Alternatywa dla goldpinów wciskanych w podstawki dip

Sebastian Biały

Taki problem:

Mam podstawkę DIP - precyzyjna lub nie.

Wkładam w nią scalak, ale czasem chciałbym włożyć emulator scalaka.

Emulator musi mieć więc nogi w rozstawie dip. Na 99% nogi takie zostaną
zrobione z goldpinów.

Efektem ubocznym jest fakt że trwale rozpychają spręzyny w podstawkach,
w zwiazku z czym wsadzenie potem scalaka kończy sie niepewnym stykiem.

Co mogę uzyć amatorsko zamiast goldpinów? Zakładam że powinno miec
przekrój prostokątny, podobnie jak noga scalaka. I być sztywne oraz
lutowalne.

Miałem kiedyś w reku coś co przypominało goldpiny, ale były to raczej
szpilki: dość cienkie, ale sztywne. Nie mogę tego znaleźć, pewno to był
produkt specjalistyczny.

Piotrek

On 2015-05-24 21:19, Sebastian Biały wrote:
> Miałem kiedyś w reku coś co przypominało goldpiny, ale były to raczej
> szpilki: dość cienkie, ale sztywne. Nie mogę tego znaleźć, pewno to był
> produkt specjalistyczny.

Poszukaj po słowach kluczowych dip plug

Piotrek

Sebastian Biały

On 2015-05-24 21:30, Piotrek wrote:
> Poszukaj po słowach kluczowych dip plug

Nie, to nie to, takie zabawki zazwyczaj są na taśmę. Szukam raczej
golpinów o mniej destrukcyjnym przekroju w celu zrobienia kanapki.

Jakub Rakus

Użyj goldpinów o mniejszym rastrze np. 1,27 mm - są zdecydowanie cieńsze
od tych 2,54 mm, a tak samo sztywne. Tylko będziesz musiał je
"podzielić" na pojedyncze, bo najmniej widziałem 2 piny.

Jakub Rakus

Irek.N.

> Efektem ubocznym jest fakt że trwale rozpychają spręzyny w podstawkach,
> w zwiazku z czym wsadzenie potem scalaka kończy sie niepewnym stykiem.

Wsadź w podstawkę inną - zwykła podstawkę, a w nią dopiero goldpiny.
Ten sam problem miałem i tak go rozwiązuję.

Miłego.
Irek.N.

Nifhelm

Witam.
Może nadały by się goldpiny precyzyjne? Mają przekrój okrągły i średnicę
około 0,5mm. Bez problemu wchodzi do podstawek DIP precyzyjnych.

Pozdrawiam
Nifhelm

Pawel O'Pajak

Powitanko,

> Miałem kiedyś w reku coś co przypominało goldpiny, ale były to raczej
> szpilki: dość cienkie, ale sztywne. Nie mogę tego znaleźć, pewno to był
> produkt specjalistyczny.

http://www.tme.eu/pl/details/sts-20p-k/podstawki-precyzyjne/ninigi/#t6fe1c2e08bd4cbc876991aea03e08fa7
Tylko latwo zlamac takiego pina, wystarczy proba wyprostowania zgietego.
Za to doskonale sie sprawdza w kazdych podstawkach. Fi 0,5mm.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

cation

Sebastian Biały <he...@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Ja mysle, ze potrzebujesz
drugiej, precyzyjnej, podstawki po prostu.

platformowe głupki

jebać kurwa strefę euro!

http://allegro.pl/sis10-listwy-kolkowe-1-rzedowe-10pin-raster-2-54mm-i5354622361.html

P.S.
nie pamiętam weź się przypomnij, ty jesteś z koalicji?

Sebastian Biały

On 2015-05-25 16:22, cation wrote:
> Ja mysle, ze potrzebujesz
> drugiej, precyzyjnej, podstawki po prostu.

Na dłuższą metę nie działa. Kanapka z dwoch podstawek i goldpinów jest
dość niestabilna. Co prawda potrzebuje to tylko do celów
doświadczalno/hobbystycznych, ale mimo to chciałbym jakoś bardziej
profesjonalnie. Zerkne na te polecane cienkie szpilki.

Sebastian Biały

On 2015-05-25 19:01, platformowe głupki wrote:
> jebać kurwa [...]

Czy objawy nie przypominają newsowego zespołu Tourette'a, w
szczególności koprolalie [*]? Badałeś się? Może to nowa jednostka
chorobowa i ktoś zrobi habilitacje.

[*] http://pl.wikipedia.org/wiki/Koprolalia