Nowy rozkład jazdy

ziuru1miechow

Dawno mnie nie było więc jestem do tyłu z informacjami a nie mam za dużo czasu szukać info.
Słyszałem że 5 może 6 TLK pojedzie na Dolny Śląsk z Krakowa przez Koniecpol.Wiadomo jakie TLK będą tą trasą śmigać?
Drugie pytanie.Jak często do krk będzie jeździć Pendolino (słyszałem że co godzinę)?
Z góry dziękuję za info.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <4c5b6b9c-d55b-4baf...@googlegroups.com>
ziuru1miechow napisał(a):

> Słyszałem że 5 może 6 TLK pojedzie na Dolny Śląsk z Krakowa przez
> Koniecpol. Wiadomo jakie TLK będą tą trasą śmigać?

Jesli chodzi o pociagi jadace na Czwa - Lubliniec - Opole

Waw - Wro - Waw
4 pary EICP przez CMK i Koniecpol
+ EIC Odra przez CMK i Koniecpol
+ Opolanin przez Wiedenkę

Z i do Krakowa ma byc 6 par
Chełmoński Płaszów - Wro - Przemyśl
Barbakan Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł.
Kossak Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł
Światowid Płaszów - Szczecin - Przemyśl
Dolnoślązak Przemyśl - Wro - Przemyśl
Wyspiański Płaszów - Wro - Płaszów

> Jak często do krk będzie jeździć Pendolino (słyszałem że co godzinę)?

12 par
z WC ~30 min po
6 7 8 10 11 13 14 15 16 17 18 20
z KG ~rownej
6 7 8 10 12 13 14 16 17 18 19
i ostatni ~20:30

To sa oczywiscie zalozenia, ktore moga sie zmienic.

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz
tel: +48667841589 GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score

Krzysiek

W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 11:05:56 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> z WC ~30 min po
>
> 6 7 8 10 11 13 14 15 16 17 18 20
>
> z KG ~rownej
>
> 6 7 8 10 12 13 14 16 17 18 19
>
> i ostatni ~20:30

brakuje pozniejszej pary po 22:30.
To umozliwia "zycie kulturalne" wieczorem i powrot do domu.
W UK tak maja ostatnie pociagi i uwazam ze to bardzo dobre.

(ta sama zasada dotyczy kolei regionalnej).

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <ccbe3a7f-b0c8-47ab...@googlegroups.com>
Krzysiek napisał(a):

> brakuje pozniejszej pary po 22:30.
> To umozliwia "zycie kulturalne" wieczorem i powrot do domu.

Powrot do domu? Chyba jak ktos mieszka na Centralnym :)

> W UK tak maja ostatnie pociagi i uwazam ze to bardzo dobre.

Komunikacja miejska tez pewnie dluzej jezdzi.

a jak wygladaja Katowice w kierunku do/z WC ?

> [...]
>
> Z i do Krakowa ma byc 6 par
> Chełmoński Płaszów - Wro - Przemyśl
> Barbakan Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł.
!

a czy wszystkie powyzsze pociagi beda zatrzymywac sie w Lublincu ? Beda
jeszcze jakies postoje handlowe miedzy Czewa a Opolem poza wspomnianym
Lublincem ?

K. Sz.

W dniu 05.05.2014 15:19, Krzysztof Waszkiewicz pisze:

> Powrot do domu? Chyba jak ktos mieszka na Centralnym :)

Albo samochód sobie podstawi :)
Bez przesady, akurat tych nocnych autobusów to w Warszawie jakaś
nieskończoność funkcjonuje.
W Krakowie to nie wiem (ale tam nie ma Dworca Centralnego) ;)

Michał Jankowski

W dniu 05.05.2014 15:19, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> W artykule<ccbe3a7f-b0c8-47ab...@googlegroups.com>

> Powrot do domu? Chyba jak ktos mieszka na Centralnym :)

> Komunikacja miejska tez pewnie dluzej jezdzi.

Warszawa ma bardzo dobrą komunikację nocną. A już z Centralnego to
wyjątkowo dobrą.

MJ

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <lk845c$svb$1...@news.agh.edu.pl>
Michał Jankowski napisał(a):

> Warszawa ma bardzo dobrą komunikację nocną. A już z Centralnego to
> wyjątkowo dobrą.

Nocne kursuja co 1h, moze byc slabo jesli sie nie "wstrzelisz".

masti

co 30 minut :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

fra...@gmail.com

W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 17:07:06 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:
> Nocne kursuja co 1h, moze byc slabo jesli sie nie "wstrzelisz".

Bo praktycznie wszędzie kursują dwie linie, co daje 30 minut.

Oczywiście jeśli ktoś chce dojechać pod sam dom, a mieszka na obrzeżach
Falenicy, to może ma i co jedną godzinę autobus.

FG

Michał Jankowski

W dniu 2014-05-05 17:07, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> W artykule <lk845c$svb$1...@news.agh.edu.pl>

> Nocne kursuja co 1h, moze byc slabo jesli sie nie "wstrzelisz".

Z wyjątkiem peryferyjnych ogonków - co 30 minut.

MJ

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <lk83rn$983$2...@usenet.news.interia.pl>
p napisał(a):

> a czy wszystkie powyzsze pociagi beda zatrzymywac sie w Lublincu?

EICP nie.

> Beda jeszcze jakies postoje handlowe miedzy Czewa a Opolem poza
> wspomnianym Lublincem ?

AFAIK nie.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <lk83mc$983$1...@usenet.news.interia.pl>
p napisał(a):

> a jak wygladaja Katowice w kierunku do/z WC ?

przez CMK odjazdy z WC ~rownej
7 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20
+ Chopin ~21:30 i Karkonosze ~22:30

w tym
5 par EICP
3 pary EC Polonia, Praha, Sobieski (maja sie zatrzymywac dodatkowo
w Tychach i Pszczynie), Sobieski ma jechac z Gdyni
3 pary EIC Ondraszek, Ślęża i Klimczok
3 pary TLK (Warmia, Skarbek i Karkonosze) post. w OpoczniePłd i WłPn

przyjazdu z Kat na WC kwadrans po pelnej
6 7 9 10 11 12 13 14 15 17 18 19 20 21 22
podzial j.w.

do tego 4 pary TLK wiedenką

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <lk8bam$ur5$1...@news.agh.edu.pl>
Michał Jankowski napisał(a):

> Z wyjątkiem peryferyjnych ogonków - co 30 minut.

Nie bede sie spierac :)

Stefan

Użytkownik "K. Sz." napisał w wiadomości grup
W Krakowie są trzy linie tramwajowe nocne, osiem linii autobusowych
miejskich i cztery linie aglomeracyjne.
pozdr
Stefan

od czasu przenosin stolicy z Krakowa do Warszawy w obu miastach wyraźnie
podniósł się poziom inteligencji...

Michał Jankowski

W dniu 2014-05-05 18:25, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> W artykule <lk83mc$983$1...@usenet.news.interia.pl>

> przez CMK odjazdy z WC ~rownej
> 7 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20
> + Chopin ~21:30 i Karkonosze ~22:30

A w listopadzie się dowiemy, że remont CMK potrwa jeszcze dwa lata, więc
się połowę z tej oferty 'zawiesi', a reszcie doda 40 minut?

MJ

Kolejoman

Użytkownik "Krzysztof Waszkiewicz" <iw...@eu07.pl> napisał w wiadomości

> 3 pary TLK (Warmia, Skarbek i Karkonosze) post. w OpoczniePłd i WłPn

WARMIA za KORMORANA ? Czy w jakieś innej relacji ?

Pozdr.
Grzesiek

komp

W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 18:25:15 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:
> W artykule <lk83mc$983$1...@usenet.news.interia.pl>

> przez CMK odjazdy z WC ~rownej
>
> 7 8 9 10 11 13 14 15 16 17 18 19 20
>
> + Chopin ~21:30 i Karkonosze ~22:30

Czyli pierwszy w Katowicach (bez zamknięciowego) około 9:30. Na prawdę, czasem brakuje pociągu, który dojeżdżałby około 9 do Katowic, żeby przed 10 być w miejscu docelowym, na spotkaniu etc. Czyli pierwszy lepszy byłby około 6:30, jak było zawsze (bywało i wcześniej), bo tak dojedzie się później bez rozkładu zamknięciowego niż dziś z zamknięciowym. A jak dowalą 20-30 na remont CMK, to już tak super nie będzie.
Za to jakby powrotne były po 20 z Kat, to byłoby na prawdę super, bo teraz tego brakuje. Już nie raz drżałem, czy się wyrobię na... 18:30, bo przecież jak nie tak, to nocleg, albo bus do Krk i łapanka czegoś, bo chyba przez chwilę też była taka możliwość, choć na szczęście nigdy nie musiałem korzystać. Między innymi to sprawiło, że w tym roku na pewnie 10-12 podróży w tamte rejony, może 2-3 razy z kolei skorzystałem. Trzeba dojechać na 9 i skończyć o 19? Samochód.

Boję się tylko, że roboty na CMK wszystko zepsują.

michal_...@wp.pl

W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 11:05:56 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> Z i do Krakowa ma byc 6 par

6 par Wrocek- Kraków przez Koniecpol ?! Toć za pół roku kursowania je zawieszą bo będą woziły powietrze.
Ten pomysł to na czas jakiś remontów, czy tak ma być docelowo, w ramach optymalizacji pracy przewozowej i oferty (czytaj: wygaszania popytu) ?

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <2fb7330f-bc00-40d3...@googlegroups.com>
michal_...@wp.pl napisał(a):

> Ten pomysł to na czas jakiś remontów

O.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <5367cc6d$0$2144$6578...@news.neostrada.pl>
Kolejoman napisał(a):

> WARMIA za KORMORANA ? Czy w jakieś innej relacji ?

Olsztyn - Kato. Ale pewnie z nazwami sie cos zmieni.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <lk8hd3$mo$1...@news.agh.edu.pl>
Michał Jankowski napisał(a):

> A w listopadzie się dowiemy, że remont CMK potrwa jeszcze dwa lata, więc
> się połowę z tej oferty 'zawiesi', a reszcie doda 40 minut?

Ja juz wiem, ze pewnych rzeczy nie uda sie zamknac przed grudniem (bo
robota powinna zaczac sie w marcu, a na gruncie jeszcze nic nie widac).
Jest tez szansa, ze pewnych rzeczy nie bedzie trzeba robic wcale zeby
podniesc v. Duzo tu niewiadomych niestety.

fik

W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 19:22:41 UTC+2 użytkownik Michał Jankowski napisał:
> A w listopadzie się dowiemy, że remont CMK potrwa jeszcze dwa lata, więc
> się połowę z tej oferty 'zawiesi', a reszcie doda 40 minut?

Coś w tym stylu pewnie, znając naszego najlepszego (bo jedynego) zarządcę infrastruktury.

Co do pociągów odjeżdżających koło 22.30, przypomnę pusty jak bęben TLK Kazimierz i niewiele pełniejszy Pociąg do Kultury (czy coś takiego) Wawa-Łódź. Niestety, polski pasażer nie ufa komunikacji nocnej (bo niebezpieczna, a poza Wawą praktycznie nieistniejąca) i bardzo mocno życzy sobie dojazdu do metropolii w godzinach funkcjonowania komunikacji dziennej. Oczywiście fobie powinno się leczyć, a nie utrwalać, ale nie żal róż, gdy płoną lasy - zbudujmy może najpierw przyzwoitą ofertę w godzinach dziennych, a potem zastanawiajmy się nad sensownością pociągów późnowieczornych.

Michał Jankowski

W dniu 06.05.2014 00:27, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> [...]
> Jest tez szansa, ze pewnych rzeczy nie bedzie trzeba robic wcale zeby
> podniesc v. Duzo tu niewiadomych niestety.

Mnie mniej wzrusza vmax jako taka, a bardziej przepustowość odcinków
jednotorowych.

50 km jazdy 160 zamiast 200 to jest parę minut, a dwa źle leżące odcinki
jednotorowe to może być czekanie 15 minut na mijankę albo slot co 2:15.

MJ

Krzysiek

W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 15:19:22 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> Powrot do domu? Chyba jak ktos mieszka na Centralnym :)

w wielu miastach istnieja nocne, poza tym sa tez taksowki albo po prostu wlasny samochod odstawiony na parkingu w okolicy dworca (lub pomoc rodziny).

Braki polaczen wieczorem powoduje ze ludzie jada calosc samochodem zamiast np. do najblizszej stacji kolejowej.

ic_kolobrzeg

Użytkownik "Krzysztof Waszkiewicz" napisał w wiadomości

>3 pary EC Polonia, Praha, Sobieski (maja sie zatrzymywac dodatkowo
>w Tychach i Pszczynie), Sobieski ma jechac z Gdyni

Ah te tłumy wsiadające i wysiadające w Tychach i Pszczynie.
Jeśli Sobieski pojedzie z Gdyni to będzie hicior (przez Bydgoszcz czy przez
Iławę?)

lukasz.o...@gmail.com

A może wiadomo jest cokolwiek o pociągach lecących przez Skierniewice? Cały czas będą objazdy poza TLK Łódź-Warszawa-Łódź? Czy może szykować się na jakieś nowości? Nie mogę przeboleć jak ta stacja została okradziona z pociągów... Jeszcze nie tak dawno Skierniewice miały połączenia z całą Polską... ba, nawet z zagranicą. Legendarna Bohemia do Pragi (ostatni raz w rozkładzie 2004/2005), a jeszcze wcześniej Drezno, Frankfurt a. Main, i wiele wiele innych... A teraz...? Same TLK Łódź-Warszawa, pociągi KM, oraz PR...

/dev/SU45

> Nie mogę przeboleć jak ta stacja została okradziona z pociągów...

Wiele stacji zostało okradzionych, ale kto teraz jeździ pociągami?
Bilety drogie, połączeń mało. Pendolino na 4 liniach, kolej
aglomeracyjna, i listki figowe w postaci jednej czy dwóch par tu i tam -
sorry, taki mamy klimat!

fra...@gmail.com

Nic tylko się pochlastać i przeprowadzić do Łomży.

FG

Krzysiek

W dniu wtorek, 6 maja 2014 15:45:43 UTC+2 użytkownik ic_kolobrzeg napisał:

> Ah te tłumy wsiadające i wysiadające w Tychach i Pszczynie.
>
> Jeśli Sobieski pojedzie z Gdyni to będzie hicior (przez Bydgoszcz czy przez
>
> Iławę?)

w normalnym kraju (jak Czechy)
bylaby ta sama taryfa co w regionalnych wiec faktycznie tlumy by wsiadly....
a takze ludzie pojechaliby z Ostrawy do Pszczyny itp.

Krzysiek

W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 20:17:57 UTC+2 użytkownik komp napisał:

> Czyli pierwszy w Katowicach (bez zamknięciowego) około 9:30.

zdecydowanie to jest problem,
wrecz skandal ze nie ma pociagu o 6 rano...
moze to blad w danych jakie zostaly tu podane.

> Za to jakby powrotne były po 20 z Kat, to byłoby na prawdę super,

zdecydowanie, widac to chocby po PolskimBusie, dodal nowe kursy wlasnie tak po 18 i po 19 z Katowic

Krzysiek

W dniu wtorek, 6 maja 2014 09:18:17 UTC+2 użytkownik fik napisał:
>bo niebezpieczna, a poza Wawą praktycznie nieistniejąca

nie prawda, w Katowicach jest sporo nocnych, owszem pewnie nie tyle co w warszawie..maja odjazdu nawet z dworca PKP wystarczy zgrac z pociagiem...
jest tez duzo nocnych tramwajow.

aczkolwiek tymi nocnymi (poza powrotami z imprez w weekendy) faktycznie malo ludzi jezdzi. Mysle ze u nas ludzie nie maja czasu i ochoty na jakies imprezy, teatry itp wyjscia wieczorem....

fik

W dniu wtorek, 6 maja 2014 17:54:05 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

> nie prawda, w Katowicach jest sporo nocnych, owszem pewnie nie tyle co w warszawie..maja odjazdu nawet z dworca PKP wystarczy zgrac z pociagiem...

Komunikacja nocna w Katowicach jest, co trudne do uwierzenia, jeszcze gorsza od dziennej. Ponieważ dzienna jest całkowicie nieistniejąca, komunikację nocną należy uznać za istniejącą ujemnie.

Michał Chowaniec

W dniu wtorek, 6 maja 2014 18:09:57 UTC+2 użytkownik fik napisał:

> Komunikacja nocna w Katowicach jest, co trudne do uwierzenia, jeszcze gorsza od dziennej. Ponieważ dzienna jest całkowicie nieistniejąca, komunikację nocną należy uznać za istniejącą ujemnie.

Ja osobiście mieszkam przy granicy Ligoty i Panewnik - no i nie narzekam. Codziennie co godzinę w nocy jeździ linia 657N, a dodatkowo trzy dni w weekendy jest jeszcze dodatkowo kurs linii 905N.

------
M.Ch.

fik

W dniu wtorek, 6 maja 2014 18:39:35 UTC+2 użytkownik Michał Chowaniec napisał:
> Ja osobiście mieszkam przy granicy Ligoty i Panewnik - no i nie narzekam. Codziennie co godzinę w nocy jeździ linia 657N, a dodatkowo trzy dni w weekendy jest jeszcze dodatkowo kurs linii 905N.

A teraz opowiedz nam, jak zorganizowane są cykliczne przesiadki na przystankach węzłowych, z których linie nocne odjeżdżają w stałych końcówkach minutowych.

(nie jestem na bieżąco z prawem karnym, ale przywoływanie przykładu linii wykonującej jeden kurs jako potwierdzenia tezy o dobrej komunikacji z pewnością ma tam swoje miejsce)

Andrzej Soczówka

W dniu 2014-05-06 19:28, fik pisze:

> A teraz opowiedz nam, jak zorganizowane sďż˝ cykliczne przesiadki na
> przystankach w�z�owych, z kt�rych linie nocne odje�d�aj� w sta�ych
> ko�c�wkach minutowych.

Po ka�dej godzinie xx:40 w nocy masz "zlot czarownic" na dworcu w
Katowicach. Nie raz zdarzy�o mi si� wraca� kombinacj� 2-3 nocek od
kolegi po spotkaniu i efekt by� taki, �e w�a�ciwie do domu przemie�ci�em
si� szybciej, ni� w ci�gu dnia. Niekt�re linie oczywi�cie je�d�� tylko
(5)/(6) i (6)/(7), ale te� puszczanie ca�y tydzie� muchowozu nie ma
sensu. Efekt czytelno�ci oferty psuj� na Zag��biu "wiejskie strza�y",
czyli odtajnione pracownicze 902N, 903N i 904N. Generalnie w stosunku do
lat poprzednich akurat w tym temacie jest naprawd� znacz�cy post�p.

--
ASO

Błażej Forjasz

> [...]

> Komunikacja nocna w Katowicach jest, co trudne do uwierzenia, jeszcze gorsza od dziennej. Ponieważ dzienna jest całkowicie nieistniejąca, komunikację nocną należy uznać za istniejącą ujemnie.

Ten cały gop to taka żałość komunikacjna. Szkoda klawiatury na opisywanie tego bagna.

Ale można pochwalić Kraków, jeśli chodzi o kom. nocną. Fajnie, że węzeł przesiadkowy zorganizowano to przy dworcu kolejowym (i autobusowym). Szkoda, że obecna oferta kolejowa wieczorem i w nocy w tym mieście praktycznie (przynajmmniej na chwilę obecną) nie istnieje.

Pozdrawiam
Błażej Forjasz
kolejcieszyn.pl

Błażej Forjasz

> przez CMK odjazdy z WC ~rownej

(ciach ten kierunek)

Jakie poc. EIC Premium będą docierać do Bielska-B.? I ew. pytanie o pozostałe pociągi spółki IC planowane do dojeżdżania do tego miasta (oprócz wspomnianego tu Ondraszka i Klimczoka)?

Pozdrawiam
Błażej Forjasz
kolejcieszyn.pl

Michał Chowaniec

W dniu wtorek, 6 maja 2014 19:28:50 UTC+2 użytkownik fik napisał:

> (nie jestem na bieżąco z prawem karnym, ale przywoływanie przykładu linii wykonującej jeden kurs jako potwierdzenia tezy o dobrej komunikacji z pewnością ma tam swoje miejsce)

Fik, ja jestem tylko zwykłym kolejarzem zatrudnionym na stanowisku megafonisty i nie ogarniam tematu: Za przywołanie przykładu wspomnianej linii grożą mi konsekwencje zawarte w KK? Toż to niebawem zacznę się bać nierówno oddychać, nie wspominając już o ośmieleniu się czegokolwiek tu w przyszłości napisać. Moim zdaniem jedynym przestępstwem jaki tu dokonałem jest pisanie niezgodnie z głównym wątkiem, który dotyczy nowego rozkładu jazdy pociągów. Zresztą nie ja sam jeden.
Pozdrawiam, Michał Chowaniec.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <b84e2fb1-02a8-4747...@googlegroups.com>
Błażej Forjasz napisał(a):

> Jakie poc. EIC Premium będą docierać do Bielska-B.?

Nie beda, przynajmniej na razie nie ma takich zalozen.

> I ew. pytanie o pozostałe pociągi spółki IC planowane do dojeżdżania
> do tego miasta (oprócz wspomnianego tu Ondraszka i Klimczoka)?

Pogoria ze/do Szczecina (przez 3city)
Pirat latem Świnoujście/Kołobrzeg
Podhalanin w terminach
Oleńka z Waw przez Czwe
i to by bylo tyle

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <46880d2a-a69b-4367...@googlegroups.com>
Krzysiek napisał(a):

> zdecydowanie to jest problem,
> wrecz skandal ze nie ma pociagu o 6 rano...
> moze to blad w danych jakie zostaly tu podane.

Wszystko sie moze jeszcze zmienic. Wg mnie Polonia jedzie za pozno z
Warszawy i za wczesnie do niej wraca.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <lkap25$2un$1...@eu07.pl>
ic_kolobrzeg napisał(a):

> Ah te tłumy wsiadające i wysiadające w Tychach i Pszczynie.

Zawsze to jakas metoda na zwiekrzenie oblozenia na odcinku gdzie jest
ono kiepskawe.

> Jeśli Sobieski pojedzie z Gdyni to będzie hicior (przez Bydgoszcz czy przez
> Iławę?)

Przez Iławę.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <lka2i4$e63$1...@news.agh.edu.pl>
Michał Jankowski napisał(a):

> Mnie mniej wzrusza vmax jako taka, a bardziej przepustowość odcinków
> jednotorowych.

To oczywiste.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <2ad41fff-84f1-4b28...@googlegroups.com>
lukasz.o...@gmail.com napisał(a):

> A może wiadomo jest cokolwiek o pociągach lecących przez
> Skierniewice?

6 par po Wiedence (kierunek 3x Katowice, 1xBielsko, Wro i Czwa)

+18 par łódzkich (w tym 1xJG/SP i 3x Wro, 1x z Olsztyna)

Krzysztof Waszkiewicz

ic_kolobrzeg napisał(a):

> Ah te tłumy wsiadające i wysiadające w Tychach i Pszczynie.

Zawsze to jakas metoda na zwiekszenie oblozenia na odcinku gdzie jest
ono kiepskawe.

> Jeśli Sobieski pojedzie z Gdyni to będzie hicior (przez Bydgoszcz czy przez
> Iławę?)

Przez Iławę.

Krzysiek

W dniu środa, 7 maja 2014 12:10:03 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> Podhalanin w terminach
Podhalanin?
to ma byc jakis lacznik konczacy w Bielsku czy jedzie do Zakopanego??

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <59fc101b-407f-45ea...@googlegroups.com>
Krzysiek napisał(a):

> Podhalanin?
> to ma byc jakis lacznik konczacy w Bielsku czy jedzie do Zakopanego??

do Zakopca

K. Sz.

W dniu 07.05.2014 12:10, Krzysztof Waszkiewicz pisze:

> Pogoria ze/do Szczecina (przez 3city)

Oraz przez Ełk może?
Odrobinę zdziwiony się czuję...

Ja rozumiem, że nie ma przymusu jechać od końca do końca, ale pomysł
draczny.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <536a0fcd$0$2157$6578...@news.neostrada.pl>
K. Sz. napisał(a):

> Oraz przez Ełk może?
> Odrobinę zdziwiony się czuję...

Przez Ełk tylko Pojezierze i Rybak :P

Krzysiek

W dniu środa, 7 maja 2014 12:47:47 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> do Zakopca

przez Wadowice za pewne?

mogliby sie kiedys dogadac w sprawie wspolnej taryfy i zmienic obraz kolei w Polsce...wtedy jadac przez Wadowice moglby dzialac jak przyspieszony..a tak kto wyda 14PLN tam gdzie regionalne kosztuja wielokrotnie mniej....

BarteX

Czy bedzie coś nowego do Suwałk w kategorii TLK? Skoro za miesiąc zostanie tylko 5 TLK Warszawa-Białystok, to moze przydaloby wydluzyc któryć z nich także na Suwałki? Zwlaszcza ze latem ta relacja cieszy się niesamowitą popularnoscią.

ic_kolobrzeg

Użytkownik "K. Sz." napisał

>Oraz przez Ełk może?
>Odrobinę zdziwiony się czuję...

>Ja rozumiem, że nie ma przymusu jechać od końca do końca, ale pomysł
>draczny.

Pomysł bardzo dobry, nie dość, że zostaje stary Albatros czyli Szczecin -
Gdynia to dodatkowo Białogard, Koszalin, Słupsk dostają bezpośrednie
całoroczne połączenie do Łodzi i do Bielska.

Lew

W dniu środa, 7 maja 2014 11:22:58 UTC+1 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> +18 par łódzkich (w tym 1xJG/SP i 3x Wro, 1x z Olsztyna)

Ten Olsztyn to gdzieś dalej (Wrocław?), czy tylko do Łodzi?

Błażej Forjasz

W dniu środa, 7 maja 2014 12:22:58 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> 6 par po Wiedence (kierunek 3x Katowice, 1xBielsko, Wro i Czwa)

W końcu przez Skierniewice! Chociaż wątpię w to, by ukończyli remont Gr. Maz - Skierniewice przed grudniem br...

Czy któraś z TLK z Wa-wy do K-c w terminach wakacyjno-feriowych będzie przedłużona do Wisły Głębce?

Pozdrawiam
Błażej Forjasz
kolejcieszyn.pl

fili...@gmail.com

Witam, mam takie pytanie, czy w następnym RJ wylatują wszystkie TLK Krk-Wwa z CMK? Nawet Smok? Coś o tym wiadomo?

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <0e64f839-47c9-4749...@googlegroups.com>
Błażej Forjasz napisał(a):

> Czy któraś z TLK z Wa-wy do K-c w terminach wakacyjno-feriowych
> będzie przedłużona do Wisły Głębce?

TLK Wisła ma jezdzic podobnie jak obecnie

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <0e58c2c5-a488-4f56...@googlegroups.com>
Lew napisał(a):

> Ten Olsztyn to gdzieś dalej (Wrocław?), czy tylko do Łodzi?

Wro

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <b2584067-35f6-46f6...@googlegroups.com>
fili...@gmail.com napisał(a):

> Witam, mam takie pytanie, czy w następnym RJ wylatują wszystkie
> TLK Krk-Wwa z CMK? Nawet Smok? Coś o tym wiadomo?

Z dziennych:
Mazury do Olsztyna, Korczak do Bstoku i Brzechwa do WWO
zatrzymania w Miechowie, Włoszczowie Płn. i Opocznie Płd.

Marcin Nowacki

Witam.Ja mam takie pytanie czy w nowym RJ szykują się jakieś nowości z Łodzi??Głównie chodzi mi o trasy na Wrocław i na północ kraju

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <4f517bad-0422-4d09...@googlegroups.com>
BarteX napisał(a):

> Czy bedzie coś nowego do Suwałk w kategorii TLK?

Nie

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <4c8cf95b-2806-48bf...@googlegroups.com>
Marcin Nowacki napisał(a):

> Ja mam takie pytanie czy w nowym RJ szykują się jakieś nowości
> z Łodzi?? Głównie chodzi mi o trasy na Wrocław

Tu juz masz info w odpowiedzi "skierniewickiej".

> i na północ kraju

Sukiennice do Szczecina w lecie do Świ
Doker przez Bydzie do Gdyni w lecie na Hel
Stoczniowiec do Gdy
Rawa do Gdy
+ w lato jakis Kołobrzeg i Łeba/Hel
Regle w terminach do Gdy

Przemysław Kowalik

Dnia 2014-05-08 09:12, Użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:
> W artykule <b2584067-35f6-46f6...@googlegroups.com>

> Z dziennych:
> Mazury do Olsztyna, Korczak do Bstoku i Brzechwa do WWO
> zatrzymania w Miechowie, Włoszczowie Płn. i Opocznie Płd.

A peron w Opocznie to się bynajmniej już wybudował/buduje ;-)?

BTW, czy przydałby się postój w Kozłowie ze względu na przesiadki na
kierunek olkuski.

Przemek

Krzysiek

W dniu czwartek, 8 maja 2014 13:24:09 UTC+2 użytkownik Przemysław Kowalik napisał:

> BTW, czy przydałby się postój w Kozłowie ze względu na przesiadki na
>
> kierunek olkuski.

uwazam to za bardzo potrzebne ale pewnie nie da sie bo inna spolka, nie da sie z reszta zapewnic stabilnosci rozkladu by zachowac skomunikowania itd....

pichluk...@gmail.com

W jakich godz. pojedzie Pendo Warszawa - Wrocław i odwrotnie?

Leschek Jeschke 

Am Donnerstag, den 08.05.2014 um 13:52 schrieb
Krzysiek <k...@o2.pl> in der Nachricht:

> uwazam to za bardzo potrzebne ale pewnie nie da sie bo inna spolka, nie da
> sie z reszta zapewnic stabilnosci rozkladu by zachowac skomunikowania

Podział na spółki nie ma nic wspólnego ze stabilnością rozkładu.
Zresztą istnieją dowody na możliwość skomunikowania jednego pociągu z resztą
pojazdów.

Przy okazji: zwróć uwagę na to, kiedy pisze się "zresztą", a kiedy "z resztą".

--
Leschek Jeschke
http://leschek-jeschke.de

badworm

Dnia Wed, 07 May 2014 12:49:49 +0200, K. Sz. napisaďż˝(a):

> Oraz przez E�k mo�e?
> Odrobinďż˝ zdziwiony siďż˝ czujďż˝...

Po��czenie Albatrosa ze "star�" Pogori�, kt�re ma wej�� w �ycie pono�
ju� od czerwca. Nie daj� temu wynalazkowi wi�cej ni� rok funkcjonowania.
Zamiast skr�ci� Albatrosa (skoro chc� go formalnie zlikwidowa� to znaczy
chyba, �e za ma�o os�b nim je�dzi czyli jest za d�ugi) z 6-7 do
powiedzmy 4 pude� i go lepiej wytrasowa� (tak, jak je�dzi� w poprzednim
RJ, zapewniaj�c chocia�by w miar� dogodne przesiadki w Szczecinie na/z
Berlin) to b�d� odstawia� kombinacje alpejskie.
GG#2400455 ICQ#320399066

Kolejoman

U�ytkownik "badworm" <nos...@post.pl> napisa� w wiadomo�ci

> Po��czenie Albatrosa ze "star�" Pogori�, kt�re ma wej�� w �ycie pono�
> ju� od czerwca. Nie daj� temu wynalazkowi wi�cej ni� rok funkcjonowania.

Na Tour de Pologne vel. Pojezierze te� by�o psioczenie a ma si� dobrze ju�
kt�ry� rozk�ad z rz�du. Takie poci�gi niekoniecznie s�u�� je�dzie
bezpo�rednio na ca�ej trasie tylko tworzeniu nowych relacji bezpo�rednich
np. Gi�ycko-Katowice.

Pozdr.
Grzesiek

Kolejoman

Skoro wszyscy pytajďż˝ to i ja zapytam

Czy wszystkie TLK na Katowice-Wroc�aw s� przez K�dzierzyn czy jakie�
przerzucaj� na Strzelce ? Czy wr�ci co� nocnego na ten odcinek (s�ysza�em o
KARKONOSZACH) czy dalej taka tragiczna dziura jak obecnie ?

Co tam s�ycha� w Olsztynie je�li chodzi o kierunek Pozna�/Wroc�aw oraz
Warszawa ? Skoro Mazury majďż˝ byďż˝ do Krakowa to pewnie zmieniďż˝ siďż˝ ich
godziny.
Czy b�dzie jakie� sensowne nocne po��czenie Olsztyna z
Wroc�awiem/Opolem/Katowicami, nie gorsze ni� obecne KARKONOSZE+MAZURY a zpet
?

Pozdr.
Grzesiek

BarteX

Planowane jest coś nowego przez Białystok?

K. Sz.

W dniu 08.05.2014 20:38, Kolejoman pisze:

> U�ytkownik "badworm" <nos...@post.pl> napisa� w wiadomo�ci

> Na Tour de Pologne vel. Pojezierze te� by�o psioczenie a ma si� dobrze
> ju� kt�ry� rozk�ad z rz�du.

No i pismacy wiersz�wk� wyrobi� :)
"Polska kolej w ramach modernizacji tor�w zamiast skraca� - wyd�u�a
czasy przejazdu. W poprzednim rozk�adzie, i tak ju� 'dotkni�tym'
licznymi - a w�a�ciwie niezliczonymi - remontami poci�g pospieszny ze
Szczecina do Katowic jecha� oko�o 8.5 godziny. Teraz natomiast pasa�erom
przyjdzie sp�dzi� w poci�gu ponad 14 (!) godzin."

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <lkfpgo$nmp$1...@node1.news.atman.pl>
Przemysław Kowalik napisał(a):

> A peron w Opocznie to się bynajmniej już wybudował/buduje ;-)?

Ma sie budowac w wakacje.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <e2177754-391c-4cd9...@googlegroups.com>
pichluk...@gmail.com napisał(a):

> W jakich godz. pojedzie Pendo Warszawa - Wrocław i odwrotnie?

Dlaw Wro
odjazdy do Waw kwadrans po pelnej
6 11 16 i kwadrans przed 19
przyjazdy do Wro kolo pelnej
10 12 17 20

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <59975419-abf3-4298...@googlegroups.com>
BarteX napisał(a):

> Planowane jest coś nowego przez Białystok?

Tu oferta bedzie mocno ograniczona ze wzgledu na moderne L6

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <536bd172$0$2233$6578...@news.neostrada.pl>
Kolejoman napisał(a):

> Czy wszystkie TLK na Katowice-Wrocław są przez Kędzierzyn czy jakieś
> przerzucają na Strzelce ? Czy wróci coś nocnego na ten odcinek (słyszałem o
> KARKONOSZACH) czy dalej taka tragiczna dziura jak obecnie ?

Oj przez KK pojada tylko 3 pary:
Karkonosze, Sztygar i Uznam (w lecie jeszcze Pirat)

Przez SO bedzie tego 2x wiecej (slusznie, bo czas jazdy krotszy
przynajmniej o kwadrans)

> Co tam słychać w Olsztynie jeśli chodzi o kierunek Poznań/Wrocław oraz
> Warszawa ? Skoro Mazury mają być do Krakowa to pewnie zmienią się ich
> godziny.

Do Waw 6 par

Na Poz Sielawa i Jeziorak

> Czy będzie jakieś sensowne nocne połączenie Olsztyna z
> Wrocławiem/Opolem/Katowicami, nie gorsze niż obecne KARKONOSZE+MAZURY a zpet
> ?

Bedzie z przejsciem 1h w Waw

Krzysiek

W dniu piątek, 9 maja 2014 09:30:37 UTC+2 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> Tu oferta bedzie mocno ograniczona ze wzgledu na moderne L6

wiec beda nowe polaczenia PolskiegoBusu...

a moze sie bronic przez atak i niech IC uruchomi swoje autobusy?

Michał Jankowski

W dniu 08.05.2014 20:38, Kolejoman pisze:

To mo�e w og�le zrobi� poci�g
Szczecin-Gdynia-Bia�ystok-Warszawa-Lublin-Przemy�l-Krak�w-Wroc�aw-Szczecin
i niech tak sobie je�dzi na okr�g�o?

MJ

3704

W dniu 2014-05-09 11:25, Michaďż˝ Jankowski pisze:

> To mo�e w og�le zrobi� poci�g
> Szczecin-Gdynia-Bia�ystok-Warszawa-Lublin-Przemy�l-Krak�w-Wroc�aw-Szczecin
> i niech tak sobie je�dzi na okr�g�o?

Tylko nie wiem po co przez Warszawďż˝.

tg

Kolejoman

> Oj przez KK pojada tylko 3 pary:
> Karkonosze, Sztygar i Uznam (w lecie jeszcze Pirat)

Ufff, czyli najistotniejsze pojadą przez KK. Najistotniejsze czyli takie,
które ze względu na porę nie mają alternatywy w postaci regio i są jedyną
możliwością wydostania się w świat (komunikacja autobusowa międzymiastowa w
KK praktycznie nie istnieje poza nielicznymi ogryzkami). No to mnie
uspokoiłeś. Przydałby się jeszcze PRZEMYŚLANIN. Jedynie co mnie niepokoi to
MORCINEK, bo zakładając, że ostatnie regio z KK do Gliwic zostanie tak jak
teraz ok. 19:00 to z kolei zrobi się dziura w kierunku GOP-u aż do
KARKONOSZY (do MORCINKA w KK wieczorem wsiada dużo osób). Ciekawe jak będzie
z IR.

> Przez SO bedzie tego 2x wiecej (slusznie, bo czas jazdy krotszy
> przynajmniej o kwadrans)

No gdy skończy się remont trasy przez Strzelce to będziemy mieć sytuację:
krótszy czas przejazdu przez Strzelce vs. większe potoki przez Kędzierzyn,
więc w sumie dobrze to rozwiązali. Z tego co wiem rewitalka Opole-KK jest
jedną z najpilniejszych do wykonania bo docelowo ruch pasażerski ma iść
przez KK. Najpierw mieli remontować przez Strzelce żeby była sensowna
alternatywa na czas remontu KK-Opole.

> Do Waw 6 par

Ciekawe. Mam nadzieje, że w końcu pojawi się jakiś wieczorny z Warszawy do
Olsztyna, bo aktualnie ostatni pociąg czyli KORMORAN ok. 17:00 z Warszawy to
trochę za wcześnie.

Pozdr.
Grzesiek

badworm

Dnia Thu, 8 May 2014 20:38:00 +0200, Kolejoman napisaďż˝(a):

> [...]
> kt�ry� rozk�ad z rz�du. Takie poci�gi niekoniecznie s�u�� je�dzie
> bezpo�rednio na ca�ej trasie tylko tworzeniu nowych relacji bezpo�rednich

Tu nie chodzi o to, czy kto� b�dzie je�dzi� w ca�ej relacji czy nie.
Problem jest innego rodzaju - op�nienie powrotnej Pogorii b�dzie
przek�ada� si� na op�nienie na jednotorowej 202ce, skutecznie
rozwalaj�c rozk�ad jazdy wielu innym poci�gom, w tym tr�jmiejskiej SKM.
I w drug� stron� - jak si� co� stanie na 202ce to op�nienie b�dzie
ci�gn�o si� a� do Bielska-Bia�ej. Takie ��czone poci�gi nawet przy
relacjach bezpo�rednich s� bez sensu - kto pojedzie ze Szczecina czy np.
Koszalina do Katowic w ten spos�b skoro m�g�by jecha� przez Pozna�?

Błażej Forjasz

W dniu czwartek, 8 maja 2014 20:25:06 UTC+2 użytkownik badworm napisał:

> Po��czenie Albatrosa ze "star�" Pogori�, kt�re ma wej�� w �ycie pono�
>
> ju� od czerwca. Nie daj� temu wynalazkowi wi�cej ni� rok funkcjonowania.

Przecież to kapitalny pomysł i nie tylko na lato. Raz, że Szczecin, Koszalin itp. będą mieć bezpośrednie poranne i wieczorne połączenie przede wszystkim z Gdańskiem. A dwa, że GOP, czy Łódź uzyskają bezpośrednie codziennie połączenie z Pomorzem Środkowym i Zachodnim. Mimo wszystko, jednak "Pogoria" przyjeżdża do Gdyni za wcześnie, ale to też można uratować jak widać łącząc ją z "Albatrosem". Pasażerowie to docenią, podobnie jak w przypadku obecnego "Pojezierza".

Pozdrawiam
Błażej Forjasz
kolejcieszyn.pl

Tadeusz Franciszek Zielinski

W dniu 2014-05-09 13:38, 3704 pisze:
> [...]

Przez Rzesz�w czy Le�ajsk? No i jest do�� d�ugi wjazd kieszeniowy
Jaros�aw - Przemy�l.

> Tylko nie wiem po co przez Warszawďż˝.

To chyba dosy� du�e miasto jest. A Ty by� chcia� k�dy: przez T�uszcz -
Stojad�a czy Bielsk P. - Siedlce - �uk�w?

W dniu 2014-05-09 17:02, Kolejoman pisze:

> Ciekawe. Mam nadzieje, że w końcu pojawi się jakiś wieczorny z Warszawy
> do Olsztyna, bo aktualnie ostatni pociąg czyli KORMORAN ok. 17:00 z
> Warszawy to trochę za wcześnie.

Jest autobus...

Kolejoman

Użytkownik "Tadeusz Franciszek Zielinski" <tkropkaz...@in.fobus.pl>
napisał w wiadomości news:lkivp2$1nv$2...@node1.news.atman.pl...

> Jest autobus...

Wiem, że autobusy są do późna, ale rozmawiamy o pociągach. :)

Pozdr.
Grzesiek

Andrzej Soczówka

W dniu 2014-05-09 17:46, B�a�ej Forjasz pisze:

> Przecie� to kapitalny pomys� i nie tylko na lato. Raz, �e Szczecin,
> Koszalin itp. b�d� mie� bezpo�rednie poranne i wieczorne po��czenie
> przede wszystkim z Gda�skiem. A dwa, �e GOP, czy ��d� uzyskaj�
> bezpo�rednie codziennie po��czenie z Pomorzem �rodkowym i Zachodnim.
> Mimo wszystko, jednak "Pogoria" przyje�d�a do Gdyni za wcze�nie, ale
> to te� mo�na uratowa� jak wida� ��cz�c j� z "Albatrosem". Pasa�erowie
> to doceniďż˝, podobnie jak w przypadku obecnego "Pojezierza".

Osobi�cie uwa�am, �e przesiadka o 5-6 rano po nieprzespanej nocce, kiedy
akurat jest najzimniej, to jest du�y dyskomfort dla normalnego pasa�era.

--
ASO

badworm

Dnia Fri, 9 May 2014 08:46:59 -0700 (PDT), B�a�ej Forjasz napisa�(a):

> Przecie� to kapitalny pomys� i nie tylko na lato. Raz, �e Szczecin, Koszalin itp. b�d� mie� bezpo�rednie poranne i wieczorne po��czenie przede wszystkim z Gda�skiem. A dwa, �e GOP, czy ��d� uzyskaj� bezpo�rednie codziennie po��czenie z Pomorzem �rodkowym i Zachodnim. Mimo wszystko, jednak "Pogoria" przyje�d�a do Gdyni za wcze�nie, ale to te� mo�na uratowa� jak wida� ��cz�c j� z "Albatrosem". Pasa�erowie to doceni�, podobnie jak w przypadku obecnego "Pojezierza".

Jak to b�d� mie�? A teraz tego po�aczenia z Gda�skiem nie ma? Albatros
(jeszcze) ca�y czas je�dzi. Pogorio-albatros ma mie� na odcinku
Wejherowo-Szczecin G��wny czas jazdy gorszy o 16 minut od obecnego
Albatrosa (wierz�c rocznemu rozk�adowi plakatowemu ze strony PLK). M�j
sceptycyzm co do tego po��czenia bierze si� z faktu, �e zamiast
zmniejszy� d�ugo�� sk�adu to od marca ograniczono terminy kursowania
Albiego. A jedynym plusem takiego po��czenie mo�e stanie si� to, �e
zacznie on by� powa�niej traktowany przez PIC. Dotychczas, w razie
jakie� katastrofy na 202-ce, podr�ni z Albatrosa sobie grzecznie stali
i czekali na wznowienie ruchu a o KKA mogli zapomnieďż˝.

fra...@gmail.com

W dniu sobota, 10 maja 2014 18:00:05 UTC+2 użytkownik badworm napisał:
> Jak to będą mieć? A teraz tego połaczenia z Gdańskiem nie ma? Albatros
> (jeszcze) cały czas jeździ. Pogorio-albatros ma mieć na odcinku

Ale sam piszesz (w sąsiednim wątku), że z powodu przesiadki
(jeden z powodów) rezygnujecie z jazdy Albatrosem.
Całe szczęście, że jako sprytni mikole wybieracie inny pociąg z jakąś
półtajną promocją, a nie samolot, samochód czy autobus.

Czyli w praktyce połączenia teraz nie ma.

FG

Przemek

Chciałbym spytać jakie EIC i TLK będą w nowym rozkładzie na E20,na siódemce i na E65? Z góry dziękuję.

badworm

Dnia Sat, 10 May 2014 10:17:06 -0700 (PDT), fra...@gmail.com
napisaďż˝(a):

> Ale sam piszesz (w s�siednim w�tku), �e z powodu przesiadki
> (jeden z powod�w) rezygnujecie z jazdy Albatrosem.

Nie z powodu przesiadki jako takiej ale z powodu, �e Albatros wyje�d�a z
Gdyni o wczesnej porze (a wi�kszo�� os�b musia�aby jeszcze na niego
dojecha� z r�nych cz�ci Gda�ska) i �e w Szczecinie trzeba by kwitn��
1,5 godziny. Gdyby Albatros jechaďż˝ tak, jak w grudniu 2012, to zapewnie
by�my nim pojechali.
> Ca�e szcz�cie, �e jako sprytni mikole wybieracie inny poci�g z jak��
> p�tajn� promocj�, a nie samolot, samoch�d czy autobus.

Akurat w tej 12-osobowej grupie to mikoli w porywach b�dzie dw�ch a mimo
to praktycznie od samego pocz�tku pod uwag� brany by� tylko dojazd
kolej�. Promocji Berlin-Gdynia-Specjal nie okre�la�bym mianem p�tajnej
- co najwy�ej troch� s�abo rozreklamowanej.

3704

W dniu 2014-05-09 18:28, Tadeusz Franciszek Zielinski pisze:

> To chyba dosy� du�e miasto jest. A Ty by� chcia� k�dy: przez T�uszcz -
> Stojad�a czy Bielsk P. - Siedlce - �uk�w?

Przez Bielsk P. - Brze�� nB - �uk�w.

tg

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <fc026a4b-32fa-4a1f...@googlegroups.com>
Przemek napisał(a):

> Chciałbym spytać jakie EIC i TLK będą w nowym rozkładzie na E20,
> na siódemce i na E65? Z góry dziękuję.

Nie no az tyle to mi sie nie chce pisac.

kri...@wp.pl

@Krzysztof Waszkiewicz, postaram się zapytać krócej. Jakie(i czy w ogóle) będą EIC Wa-wa - Wrocław przez E20? Czy PIC planuje postoje dla jakichkolwiek krajowych EIC w Koninie? I czy ilość TLK między stolicą a Poznaniem nie zmieni się na gorsze?

Dnia Tue, 06 May 2014 19:44:48 +0200, Andrzej Soczówka napisał(a):

> Po każdej godzinie xx:40 w nocy masz "zlot czarownic" na dworcu w
> Katowicach.

Cogodzinny zlot linii, z których większość kursuje 2-3 razy na noc?
Zaginianie czasoprzestrzeni nieźle w tym GOPie działa, ja widzę.

Dnia Mon, 12 May 2014 11:17:52 +0000 (UTC), Krzysztof Waszkiewicz
napisał(a):

> Nie no az tyle to mi sie nie chce pisac.

Ja w ogóle nie widzę najmniejszego sensu podawania takich informacji
obecnie, na tak wczesnym etapie konstrukcji nowego rj. Wszystko się jeszcze
trzy razy powywraca, potem znowu będzie jęk, że nie ma, a miało wszak
być...

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <f8784014-23e2-489a...@googlegroups.com>
kri...@wp.pl napisał(a):
Przez Poznań tylko 1 para (w Koninie bedzie sie zatrzymywac).
Planuje zatrzymanie 3 par + BWE.
TLK Waw/Poz bedzie 7 par.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <1933p7nmkz3xl$.18rpm611b4v73$.d...@40tude.net>
f napisał(a):

> [...]
> obecnie, na tak wczesnym etapie konstrukcji nowego rj. Wszystko się jeszcze
> trzy razy powywraca, potem znowu będzie jęk, że nie ma, a miało wszak

Moze sie powywracac, nikt sie chyba do tych planow jakos
emocjonalnie nie przywiazuje :)

Krzysiek

W dniu wtorek, 13 maja 2014 08:14:36 UTC+2 użytkownik f napisał:

> Cogodzinny zlot linii, z których większość kursuje 2-3 razy na noc?
ile chcesz miec nocnych kursow miedzy ostatnim i pierwszym kursem linii dziennej?

297N: 23:40, 0:40, 1:40, 2:40:, 3:40
30N: 0:16, 1:40, 3:40
911N: 0:40, 1:50, 3:40
657N: 23, 23:45, 0:45, 1:45, 2:45
672N: 0:20, 2:40, 3:40
77N: 1:40, 3:35
830N: 23:40, 0:40,1:40, 2:40
908N: 23:40 0:40 1:40 2:40 3:40 4:40
76N: 23:40 0:40 2:40
130N: 23:40, 0:40, 1:40, 2:40
pominalem linie majace 2 i mniej kursow.

do tego część linii dziennych ma ostatnie kursy ok 24 a pierwsze nawet przed 4.
linie podobnie jak w Warszawie cześciowo się pokrywają np. 77N i 76N uzupełniają się.
Do tego są jeszcze tramwaje.

Pewnie, ze nie ma rewelacji ale nie nazwalbym tego brakiem komunikacji nocnej.

Problem jest w dluzszych relacjach np. Katowice - Gliwice (jest o 24 i 1:12, potem dopiero ranny kurs o 4:37
Katowice - Dabrowa Gornicza ostatni kurs linii dziennej 23:57, potem dopiero rano.
Katowice - Tarnowskie Gory calkowity brak polaczen w nocy, ostatni dzienny 22:25.
Przy czym w tym wypadku pewne wsparcie powinna oferowac komunikacja kolejowa np. taki pozno wieczorny kurs z Warszawy powinien zatrzymac sie w Dabrowie Gorniczej a moze i Bedzinie.

trag...@gmail.com

> Oj przez KK pojada tylko 3 pary:
>
> Karkonosze, Sztygar i Uznam (w lecie jeszcze Pirat)
>

> Przez SO bedzie tego 2x wiecej (slusznie, bo czas jazdy krotszy
>
> przynajmniej o kwadrans)

A wiadomo coś na temat przybliżonych godzin odjazdu oraz czasu przejazdu w obu kierunkach?
Chodzi mi głównie o (wczesne) poranki z Katowic do Wrocławia i coś koło 15-17 z Wrocławia do Katowic.

Dnia Tue, 13 May 2014 01:20:12 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

> ile chcesz miec nocnych kursow miedzy ostatnim i pierwszym kursem linii dziennej?

W cokolwiek mniej ludnej od GOPu Warszawie większość z linii ma kursów
paręnaście (takt 30') i na całkiem sporej ich części występują problemy z
zabieralnością.

> pominalem linie majace 2 i mniej kursow.

Wygodnie :-)

Swoją drogą, jak np. na kursy odjeżdżające o 1:40 mają się przesiąść
pasażerowie z 830N przyjeżdżającego o 1:42?

> Pewnie, ze nie ma rewelacji ale nie nazwalbym tego brakiem komunikacji nocnej.

Określenie "nie ma rewelacji" to jakiś skrajny przypadek syndromu
sztokholmskiego.

> Przy czym w tym wypadku pewne wsparcie powinna oferowac komunikacja kolejowa np. taki pozno wieczorny kurs z Warszawy powinien zatrzymac sie w Dabrowie Gorniczej a moze i Bedzinie.

I Polskiego Busa też zatrzymać na co drugim przystanku, bo organizator
komunikacji w największej aglomeracji w kraju funkcjonuje na poziomie PKS
Łomża.

Dnia Tue, 13 May 2014 07:44:56 +0000 (UTC), Krzysztof Waszkiewicz
napisał(a):

> Moze sie powywracac, nikt sie chyba do tych planow jakos
> emocjonalnie nie przywiazuje :)

Patrząc chociażby na tegoroczną histerię z Piastochemikiem do Kudowy
obawiam się, że jednak się przywiązuje.

It is loading more messages.