ECH81 gdzie kupic?

A.L.

Gdzie jest w Polsce dobre zrodlo do zakupu lamp elektronowych? Allegro
mnie nie interesuje

Przepalila sie lampa w moim ulubionym zabytkowym radioodbiorniku

A.L.

Grzegorz Kurczyk

W dniu 21.04.2015 o 18:53, A.L. pisze:
A czemu nie Allegro. Lampy kupuję tylko tam i się jeszcze nie naciąłem w
tej kwestii. ECH81 to bardzo popularna lampa stopnia przemiany
częstotliwości. Bez problemu za grosze kupisz tzw. NOS (czyli nieużywany
leżak magazynowy).

Pozdrawiam
Grzegorz

J.F.

Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
Ejze, my tu jestesmy nowoczesni i lampy nigdzie w sklepie juz nie
kupisz :-)

W Desie tez nie radze, bo Cie wyklna :-)

J.

t-1

W dniu 2015-04-21 o 18:53, A.L. pisze:
Jak Warszawa, to Wolumen w niedzielę przed obiadem.

Kutivate

Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
Znalazłem takie coś
http://www.sklep.lampyelektronowe.pl/?490,ech81-telefunken-nos

ACMM-033

Przepraszam, że za Twoim pośrednictwem, ale nie mam oryginalnego postu
Andrzeja, pozwolę wsobie więc, odpisać mu tutaj...
Użytkownik "Kutivate" <Con...@interia.pl> napisał w wiadomości
Andrzej, jeśli chcesz, to ja znalazłem u siebie kilka takich lampek i
chętnie ci odstąpię. Nie mam jak sprawdzić, to jedyna "okoliczność ujemna".
Do ustalenia na terenie Warszawy, to bym podjechał.

--
Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

A.L.

On Wed, 22 Apr 2015 01:00:58 +0200, "ACMM-033" <valh...@interia.pl>
wrote:

>Andrzej, jeśli chcesz, to ja znalazłem u siebie kilka takich lampek i
>chętnie ci odstąpię. Nie mam jak sprawdzić, to jedyna "okoliczność ujemna".
>Do ustalenia na terenie Warszawy, to bym podjechał.

Zanotowalem. Dzieki za oferte. Odezwe sie w lipcu, jak bede w
Warszawie. Poki co, awarie zglosil szwgier, starej daty elektronik

A.L.

Grzegorz Kurczyk

W dniu 22.04.2015 o 04:18, A.L. pisze:
A skąd jesteś ? Na Pomorzu też się taka lampka znajdzie i to nieużywana :-)

Pozdrawiam
Grzegorz

ACMM-033

Użytkownik "A.L." <alew...@aol.com> napisał w wiadomości

> Zanotowalem. Dzieki za oferte. Odezwe sie w lipcu, jak bede w
> Warszawie. Poki co, awarie zglosil szwgier, starej daty elektronik

OK, schowam je gdzieś w bezpiecznym miejscu, aby dotrwały.