$3...@inews.gazeta.pl>
semaforek napisał(a):

> Ledwo zdążyliśmy na osobówkę do Częstochowy, tylko dlatego że była
> spóźniona.

Nie ledwo - tylko wszystko bylo ladnie wyliczone. Wjazdowy do Piotrkowa
mijalismy o 18:00, co mam bardzo dobrze udokumentowane.
Od FSu z nasypu kolo wjazdowego do Rogowca nie zatrzymalismy sie juz
nigdzie, poza krotkim zatrzymaniem w Bełchatowie dla wysiadajacych.
Ty natomiast zrobiles FSy, ktore zajely wiele cennych minut, ktorych
potem by zabraklo gdyby Polonia nie czekala po planie. Do tego gdzies
miales nasze protesty proponujac nam jazde do domu z przesiadka na
rzeznie w Tunelu.
W PT bylismy zgodnie z rozkladem, a Wy w Katowicach mocno po.
My chcielismy zdazyc na ostatni pociag do Warszawy, Wy alternatywne
polaczenie mieliscie zaledwie 1h pozniej.

> "W takich sytuacjach fsesy należy ciąć a nie dodawać.. "

Dokladnie... Ty wiedzac o tym ze trzeba zdazyc na Polonię stwierdzales
jedynie, ze mamy kilkanascie minut rezerwy (ktorych w rzeczywistosci
nie bylo w rozkladzie) i to wystarczy. Jak widac nie wystarczylo i w
Katowicach zameldowalismy sie po planowym odjezdzie Polonii.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn113u$lf3$1...@inews.gazeta.pl>
semaforek napisał(a):

> Kwestia dobrego planu.

Jak widac nasz byl dobry.

semaforek

W dniu 23.04.2012 10:51, Krzysztof Waszkiewicz pisze:

> Jak widac nasz byl dobry.

Trzeba to przyznać.

semaforek

W dniu 23.04.2012 10:46, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> [...]
> nie bylo w rozkladzie) i to wystarczy. Jak widac nie wystarczylo i w
> Katowicach zameldowalismy sie po planowym odjezdzie Polonii.

Te rezerwy były w rozkładzie. Jak chcesz to ci rozkład podeślę. Z mojej
strony EOT.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn35ff$fkq$2...@inews.gazeta.pl>
semaforek napisał(a):

> Te rezerwy były w rozkładzie. Jak chcesz to ci rozkład podeślę. Z mojej
> strony EOT.

Alez ja ten rozklad mam. Lacznie pociag 44215/4 mial
0,3 + 0,5 + 1 + 0,3 + 0,1 + 1,3 + 0,2 + 0,8 + 0,4 = 4,9 min rezerwy
do tego dochodzi 6 min pt. Cale 10,9 minuty. A Ty mowiles o kilkunastu
minutach po wspanialym FSie, czyli od tych 10,9 mozna juz bylo odjac
pierwsze dwie pozycje.

Wziales w ogole pod uwage to, ze po drodze byly ograniczenia dorazne
nieujete w rozkladzie i to, ze nie mogles przewidziec czy wszedzie
pojedziemy od razu bez stania pod semaforem? To nie byl jeden szlak bez
zadnego ruchu.

Skoro bylo tak dobrze, to czemu nie wyszlo?

A za te akcje to powinienes przynajmniej nas przeprosic, a nie odwracac
sie plecami i isc sobie gdzies uciekajac od problemu.

Winger

Bry,

Również dołączam się do podziękowań - impreza przednia, udana pod każdym
względem. Spora wartość zaliczeniowa, piękna pogoda, skład w którym
mozna było otworzyć okno i wystawić na wierzch łepetynę, catering,
mogłem poznać kilka osób znanych mi dotychczas wyłącznie z forum
Maszyny. No i pogoda lepsza niż na Włodawie :-)

Szkoda tylko, że niektórzy pomimo zakazu fotografowania wręcz wychylali
się z aparatami przez okna pod samą elektrownią - narażając
organizatorów na potencjalne kłopoty i ryzykując, że w przyszłości PGE
się na taki przejazd nie zgodzi. Raziła mnie milcząca akceptacja takiego
zachowania przez większość uczestników.

Winger

semaforek

W dniu 23.04.2012 11:34, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> Skoro bylo tak dobrze, to czemu nie wyszlo?

Nie wsiadłeś do Polonii? Naprawdę nie mam ochoty się z tobą o to spierać.

semaforek

W dniu 23.04.2012 11:34, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> A za te akcje to powinienes przynajmniej nas przeprosic

Byłoby za co gdybyście nie zdążyli. Ale na szczęście zdążyliście więc
się udało :)

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn3ca9$4nc$2...@inews.gazeta.pl>
semaforek napisał(a):

> Byłoby za co gdybyście nie zdążyli. Ale na szczęście zdążyliście więc
> się udało :)

Oj misiu chocby za odwracanie sie na piecie, wprowadzanie w blad
i za niepotrzebne nerwy. No ale przeciez nic sie nie stalo.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn3c5i$4nc$1...@inews.gazeta.pl>
semaforek napisał(a):

> Nie wsiadłeś do Polonii? Naprawdę nie mam ochoty się z tobą o to spierać.

Nie udalo sie dojechac na plan - a przeciez mialo sie udac bo tyle bylo
rezerw. Ciezko wziac na klate...

errorr

W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 12:35:08 UTC+2 użytkownik Winger napisał:
> [...]
> organizatorów na potencjalne kłopoty i ryzykując, że w przyszłości PGE
> się na taki przejazd nie zgodzi. Raziła mnie milcząca akceptacja takiego

mam nadzieję, że nie wyniknęły i nie wynikną z tego żadne problemy. dobrze by było wrócić kiedyś do Rogowca. może następnym razem się uda zrobić jakiś fotostop z elektrownią w tle, pod wiatami na peronie. aż się prosi o jakieś zdjęcia z takimi motywami.

IC dispo Gacek

forest <darek-kryszt...@gazeta.pl> napisał(a):

> Chwile koluszkowskie od Widzewa do Gałkówka były bardzo napięte, prawdziwa
> walka z czasem...

Czy ja wiem.... raczej normalny tryb planowania dyspozytorskiego czyli mamy 30
s na pomyślenie i 5 min na wykonanie. Dobrze, ze te 3 min było na czekanie
dojścia- nie trzeba było blokować szlaku.

> Czy będzie ochrzan za rysy?

Zakład spodziewał się stanu wagonów "jak_po_kibolach". Wazne, ze szyby,
lustra były całe i nie było tony walajacych się flaszek i innych gadżetów.

pozdro i do zobaczenia na Skandawie Kotki.

IC dispo Gacek

errorr <top...@wp.pl> napisał(a):

> kiego=20

Zwracałem uwagę. W sumie gdyby powiedzieć, ze "można robić foty do woli" to
może odniosłoby to skutek, ze nikt by nie robił.

forest

IC dispo Gacek <gacus2...@gazeta.pl> napisał(a):

> Czy ja wiem.... raczej normalny tryb planowania dyspozytorskiego czyli mamy 30
> s na pomyślenie i 5 min na wykonanie. Dobrze, ze te 3 min było na czekanie
> dojścia- nie trzeba było blokować szlaku.

Zasadniczo, zdaję sobie z tego sprawę, też lubię takie młynki. :-)

> Zakład spodziewał się stanu wagonów "jak_po_kibolach". Wazne, ze szyby,
> lustra były całe i nie było tony walajacych się flaszek i innych gadżetów.

Flaszki z kaucją zawsze można sprzedać. ;-)

> pozdro i do zobaczenia na Skandawie Kotki.

Niestety mnie nie będzie.

Grześka

> który gdzieś się odkręcił.

Pod złamanym słupem...

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn3f4g$dkj$1...@inews.gazeta.pl>
IC dispo Gacek napisał(a):

> Zwracałem uwagę. W sumie gdyby powiedzieć, ze "można robić foty do woli" to
> może odniosłoby to skutek, ze nikt by nie robił.

W sumie wnioski zostaly wyciagniete. Skoro nie mozna sie powstrzymac od
focenia mimo prosb, to trzeba organizowac przejazd tak, zeby lamanie
zakazu uniemozliwic (nie wjezdzac w takie miejsca).

3704

W dniu 2012-04-23 16:21, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> W sumie wnioski zostaly wyciagniete. Skoro nie mozna sie powstrzymac od
> focenia mimo prosb, to trzeba organizowac przejazd tak, zeby lamanie
> zakazu uniemozliwic (nie wjezdzac w takie miejsca).

Po minach niektórych strofowanych osób wywnioskowałem, że były szczerze
zdziwione i faktycznie wcześniej nie wiedziały o tym zakazie.

tg

ic_kolobrzeg

Użytkownik "3704" napisał
> Po minach niektórych strofowanych osób wywnioskowałem, że były szczerze
> zdziwione i faktycznie wcześniej nie wiedziały o tym zakazie.

Przecież informowaliśmy o tym już dawno, że obowiązuje nas zakaz
fotografowania....

gaspar

W wiadomości z 23.04.2012 17:27 ic_kolobrzeg napisał(a):

> Przecież informowaliśmy o tym już dawno, że obowiązuje nas zakaz
> fotografowania....

Może trzeba było przejść przez sklad i przypomnieć? Ta informacja
rzeczywiście mogła komuś umknąć w tabunie postów i maili :)

--
Pozdrawiam z Łodzi,
Kasper "Gaspar" Fiszer

‎"Jak ja mam nie być zmęczony, jeżeli
każdego dnia wstaję rano?" (Semaforek)

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn3s51$b1l$2...@news.icpnet.pl>
3704 napisał(a):

> Po minach niektórych strofowanych osób wywnioskowałem, że były szczerze
> zdziwione i faktycznie wcześniej nie wiedziały o tym zakazie.

Dlatego powiedzialem to po wjezdzie na stacje Rogowiec, dla tych
ktorzy wczesniej nie wyczytali tego w necie. Regulamin wyraznie mowi:
"Należy bezwzględnie stosować się do uwag i poleceń organizatorów."

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn3sj3$lf2$1...@inews.gazeta.pl>
gaspar napisał(a):

> Może trzeba było przejść przez sklad i przypomnieć? Ta informacja
> rzeczywiście mogła komuś umknąć w tabunie postów i maili :)

Powtorzylem to jeszcze przez szczekaczke po konsultacji z pania dyzurna
ruchu z Rogowca.

gaspar

W wiadomości z 23.04.2012 17:47 Krzysztof Waszkiewicz napisał(a):
> Powtorzylem to jeszcze przez szczekaczke po konsultacji z pania dyzurna
> ruchu z Rogowca.

A to jeśli tak - zwracam honor, po prostu mnie ominęło.

ic_kolobrzeg

Ciemny

Użytkownik "Krzysztof Waszkiewicz" <iw...@eu07.pl> napisał w wiadomości
>W artykule <jn3c5i$4nc$1...@inews.gazeta.pl>

> Nie udalo sie dojechac na plan - a przeciez mialo sie udac bo tyle bylo
> rezerw. Ciezko wziac na klate...

Krzysiek, nie karm trolla...

Pozdr. TC

Ciemny

Użytkownik "ic_kolobrzeg" <ziemowit...@wp.pl> napisał w wiadomości
> http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/7675/Lodzkie-podroze-nieczynnymi-szlakami.html

"W wiosenną sobotę 20 kwietnia"
:)))

Pozdr. TC

Ciemny

Użytkownik "Grześka" <gre...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Pod złamanym słupem...

To by nawet pasowało, bo po pierwszych zdjęciach nad Widawką zauważyłem
jego brak. Byłem, szukałem, ale już nie znalazłem. Myślałem, że gdzieś
indziej wypadł. A potem Gacek obwieścił dobrą nowinę :)

Pozdr. TC

3704

W dniu 2012-04-23 18:01, gaspar pisze:

> A to jeśli tak - zwracam honor, po prostu mnie ominęło.

Jak i inne osoby w naszej okolicy, które też o tym wcześniej nie
wiedziały :)

Na szczęście zawierzono słowo ogółu, zasadniczo.

tg

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jn46fa$kem$2...@news.icpnet.pl>
3704 napisał(a):

> Jak i inne osoby w naszej okolicy, które też o tym wcześniej nie
> wiedziały :)

Co Wy robiliscie? :)

> Na szczęście zawierzono słowo ogółu, zasadniczo.

Zasadniczo :)

gaspar

W wiadomości z 23.04.2012 20:28 Krzysztof Waszkiewicz napisał(a):
> Co Wy robiliscie?:)

Chyba nie możemy pisać, bo to sprzeczne z regulaminem imprezy ;-)
Message has been deleted

errorr

wie ktoś może jak wygląda dojazd do Regien od strony Koluszek?
jeżeli jest przejezdny, to czy jest prowadzony jakiś ruch tym odcinkiem?

sopek

On 24 Kwi, 14:49, errorr <topi...@wp.pl> wrote:
> wie ktoś może jak wygląda dojazd do Regien od strony Koluszek?
> jeżeli jest przejezdny, to czy jest prowadzony jakiś ruch tym odcinkiem?

Linia nieczynna. Złomiarze powoli przymierzają się do kradzieży
kawałków szyn, które są sukcesywnie odkręcane.

- Drezyną przejedziesz.

(Wiem, że to brzmi, jakbym brał w tym udział, ale jestem czysty,)

badworm

Dnia Sun, 22 Apr 2012 10:22:17 +0200, Ciemny napisał(a):

> Dołączam się do podziękowań.
> Również dla znalazcy mojego polara, który gdzieś się odkręcił.
> Kilka fotek ukazujących klimat tej imprezy:
> [...]

Przepiękny reportaż Tomku, dzięki wielkie. Oby takich zdjęć się więcej
pojawiało po każdej imprezie...
GG#2400455 ICQ#320399066

SMall42

W dniu 2012-04-21 12:23, miko...@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> [ciach]

http://lp3.polskieradio.pl/

Panowie (i Panie, jeśli tu zaglądają), przyznajcie się, czyja to
sprawka, że w notowaniu z dnia 20.04.2012 pierwsze na liście jest akurat
"Piłem w Spale, spałem w Pile"? :D

--
Krzysztof Urbaniec (tu_wpi...@op.pl)
FD ČVUT - hlavní město Praha

"Ovo je ovde Balkan, mirisni cvet,
Totalno nerazumljiv za ceo svet.
I svako može biti dušman i brat,
Svakih pedesat leta izbija rat..."

Marek D

W dniu 2012-04-23 14:52, forest pisze:

> Flaszki z kaucją zawsze można sprzedać. ;-)

Jeden z osobników skutecznie pozbywał się ich na terenach leśnych metodą
'przez okno'. Temu jegomościowi gratuluję edukacji ekologicznej i braku
zdrowego rozsądku.

Marek D.

Dąbrowski

W dniu 2012-04-27 12:22, Marek D pisze:
Napisz kto. Czy był to jakiś "miłośnik kolei"?

Dąbrowski

W dniu 2012-04-23 13:39, IC dispo Gacek pisze:

> Zakład spodziewał się stanu wagonów "jak_po_kibolach". Wazne, ze szyby,
> lustra były całe i nie było tony walajacych się flaszek i innych gadżetów.

Spodziewał się? Po "miłośnikach kolei"?

forest

Marek D <mdabbezgwiazdki*@op.pl> napisał(a):
Nie widziałem, bo dostałby ode mnie porządną zjebkę, należało mi go podkablować.

Marek D

W dniu 2012-04-27 23:18, Dąbrowski pisze:
> Napisz kto. Czy był to jakiś "miłośnik kolei"?

Wyglądał raczej na miłośnika kolei. III wagon, przedział nr 7.

ASD, to po dość długim rozbracie z imprezami kolejowymi, na tej odkryłem
nową kategorię uczestników takich przejazdów. Poza zaliczeniowcami i
focistami pojawili się również konsumenci % na liniach - w sumie można
ich podciągnąć pod zaliczeniowców.

Marek D.

Message has been deleted

forest

Marek D <mdabbezgwiazdki*@op.pl> napisał(a):

> Wyglądał raczej na miłośnika kolei. III wagon, przedział nr 7.

Hm... Trzeci wagon, ale licząc od czoła jak jechaliśmy w kierunku Lodzi
Widzewa/Rogowca, czy Spały/Łodzi Kaliskiej?

> [...]
> nową kategorię uczestników takich przejazdów. Poza zaliczeniowcami i
> focistami pojawili się również konsumenci % na liniach - w sumie można

Niemożliwe, to na pewno bezalkoholowe. ;-)

Marek D

W dniu 2012-04-28 11:33, forest pisze:
> Hm... Trzeci wagon, ale licząc od czoła jak jechaliśmy w kierunku Lodzi
> Widzewa/Rogowca, czy Spały/Łodzi Kaliskiej?

Wg zestawienia składu na starcie.

Marek D.

Ciemny

Użytkownik "Marek D" <mdabbezgwiazdki*@op.pl> napisał w wiadomości
Potwierdzam. Gdzieś mi mignęło w trakcie jazdy jak coś leciało na nasyp.

Pozdr. TC

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jnpehm$6bh$1...@node2.news.atman.pl>
Ciemny napisał(a):

> Potwierdzam. Gdzieś mi mignęło w trakcie jazdy jak coś leciało na nasyp.

Zal...