[impreza] Polsatem wokol Szczecina

Iwan

Witamy,
Hello, (English text below)

Impreza: Polsatem wokół Szczecina

Praktycznie wszystkie kwestie formalne związane z organizacją pociągu
specjalnego na tasie:

Szczecin Główny – Stargard Szczeciński – Pyrzyce – Stargard Szczeciński
– Szczecin Dąbie SDA – Szczecin Dąbie SDC – Kliniska – Szczecin Dąbie –
podg. Szczecin Wstowo – Szczecin Wzgórze Hetmańskie – Szczecin Pomorzany
– Police – Police Chemia – Police – Trzebież Szczeciński – Szczecin
Turzyn – Szczecin Główny – Szczecin Port Centralny – Szczecin Wstowo –
Szczecin Główny
zostały dopięte, w związku z tym zaczynamy przyjmować zgłoszenia na tę
imprezę.

Linie kolejowe jakie przejeżdżamy:
351: Szczecin Główny - Stargard Szczeciński
411: Stargard Szczeciński - Pyrzyce
857: Szczecin Dąbie SDA - Szczecin Dąbie SDC
401: Kliniska - Szczecin Dąbie
432: Szczecin Wstowo - Szczecin Wzgórze Hetmańskie - Szczecin Turzyn
406: Szczecin Główny - Trzebież Szczeciński
431: Police - Police Chemia
273: Szczecin Główny - Szczecin Port Centralny
993: Szczecin Port Centralny - Dziewoklicz

Obsługa trakcyjna: SU42-506 "Polsat" PR Wielkopolski

Skład: 2 wagony Bdhpumn

Trasa przejazdu łącznie liczy ~240 km

Termin imprezy: sobota 22 listopada 2014.

Wyjazd ze Szczecina Głównego w okolicach godziny 6:00 - 6:30

Przyjazd do Szczecina planujemy na godzinę 16:00

Możliwy dojazd na nasz pociąg:

z Warszawy i Poznania pociągiem TLK18203 Szczecinianin
Warszawa Centralna 22:45
Poznań Główny 02:36
Szczecin Główny 05:43

z Krakowa, Katowic, Wrocławia pociągiem TLK38206 Uznam
Kraków Główny 16:30
Katowice 18:33
Wrocław Główny 22:04
Szczecin Główny 05:19

Do Szczecina Głównego wrócimy na godzinę 16:00 - odjazdy:

do Poznania pociągiem TLK87100 Orkan
Szczecin Główny 17:40
Poznań Główny 20:21

do Warszawy pociągiem TLK81200 Szczecinianin
Szczecin Główny 23:04
Warszawa Centralna 06:23
w Poznaniu możliwość przesiadki na TLK56200 do Wrocławia

do Katowic i Krakowa TLK83200 Przemyślanin
Szczecin Główny 19:28
Katowice 04:04
Kraków Główny 06:18

Podane godziny nie są gwarantowane - w przypadku awarii, wydłużenia
czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć - będziemy się jednak
bardzo starać, by skomunikowania zachować.

Składka za przejazd w przedpłacie do 12 listopada 2014 wynosi 160zł, po
tym terminie i w pociągu 200zł.

UWAGA - osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio
wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji
wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia 12 listopada
2014, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj
robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że "ja wpłaciłem w terminie".

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 130 zł, po
terminie i w pociągu 170 zł.

Dzieci w wieku 3 - 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby
dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy. Skład
podsyłany będzie z Krzyża i trzeba będzie za to zapłacić.

Osoby goniące samochodem - składka dobrowolna mile widziana (proszę brać
pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się
odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 12 listopada 2014 suma wpłat będzie
niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze
odesłane nadawcom.

Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem
zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano fotostopy w ograniczonej ilości (krótki dzień).
W tej chwili przepisy nie pozwalają na zatrzymywanie pociągu na szlaku,
więc FSy będą się odbywać tylko na stacjach/przystankach (no chyba, że
obsługa pociągu pójdzie nam na rękę). Organizacją fotostopów zajmuje się
Krzysztof Waszkiewicz

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz mailowo: ziemowit_czerski at wp.pl wraz z
kopią (CC/DW): iwan at eu07.pl (wysyłamy jedno zgłoszenie na *obydwa*
podane adresy jednocześnie).

PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ TREŚCI TEGO OGŁOSZENIA W SWOIM ZGŁOSZENIU.

W temacie koniecznie proszę wpisać "Polsatem wokol Szczecina"

W treści zgłoszenia proszę wpisać ilość osób, ich imiona i nazwiska,
adres e-mail, zadeklarować formę i termin wpłaty składki oraz informację
gdzie dana osoba wsiada do naszego pociągu.

Można też zawrzeć dodatkowe informacje kontaktowe (telefon).

W przypadku braku informacji o wpłacie w pociągu lub po terminie
przyjmujemy, że dana osoba wpłaci składkę przed ustalonym terminem.

Jeśli tego nie zrobi, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona
kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż
miejsc w pociągu).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z
regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin oraz dane do przelewu podamy w odpowiedzi na maila ze
zgłoszeniem. Jest to jednocześnie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny),
informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy
otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana
kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli
wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy
więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.

W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia,
prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś
innego.

Pozdrawiamy i zapraszamy do uczestnictwa:
Krzysztof Waszkiewicz i Ziemowit Czerski

*************************************

Special train: Polsat around Szczecin

On November 22nd (Sat) 2014, we organise a special train around Szczecin.

Trainset: SU42+2xBdhpumn

Route:
[...]

it's about 240 km

Our route passes through RW lines:
[...]

Price: 160 zł to November 12th, 200 zł after that date and at the train.

Train can be cancelled if we won't gather enough money till November 13th

Train departs from Szczecin Główny about 6:00-6:30 AM, arrives in
Szczecin about 4:00 PM.

You can bord our train in Szczecin or Stargard Szczeciński - You can get
there:

from Warsaw and Poznań
TLK18203 Szczecinianin
Warszawa Centralna 22:45
Poznań Główny 02:36
Szczecin Główny 05:43

from Kraków, Katowice, Wrocław
TLK38206 Uznam
Kraków Główny 16:30
Katowice 18:33
Wrocław Główny 22:04
Szczecin Główny 05:19

From our train you can get:

to Poznań
TLK87100 Orkan
Szczecin Główny 17:40
Poznań Główny 20:21

to Warsaw
TLK81200 Szczecinianin
Szczecin Główny 23:04
Warszawa Centralna 06:23
in Poznań you can transfer Wrocław TLK56200 Rozewie

to Katowice and Kraków
TLK83200 Przemyślanin
Szczecin Główny 19:28
Katowice 04:04
Kraków Główny 06:18

If You are interested, send request on
ziemowit_czerski at wp.pl (CC/DW): iwan at eu07.pl
(it's important, to send it to both @)
Subcject: "Polsat wokol Szczecina"
In message body please write full names of participants You book, and
way of payment (bank transfer before November 12th, bank transfer after
that date or on board the train). It's necessarily!

Confirmation, regulations and all the data needed to bank transfer will
be included in reply for You request.

Greets!

--
Krzysztof Waszkiewicz
GG://3721721

SU45-034

W dniu wtorek, 21 października 2014 21:49:57 UTC+2 użytkownik Iwan napisał:
> Witamy,
> Impreza: Polsatem wokół Szczecina
> Obsługa trakcyjna: SU42-506 "Polsat" PR Wielkopolski
> Skład: 2 wagony Bdhpumn

Cześć!

Myślałem, że w tym roku już nikt nic nie zrobi.
Przepraszam, że zacznę od malkontenctwa, ale nie lepiej pojechać bonanzami?
Wiem, że będzie zimno i teoretycznie to nie pora na wyglądanie przez okna, ale.. :)

ic_kolobrzeg

Użytkownik "SU45-034" napisał:

> [...]
>Wiem, że będzie zimno i teoretycznie to nie pora na wyglądanie przez okna,

Orientowałem się, nie dostalibyśmy ich. I tak ta impreza wymagała od nas nie
lada gimnastyki.

ic_kolobrzeg

Żeby uniknąć pytań, orientowałem się również co do bonanz.
Jedyna odpowiedź jaką uzyskałem to tylko bohuny.

ic_kolobrzeg

Użytkownik "ic_kolobrzeg" napisał w wiadomości grup
Ta odpowiedź tyczyła się bipy z Chojnic, też nie chcieli dać....

michal_...@wp.pl

A w Trzebieży chcecie "oblecieć skład" czy spychać do Polic na oblot?
Bo jak byłem w sierpniu w Trzebieży, to nie bardzo tam widziałem warunki do oblotu, USRK są zrujnowane, zwrotnice zaryglowane zamkami w ustawieniu "na wprost" do bazy paliwowej OLPP, bez dźwigni do ręcznego przestawiania.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <4a097c48-3457-4dcf...@googlegroups.com>
michal_...@wp.pl napisał(a):

> [...]
> warunki do oblotu, USRK są zrujnowane, zwrotnice zaryglowane zamkami
> w ustawieniu "na wprost" do bazy paliwowej OLPP, bez dźwigni do

Wg zakladu warunki sa.

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz
tel: +48667841589 GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score

Mareczek

W dniu 2014-10-23 13:44, Krzysztof Waszkiewicz pisze:

> Wg zakladu warunki sa.

Są, bo nawet zdawki robią obloty. Wjeżdża się na tor główny, zaś oblot
wykonuje się torem przy byłej parowozowni.

--
** Pzdr Mareczek | SQ1NDX | GG #1317273 **
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *

dija...@gmail.com

Oblot mozna ruwniez zrobic na bazie cpn ale niewiem czy organizator postral sie o zgode na wiazd na baze jest tam ciekaie SN61-183 wiechal na baze za wagonem mozna prosic o jakis dokladnieszy rozklad jazdy

ic_kolobrzeg

Narazie zapisy idą, że tak to ujmę słabo. Brakuje jeszcze trochę osób abyśmy
mogli zapełnić listę podstawową.
Niby jest głód imprez, bo jak widać nikt i nic nie organizuje, szkoda, aby
nasze z Iwanem 3 miesięczne przygotowania, oraz opór Przewoźników czy PLKi
pójdą na marne....

Michał Jankowski

W dniu 2014-10-26 13:35, ic_kolobrzeg pisze:
Strasznie daleko i zimno. W lecie to może bym się nawet wybrał. Szkoda,
że koło Warszawy nic się nie udaje zorganizować...

MJ

Grzegorz Kapusta

Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> Strasznie daleko i zimno. W lecie to może bym się nawet wybrał. Szkoda, że
> koło Warszawy nic się nie udaje zorganizować...

Heh, jak nie Białystok, to Szczecin :-) Ale jechałbym, gdyby nie
trafiło idealnie w moją imprezę urodzinową. Pech.

Natomiast bardziej mnie zastanawia ten opór. Znaczy się
przychodzi klient z pieniędzmi, chce pociąg z A do B przez C
i co, 100 powodów dla których nie_da_sie? Przecież to są
linie, na których jest ruch lub są utrzymywane w przejezdności,
tak? (nie wiem jak z Pyrzycami). Rozumiem, gdybyście podali
trasę Godków - Pyrzyce - Chwarstnica - Banie, to mógłby być
znaczny ;-) opór ale dlaczego w tym przypadku?

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta

ic_kolobrzeg

Użytkownik "Michał Jankowski" napisał :

>Strasznie daleko i zimno. W lecie to może bym się nawet wybrał. Szkoda,
>koło Warszawy nic się nie udaje zorganizować...

Też bym chętnie wybrał się na imprezę, przyjechał na gotowe i pomarudził :)

SP45...@vp.pl

W dniu niedziela, 26 października 2014 19:56:06 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

> Strasznie daleko i zimno. W lecie to może bym się nawet wybrał. Szkoda,
> że koło Warszawy nic się nie udaje zorganizować...

Czy daleko to kwestia względna. Dla jednego daleko, dla drugiego (z Poznania) całkiem blisko, a dla trzeciego (ze Szczecina) to jak wyjście na spacer.
Z drugim natomiast całkiem się zgadzam. Po imprezie TURKOLowej, odeszła mi jakakolwiek chęć na kilkudniowe podróże koleją po Polsce o tej porze roku. Szkoda że nie jest to w kwietniu czy maju, pewnie chętnie bym się wybrał, a tak przy ponurej wietrznej pogodzie, najprawdopodobniej marnym "parametrze" do zdjęć, jakoś nie mam ochoty na tą imprezę.

Kuba WieWiór

A ja się wybieram pomimo, że mam daleko z Górnego Śląska. Dobrze grzeją w TLKach więc nie widzę problemu.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <m2ipq6$kh5$1...@eu07.pl>
ic_kolobrzeg napisał(a):

> Niby jest głód imprez, bo jak widać nikt i nic nie organizuje, szkoda, aby
> nasze z Iwanem 3 miesięczne przygotowania, oraz opór Przewoźników czy PLKi
> pójdą na marne....

Grammar nazi mi sie wlacza jak to czytam :)

No i nie przesadzajmy z tym oporem - zawsze pewne kwestie trzeba
uzgodnic, chyba w tym przypadku nie masz co narzekac.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <m2jg45$ltu$1...@news.agh.edu.pl>
Michał Jankowski napisał(a):

> Strasznie daleko i zimno. W lecie to może bym się nawet wybrał. Szkoda,
> że koło Warszawy nic się nie udaje zorganizować...

Wlasnie cos do Zegrza pojechalo, a wczoraj to nawet jakis Olka sie
krecila po okolicy.

errorr

dzięki chłopaki za trud i czas włożony w organizację imprezy..
doceniam, ale niestety nie dam rady, gdyż termin mi nie pasuje tym razem.
liczę na coś od Was w przyszłym roku:)

luke_lok

Impreza w/w jest przeznaczona i dla focistów (skład) jak i dla zaliczających (linie). Dla zaliczajacych od biedy i dla taniości wystarczyłby szynobus, choć zakładam że użytkujący je ZPR czy właściciel (UM) nie będzie patrzył łaskawie na przejazd nim po zarośniętych krzakami łącznicach.
Zaś dla focistów wjazdy na konkretne bocznice i ograniczona liczba fotostopów nie zachęca do wyłożenia sporej sumy na imprezę.
Dlatego pewnie też jest małe zainteresowanie przejazdem, bo jadą głównie zaliczający których widocznie jest niedostateczna ilość.
Nie mam zamiaru obrażać tym postem organizatorów, gdyż doceniam wielki trud i zaangażowanie w organizację jakiejkolwiek imprezy. Po prostu wydaje mi się, że gdyby konkretna impreza była skierowana do konkretnej grupy miłośników kolejnictwa (np. A - przejazd składem z polsatem po ciekawej, czynnej linii z dużą ilością fotostopów albo B - przejazd szynobusem po łącznicach i bocznicach z minimalną ilością fotostopów i dużą ilością zaliczonych odcinków) to pewnie frekwencja byłaby większa.
Insza inszość, że te grupy nie są w Polsce na tyle liczne by zapełnić pociąg w wariancie A i w wariancie B, toteż takich ogólnodostępnych imprez kolejowych w Polsce jest mało.

Skolmi

Skoro tak wszystkim zimno, to zastanawiam się, kto był na "Stonce do Sokołowa" :)

Ja się zapisałem i mam nadzieję, że pojedziemy, ale po zeszłorocznej ledwo domkniętej imprezie Warsika do Sierpca (300 km pod parą, nie ruszając d..y
z Warszawy, przy takim składzie to w zasadzie za "grosze"), czy niedawnym lekko pustawym VTeku do Jeziornej (za friko), nic już mnie nie zdziwi.

ic_kolobrzeg

W zachpomie po awariach szynobusow jest ixh brak wiec nawet tego nie ruszalem, dwa ze jednak chcialem dopiac sklad.

km...@csorion.com.pl

W dniu poniedziałek, 27 października 2014 13:20:38 UTC+1 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> Wlasnie cos do Zegrza pojechalo, a wczoraj to nawet jakis Olka sie
> krecila po okolicy.

Trochę nie na temat ale może kogoś zainteresuje:
Przejazd do Zegrza Południowego był 22.10.2014. Typowa impreza przedwyborcza. Bez szerszego informowania pospólstwa. Dojechali na teren składu, poszli pogadać przez ekipą z TV i powrót. Organizatorem podobno było starostwo legionowskie. Kilka dni wcześniej był w składzie towarowy więc technicznie wjazd szunobusu był bezproblemowy.

ic_kolobrzeg

Brakuje nam 8-10 osób, aby dopiąć imprezę, jeśli znacie kogoś kto by chciał
pojechać niech się pilnie zapisuje :)

lukk

W dniu 2014-11-03 14:26, ic_kolobrzeg pisze:
> Brakuje nam 8-10 osób, aby dopiąć imprezę, jeśli znacie kogoś kto by
> chciał pojechać niech się pilnie zapisuje :)
A gdyby podzielić te brakujące 1600PLN przez ilość zapisanych chętnych,
to po ile wyjdzie?
Pytam, bo osobiście wolałbym zapłacić kilka złociszy więcej i pojechać,
niż się dowiedzieć, że nie pojechaliśmy, bo zabrakło dosłownie kilku osób...

--
pzdr
lukk

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <m382ic$qj9$1...@speranza.aioe.org>
lukk napisał(a):

> A gdyby podzielić te brakujące 1600PLN przez ilość zapisanych chętnych,
> to po ile wyjdzie?

Juz lepiej namowic kogos znajomego zeby sie na impreze wybral :)

Za tydzien sprawa sie wyjasni, dopiero wtedy bedzie wiadomo ile
wplat wplynie i ile brakuje zeby sie zbilansowac. Gdyby to byla podobna
kwota, to wyjdzie poniej 20 zl na uczestnika. Tylko przewoznika trzeba
poinformowac czy zamawiamy pociag, wiec chyba nie bedzie czasu na
odpytywanie kazdego czy zgadza sie doplacic.

W tej chwili wplacila 1/4 zgloszonych uczestnikow, kilku ma
zadeklarowane wplaty w pociagu. Jak zwykle wszyscy odkladaja platnosc
na ostatnia chwile. Zgloszen mamy na styk.

/dev/SU45

> W tej chwili wplacila 1/4 zgloszonych uczestnikow, kilku ma
> zadeklarowane wplaty w pociagu. Jak zwykle wszyscy odkladaja platnosc
> na ostatnia chwile. Zgloszen mamy na styk.

A odkamuflowana opcja niemiecka? Wydawać by się mogło, że będzie i to
licznie?

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <54589ea8$0$31750$6578...@news.neostrada.pl>
/dev/SU45 napisał(a):

> A odkamuflowana opcja niemiecka? Wydawać by się mogło, że będzie i to
> licznie?

Maja jakas impreze u siebie :)

SP45...@vp.pl

W dniu wtorek, 4 listopada 2014 10:43:08 UTC+1 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:
> W artykule <54589ea8$0$31750$6578...@news.neostrada.pl>

> Maja jakas impreze u siebie :)

A nie da rady tego tematu na wiosnę ćwiczyć, gdyby teraz nie wyszło? Przy lepszym oświetleniu, dłuższym dniu itd?

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <7a428429-427d-4a83...@googlegroups.com>
SP45...@vp.pl napisał(a):

> A nie da rady tego tematu na wiosnę ćwiczyć, gdyby teraz nie wyszło?
> Przy lepszym oświetleniu, dłuższym dniu itd?

Z odpowiedzia na to pytanie moze poczekam do nastepnego tygodnia.

ic_kolobrzeg

Użytkownik napisał w wiadomości grup

>A nie da rady tego tematu na wiosnę ćwiczyć, gdyby teraz nie wyszło? Przy
>lepszym oświetleniu, dłuższym dniu itd?
Do czego Ci lepsze oświetlenie Krzysiek?

SP45...@vp.pl

W dniu wtorek, 4 listopada 2014 14:12:13 UTC+1 użytkownik ic_kolobrzeg napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup

> Do czego Ci lepsze oświetlenie Krzysiek?

Do zdjęć oczywiście. No cóż, ty zdjęć nie robisz, więc nie dziwię się że na tę kwestię uwagi nie zwracasz. Ogółem jeżeli trafi się wam słaba niesłoneczna pogoda na imprezie, to praktycznie zaliczak robiący zdjęcia może schować aparat do torby. Być może innych chętnych odstrasza właśnie ograniczona ilość FSów ze względu na krótki dzień. Mnie przede wszystkim nie pasuje termin (sprawy rodzinne) tak jak ci mówiłem na Skansenie Turkolowym.

ic_kolobrzeg

Użytkownik napisał w wiadomości grup

> [...]
>może schować aparat do torby. Być może innych chętnych odstrasza właśnie
>nie pasuje termin (sprawy rodzinne) tak jak ci mówiłem na Skansenie

Na Turkolu też nie było FSów w ogóle przypominam ;)

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <m3b23n$dc2$1...@eu07.pl>
ic_kolobrzeg napisał(a):

> Na Turkolu też nie było FSów w ogóle przypominam ;)

I to jest wg Ciebie zaleta? Dla mnie to jest wada. Dla wielu
potencjalnych uczestnikow moze to byc kwestia na tyle istotna, ze nie
decyduja sie na udzial w imprezie.
Po co bawic sie w organizacje czegos, co od Turkolowych pociagow niczym
sie nie rozni?

Vald...@op.pl

> [...]
> decyduja sie na udzial w imprezie.
> Po co bawic sie w organizacje czegos, co od Turkolowych pociagow niczym

Dawno już chciałem to napisać, ale się ugryzłem w język. Ale taka jest prawda. Wielu potencjalnych uczestników nie patrzy nie tylko na cieką trasę przejazdu ale również tabor i FSy. Czy też ich brak co nie ukrywam zniechęca. Warto wykorzystać okazję przejazdu po ciekawej nieużywanej trasie na choć parę zdjęć

Pozdrawiam
Kospal

ic_kolobrzeg

Jak chcesz Kospal zrobic fsy, skoro przepisy zabraniaja zatrzymywac pociag na szlaku?
Jak rowniez widac nikt nie rwie sie do organizacji imprez typowo milosnicznych, prawda?

Michał Jankowski

W dniu 07.11.2014 07:59, ic_kolobrzeg pisze:
> Jak chcesz Kospal zrobic fsy, skoro przepisy zabraniaja zatrzymywac pociag na szlaku?

Jakie przepisy?

MJ

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <m3i4jm$hd0$1...@news.agh.edu.pl>
Michał Jankowski napisał(a):

> Jakie przepisy?

Zatrzymanie i wysiadanie ludzi na szlaku jest gdzies uregulowane?

Michał Jankowski

W dniu 07.11.2014 10:58, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> W artykule<m3i4jm$hd0$1...@news.agh.edu.pl>

> Zatrzymanie i wysiadanie ludzi na szlaku jest gdzies uregulowane?

Nie wiem, pytam.

MJ

et22...@wp.pl

W dniu piątek, 7 listopada 2014 10:58:03 UTC+1 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:
> W artykule <m3i4jm$hd0$1...@news.agh.edu.pl>

> Zatrzymanie i wysiadanie ludzi na szlaku jest gdzies uregulowane?

Jeśli jest to pewnie jego respektowanie zależy od czyjegoś widzimisię.
W tym roku byłem na imprezie z FSami na torach PLK. Nawet organizator uprzedzał,
że będzie ich bardzo dużo i tak też było. Były takie na terenach stacji i p. o.,
były i takie szlakowe. Mowa o Ty42 do Sącza z TPWP. A może tu chodzi bardziej
o status linii, niż jakieś regulacje? Tam był tylko nasz pociąg i nikogo więcej
(poza drezyną PLK spotkaną gdzieś po drodze).

Vald...@op.pl

W dniu piątek, 7 listopada 2014 07:59:07 UTC+1 użytkownik ic_kolobrzeg napisał:
> Jak chcesz Kospal zrobic fsy, skoro przepisy zabraniaja zatrzymywac pociag na szlaku?
> Jak rowniez widac nikt nie rwie sie do organizacji imprez typowo milosnicznych, prawda?

Jak widzisz Te pytania są zbędne. Koledzy opisali jasno sytuację. Trochę chęci i wszystko można zrobić. Kwestia dogadania z PLKą. Jak mówią klient nasz Pan..
Poza tym choćby postoje na przystankach w celu FSów np. przykładowo na linii do Trzebieży w Szczecinie Glinkach, Policach czy Jasienicy nie jest zabronione :D
Jeśli chodzi o imprezy w ostatnim czasie było ich parę. Choćby przytoczona wcześniej przez jednego z kolegów impreza z Ty42.

Pozdrawiam
Kospal

ic_kolobrzeg

Czy mozesz wymienic te imprezy TYPOWE dla milosnikow poza Ty42 i Turkolem :)?

Vald...@op.pl

W dniu piątek, 7 listopada 2014 18:50:05 UTC+1 użytkownik ic_kolobrzeg napisał:
> Czy mozesz wymienic te imprezy TYPOWE dla milosnikow poza Ty42 i Turkolem :)?

Ty42 KSK Wrocław - Racławice Śląskie - Wrocław, Barnówko z SM42/SU45, Ty42 do Cigacic, wasza impreza z SM48, KSK z ST43-195 itd. itd.

Pozdrawiam
Kospal

ic_kolobrzeg

Z tego roku mialo byc :)) bo, co robilismy w 2013 to dobrze wiem.

Vald...@op.pl

W dniu piątek, 7 listopada 2014 20:58:22 UTC+1 użytkownik ic_kolobrzeg napisał:
> Z tego roku mialo byc :)) bo, co robilismy w 2013 to dobrze wiem.

W tym roku bodajże tylko dwie imprezy z Ty42. Co pokazuje że można :)

Pozdrawiam
Kospal

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <f02ec33f-950b-4e3e...@googlegroups.com>
Vald...@op.pl napisał(a):

> W tym roku bodajże tylko dwie imprezy z Ty42. Co pokazuje że można :)

Jak jezdzisz "swoja" lokomotywa ze "swoja" obsluga to mozna.

Ufo

W dniu 2014-11-11 o 22:02, Krzysztof Waszkiewicz pisze:

> Jak jezdzisz "swoja" lokomotywa ze "swoja" obsluga to mozna.

Na ST43 nie było "swojej" lokomotywy i "swojej" obsługi. Nie wiem skąd
bierzecie takie rewelacyjne stwierdzenia. Od zawsze były imprezy
kolejowe z postojami na szlaku - prosze nie robić z tego jakiejś nowości.

--
Dawid Frątczak
http://www.dawidfratczak.pl/

ic_kolobrzeg

Użytkownik "Ufo" napisał:

>Na ST43 nie było "swojej" lokomotywy i "swojej" obsługi. Nie wiem skąd
>bierzecie takie rewelacyjne stwierdzenia. Od zawsze były imprezy kolejowe z
>postojami na szlaku - prosze nie robić z tego jakiejś nowości.

Widać dawno nic nie organizowałeś.

Ufo

W dniu 2014-11-12 o 23:09, ic_kolobrzeg pisze:

> Widać dawno nic nie organizowałeś.

No, raptem chyba trzy miesiące temu :)

Piotr_S

Odstąpię opłaconą miejscówkę na imprezę w cenie 160 zł.
Message has been deleted

SP45...@vp.pl

W dniu wtorek, 4 listopada 2014 11:06:49 UTC+1 użytkownik Krzysztof Waszkiewicz napisał:

> Z odpowiedzia na to pytanie moze poczekam do nastepnego tygodnia.

Jak rozumiem impreza się jutro odbędzie?

ic_kolobrzeg

Użytkownik napisał :

>Jak rozumiem impreza się jutro odbędzie?

Oczywiście, że tak.

3704

W dniu 2014-11-15 09:28, Ufo pisze:

> No, raptem chyba trzy miesiące temu :)

Co to była za impreza? :)

tg

tomek

Czy jedziecie?

O której będziecie w Pyrzycach - chciałbym mojemu Małemu pokazać pociąg :)

Pozdrawiam!

ic_kolobrzeg

Jedziemy:
7,30-8.00 + -

tomek

W dniu 21.11.2014 o 19:22, ic_kolobrzeg pisze:
> Jedziemy:
> 7,30-8.00 + -

Dzięki za info.

Ufo

W dniu 2014-11-21 o 11:19, 3704 pisze:

> Co to była za impreza? :)

Myślałem o Głuchołazach z Ty42, więc trochę więcej niż 3 miesiące ;)

Wojciech Nowotniak

W dniu 2014-10-21 o 21:49, Iwan pisze:
> [...]
> 273: Szczecin Główny - Szczecin Port Centralny
> 993: Szczecin Port Centralny - Dziewoklicz
>
> Obsługa trakcyjna: SU42-506 "Polsat" PR Wielkopolski

No Panowie i Panie - czemu nikt nic nie pisze? Było tak źle, że nie ma
o czym pisać? Czy było tak fajnie, że mowę Wam odjęło? ;) Ponieważ
przytrafiło mi się trochę w ramach obowiązków służbowych pracować przy
organizacji tego pociągu, to chętnie poznam opinię uczestników. Co się
podobało, co się nie podobało itp. itd.

--
Wojciech 'Wojtazz' Nowotniak
Pozdrowienia ze Szczecina - to taka duża wioska z tramwajami nad Odrą.

---

ic_kolobrzeg

Użytkownik "Wojciech Nowotniak" napisał w wiadomości:

> [...]
>przytrafiło mi się trochę w ramach obowiązków służbowych pracować przy
>organizacji tego pociągu, to chętnie poznam opinię uczestników. Co się

Też mnie zastanawia opinia uczestników o naszej imprezie...

3704

W dniu 2014-11-25 11:17, ic_kolobrzeg pisze:

> Też mnie zastanawia opinia uczestników o naszej imprezie...

Udanie i pozytywnie - tak w dużym skrócie. Miły powrót starych klimatów,
spotkanie ze znajomymi, elegancko. Trochę przyznaję rację Ziemowitowi,
który sam zauważył, że można było inaczej zamówić trasę od Klinisk.
Faktycznie, czasowo wyszłoby na to samo, gdybyśmy pojechali: Kliniska -
Zdroje - Wstowo - Gumieńce - Wzgórze - Pomorzany - Główny - SPB -
Dziewoklicz - Wstowo - Wzgórze - Turzyn i dalej tak jak było, z końcówką
na Głównym zamiast tego dodatkowego kółeczka, które robiliśmy na koniec.
Wtedy byłyby 3 łącznice więcej zaliczone, z czego co najmniej dwie są
dość "trudne" zaliczeniowo obecnie. No, ale jakaś zbiorowa ciemnota nas
ogarnęła przy planowaniu, nikt nie wymyślił, nie podpowiedział i wyszło
jak wyszło :)

Ale ogólnie - super fajnie :)

tg

Kuba WieWiór

Podobało się oj podobało :) Dobra organizacja, fajny klimat, świetni ludzi w składzie, parę nowych znajomości...oby więcej było imprez z takim klimatem i coolturką :)
Dzięki serdeczne Panowie za zorganizowanie naprawdę udanej imprezy! :)

PGzowski

Impreza bardzo dobra. Miłe towarzystwo, zero obsuw. Plan zrealizowany i to cieszy. Choć oczywiście klimat imprezy do Łomży czy Hrubieszowa pozostają nie do przeskoczenia to impreza zostanie doskonale zapamiętana.
Fajne linie przejechaliśmy. Zwłaszcza odcinek Sz. Wzgórze Hetmańskie - Szczecin Skolwin zaskakuje (nie piszę rzuca na kolana bo to nie RhB czy Listwianka). Chciałbym jechać tam nocą i mieć widok na Szczecin z góry. Jak dla mnie pierwsza dziesiątka linii pod względem widokowym. Końcówka między Policami a Trzebieżem przypomniała mi wjazd do Połańca (oczywiście nie jeśli chodzi o ostatnią stację ;) ) .

Szkoda fotostopów, dokładniej że było ich tak mało. Jasne, że impreza dzięki temu była zaliczeniowo ciekawsza i sprawniejsza i Iwan nie musi krzyczeć ale fajnie byłoby mieć pamiątkę z kładki z Gocławia z widokiem na Odrę. Skład wyglądałby tam kapitalnie. No cuż. W każdej beczce miodu....

Co do Wstowa i okolic. Prawdę mówiąc liczyłem na jakąś niespodziankę. Powrót Dziewoklicz - Sz. Wstowo -Sz. Gumieńce - SzWH - Sz. Główny. był do zrobienia!!!!

A więc Panowie! Macie moje imprimatur i w 2015 jedziemy do Szydłowa, później do Cewic a na koniec do hmmmm..... za Cisówkę na granicę i do Białowieży ;)

Piotr Gzowski

Skolmi

Nie wiem, czy to kwestia niewielkiej liczby fotostopów, czy wymiany pokoleń, ale bardzo trudno było o kadr bez elementu białkowego (często ktoś musiał "być bliżej", zwłaszcza przy manewrach). A może to lufy >100 mm zdrożały ostatnio ;-)

Ale ogólnie super. Mi bardzo podobało się 3xRp1 przy fotostopach. Fajny pomysł.

Jezyk

"Ganiacze" samochodowi nie mają powodów do narzekań i z chęcią dołożą się do następnej imprezy. ;-) A w czasie manewrów był czas pogadać ze starymi znajomymi. Za to rozczulili mnie Iwan i Ziemek odprowadzający uczestnika przejazdu na ostatni pociąg (22:40). To się nazywa super obsługa. ;-)

Zdroofka
Jeżyk

Mariusz W.

W dniu wtorek, 25 listopada 2014 11:17:53 UTC+1 użytkownik ic_kolobrzeg napisał:
> Też mnie zastanawia opinia uczestników o naszej imprezie...

Jak dla mnie największą zaletą przedsięwzięcia było wykorzystanie wozów piętrowych Bdhpumn. Pewnie niezamierzenie, ale dla mnie bardzo dobrze się złożyło że to akurat te wozy wykorzystano.

Co do wytrasowania, najważniejsze dla mnie były Pyrzyce, Police Chemia i Trzebież Szczeciński. Zwłaszcza Pyrzyce, bo o ile do Trzebieża pewnie jeszcze nadarzy się okazja, o tyle do Pyrzyc chyba nic osobowego już tam nigdy nie wjedzie. Łącznice były wisienką na torcie. Fakt, pigułką z podwójną wisienką byłyby pozostałe łącznice, a pigułką z potrójną wisienką byłyby łącznice w rejonie Szczecina Portu Centralnego (990-992, pozostała część 993 i 994-995) z wjazdem na Szczecin Wrocławski Towarowy, 998 Szczecin Wstowo - Szczecin Wstowo Ws11 (Elektrownia Pomorzany) albo 417 SDB - Szczecin Słoneczne (o ile w ogóle to wszystko wykonalne), ale równie dobrze tort mógłby być bez żadnych wisienek i też byłby smaczny bez żadnych łącznic.
Z zasłyszanych, niektórym przeszkadzał brak możliwości wysiadania na st. Police Chemia. Przytaczano przykłady pociągów specjalnych z wjazdem na podobne stacje towarowe przyzakładowe, gdzie można było wysiadać. Mi osobiście wystarczyła możliwość otworzenia drzwi.

Organizacyjnie bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Bez opóźnień, wszystko zgodnie z planem.
Mała liczba światłostopów osobiście mi nie przeszkadzała - wolę samo zaliczanie. I tak zdjęć z odbytych światłostopów jest jakoś dziwnie mało.

Ciekawy pomysł z biletami i ich sprawdzaniem - będzie świetna pamiątka. Szkoda, że kolej nie podawała nas w informacji podróżniczej. Zaraz po przyjściu na Dworzec Główny celowo zaszedłem do holu głównego - były to ostatnie minuty jego otwarcia - aby zobaczyć Pyrzyce na tablicy odjazdów, a tu brak naszego pociągu. W Stargardzie Szcz. to samo, jedynie na powrocie z Pyrzyc była zapowiedź odjazdu pociągu specjalnego do Klinisk, ale na klapkach cały czas pusto. W Szczecinie Głównym na wyświetlaczach pojawiliśmy się tylko po powrocie z Trzebieża Szcz., jako R-88332 kończący bieg z Trzebieża Szczecińskiego z dopiskiem "turystyczny". Być może była też zapowiedź wjazdu. Szkoda, a charakter przejazdu zamkniętego nigdy nie wykluczał podawania informacji o pociągu przez megafony i na wyświetlaczach.

Dużą zaletą był też przedział barowy. Spory popyt na jego ofertę. :)

Klimat imprezy i ludzie mocno w porządku. Nie spotkałem niezdyscyplinowanych przypadków, które utrudniałyby przebieg przedsięwzięcia. Wszyscy przyjaźnie nastawieni do siebie.

Przyłączam się do podziękowań dla organizatorów i pozdrawiam pozostałych spotkanych uczestników przedsięwzięcia.

ic_kolobrzeg

Użytkownik "Jezyk" napisał :

> Za to rozczulili mnie Iwan i Ziemek odprowadzający uczestnika przejazdu na
> ostatni pociąg (22:40). To się nazywa super obsługa. ;-)

Obsługa w klasie Premium ;)

3704

W dniu 2014-11-26 16:08, ic_kolobrzeg pisze:

> Obsługa w klasie Premium ;)

uhh, to dobrze, że miał bilet ;)

tg

3704

W dniu 2014-11-25 17:11, Skolmi pisze:

> Ale ogólnie super. Mi bardzo podobało się 3xRp1 przy fotostopach. Fajny pomysł.

Mniej więcej dwudziestoletni ;)

tg

Kuba WieWiór

W dniu środa, 26 listopada 2014 13:42:55 UTC+1 użytkownik Mariusz W. napisał:

> Dużą zaletą był też przedział barowy. Spory popyt na jego ofertę. :)

Tu akurat zasługa Warsika, który niestety na stacji Stargard S. poszedł do sklepu i nie zdążył nasz pociąg w kierunku Pyrzyc :))))

Maciej Iwanowski

W dniu 26.11.2014 o 13:42, Mariusz W. pisze:
> Co do wytrasowania, najważniejsze dla mnie były Pyrzyce, Police Chemia i Trzebież Szczeciński. Zwłaszcza Pyrzyce, bo o ile do Trzebieża pewnie jeszcze nadarzy się okazja, o tyle do Pyrzyc chyba nic osobowego już tam nigdy nie wjedzie. Łącznice były wisienką na torcie. Fakt, pigułką z podwójną wisienką byłyby pozostałe łącznice, a pigułką z potrójną wisienką byłyby łącznice w rejonie Szczecina Portu Centralnego (990-992, pozostała część 993 i 994-995) z wjazdem na Szczecin Wrocławski Towarowy, 998 Szczecin Wstowo - Szczecin Wstowo Ws11 (Elektrownia Pomorzany) albo 417 SDB - Szczecin Słoneczne (o ile w ogóle to wszystko wykonalne), ale równie dobrze tort mógłby być bez żadnych wisienek i też byłby smaczny bez żadnych łącznic.
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/szczecin-z-sbahnem-wojewodztwo-zrealizuje-kolej-metropolitalna-46457.html

Może zaiste się przydaży ;)

MI.

lukk

W dniu 2014-11-27 14:46, Maciej Iwanowski pisze:

> Może zaiste się przydaży ;)

Heh, temat jest wałkowany już ładnych kilka dziesięcioleci - może tą
razą się uda...
Niemniej termin pojawiania się takich informacji wydaje się podejrzany -
zalatuje mi tu przedwyborczym produktem kiełbasianym...

--
pzdr
lukk

Maciej Iwanowski

W dniu 27.11.2014 o 14:46, Maciej Iwanowski pisze:
> Może zaiste się przydaży ;)
Oczywiście przydaRZy...

MI.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <m51e62$ist$1...@node2.news.atman.pl>
Wojciech Nowotniak napisał(a):

> [...]
> przytrafiło mi się trochę w ramach obowiązków służbowych pracować przy
> organizacji tego pociągu, to chętnie poznam opinię uczestników. Co się

Dzieki wszystkim za udzial, dzieki Tobie Wojtek i wszystkim osobom
ktore pomagaly w organizacji naszego pociagu. Wielkie dzieki dla
obslugi pociagu. Milo bylo, fajnie bylo spotkac starych znajomych.

Troche szkoda mi Pyrzyc (mialem zalozona pewna rezerwe na kilka FS, no
ale jazda 20ka zamiast 40ka wszystko zezarla).

Rzeczywiscie mozna bylo troch podejsc do lacznic szczecińskich, ale IMO
to jest temat na oddzielna impreze :)

No i na koniec - filmik z przejazdu na odcinku Trzebież Szczeciński -
Police - Szczecin Turzyn - Szczecin Główny - Szczecin Port Centralny -
Dziewoklicz - Szczecin Główny:
https://www.youtube.com/watch?v=eusGpS_twX4

Zdravim!

Daniel Pyra

W dniu 25.11.2014, 14:22, Kuba WieWiór pisze:
> [...]
> Dzięki serdeczne Panowie za zorganizowanie naprawdę udanej imprezy! :)

Zgadzam się w 100% - świetna impreza, w dodatku w moich rodzinnych
stronach :) wróciło trochę wspomnień z czasów studenckich, gdy w
Stargardzie łapałem pociąg do Myśliborza... Trochę też żal patrzeć, co
zostało z tej linii.
Oprócz przejazdu zapamiętam opowieści znajomych uczestników o
najbardziej niesamowitych i nieprawdopodobnych przygodach, które mogą
spotkać MK.
A zatem - do następnego razu!

Pozdr.!
(D)